Ik dacht dat het standaard was om een peuk eerst uit te drukken. Zelfs als hij op de grond gegooid wordt wordt een peuk toch wel even uitgetrapt. Afvalbakken zijn niet voor niets van metaalquote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
Soms gooi ik wel - als ze erom vragen- mijn peuk in de afvalbak.
Geeft zo`n heerlijke smeulende geur
Tja, daar sta je dan met je zeikerige gedrag naast een brandende afvalbak.
jep ik zou jou op de grond gooienquote:Op zondag 21 maart 2010 23:11 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Zou je hem dan serieus stoicijns op de grond gooien als de prullenbak nabij is?
Goede bron. Ik ga ook nog even op zoek.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef snakelady het volgende:
O''ja,. en rokers zijn juist goedkoper...
http://www.depers.nl/binn(...)okers-goedkoper.html
Tsja het was te aanlokkelijk om er niets neer te zetten. Ik rook trouwens niet. Ook niet gedaan trouwens.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:15 schreef OeJ het volgende:
TS = bierpullenverzamelaar.![]()
EN NIEMAND DIE ER IETS VAN ZEGT! NIEMAND!
Godver, gemistquote:Op zondag 21 maart 2010 23:15 schreef OeJ het volgende:
TS = bierpullenverzamelaar.![]()
EN NIEMAND DIE ER IETS VAN ZEGT! NIEMAND!
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Goede bron. Ik ga ook nog even op zoek.
[..]
Tsja het was te aanlokkelijk om er niets neer te zetten. Ik rook trouwens niet. Ook niet gedaan trouwens.
+1quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef OeJ het volgende:
Over 20 jaar heeft TS toestemming gekregen van zijn vrouw om van de oude kinderkamer een museum te maken, een bierpullenmuseum. En daar komt hij dan mee bij 'manbijthond'.
Overtuigd! Ik pas de TS aan, dit is overkillquote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er?
http://www.nu.nl/gezondhe(...)okers-goedkoper.html
http://www.nieuws.nl/497601
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gezonde-mensen.dhtml
http://www.mejudice.nl/ar(...)-dikke-mensen-omlaag
Kan de laatste wel adviseren overigens!
Ik lees niet eens de telegraafquote:
Mèh, je bent gewoon een zemelkous. Klagen over rook van een sigaret in de buitenlucht. Het moet niet veel gekker worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik lees niet eens de telegraaf![]()
Hee, maar die sigaretten afschaffen he, da's zo'n slecht idee nog niet
quote:De juiste constatering zou moeten zijn dat niet-rokers blijkbaar andere manieren hebben om met hun tijd, hun stress, hun trauma´s en het leven op zich om te gaan. Welke manieren dat precies zijn doet er niet toe; ze maken zich in elk geval minder druk, of misschien interesseert de ellende en ongelijkheid in de wereld hen simpelweg minder. Feit is dat van de weinige maatschappijkritische mensen die er waren of nog zijn er opvallend veel regelmatig een peuk opsteken. Theo van Gogh was een fervente roker met een zeer actieve site hierover. Pim Fortuyn. Drs. P, Hans Teeuwen. George Orwell, Jean-Paul Sartre. Sportcritici als Johan Derksen, Hugo Borst en Henk Spaan. Tal van kunstenaars en schrijvers. Historische, wereldbepalende politici. Uitvinders. De lijst is eindeloos.
Toeval? Statistisch gezien niet. Rokers zijn door de geschiedenis heen vaak en sterk vertegenwoordigd in de maatschappijkritische kringen. Rokers komen relatief vaak met nieuwe ideeën, rokers staan vaak als eersten (en soms als enigen) op de barricades. Rokers zijn een bepaald type mensen, eigenzinnig en scherp. Misschien wel té scherp. Misschien is dát de onbewuste achterliggende reden dat roken volkomen uitgebannen moet worden. Geen wakkere mensen meer. Geen commentaar, geen kritiek, geen creativiteit. Maar dus ook een stuk minder vooruitgang en vernieuwing…
Met de steeds verder krimpende minderheid van rokers slinkt ook het aantal mensen dat de broodnodige actie binnen ons bestel vertegenwoordigt. De zwijgende meerderheid daarentegen wordt groter en groter. Slikt alle praatjes over ‘meeroken’, maar krijgt in Nederland bij elke ademhaling ondertussen wel een van de meest vervuilde ´luchtsoorten´ ter wereld binnen. Elke roker zal het beamen: nicotine houdt je wakker en alert. Als de rook is opgetrokken en verdwenen, rest er slechts ingedutte, futloze volgzaamheid.
wat denk je van als ze over straat lopen en de uitlaatgassen van het verkeer inademen?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Hiya het volgende:
En stiekem wel gaan kijken heah als er ergens iets in de fik staat en de brandweer is aan het blussen. DAN hoor ik de fervente anti-rokers ook niet kankeren.
Ik ben het er wel mee eens.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Hetiszover het volgende:
Rokers met hun domme smoesjes altijd
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Lundegaard het volgende:
Soms zie je gelijk ,bij een halte, aan bepaalde mensen dat het van die anti-rokers zijn.![]()
Dan ga ik erbij staan of zitten en steek ik altijd een marlboro op en ga zonder gene enorm inhaleren om het vervolgens met veel genot vanuit mijn zwarte longetjes via mijn neus en mond te delen met mijn omgeving.
Heerlijk om die koppen dan te zien. Dan smaakt mijn peuk nog heerlijker.![]()
En het leuke is; ik hoef niet eens met de bus. Als ie op is loop ik weer terug naar mijn zeer vervuilende opel uit 1987.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:47 schreef Wazeggie het volgende:
TS is een huillie
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Hetiszover het volgende:
Rokers met hun domme smoesjes altijd
[..]
Ik niet, volgens dat stukje tekst hoor ik een roker te zijn maar dat ben ik nietquote:
Uitzonderingen bevestigen de regels, lieverd.quote:Op maandag 22 maart 2010 01:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik niet, volgens dat stukje tekst hoor ik een roker te zijn maar dat ben ik niet
quote:Op maandag 22 maart 2010 01:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regels, lieverd.
Zelf gemaakt?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef chrasH het volgende:
Er was eens een roker,
hij rookte heel tevree.
Maar er kwam een (onrust)stoker,
die zei: "nee nee nee"
"Waarom?" vroeg de roker zich af,
"waarom accepteer ik jou niet-roken zonder stoot of slag,
terwijl altijd als ik een sigaretje paf,
een niet-roker komt die zegt dat dat niet mag?"
TS, je hebt pech,
denk maar niet dat ik voor jou stop.
Oh ja, ren maar snel weg,
want ik steek er een op..
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef chrasH het volgende:
Er was eens een roker,
hij rookte heel tevree.
Maar er kwam een (onrust)stoker,
die zei: "nee nee nee"
"Waarom?" vroeg de roker zich af,
"waarom accepteer ik jou niet-roken zonder stoot of slag,
terwijl altijd als ik een sigaretje paf,
een niet-roker komt die zegt dat dat niet mag?"
TS, je hebt pech,
denk maar niet dat ik voor jou stop.
Oh ja, ren maar snel weg,
want ik steek er een op..
Ik rook ookquote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Roken![]()
Rokers![]()
Jongens/mannen die roken![]()
creativiteit komt snel, zeker op werk en tijdens het lezen van het 223165431651ste zeiktopic over rokers..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |