Is goed hoorquote:
Oke, als jij het zegtquote:Op maandag 22 maart 2010 01:37 schreef kwakz0r het volgende:
oh, het licht was al uit.maar ik was later. leuke borrel gehad. voeg maar drie ipv 1 witte wijn toe aan lijstje... en het toetje zit ik nu te eten. beter beetje eten in mn maag voor t slapengaan dan morgenochtend wakker worden met een wijnkater...
maar even serieus, ik snap t ballen-idee over leiden niet zo goed. zeker bij letteren is het beeld heel erg gemengd. ken echt bijna alleen maar mensen die niet bij een van de grote
verenigingen zitten, en die zijn helemaal niet ballerig, terwijl de mensen
uit a'dam en utrecht die ik ken die ook niet bij een
grote vereniging zitten veel balleriger zijn dan de leidenaren die ik ken. en duften al helemaal -de studieverenigingen in
delft zijn veel corporaler dan in leiden...
zou shiny wel aanraden om echt in een paar steden mee te lopen en navraag te doen naar de verschillen tussen de programma's
Ik ken alleen adressen in Amsterdam.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef loveli het volgende:
Over ballen gesproken, weet iemand een adres voor een goed(koop) rokkostuum in het oosten van het land?
pak huren in omgeving Nijmegenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef loveli het volgende:
Over ballen gesproken, weet iemand een adres voor een goed(koop) rokkostuum in het oosten van het land?
http://www.partydress.nl/herenquote:Voor u als bruidegom hebben wij een uitgebreide collectie trouwkostuums van het merk Masterhand in diverse kleuren met bijpassende gilets en accessoires. Tevens kunt u bij ons terecht voor een smoking, rokkostuum of jacquet (verhuur is mogelijk!). Wilt u vroegtijdig een reservering maken? Wij zorgen er dan namelijk voor dat uw outfit geheel passend en op maat wordt gemaakt (er zijn
ook lengtematen en buikmaten). Verkoopprijzen vanaf ¤ 199,- Huurprijzen vanaf ¤ 52,-.
Whoeeehoeee!! Eens kijken of ik woensdag vroeg kan opstaan om een stukkie te gaan fietsen voordat ik weer naar het verre Oosten moet afreizenquote:
Normaal doet ze dat nooit 's nachts en sowieso niet op mijn kamer. Maar waarom is het beter voor de poes dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef Ewelina het volgende:
Waarom laat je haar dan niet castreren? Scheelt enorm in je nachtrust en het is ook nog eens beter voor de poes.
Ligt een beetje aan de functie waarnaar je solliciteert.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:52 schreef _Calimero_ het volgende:
O en donderdag heb ik mijn sollicitatie.
Maar *Halp* wat moet ik aan![]()
Ik heb een pantalon gekocht (grijs) met een turquoise blouse, of toch een jurkje? Ik heb 'n helemaal zwarte en eentje die zwart met wat kleurtjes is. Spijkerbroek kan echt niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |