quote:Op zondag 21 maart 2010 20:26 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg me dat dit muesli is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. en Kwak ook, en mn eigenste vriendje ookquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]zeg me dat dit muesli is!
Het was muesli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Wat geeft het nou dat die medestudent van je vindt?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja. en Kwak ook, en mn eigenste vriendje ook
Maar die eerste twee kennen mij niet echt, en die derde vindt me toch wel lief![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat geeft het nou dat die medestudent van je vindt?
Misschien heb je zelf meer moeite met de keuze drukte of minder drukke/carrièregerichte baan?
Maar er is heus nog wel een weg terug mocht het een of ander niet bevallen
Vandaag bij simon zag ik mezelf daar ook wel koffietjes makenal is dat idee eigenlijk idioot.
Mja, ik heb het gekozen omdat ik er al iets mee heb natuurlijk, dus maar ff kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet niet wat je voorkennis is, maar ik geloof niet dat een CD voor Engelse Taal en cultuur een probleem is voor een weldenkend en intelligent persoon
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
Welterusten sigme!
Vinden jullie het ook altijd zo leuk om een PM te krijgen? Ik krijg ze bijna nooit, maar vind het altijd zo leuk als ik dan een geel envelopje zie.
ik snap 'm hoor!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb net een PM van mezelf gehad. dat kan dus blijkbaar
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]
Het was muesli.Te laat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 1825 kcal it is. Valt mee toch!
Maar morgen wel gezonder eten, meer vitamientjes enzo...
ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef _Calimero_ het volgende:
O die kerstmuts kan eigenlijk echt niet meer he? maar hoe zet je zo'n ding nu weer af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |