Ja maar weet je hoe moeilijkquote:Op maandag 22 maart 2010 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Leg de lat gewoon zo hoog mogelijk en wees geen mietje. Wil je nou wat bereiken of niet?
Ik ga vanavond na het eten, dan zijn er meer leuke meiden waar ik me voor kan uitslovenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
in de tijd dat je die post geschreven had had je je ook kunnen om kleden om te gaan sporten!
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben sinds vandaag gestopt met roken, nja ik heb nog 1 Luky Strike liggen, die ga ik vanmiddag nog doen
Lees eerst eens een stukje over transvetten en hoe hard dat je lichaam verneukt, als je genoeg hebt gezien ga je hardlopen ofzo. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar weet je hoe moeilijk?
Door roken gaat je eetlust weg, nu heb ik dus honger en trek in lekkere dingen.
Dat wordt dus versterkt door dat ik gestopt ben met roken
Gewoon oproken, wees eens een echte ventquote:Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik weg gooien, symbolisch ofzo
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
in de tijd dat je die post geschreven had had je je ook kunnen om kleden om te gaan sporten!
Ik ben gewoon te lui gewordenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef snakelady het volgende:
Zou het ook niet allemaal ineens doen, zou eerst gaan sporten en wat gezonder eten.
Als je geen tijd hebt om te koken, er zijn genoeg dingen die supersnel klaar zijn en ook nog gezond en lekker is.
Wat je ook kan doen is een gezonde maaltijd koken en daar porties van invriezen, als je dan thuiskomt kan je er snel een in de pan of magnetron gooien.
Dat stoppen met roken zou ik persoonlijk later doen, dan merk je namenlijk meteen goed verschil als je ook nog eens actief bezig bent.
En dan hou je het makkelijker vol.
En wat ook helpt is om als je een auto hebt wat meer de fiets te pakken, inplaats van de lift de trap nemen enz.
Dat zijn kleine beetjes die wel meehelpen.
Nu met het mooie weer is fietsen ook weer aantrekkelijker.
Succes!
Leuk dat percentage, maar slibben je aderen niet alsnog dicht dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:
ga sporten inplaats van je eet-patroon in te perken.
Ik sport 3x in de week.
Ik eet/drink:
16 broodjes per dag (kipfilet, pindakaas, pasta)
rijst/kip
3 cola blikjes ( om het vol te houden op kantoor.. jaja kantoor-baan 5x8uur stilzitten)
avond maaltijd (2borden willekeurig voedsel)
Bak kwark (500gr)
banaantje
in het weekend gaat er nog eens +-70euro aan bier naar binnen. Zaterdag als ochtenontbijt patat/sate + cola. Zondag als ontbijt een broodje kebab en in de avond nog een pizza.
Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kg
Ik ga sowieso genoeg blijven eten hoor, het gaat me er alleen om dat ik gezonder eet.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:
ga sporten inplaats van je eet-patroon in te perken.
Ik sport 3x in de week.
Ik eet/drink:
16 broodjes per dag (kipfilet, pindakaas, pasta)
rijst/kip
3 cola blikjes ( om het vol te houden op kantoor.. jaja kantoor-baan 5x8uur stilzitten)
avond maaltijd (2borden willekeurig voedsel)
Bak kwark (500gr)
banaantje
in het weekend gaat er nog eens +-70euro aan bier naar binnen. Zaterdag als ochtenontbijt patat/sate + cola. Zondag als ontbijt een broodje kebab en in de avond nog een pizza.
Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |