quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, ik vind een vrouw met een figuur als Sarabi véél mooier dan figuren van de meeste slankere dames hier.
En ik heb 9 boompjes verpoot dus ik mag me even verpozen.
Nou ja, kansen spreiden is ook goed ja. Is wiskunde C trouwens hetzelfde als B1 ofzo van vroegerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik was dus even vergeten dat ik 21 was, en dus zo'n test kan doen. En het kan inderdaad met mijn P,als ik die zou hebben. Daar ben ik nog mee bezig maar geen idee of dat lukt.
Geen idee, maar wiskunde A vind ik al niet te doen. Al is dat voor een deel ook desinteresse. Nouja vind het wel interessant en cool als anderen het doenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef neen het volgende:
`
[..]
Nou ja, kansen spreiden is ook goed ja. Is wiskunde C trouwens hetzelfde als B1 ofzo van vroeger
Nouja ik had het idee al langer hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Ewelina het volgende:
@Shiny: Het is wel aanstekelijk in dit topic, om Engels te gaan doenZowel kwak, Maria en mo doen Engels of hebben het gestudeerd...
Succes met je plannen!
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik wil al heel lang sociologie doen, maar de kans is groot dat ik daar niet wordt aangenomen omdat je een wiskunde C toets moet afleggen. Nou kun je daarvoor wel studiemateriaal voor aanvragen, maar ik heb in de 5 jaar havo die ik heb gedaan, letterlijk maar 2 voldoendes gehad voor wiskunde, en dat waren de eerste twee toetsen in de brugklas![]()
Daarnaast trekt zowel de Engelse taal als cultuur wel altijd dus het wordt, ja ja, Engelse taal en cultuur
C = oude A1 voor zover ik weet.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef neen het volgende:
`
[..]
Nou ja, kansen spreiden is ook goed ja. Is wiskunde C trouwens hetzelfde als B1 ofzo van vroeger
Ik ga volgende week maar weer eens ontbijten met Yoghurt, volgens mij gaat er dan wel weer wat af.
hallo, nu voel ik me wél aangesprokenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Iedereen die daar studeert gaat zo pratenecht te erg!
Die is inderdaad leukquote:
Is dat niet gewoon omdat je er opgegroeid bent?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hallo, nu voel ik me wél aangesproken![]()
ik praatte al een beetje zo voor ik er ging studeren... maar ik ken heel veel mensen die níet zo praten hoor...
'Oude' A1? In mijn tijd was die 1 er nog niet, alleen wiskunde A en Bquote:Op zondag 21 maart 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat leuk Shiny!Wanneer mag je de toelatingstest gaan doen? (maar jij ging toch naar Engeland? Of wil je het dan wel afmaken aan de UvA?)
[..]
C = oude A1 voor zover ik weet.
nee, waar ik opgegroeid ben praten ze wel anders, veel platter! (vlakbij Gouda, dan weet je t wel)quote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je er opgegroeid bent?
Ik heb een keer voor een zaal gestaan waar -volgens het rooster- al een halfjaar bekend was dat er op die dag en dat tijdstip een tentamen zou worden gehouden.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Letterenfaculteit in Nijmegen kan er anders ook wat van. Heb in 2 jaar tijd toch zeker 2x met een andere groep studenten voor een collegezaal gestaan waar beide partijen volgens het rooster een tentamen zouden hebben.
Uitdaging.
Oké, alle mensen van mijn middelbare (in westbrabant) die naar Leiden gingen, kwamen terug met een dikke R... Dan klopt er iets nietquote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hallo, nu voel ik me wél aangesproken![]()
ik praatte al een beetje zo voor ik er ging studeren... maar ik ken heel veel mensen die níet zo praten hoor...
Wiskunde C is oude wiskunde A met een paar onderdelen minder. Wiskunde A- zeg maar.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
[..]
'Oude' A1? In mijn tijd was die 1 er nog niet, alleen wiskunde A en B
Je hebt ook nog de tennisdames oidquote:
die Rrrrrrrrrrrrr heb ik ook, maar die heeft half-west nederland. ik ken ook geen rotterdammers zonder die Rrrrrrrquote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oké, alle mensen van mijn middelbare (in westbrabant) die naar Leiden gingen, kwamen terug met een dikke R... Dan klopt er iets niet
Die zijn teveel in de sociëteit van Minerva geweest.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oké, alle mensen van mijn middelbare (in westbrabant) die naar Leiden gingen, kwamen terug met een dikke R... Dan klopt er iets niet
Vergeet niet de Gooise Rrrrrrr. (Denk aan Kinderen voor Kinderen)quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die Rrrrrrrrrrrrr heb ik ook, maar die heeft half-west nederland. ik ken ook geen rotterdammers zonder die Rrrrrrr
maar goed, ik heb dan weer een hekel aan brabantse accenten![]()
Daar heeft dan nog een andere indeling tussen gezeten. Laatste overstap was van A1/A12/B1/B12 naar A-Dquote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
[..]
'Oude' A1? In mijn tijd was die 1 er nog niet, alleen wiskunde A en B
Ik wil het wel afmaken ja, ik wilde inderdaad naar Engeland maar daar studeren kost zoveel geld en is echt heel veel gedoe, dus van dat idee ben ik wel een beetje afgestaptquote:Op zondag 21 maart 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat leuk Shiny!Wanneer mag je de toelatingstest gaan doen? (maar jij ging toch naar Engeland? Of wil je het dan wel afmaken aan de UvA?)
[..]
C = oude A1 voor zover ik weet.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Miss Squote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef mspoez het volgende:
Sarabi is toch miss...dinges..hoe heet ze weer, die ene die hier tien keeris weggejaagd en elke keer weer terugkwam? MissM-nogwat?
Ken nog steeds geen rotterdams!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die Rrrrrrrrrrrrr heb ik ook, maar die heeft half-west nederland. ik ken ook geen rotterdammers zonder die Rrrrrrr
maar goed, ik heb dan weer een hekel aan brabantse accenten![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef mspoez het volgende:
Sarabi is toch miss...dinges..hoe heet ze weer, die ene die hier tien keeris weggejaagd en elke keer weer terugkwam? MissM-nogwat?
Mja op "goeie" dagen eet ik dat ook niet, maar dan nog na een paar dagen gezond doen krijg ik niet te stoppen eetbuien, terwijl ik voor heen altijd erg goed kon "lijnen", al zeg ik het zelf, alleen die laatste 5 kilo, steeds 2 eraf en dan weer 3 erbij enzovoortquote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef Ewelina het volgende:
Het suikerbeleg (hagelslag, vruchtenhagel) vervangen door iets gezonds zou denk ik al schelen. Geen suikerdip meer. En skip de ontbijtkoek en de cake, dat is ook één en al suiker.
Viking en biddenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:47 schreef mspoez het volgende:
Ja! missS.
Ik was nog niet dood, hoor Viking, je hebt niet hard genoeg gebeden.
Schop...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef Ek-Mei het volgende:
hallo!
pfff wie kan mij een schop onder m'n hol geven, ik doe en paar dagen gezond en dan lukt het in eens meer, ik denk continu aan eten, ziekelijk soms, vreet me soms overvol, lijkt wel een suikerverslaving
![]()
Ik moet het knopje vinden ofzo.... Nouja vandaag viel nog mee vergeleken bij andere dagen:
O: yoghurt met muesli (6 uur)
T: banaan
T: plakje ontbijtkoek met halvarine
L: 2 tosti's ham/kaas, beker karnemelk
T: plak cake
T: paar handjes chips
D: grote kom tomatensoep, pistoletje halvarine/2xkipfilet/komkommer, pistoletje halverine/hagelslag, yoghurt met vruchtenhagel
T: vast nog wel iets
Dat.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Viking en bidden
maarreuh.. waarom meteen zo snerend binnenkomen?
Je mag mij ooit wel een keer rondleidenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
@shiny: kom eens meekijken in Nijmegenik leid je graag rond!
Mo heeft al een vriend hoorquote:
Voel je niks van hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 19:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mo heeft al een vriend hoor. Ze gaat zelfs trouwen
.
Nee in de stad gewoon, op m'n werk vorig jaar zeiden de meesten ook dat Nijmegen eigenlijk leuker is dan Arnhem maar ik ken niemand in Nijmegenquote:
http://www.tnw.utwente.nl/st/quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou wel in Twente willen studeren. Heerlijk sfeertje hangt in die stad (en de huizen/kamers zijn goedkoop
). Vind het nog steeds jammer dat ze daar geen scheikunde geven, anders was ik er zo gaan wonen. Ik zou dan wel terugkomen met een enorm accent, vorige week was ik daar op een verjaardag tussen alle studenten, allemaal met Twents accent. Ik kreeg een beetje op mn kop toen ik perongeluk de Twentse o overnam en om de cola vroeg
. Na een uurtje al het accent overgenomen, echt niet goed.
@Shiny: ja buitenland is duur. Ben benieuwd waar je uiteindelijk terecht komt! (qua uni)
Had ze wel even mogen zeggen danquote:Op zondag 21 maart 2010 19:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mo heeft al een vriend hoor. Ze gaat zelfs trouwen
.
Weet niet wat je voorkennis is, maar ik geloof niet dat een CD voor Engelse Taal en cultuur een probleem is voor een weldenkend en intelligent persoonquote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar wat lief Mo! Lijkt me leuk! Maar wel even kijken of ik er überhaupt op kom, anders is het een beetje teleurstellend
Dat is geen scheikunde, dat is scheikundige technologie. Heel veel wiskunde/natuurkunde/thermodynamica zodat je straks de grote fabrieken kan ontwerpen. Precies het deel van scheikunde wat ik zo snel mogelijk heb laten vallen omdat ik erin faalquote:
Ik heb er niet direct een gezicht bijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef BigPointyTeeth het volgende:
@ Coldfeet
Ik heb nog nooit yoga geprobeerd, durf niet zo goed aangezien ik een stijve plank ben. Ik ben ook niet zo trouw naar pilates gegaan hoor, maar een paar keren. En anders: ik ben 1.67, donkerblond, mollig en draag een bril. En heb een roze hoofd na de les.
Dacht dat het wat breder was. Achteraf bekeken was ik liever in Twente gaan studeren, keuzes...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is geen scheikunde, dat is scheikundige technologie. Heel veel wiskunde/natuurkunde/thermodynamica zodat je straks de grote fabrieken kan ontwerpen. Precies het deel van scheikunde wat ik zo snel mogelijk heb laten vallen omdat ik erin faal. Kleinschalige experimenten zijn meer mijn ding.
CF is ook 'zo iemand'quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hi again
Bijna mn brief voor Kaldi af, spann0nd!!!Ik wil die baan HEBBEN
En daar word ik dus vreselijk opgefokt van
Helaas hield dat niet mn dommige gevoel tegen toen ik vanmiddag tegenover een reteslim ex-studiegenootje zat die een jaar na mij begonnen is en komend jaar al promoveert![]()
Zou niks voor mij zijn, maar ik voel me toch altijd een beetje onbegrepen en vooral dommig dus als ik tegen 'zo iemand' zeg dat ik eigenlijk vooral een leuke baan wil, of die nou in mn vakgebied is of niet, en ambitieus of niet....
quote:Kantoorartikelen & Meer
Online Kantoorartikelen Bestellen. 14dagen Krediet bij Viking Direct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:26 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg me dat dit muesli is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. en Kwak ook, en mn eigenste vriendje ookquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]zeg me dat dit muesli is!
Het was muesli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Wat geeft het nou dat die medestudent van je vindt?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja. en Kwak ook, en mn eigenste vriendje ook
Maar die eerste twee kennen mij niet echt, en die derde vindt me toch wel lief![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat geeft het nou dat die medestudent van je vindt?
Misschien heb je zelf meer moeite met de keuze drukte of minder drukke/carrièregerichte baan?
Maar er is heus nog wel een weg terug mocht het een of ander niet bevallen
Vandaag bij simon zag ik mezelf daar ook wel koffietjes makenal is dat idee eigenlijk idioot.
Mja, ik heb het gekozen omdat ik er al iets mee heb natuurlijk, dus maar ff kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet niet wat je voorkennis is, maar ik geloof niet dat een CD voor Engelse Taal en cultuur een probleem is voor een weldenkend en intelligent persoon
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
Welterusten sigme!
Vinden jullie het ook altijd zo leuk om een PM te krijgen? Ik krijg ze bijna nooit, maar vind het altijd zo leuk als ik dan een geel envelopje zie.
ik snap 'm hoor!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb net een PM van mezelf gehad. dat kan dus blijkbaar
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]
Het was muesli.Te laat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 1825 kcal it is. Valt mee toch!
Maar morgen wel gezonder eten, meer vitamientjes enzo...
ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef _Calimero_ het volgende:
O die kerstmuts kan eigenlijk echt niet meer he? maar hoe zet je zo'n ding nu weer af?
Lastig ivm herkenbaarheidquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, gaan jullie samen de ruiten ingooien bij die high-teatent?![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Whehe, kom je ook helpen?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, hmm, dat klinkt niet best! Ben jij het slachtoffer van het slechte beleid?
Dat jaquote:Op zondag 21 maart 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik ga een taart maken voor de buluitreiking van LB en die komt ze als het goed is woensdagavond halen.
Goedzo, wel doen hè!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:ik doe trouwens wel met Goodbye mee om 6kg af te vallen
I knowquote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geboeid de discussie gelezen, maar reageer maar op 1 ding:
[..]
Volgens mij was iedereen het er hier wel over eens dat een heel goeie manier voor jou om af te vallen zou zijn om minder bier te drinkenAls je daarnaast gezond eet heb je natuurlijk dubbele winst
Heel laat, maar jij hebt het heel goed verwoordquote:Op zondag 21 maart 2010 15:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou dan zal ik t een keer duidelijk zeggen, wat mij betreft ging het alleen om het kinderachtige gepest van moblo en viking, die zodra ze maar kunnen iets zo lullig mogelijk interpreteren van sarabi, en daarmee wat mij betreft soms echt te ver gaan.
het enige wat ik van jou vond was dat je je aanstelde door het je zo persoonlijk aan te trekken allemaal, en dat dreigen met weggaan vond ik suf. maar dat is vooral projectie, want ik trek me ook altijd alles veel te veel aanen ik vind je lief en ik wil graag dat je blijft meeposten.
en nou niet meer je aangesproken voelen, want ik weet vrij zeker dat calimero en pf het ook niet over jou hadden.
In je verteringskanaal zitten allemaal schimmels en bacterien. Levendequote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef Adelante het volgende:
Het kan erger P.F, nu op SBS een reportage over parasieten en andere levende beestjes in je lichaam
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Moet ook eerlijk zeggen dat Leiden me als studentenstad ook niet echt trekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed hoorquote:
Oke, als jij het zegtquote:Op maandag 22 maart 2010 01:37 schreef kwakz0r het volgende:
oh, het licht was al uit.maar ik was later. leuke borrel gehad. voeg maar drie ipv 1 witte wijn toe aan lijstje... en het toetje zit ik nu te eten. beter beetje eten in mn maag voor t slapengaan dan morgenochtend wakker worden met een wijnkater...
maar even serieus, ik snap t ballen-idee over leiden niet zo goed. zeker bij letteren is het beeld heel erg gemengd. ken echt bijna alleen maar mensen die niet bij een van de grote
verenigingen zitten, en die zijn helemaal niet ballerig, terwijl de mensen
uit a'dam en utrecht die ik ken die ook niet bij een
grote vereniging zitten veel balleriger zijn dan de leidenaren die ik ken. en duften al helemaal -de studieverenigingen in
delft zijn veel corporaler dan in leiden...
zou shiny wel aanraden om echt in een paar steden mee te lopen en navraag te doen naar de verschillen tussen de programma's
Ik ken alleen adressen in Amsterdam.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef loveli het volgende:
Over ballen gesproken, weet iemand een adres voor een goed(koop) rokkostuum in het oosten van het land?
pak huren in omgeving Nijmegenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef loveli het volgende:
Over ballen gesproken, weet iemand een adres voor een goed(koop) rokkostuum in het oosten van het land?
http://www.partydress.nl/herenquote:Voor u als bruidegom hebben wij een uitgebreide collectie trouwkostuums van het merk Masterhand in diverse kleuren met bijpassende gilets en accessoires. Tevens kunt u bij ons terecht voor een smoking, rokkostuum of jacquet (verhuur is mogelijk!). Wilt u vroegtijdig een reservering maken? Wij zorgen er dan namelijk voor dat uw outfit geheel passend en op maat wordt gemaakt (er zijn
ook lengtematen en buikmaten). Verkoopprijzen vanaf ¤ 199,- Huurprijzen vanaf ¤ 52,-.
Whoeeehoeee!! Eens kijken of ik woensdag vroeg kan opstaan om een stukkie te gaan fietsen voordat ik weer naar het verre Oosten moet afreizenquote:
Normaal doet ze dat nooit 's nachts en sowieso niet op mijn kamer. Maar waarom is het beter voor de poes dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef Ewelina het volgende:
Waarom laat je haar dan niet castreren? Scheelt enorm in je nachtrust en het is ook nog eens beter voor de poes.
Ligt een beetje aan de functie waarnaar je solliciteert.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:52 schreef _Calimero_ het volgende:
O en donderdag heb ik mijn sollicitatie.
Maar *Halp* wat moet ik aan![]()
Ik heb een pantalon gekocht (grijs) met een turquoise blouse, of toch een jurkje? Ik heb 'n helemaal zwarte en eentje die zwart met wat kleurtjes is. Spijkerbroek kan echt niet he?
Een poes die steeds krols wordt zonder een nestje te krijgen heeft meer kans op gezondheidsproblemen (denk aan gezwellen). Daarnaast is dat gemauw gewoon vervelend.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Normaal doet ze dat nooit 's nachts en sowieso niet op mijn kamer. Maar waarom is het beter voor de poes dan?
Helen de Hoop! Die naam ken ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Leiden wel een beetje een ballen-stadvind Nijmegen dan ook echt veel leuker, maar da's dan ook echt het andere uiterste
bijna geen corporale meuk
hoe ik Syntax door ga krijgen weet ik nog nietik ben niet dom en/of debiel, maar de manier van vragen vind ik heel naar
oh, en mijn docente is Helen de Hoop, die vindt dat 'Hun hebben' moet kunnen
Klinkt vreselijk lelijk en helemaal fout, maar taalkundig gezien heeft ze volledig gelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
mijn docente is Helen de Hoop, die vindt dat 'Hun hebben' moet kunnen
ja, weet ik, maar ik kan het gewoon niet hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt vreselijk lelijk en helemaal fout, maar taalkundig gezien heeft ze volledig gelijk.![]()
http://www.ru.nl/actueel/nieuws/item_757996/hun_blijven_hun/
Eens op beide vlakken!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grijze broek en turquoise bloes klinkt goed, Cali. En alvast veel succes!
Dat doet me goed, Mariaatje.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doet me goed, Mariaatje..
Ik kreeg net een opdracht voor een taart met de opmerking dat ik de vrije hand krijg in wat ik er van maak want ze vertrouwt me volledig. The pressure!. De creatieve vrijheid
Wat leuk! nu kan ik helemaal zelf iets moois verzinnen, dit heb ik al vaker gedaan, dus het wordt hartstikke mooi
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Again, QFT! Wat ben ik meegaand vandaag
quote:
Hm, dat wist ik niet, maar is zeker een goede reden om het wel te laten doen. Maar heeft ze door castratie niet gewoon weer kans op andere gezondheidsproblemen? Want volgens mij was dat bij Taco de oorzaak van de problemen met zijn blaas, wat Viking toen enorm veel geld heeft gekost en nog steeds kost, doordat hij nu speciaal voer nodig heeft. Of zit dat bij poezen anders?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een poes die steeds krols wordt zonder een nestje te krijgen heeft meer kans op gezondheidsproblemen (denk aan gezwellen). Daarnaast is dat gemauw gewoon vervelend.
Komt niet per sé door castratie hoor. Blaasgruis heeft vaak een andere oorzaak (ik neem aan dat hij dat heeft).quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hm, dat wist ik niet, maar is zeker een goede reden om het wel te laten doen. Maar heeft ze door castratie niet gewoon weer kans op andere gezondheidsproblemen? Want volgens mij was dat bij Taco de oorzaak van de problemen met zijn blaas, wat Viking toen enorm veel geld heeft gekost en nog steeds kost, doordat hij nu speciaal voer nodig heeft. Of zit dat bij poezen anders?
Die hebben jou geblokkeerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hm, dat wist ik niet, maar is zeker een goede reden om het wel te laten doen. Maar heeft ze door castratie niet gewoon weer kans op andere gezondheidsproblemen? Want volgens mij was dat bij Taco de oorzaak van de problemen met zijn blaas, wat Viking toen enorm veel geld heeft gekost en nog steeds kost, doordat hij nu speciaal voer nodig heeft. Of zit dat bij poezen anders?
Weet iemand trouwens waarom avatars van sommige mensen verdwijnen als ik ben ingelogd?![]()
Inderdaad, in het mooie oosten! Ik ben er ook weerquote:Op maandag 22 maart 2010 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grijze broek en turquoise bloes klinkt goed, Cali. En alvast veel succes!
Hm, oké. Dan moet ik dat toch maar een keer laten doen dan. Al zal het wel weer 150+ euro kosten vrees ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Komt niet per sé door castratie hoor. Blaasgruis heeft vaak een andere oorzaak (ik neem aan dat hij dat heeft).
Volgens mij heeft castratie alleen maar voordelen, zeker omdat de poes niet meer krols wordt. Bij mijn poezen is het prima verlopen. Wel oppassen dat ze niet te dik wordt na castratie, da's eigenlijk het enige gevaar.
Dan zou half SLANK mij geblokkeerd hebben en dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef neen het volgende:
[..]
Die hebben jou geblokkeerd.
eigenlijk weet ik het niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Heb je webicons ingeschakeld bij optiesquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
Dan zou half SLANK mij geblokkeerd hebben en dat lijkt me sterk...
*voorziet dat mensen klonen gaan maken met als naam "Docent_van_Mo" en dan gaan posten "hun is correct hoor"*quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je net een docent van je ontdekt als lurker, MoBlo? Ai..
Ah! Dat was het, bedankt!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je webicons ingeschakeld bij opties
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]wtf??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*voorziet dat mensen klonen gaan maken met als naam "Docent_van_Mo" en dan gaan posten "hun is correct hoor"*
Ik vond het juist irritant dat (wie was het ook alweer) weigerde te luisteren naar wat ze zei.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Ze was wel rete irritant trouwens bij DWDD. Spelling. Spelling. SPELLING. SPEL-LING!
Plasterk. Maar ze liet hem niet uitpraten van wat ik me er van kan herinneren.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vond het juist irritant dat (wie was het ook alweer) weigerde te luisteren naar wat ze zei.
Zo hadden ze het over twee verschillende dingen en was het een zinloze discussie.
Ja, ik krijg steeds boze mailtjes waarom ik er niet wasquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Kijk, ben je dus goed bezig geweest![]()
Maar t lijkt me wel lastig als het bij jullie blijkbaar gebruikelijk is om zoveel bier weg te tikken!!
Misschien een groeps-dieetmaand inlassen?
Ik vind Leiden ook leuk! Alleen de meisjes vond ik een beetje eng..quote:Op maandag 22 maart 2010 01:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is hier echt heel leuk hoor. dat misplaatste idee van "ballenstad" snap ik echt niet zo goed...
Oh, die!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Ze was wel rete irritant trouwens bij DWDD. Spelling. Spelling. SPELLING. SPEL-LING!
Ik ben helemaal niet bijgelezen, dus ik kom even binnenvallen, want ik wil graag vertellen hoe fantastisch het was in Andalusie!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Voor als Anna bijgelezen is: ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe Andalusië was!!! En dan m.n. Sevilla als je daar ook bent geweest
Omdat hij gewoon negeerde wat ze zei en het over iets volstrekt anders had.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Plasterk. Maar ze liet hem niet uitpraten van wat ik me er van kan herinneren.
Als je daar met behulp van een deksel een oven van maakt?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
Afbakbroodjes konden wel in een koekenpan toch!
Nee, worstenbroodjes waren datquote:Op maandag 22 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
Afbakbroodjes konden wel in een koekenpan toch!
dat!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je daar met behulp van een deksel een oven van maakt?
Haha, dank je! Het voelt net echtquote:Op maandag 22 maart 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nog welkom terug Anna! Fijn dat je het fijn hebt gehad.
En wat staat je nieuwe bril je leuk!
Nee, geen crackers toch, was vandaag maar 100 gram af, dus het stabiliseert zich vanzelf al en lijstje van vandaag is inderdaad aan de karige kant, maar grote kans dat ik ergens nog 1 of meerdere T's tussenprop, maar die vind ik altijd zo moeilijk te plannen. Zal iig een handje noten nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwe bril, Anna? Zieeeen! En welkom terug, ik word jaloers van je vakantieverhalen![]()
Cootje, toch maar geen crackers toevoegen? Het lijkt altijd zo weinig zo, maar het valt vast best mee!
Gedaanquote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je daar met behulp van een deksel een oven van maakt?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bijgelezen, dus ik kom even binnenvallen, want ik wil graag vertellen hoe fantastisch het was in Andalusie!We zaten in een hotelletje aan het strand in de buurt van Malaga en dat bleek een heel leuk, niet al te toeristisch, stadje te zijn met lekkere restaurantjes/tapasbarren en een paar gezellige kroegen. Cultureel was er niet zo heel veel te beleven, daarvoor zijn we naar Granada (Alhambra
) en Sevilla gegaan.
Sevilla was maar 1 dagje en dat is eigenlijk net te kort om de sfeer echt goed te kunnen proeven, dus ik ga nog wel een keertje terug. We hadden fietsen gehuurd (aanrader!) en zijn de hele stad doorgecrosst, dan kom je ook op de wat minder geijkte plekjes. Hoogtepunten waren natuurlijk de kathedraal en het Real Alcazar, echt prachtig! Wanneer en hoelang gaan je moeder en jij eigenlijk?
En verder was het een groot genieten: ontbijten bij het lokale bakkertje, uitgebreid lunchen, om 23.00 de stad in voor tapas en drankjes en natuurlijk de Andalusische zon.
On topic: en ik was ook nog eens een halve kilo afgevallen(mede dankzij de zenuwen voor de vlucht)
Dat ja!quote:
Ik doe nu een dappere poging om 10 topics terug te lezen: ik zit nog niet zo in de werk-modus.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ja!
Verder heb ik totaal niet bijgelezen en aangezien ik volgens mij vier hele topics heb gemist, ga ik het ook niet meer proberen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik doe nu een dappere poging om 10 topics terug te lezen: ik zit nog niet zo in de werk-modus.
Ik had een hele leuke bril, maar dat was lang lang geleden, heb nu alleen de foto nog...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik mijn nieuwe bril had, hadden mensen soms écht niet door dat ik daarvoor nooit een bril op had!!![]()
Dus blijkbaar staat die nieuwe bril je gewoon retegoed Anna
Oh leuk! Echt een memorabele dag! Trek je ook iets feestelijks aan?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, voor de laatste keer contact gehad met het secretariaat van mijn studie; mijn scriptiebegeleider is naar alle waarschijnlijkheid niet aanwezig bij mn buluitreiking. Nou, ik mis de contactgestoorde man ook niet echtNu leest een docent die wel tof is denk ik een brief voor, ook prima!
Donderdag is het al!!!Ik heb er zo'n zin in, en het water loopt me in de mond als ik me voor probeer te stellen wat ik voor taart ga krijgen
![]()
Een rel?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Veel succeshet was nogal.... heftig af en toe!
Ik ga mn scriptie laten printenDie is helemaal vormgegeven door de vriend van mn moeder, dus straks ligt er echt een mooie scriptie in de kast
Ik heb wat gemompeld richting 't zuiden. Wilde best schreeuwen, maar dat staat zo stom midden op straat.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt heerlijk, Co!
Wil iemand Limburg ook even vertellen dat het lente is?
Dat heb ik ook gedaan en ik kijk nog steeds met trots ernaarquote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Veel succeshet was nogal.... heftig af en toe!
Ik ga mn scriptie laten printenDie is helemaal vormgegeven door de vriend van mn moeder, dus straks ligt er echt een mooie scriptie in de kast
Woensdag en donderdag 19 gradenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt heerlijk, Co!
Wil iemand Limburg ook even vertellen dat het lente is?
Ah dan weet je dat je vanaf daar een stuk kunt overslaan! Volgens mij waren de vlagen van verstandsverbijstering zo'n beetje over met het begin van dit topicquote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij ben ik daar nu net aangekomen: ik las "bitch"![]()
Dan ben ik alweer in Utrecht.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag 19 gradenWoensdag meeste kans op zon.
kan ook een gevolg zijn van verstoorde mineralenhusihouding in je spieren. lijkt me niet eens zo'n gekke oorzaak als je recent veel gezweet hebt bijvoorbeeld door veel te fietsenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Mogguh!
Ik heb nu al een week allemaal van die 'stress' verschijnselen: trillende spiertjes bij mijn ogen of mond, veel sneller/vaker hoofdpijn dan normaal, alleen heb ik niet echt stress![]()
In ieder geval vannacht even goed lang geslapen![]()
En gisteravond wilde ik eigenlijk nog koekjes bij de winkel gaan halen, maar heb ik niet gedaan, en vanochtend werd ik ook wakker met zin in zoetigheidMaar nu heb ik 2 pistoletjes met ei/kaas & ei/filet A gegeten. Nu zit ik zo vol dat er nog geen pepermuntje bij zou passen
Ik wil nog steeds best mijn oude syntaxboek aan je lenen, ik vond dat heel duidelijk. Zal ik m naar je opsturen? Wil m wel ooit weer terug graag...quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Leiden wel een beetje een ballen-stadvind Nijmegen dan ook echt veel leuker, maar da's dan ook echt het andere uiterste
bijna geen corporale meuk
hoe ik Syntax door ga krijgen weet ik nog nietik ben niet dom en/of debiel, maar de manier van vragen vind ik heel naar
oh, en mijn docente is Helen de Hoop, die vindt dat 'Hun hebben' moet kunnen
het gaat niet om een actieve redenatie, het gaat om dat dat een efficiente omgeving is waardoor de constructie een goede overlevingskans heeft. in sociolinguistiek gaat het meestal helemaal niet om bewuste redeneringen en keuzes, maar juist om de onbewuste.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de redenering erachter (dat het efficiënter is om 'hun' te zeggen omdat dan meteen duidelijk is dat je naar mensen verwijst) wel debiel. Net alsof de gemiddelde straattokkie op die manier redeneert.
werkt dat ook met glossen en informatie over zaken als Head Initial, Head Final, X-bar, etc.?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds best mijn oude syntaxboek aan je lenen, ik vond dat heel duidelijk. Zal ik m naar je opsturen? Wil m wel ooit weer terug graag...
eens! ze had compleet gelijk, en kreeg geen moment de kans om haar beginstandpunt te verduidelijken, vervolgens kreeg plasterk steeds het woord van van Nieuwkerk die er geen drol van snapte en voila, een mislukte discussie over appels en peren.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vond het juist irritant dat (wie was het ook alweer) weigerde te luisteren naar wat ze zei.
Zo hadden ze het over twee verschillende dingen en was het een zinloze discussie.
Allemaal leuk en aardig, mevrouw de linguist...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat niet om een actieve redenatie, het gaat om dat dat een efficiente omgeving is waardoor de constructie een goede overlevingskans heeft. in sociolinguistiek gaat het meestal helemaal niet om bewuste redeneringen en keuzes, maar juist om de onbewuste.
als in: als je hun hebben zegt is de kans op verwarring erg klein, er ontstaan dus wijnig dubbelzinnige situaties en je hoeft niet vaak extra uitleg te geven, dat is efficient. mensen onthouden dat (onbewust) en blijven het toepassen. als een constructie heel inefficient is gaan mensen een andere oplossing zoeken om hetzelfde te zeggen, ook onbewust. je kan dus beter andersom redeneren: hun hebben verdwijnt niet, ondanks de sterke normatieve afkeuring, omdat het werkt...
hm, nee, niet echt, denk dat het meer basic syntax is die je vorig semester had... sorry! het heet analyzing sentences van Burton Roberts.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
werkt dat ook met glossen en informatie over zaken als Head Initial, Head Final, X-bar, etc.?
Zo ja, dan zou ik het wel willen lenen, tenzij ik het zelf ergens kan bestellen/vinden. Zou je me de titel kunnen doorgeven? Dan kijk ik eerst wel even of ik het ergens kan vinden!
Enneh, weer een 6,8 binnen voor een essay. Het was een erg moeilijk, grote faal-graad, 75% ofzo had 'm vorig jaar niet in een keer gehaalden wij (samen met studiegenootje gedaan) wel!
whiehoei!
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, mevrouw de linguist...
[..]
[..]
Freudian slip, zekerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind m zo mooi dat ik m laat staan. als ultieme illustratie dat taalkunde NIKS met spelling te maken heeft. HA
Ik wist dat eerst ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef kwakz0r het volgende:
taal is een levend ding... punt.
Pffft, ik zal nog eens een weekeinde de computer niet openslaan...maar goed, nu ben ik weer bij.quote:
Jij probeert gewoon een wit voetje te halen bij de lurkers.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
verschil tussen prescriptief en descriptief![]()
(kijk mij eens met termen gooien!![]()
)
shit, je hebt me doorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon een wit voetje te halen bij de lurkers.
O, wij gaan morgen tm donderdag naar het zuiden! Dat wordt dus zonnejurken meequote:Op maandag 22 maart 2010 15:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer in Utrecht.![]()
Bedankt Co, ik ben benieuwd of het zuiden je verstaan heeft.
ik zou niet alles in 1 keer perfect willen doen. kies voor één ding. bijvoorbeeld minder vaak zoet beleg....enn als dat goed gaat focusen op volkorenbrood, of minder sap...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:36 schreef P.F het volgende:
O: 2 glazen coolbest multi mild,
2 witte mini pistoletjes, 1 met hagelslag, 1 met hagelslag
1 volkoren boterham met vruchtenhagel
1 espresso (livanto)
T: 1 espresso (livanto)
2 glazen water
L: 3-4 handjes ongezouten amandelen van de turk
1 glas water
en ik zag dat er weer geld op mijn rekening stond dus ik ga boodschappen doen
(Mijn idee: 2 glazen sap hadden ook 1 kunnen zijn, 2x zoet belegomg, mini pistoletje had beter volkoren boterham kunnen zijn maar die liggen al te lang in de vriezer dus die zijn viess
50 gram en 110 kcal per pistoletje, had ze in de koekenpan gedaan met een klein beetje olijfolie. Of is mijn idee te streng
?)
Hmmmm op zich wel redelijk dus? Ik wil het dan meteen 'perfect' doen en dan denk ik bij alles: o nee maar dit kan niet want...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou niet alles in 1 keer perfect willen doen. kies voor één ding. bijvoorbeeld minder vaak zoet beleg....enn als dat goed gaat focusen op volkorenbrood, of minder sap...
bij de supermarkt één appel afwegen en die opeten op weg naar huis, of al in de winkel en dan de sticker alleen laten scannen (of een kilo afwegen en na het wegen er 1 appel uithalen) kan best als je écht honger hebt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
echt wel honger...
te weinig kwark op vanochtend voor een goede start, maar had haast en kreeg niet meer sneller naar binnen
ja maar dan ga je zwart wit denken, als een van de dingen die je wilt dan niet lukt, dan is meteen je doel niet gehaald/je plan mislukt, en das een grote valkuilquote:Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm op zich wel redelijk dus? Ik wil het dan meteen 'perfect' doen en dan denk ik bij alles: o nee maar dit kan niet want...
etc
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja maar dan ga je zwart wit denken, als een van de dingen die je wilt dan niet lukt, dan is meteen je doel niet gehaald/je plan mislukt, en das een grote valkuilbeter realistisch blijven.
Bij honger kun je beter een banaan eten dan een appel.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij de supermarkt één appel afwegen en die opeten op weg naar huis, of al in de winkel en dan de sticker alleen laten scannen (of een kilo afwegen en na het wegen er 1 appel uithalen) kan best als je écht honger hebt.
ja duur he? bleurgh.... ik heb t toen bij kennissen met een drukkerij laten doen, dat scheelde wel. maar ik moest er echt 6 hebben ofzo... 1 voor mn eerste lezer, 1 voor de tweede lezer, 1 voor mezelf, 1 voor ouders en 2 reserve (die zijn inmiddels ook ergens beland...)quote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Scriptie in tweevoud laten printen & inbinden: 75 euro!!!!!!![]()
![]()
als de banaantjes het goed doen dit keer, eet ik er daar wel een van op.. wellicht is de honger al weer gestild tegen de tijd dat ik daar ben..quote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij de supermarkt één appel afwegen en die opeten op weg naar huis, of al in de winkel en dan de sticker alleen laten scannen (of een kilo afwegen en na het wegen er 1 appel uithalen) kan best als je écht honger hebt.
valkuil nummer 2: boodschappen doen met hongerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
[..]
JaIk heb nu ook wel honger
Maar ik ga zo even naar de winkel eten halen
ohja, ik denk nooit aan bananen. noemde maar een voorbeeldvruchtquote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij honger kun je beter een banaan eten dan een appel.
Mijn lijst van vandaag wordt overigens aangevuld met een plak cake als T. D wordt taco's met chili en zure room (recept van Ainsley Harriott). Lekker! En misschien na de yogales nog een sinaasappeltje.
O nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
valkuil nummer 2: boodschappen doen met honger
Ja ik heb een heel mooi blauw fluwelen jurkje gescoordquote:Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh leuk! Echt een memorabele dag! Trek je ook iets feestelijks aan?
Haha, een taartje van DaD-tje! Ik ben benieuwd, op 5 april ga ik er eentje opsmikkelen.
Oh dat scheelt, ik moest m voor de uni digitaal aanleverenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja duur he? bleurgh.... ik heb t toen bij kennissen met een drukkerij laten doen, dat scheelde wel. maar ik moest er echt 6 hebben ofzo... 1 voor mn eerste lezer, 1 voor de tweede lezer, 1 voor mezelf, 1 voor ouders en 2 reserve (die zijn inmiddels ook ergens beland...)
Ik verbrand gelukkig ook niet zo snelquote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef P.F het volgende:
Ik ook, helaas.... Ik verbrand ook nooit, dus mensen zeggen dat het mijn eigen schuld is, dat ik vaker naar buiten moet
Oh mooi voor een uitreikingquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Dat wordt m helaas écht niet![]()
Ik kan 3 weken in de Italiaanse zon lopen en nog bleek afsteken tegen de meeste Nederlanders, hoe cool ben je dan
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ooit met een vriendin idd 3 weken in Italië geweest, op strand gelegen, terras gezeten, etc en bij thuiskomt vroegen ze of ik slecht weer had gehad.
Doe het dan mijn kleurquote:Op maandag 22 maart 2010 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik verbrand gelukkig ook niet zo snelwel is alle bruin dat ik krijg voornamelijk sproetjes, vandaar dat het me ook wel cool leek om mn haar oranjerood te verven
Ik heb gefaald! Had heel erg honger dus nog 2 handjes amandelen gehad en drie crackers met hagelslag. O ja en koffie met magere melk..quote:Op maandag 22 maart 2010 16:36 schreef P.F het volgende:
O: 2 glazen coolbest multi mild,
2 witte mini pistoletjes, 1 met hagelslag, 1 met hagelslag
1 volkoren boterham met vruchtenhagel
1 espresso (livanto)
T: 1 espresso (livanto)
2 glazen water
L: 3-4 handjes ongezouten amandelen van de turk
1 glas water
en ik zag dat er weer geld op mijn rekening stond dus ik ga boodschappen doen
(Mijn idee: 2 glazen sap hadden ook 1 kunnen zijn, 2x zoet belegomg, mini pistoletje had beter volkoren boterham kunnen zijn maar die liggen al te lang in de vriezer dus die zijn viess
50 gram en 110 kcal per pistoletje, had ze in de koekenpan gedaan met een klein beetje olijfolie. Of is mijn idee te streng
?)
Neem dan wat dingen mee om tussendoor te eten! Helpt zoveelquote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb gefaald! Had heel erg honger dus nog 2 handjes amandelen gehad en drie crackers met hagelslag. O ja en koffie met magere melk..
Maaaar ik was vergeten dat ik een afspraak had en heb snel een frietje gehaald. Vanavond bij thuiskomst dan maar veeel groente...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |