Ah! Dat was het, bedankt!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je webicons ingeschakeld bij opties
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]wtf??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*voorziet dat mensen klonen gaan maken met als naam "Docent_van_Mo" en dan gaan posten "hun is correct hoor"*
Ik vond het juist irritant dat (wie was het ook alweer) weigerde te luisteren naar wat ze zei.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Ze was wel rete irritant trouwens bij DWDD. Spelling. Spelling. SPELLING. SPEL-LING!
Plasterk. Maar ze liet hem niet uitpraten van wat ik me er van kan herinneren.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vond het juist irritant dat (wie was het ook alweer) weigerde te luisteren naar wat ze zei.
Zo hadden ze het over twee verschillende dingen en was het een zinloze discussie.
Ja, ik krijg steeds boze mailtjes waarom ik er niet wasquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Kijk, ben je dus goed bezig geweest![]()
Maar t lijkt me wel lastig als het bij jullie blijkbaar gebruikelijk is om zoveel bier weg te tikken!!
Misschien een groeps-dieetmaand inlassen?
Ik vind Leiden ook leuk! Alleen de meisjes vond ik een beetje eng..quote:Op maandag 22 maart 2010 01:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is hier echt heel leuk hoor. dat misplaatste idee van "ballenstad" snap ik echt niet zo goed...
Oh, die!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Ze was wel rete irritant trouwens bij DWDD. Spelling. Spelling. SPELLING. SPEL-LING!
Ik ben helemaal niet bijgelezen, dus ik kom even binnenvallen, want ik wil graag vertellen hoe fantastisch het was in Andalusie!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Voor als Anna bijgelezen is: ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe Andalusië was!!! En dan m.n. Sevilla als je daar ook bent geweest
Omdat hij gewoon negeerde wat ze zei en het over iets volstrekt anders had.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Plasterk. Maar ze liet hem niet uitpraten van wat ik me er van kan herinneren.
Als je daar met behulp van een deksel een oven van maakt?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
Afbakbroodjes konden wel in een koekenpan toch!
Nee, worstenbroodjes waren datquote:Op maandag 22 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
Afbakbroodjes konden wel in een koekenpan toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |