abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79445109
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je daar met behulp van een deksel een oven van maakt?
dat!

Lijstje:
O: gekookt eitje, knabbelbacon met filet A.
L: rauwkost met een gepocheerd eitje en halve avocado met ui.
S: hardlopen
T: wodka, ardennerpaté blokjes
D: rundergehakt, gewokt met Italiaanse groenten. Toe: Griekse yoghurt, limoen en frambozen.
pi_79445113
Oh, nog welkom terug Anna! Fijn dat je het fijn hebt gehad.

En wat staat je nieuwe bril je leuk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:31:01 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79445229
Nieuwe bril, Anna? Zieeeen! En welkom terug, ik word jaloers van je vakantieverhalen

Cootje, toch maar geen crackers toevoegen? Het lijkt altijd zo weinig zo, maar het valt vast best mee!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79445438
Ik had net erwtensoep als lunch. Maar sinds de laatste hap probeert het weer naar buiten te komen en nu voelt mn neus zuur .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79445442
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nog welkom terug Anna! Fijn dat je het fijn hebt gehad.

En wat staat je nieuwe bril je leuk!
Haha, dank je! Het voelt net echt

Maria, ik moet de foto's van de vakantie nog uploaden, maar daar zit wel eentje met bril tussen!
pi_79445517
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwe bril, Anna? Zieeeen! En welkom terug, ik word jaloers van je vakantieverhalen

Cootje, toch maar geen crackers toevoegen? Het lijkt altijd zo weinig zo, maar het valt vast best mee!
Nee, geen crackers toch, was vandaag maar 100 gram af, dus het stabiliseert zich vanzelf al en lijstje van vandaag is inderdaad aan de karige kant, maar grote kans dat ik ergens nog 1 of meerdere T's tussenprop, maar die vind ik altijd zo moeilijk te plannen. Zal iig een handje noten nemen.

Anna, klinkt echt geweldig, je trip!! En nu ben ik ook wel benieuwd naar de bril
pi_79446176
Meh, 't wil voor geen meter vandaag. Ik ga maar naar huis.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:55:53 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79446196
Hahahaha, meelezende UD! Briljant! .
Ik hoop niet dat mijn docenten meelezen hier .

Ik heb mijn dialoog af, dus ik kan nog even een half uurtje rieleksen voor het college begint .
Niet meer actief op Fok!
pi_79446356
D&D, wat was jouw site ook al weer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79446637
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je daar met behulp van een deksel een oven van maakt?
Gedaan Ze smaakten, bijzonder, wel lekker!!
  maandag 22 maart 2010 @ 14:15:44 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79446952

Toen ik mijn nieuwe bril had, hadden mensen soms écht niet door dat ik daarvoor nooit een bril op had!!
Dus blijkbaar staat die nieuwe bril je gewoon retegoed Anna
  maandag 22 maart 2010 @ 14:16:57 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79446996
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet bijgelezen, dus ik kom even binnenvallen, want ik wil graag vertellen hoe fantastisch het was in Andalusie! We zaten in een hotelletje aan het strand in de buurt van Malaga en dat bleek een heel leuk, niet al te toeristisch, stadje te zijn met lekkere restaurantjes/tapasbarren en een paar gezellige kroegen. Cultureel was er niet zo heel veel te beleven, daarvoor zijn we naar Granada (Alhambra ) en Sevilla gegaan.

Sevilla was maar 1 dagje en dat is eigenlijk net te kort om de sfeer echt goed te kunnen proeven, dus ik ga nog wel een keertje terug . We hadden fietsen gehuurd (aanrader!) en zijn de hele stad doorgecrosst, dan kom je ook op de wat minder geijkte plekjes. Hoogtepunten waren natuurlijk de kathedraal en het Real Alcazar, echt prachtig! Wanneer en hoelang gaan je moeder en jij eigenlijk?

En verder was het een groot genieten: ontbijten bij het lokale bakkertje, uitgebreid lunchen, om 23.00 de stad in voor tapas en drankjes en natuurlijk de Andalusische zon.

On topic: en ik was ook nog eens een halve kilo afgevallen (mede dankzij de zenuwen voor de vlucht)

Ik kan niet wachten.....! We gaan van 27 april tot 1 mei, dus ik hoop ook op lekker warm weer
En fietsen huren vind ik een heel goeie tip!!
  maandag 22 maart 2010 @ 14:23:36 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79447255
Anna82, je vakantie klinkt echt zálig!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79447350
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anna82, je vakantie klinkt echt zálig!
Dat ja!

Verder heb ik totaal niet bijgelezen en aangezien ik volgens mij vier hele topics heb gemist, ga ik het ook niet meer proberen.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 22 maart 2010 @ 14:39:11 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79447831
Nou, voor de laatste keer contact gehad met het secretariaat van mijn studie; mijn scriptiebegeleider is naar alle waarschijnlijkheid niet aanwezig bij mn buluitreiking. Nou, ik mis de contactgestoorde man ook niet echt Nu leest een docent die wel tof is denk ik een brief voor, ook prima!

Donderdag is het al!!! Ik heb er zo'n zin in, en het water loopt me in de mond als ik me voor probeer te stellen wat ik voor taart ga krijgen
pi_79447855
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat ja!

Verder heb ik totaal niet bijgelezen en aangezien ik volgens mij vier hele topics heb gemist, ga ik het ook niet meer proberen.
Ik doe nu een dappere poging om 10 topics terug te lezen: ik zit nog niet zo in de werk-modus.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:43:52 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79447996
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik doe nu een dappere poging om 10 topics terug te lezen: ik zit nog niet zo in de werk-modus.

Veel succes het was nogal.... heftig af en toe!

Ik ga mn scriptie laten printen Die is helemaal vormgegeven door de vriend van mn moeder, dus straks ligt er echt een mooie scriptie in de kast
pi_79448068
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:15 schreef LadyBlack het volgende:

Toen ik mijn nieuwe bril had, hadden mensen soms écht niet door dat ik daarvoor nooit een bril op had!!
Dus blijkbaar staat die nieuwe bril je gewoon retegoed Anna
Ik had een hele leuke bril, maar dat was lang lang geleden, heb nu alleen de foto nog...

Misschien toch maar weer een bril kopen !!
pi_79448117
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, voor de laatste keer contact gehad met het secretariaat van mijn studie; mijn scriptiebegeleider is naar alle waarschijnlijkheid niet aanwezig bij mn buluitreiking. Nou, ik mis de contactgestoorde man ook niet echt Nu leest een docent die wel tof is denk ik een brief voor, ook prima!

Donderdag is het al!!! Ik heb er zo'n zin in, en het water loopt me in de mond als ik me voor probeer te stellen wat ik voor taart ga krijgen
Oh leuk! Echt een memorabele dag! Trek je ook iets feestelijks aan?

Haha, een taartje van DaD-tje! Ik ben benieuwd, op 5 april ga ik er eentje opsmikkelen.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:48:04 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79448128
Ik zie de laatste tijd ook wat wiebelig, moet steeds dichter bij de borden op het station gaan staan Maar misschien is dat ook vermoeidheid, want het is niet altijd geloof ik. Anders over een tijdje maar weer eens een oogtestje.

Ik zit te knoeien met mn weekmenu want ik heb geen idee of ik vrijdagavond + het weekend al normaal kan eten en qua verstandskiesverwijderdheid-vriendlijkheid kom ik niet veel verder dan vla en yoghurt en bouillon
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 22 maart 2010 @ 14:51:13 #221
236335 neen
schone schijn
pi_79448232
Ananas alleen nog wel even wachten tot ik ze kan gaan eten

Straks tot half 6 op school zitten als het goed is, daar heb ik helemaal geen zin in
het lijkt niet wat het is
pi_79448632
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Veel succes het was nogal.... heftig af en toe!

Ik ga mn scriptie laten printen Die is helemaal vormgegeven door de vriend van mn moeder, dus straks ligt er echt een mooie scriptie in de kast
Een rel?

Heel veel plezier donderdag!
pi_79448803
Ik zit voor m'n huis met thee en boek en laptop en blokje extra pure choco.............in de zon!!

Lente
pi_79448845
Dat klinkt heerlijk, Co!

Wil iemand Limburg ook even vertellen dat het lente is?
pi_79449045
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt heerlijk, Co!

Wil iemand Limburg ook even vertellen dat het lente is?
Ik heb wat gemompeld richting 't zuiden. Wilde best schreeuwen, maar dat staat zo stom midden op straat.

Zon zit nu achter een wolk btw en dan is het best afzien nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')