Een poes die steeds krols wordt zonder een nestje te krijgen heeft meer kans op gezondheidsproblemen (denk aan gezwellen). Daarnaast is dat gemauw gewoon vervelend.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Normaal doet ze dat nooit 's nachts en sowieso niet op mijn kamer. Maar waarom is het beter voor de poes dan?
Helen de Hoop! Die naam ken ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Leiden wel een beetje een ballen-stadvind Nijmegen dan ook echt veel leuker, maar da's dan ook echt het andere uiterste
bijna geen corporale meuk
hoe ik Syntax door ga krijgen weet ik nog nietik ben niet dom en/of debiel, maar de manier van vragen vind ik heel naar
oh, en mijn docente is Helen de Hoop, die vindt dat 'Hun hebben' moet kunnen
Klinkt vreselijk lelijk en helemaal fout, maar taalkundig gezien heeft ze volledig gelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
mijn docente is Helen de Hoop, die vindt dat 'Hun hebben' moet kunnen
ja, weet ik, maar ik kan het gewoon niet hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt vreselijk lelijk en helemaal fout, maar taalkundig gezien heeft ze volledig gelijk.![]()
http://www.ru.nl/actueel/nieuws/item_757996/hun_blijven_hun/
Eens op beide vlakken!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grijze broek en turquoise bloes klinkt goed, Cali. En alvast veel succes!
Dat doet me goed, Mariaatje.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doet me goed, Mariaatje..
Ik kreeg net een opdracht voor een taart met de opmerking dat ik de vrije hand krijg in wat ik er van maak want ze vertrouwt me volledig. The pressure!. De creatieve vrijheid
Wat leuk! nu kan ik helemaal zelf iets moois verzinnen, dit heb ik al vaker gedaan, dus het wordt hartstikke mooi
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Again, QFT! Wat ben ik meegaand vandaag
quote:
Hm, dat wist ik niet, maar is zeker een goede reden om het wel te laten doen. Maar heeft ze door castratie niet gewoon weer kans op andere gezondheidsproblemen? Want volgens mij was dat bij Taco de oorzaak van de problemen met zijn blaas, wat Viking toen enorm veel geld heeft gekost en nog steeds kost, doordat hij nu speciaal voer nodig heeft. Of zit dat bij poezen anders?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een poes die steeds krols wordt zonder een nestje te krijgen heeft meer kans op gezondheidsproblemen (denk aan gezwellen). Daarnaast is dat gemauw gewoon vervelend.
Komt niet per sé door castratie hoor. Blaasgruis heeft vaak een andere oorzaak (ik neem aan dat hij dat heeft).quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hm, dat wist ik niet, maar is zeker een goede reden om het wel te laten doen. Maar heeft ze door castratie niet gewoon weer kans op andere gezondheidsproblemen? Want volgens mij was dat bij Taco de oorzaak van de problemen met zijn blaas, wat Viking toen enorm veel geld heeft gekost en nog steeds kost, doordat hij nu speciaal voer nodig heeft. Of zit dat bij poezen anders?
Die hebben jou geblokkeerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hm, dat wist ik niet, maar is zeker een goede reden om het wel te laten doen. Maar heeft ze door castratie niet gewoon weer kans op andere gezondheidsproblemen? Want volgens mij was dat bij Taco de oorzaak van de problemen met zijn blaas, wat Viking toen enorm veel geld heeft gekost en nog steeds kost, doordat hij nu speciaal voer nodig heeft. Of zit dat bij poezen anders?
Weet iemand trouwens waarom avatars van sommige mensen verdwijnen als ik ben ingelogd?![]()
Inderdaad, in het mooie oosten! Ik ben er ook weerquote:Op maandag 22 maart 2010 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grijze broek en turquoise bloes klinkt goed, Cali. En alvast veel succes!
Hm, oké. Dan moet ik dat toch maar een keer laten doen dan. Al zal het wel weer 150+ euro kosten vrees ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Komt niet per sé door castratie hoor. Blaasgruis heeft vaak een andere oorzaak (ik neem aan dat hij dat heeft).
Volgens mij heeft castratie alleen maar voordelen, zeker omdat de poes niet meer krols wordt. Bij mijn poezen is het prima verlopen. Wel oppassen dat ze niet te dik wordt na castratie, da's eigenlijk het enige gevaar.
Dan zou half SLANK mij geblokkeerd hebben en dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef neen het volgende:
[..]
Die hebben jou geblokkeerd.
eigenlijk weet ik het niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Heb je webicons ingeschakeld bij optiesquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
Dan zou half SLANK mij geblokkeerd hebben en dat lijkt me sterk...
*voorziet dat mensen klonen gaan maken met als naam "Docent_van_Mo" en dan gaan posten "hun is correct hoor"*quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je net een docent van je ontdekt als lurker, MoBlo? Ai..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |