abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79444886
Afgelopen week heeft TS 4 dagen fast-food gegeten, wegens het laat thuis zijn door overwerken.

Nu heb ik me dus voorgenomen om:

• Gezonder te eten
  • Weer te beginnen met sporten om wat vet kwijt te raken
  • Ook direct maar te stoppen met roken
  • En dus ook direct weer conditie op te bouwen

Ik ben niet dik, ik merk alleen wel dat ik een buikje begin te krijgen

Ik ben alleen bang dat dit veel te hoog gegrepen voor mij is, nu ik alles in 1x wil doen.

Klacht: Ik ben een faalhaas zonder enige discipline
  • pi_79444917
    Leg de lat gewoon zo hoog mogelijk en wees geen mietje. Wil je nou wat bereiken of niet?
    pi_79444933
    in de tijd dat je die post geschreven had had je je ook kunnen om kleden om te gaan sporten!
    pi_79444958
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
    Leg de lat gewoon zo hoog mogelijk en wees geen mietje. Wil je nou wat bereiken of niet?
    Ja maar weet je hoe moeilijk ?

Door roken gaat je eetlust weg, nu heb ik dus honger en trek in lekkere dingen.
    Dat wordt dus versterkt door dat ik gestopt ben met roken
    pi_79444979
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
    in de tijd dat je die post geschreven had had je je ook kunnen om kleden om te gaan sporten!
    Ik ga vanavond na het eten, dan zijn er meer leuke meiden waar ik me voor kan uitsloven

Nu zijn er alleen maar huismoeders, die motiveren mij niet.
      maandag 22 maart 2010 @ 13:23:26 #6
    230109 Id_do_her
    Overal en nergens.
    pi_79444997
    Alle tijd die je steekt in topics openen investeren in fitness of sport of iets dergelijks.
    With my pack on my back, down the road I will stray.
      maandag 22 maart 2010 @ 13:23:30 #7
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_79444998
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
    Ik ben sinds vandaag gestopt met roken, nja ik heb nog 1 Luky Strike liggen, die ga ik vanmiddag nog doen
      maandag 22 maart 2010 @ 13:23:53 #8
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_79445009
    Anorexia is net zo verslavend als fastfood. Gewoon de ene verslaving door de andere vervangen.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      maandag 22 maart 2010 @ 13:24:17 #9
    72256 wise
    Echoes - KL/B/
    pi_79445023
    vette hap
    I had a splitting headache.From which the future's made.
    † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
    It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
    VIVA LA ASSANGEˇ
    pi_79445026
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:23 schreef TNA het volgende:

[..]

Flauw he?
    pi_79445038
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:23 schreef TNA het volgende:

[..]

Die ga ik denk ik weg gooien, symbolisch ofzo
      maandag 22 maart 2010 @ 13:25:01 #12
    246425 Penisbaard
    We zijn binnen.
    pi_79445047
    Haha, TS trekt altijd een prinsessenjurkje aan en zegt dan "Ik ben een vieze meid" tegen zichzelf voor de spiegel.
      maandag 22 maart 2010 @ 13:25:16 #13
    54164 Sm0keZ
    Spatienazi
    pi_79445053
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ja maar weet je hoe moeilijk ?

Door roken gaat je eetlust weg, nu heb ik dus honger en trek in lekkere dingen.
    Dat wordt dus versterkt door dat ik gestopt ben met roken
    Lees eerst eens een stukje over transvetten en hoe hard dat je lichaam verneukt, als je genoeg hebt gezien ga je hardlopen ofzo. Zo moeilijk is het niet.
    pi_79445057
    zet een compo op: FOK! The Biggest Loser!
    pi_79445063
    Gulden middenweg vinden.
    pi_79445074
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Die ga ik denk ik weg gooien, symbolisch ofzo
    Gewoon oproken, wees eens een echte vent
    Flauw he?
      maandag 22 maart 2010 @ 13:25:57 #17
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_79445086
    Zou het ook niet allemaal ineens doen, zou eerst gaan sporten en wat gezonder eten.
    Als je geen tijd hebt om te koken, er zijn genoeg dingen die supersnel klaar zijn en ook nog gezond en lekker is.
    Wat je ook kan doen is een gezonde maaltijd koken en daar porties van invriezen, als je dan thuiskomt kan je er snel een in de pan of magnetron gooien.

Dat stoppen met roken zou ik persoonlijk later doen, dan merk je namenlijk meteen goed verschil als je ook nog eens actief bezig bent.
    En dan hou je het makkelijker vol.

En wat ook helpt is om als je een auto hebt wat meer de fiets te pakken, inplaats van de lift de trap nemen enz.
    Dat zijn kleine beetjes die wel meehelpen.
    Nu met het mooie weer is fietsen ook weer aantrekkelijker.

Succes!
    "One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
    pi_79445096
    Oja, m'n bus whey voor in de eiwit shakes is ook op
    pi_79445156
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef OmniRocket het volgende:

qteass377
    pi_79445192
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef snakelady het volgende:
    Zou het ook niet allemaal ineens doen, zou eerst gaan sporten en wat gezonder eten.
    Als je geen tijd hebt om te koken, er zijn genoeg dingen die supersnel klaar zijn en ook nog gezond en lekker is.
    Wat je ook kan doen is een gezonde maaltijd koken en daar porties van invriezen, als je dan thuiskomt kan je er snel een in de pan of magnetron gooien.

Dat stoppen met roken zou ik persoonlijk later doen, dan merk je namenlijk meteen goed verschil als je ook nog eens actief bezig bent.
    En dan hou je het makkelijker vol.

En wat ook helpt is om als je een auto hebt wat meer de fiets te pakken, inplaats van de lift de trap nemen enz.
    Dat zijn kleine beetjes die wel meehelpen.
    Nu met het mooie weer is fietsen ook weer aantrekkelijker.

Succes!
    Ik ben gewoon te lui geworden
    Als ik naar mijn vriendin ga doe ik dat zelfs met de auto, die woont echt 2 minuten fietsen bij me vandaan

Maar ik wil juist met alles in 1x stoppen omdat het elkaar motiveert / stimuleert.
    Als ik begin met hardlopen blijf ik ook gemakkelijker stoppen met roken, ivm de conditie.

Als ik gezonder ga eten hou ik dat ook makkelijker vol omdat als ik het niet doe ik het idee heb dat ik voor niks sport.

Aan de andere kant, 8 maanden terug fitneste ik 4x per week en liep ik 2x per week hard.
    pi_79445421
    Gewoon weer gaan roken.
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_79445551
    Je bent gewoon zwanger.
    U MAD?
    pi_79445712
    ga sporten inplaats van je eet-patroon in te perken.

Ik sport 3x in de week.

Ik eet/drink:

16 broodjes per dag (kipfilet, pindakaas, pasta)
    rijst/kip
    3 cola blikjes ( om het vol te houden op kantoor.. jaja kantoor-baan 5x8uur stilzitten)
    avond maaltijd (2borden willekeurig voedsel)
    Bak kwark (500gr)
    banaantje

in het weekend gaat er nog eens +-70euro aan bier naar binnen. Zaterdag als ochtenontbijt patat/sate + cola. Zondag als ontbijt een broodje kebab en in de avond nog een pizza.

Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kg Gewoon anderhalf uur flink sporten en gewichten slepen
      maandag 22 maart 2010 @ 13:45:58 #24
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_79445759
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:

Ik sport 3x in de week.

Ik eet/drink:

rijst/kip
    3 cola blikjes ( om het vol te houden op kantoor.. jaja kantoor-baan 5x8uur stilzitten)
    Bak kwark (500gr)
    banaantje

in het weekend gaat er nog eens +-70euro aan bier naar binnen. Zaterdag als ochtenontbijt patat/sate + cola. Zondag als ontbijt een broodje kebab en in de avond nog een pizza.

Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kg
    Leuk dat percentage, maar slibben je aderen niet alsnog dicht dan?
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_79445793
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:

Ik sport 3x in de week.

Ik eet/drink:

rijst/kip
    Bak kwark (500gr)
    banaantje

Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kg
    Ik ga sowieso genoeg blijven eten hoor, het gaat me er alleen om dat ik gezonder eet.

Dus voorlopig even geen fast-food en snoep meer
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')