abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79399430

Het vorige deel: Slank # 987 - Waar het bijna lente is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  zondag 21 maart 2010 @ 12:00:12 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79399435
fipo.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 maart 2010 @ 12:00:43 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79399452
TT
  zondag 21 maart 2010 @ 12:01:29 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79399477
Deed toen toch keurig lowcarb volgens het lijstje van de mevroi. Maar ik ben gewoon beter in weinig eten
denk ik .

tevens tvp
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79399492
En nu ga ik naar buiten
waar de vogeltjes fluiten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79399493
Ik blijf ook wel, want ik heb de kritiek op mijn lijstjes juist nodig. Vooral omdat ik qua eten even niet precies weet wat ik nou moet gaan doen. Ik had juist weer zin om actief mee te posten!

Verder vind ik het jammer dat er maar deels op mijn opmerking wordt gereageerd en niet op dit stukje:
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:42 schreef Goodbye het volgende:[/b]
Mag ik niet meer lachen om zo'n plaatje? Ik vond het een grappig reactie op zo'n uitspraak, juist omdat ik zelf mijn kop ook zo in het zand kan steken wat betreft mijn gewicht/figuur.

Men..
Maargoed, daar zal ook vast wel weer iets pinnigs onder verstopt zitten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79399498
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmpf.

Ok, vanaf hier doe ik weer gewoon bedachtzaam .
Oh nee, ik amuseer me opperbest zo met je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 12:02:03 #8
70532 loveli
N
pi_79399501
Ik ga naar buiten, zonde van een mooie dag om voorbij te laten gaan.
crap in = crap out
  zondag 21 maart 2010 @ 12:02:52 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79399523
Is het overal zo mooi buiten? Hier helemaal niet!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79399536
Misschien moet ik als stok achter de deur maar in het lijstje! Hoe werkt dat?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79399564
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Rituals het volgende:
Hier begint het open te trekken! Maar het hangt er maar net van af waar je zit in Nederland, er komt nog regen aan in sommige plaatsen!
  zondag 21 maart 2010 @ 12:04:12 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79399569
quote:
Hier ook niet echt hoor Rituals... Mwah, zeg maar. En het waait heel hard .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 12:04:47 #13
70532 loveli
N
pi_79399585
quote:
Jij moet toch wachten tot je waterpijp weg is.
crap in = crap out
  zondag 21 maart 2010 @ 12:04:55 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79399587
Hier schijnt ook een zonnetje hoor, niet constant maar zo af en aan

Hopelijk helpt dat om een zonnige sollicitatiebrief te schrijven waarmee ik direct word aangenomen
pi_79399589
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Heb je al een account bij dieetweb? Zoniet aanmaken en dan invullen en Troel PMen, dan kom je in het lijstje. Prima stok achter de deur!!
pi_79399607
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je al een account bij dieetweb? Zoniet aanmaken en dan invullen en Troel PMen, dan kom je in het lijstje. Prima stok achter de deur!!
Nee, dat heb ik nog niet. Eens even kijken hoe dat werkt.
pi_79399635
Zo, heeft iedereen de 'zen' knop weer gevonden?
  zondag 21 maart 2010 @ 12:06:08 #18
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79399640
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij moet toch wachten tot je waterpijp weg is.
Ja . Misschien is het daarna alweer wat mooier. maar ik moet ook beginnen met leren voor mijn tentamen van volgende week
pi_79399667
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik nog niet. Eens even kijken hoe dat werkt.
In de OP staat een linkje!!
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 12:06:50 #20
70532 loveli
N
pi_79399673
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.
crap in = crap out
pi_79399677
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, heeft iedereen de 'zen' knop weer gevonden?
Ik nog niet, maar ik zal me inhouden
pi_79399687
oh, ik had door het slotje heengepost na douchen niet meer op F5 gedrukt

maargoed, studeren dus.. wil vandaag mijn essay over The Great Ga(ts)by ( !) af hebben
Ja doei.
pi_79399733
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

In de OP staat een linkje!!
Ik heb die OP nog nooit goed bekeken blijkt maar weer

Even een vraag

Login: * * *
Profiel naam:
Volledige naam:
Geslacht: Man Vrouw
Geboortedatum:

Wat is het verschil tussen Login en Profiel naam? En moet je bij het derde veld je echte naam opgeven?
pi_79399900
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Even een vraag

Profiel naam:
Volledige naam:
Geboortedatum:

Wat is het verschil tussen Login en Profiel naam? En moet je bij het derde veld je echte naam opgeven?
Ik heb als login én profielnaam conleche opgegeven en bij volledige naam mijn echte voornaam
pi_79399907
Even douchen tussendoor!
pi_79399919
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb als login én profielnaam conleche opgegeven en bij volledige naam mijn echte voornaam
Oké en dat is niet inzichtelijk voor anderen neem ik aan?
pi_79400009
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
OK, komtie he?
[..]

Ik zou die 8 boterhammen trouwens liever verdelen in 2x4. Probeer jezelf niet teveel vol te proppen; een grote maag betekent snel honger Zeker als je zoveel suikers eet.

Wel nice dat je met veel brood afvalt! Lekker makkelijk, hoef je je niet zo'n zorgen te maken over je calorieeninname.
Oké! Duidelijk. Muesli klinkt wel als een goed alternatief. Dat brood eet ik ook niet in 1x hoor, er zit vaak een uur of 3 tussen. Maar omdat ik niks tussendoor at (of een Latte dronk ), heb ik het gewoon genoteerd als 1 lunch. De döner had ik zelf al genoemd inderdaad. Niet gezond, maar moet zo nu en dan een keer kunnen Sowieso zullen mijn lijstjes nog wel even slecht blijven, want ik ga natuurlijk niet koffie en cornflakes weggooien. De koffie is na morgen op en de cornflakes gaan nog wel een weekje mee denk ik. Maar goed, bedankt voor het commentaar!
pi_79400042
TVP. Ben een poging aan het doen om m'n pc te formatteren en dan te herinstalleren. *ENG* Want nu doet ie nog, al is het dan met irritante kleine foutjes.
Maar ik heb de kleine laptop nog, mocht ik 'm toch doodmaken perongeluk. En alle foto's al gebrand, de rest boeit niet zoveel.

Tot laterz!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79400137
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oké en dat is niet inzichtelijk voor anderen neem ik aan?
Nee denk ik niet. Er is ook een forum geloof ik, maar daar ben ik al heel lang niet geweest. Alleen Troel zal het wel kunnen zien neem ik aan, aangezien zij die site beheert, maar dat weet ik ook niet zeker.

Lijstje:
O: gekookt eitje, knabbelbacon met filet A. (knabbelbacon is veel lekkerder dan knabbelspek heb ik ontdekt!!)
L: biologisch worstje en knabbelbacon met filet A.
S: rustdag
T: wodka, gemengde noten
D: nu die zalm met groenten, (gisteren waren het biologische worstjes geworden met sla. ) Toe: Griekse yoghurt met limoen, zoetstof en frambozen.
pi_79400155
Nachtwacht, zijn het van die poederzakjes suikermetmelkeneenbeetjekoffie?
De hoeveelheid kcal daarin valt echt enorm tegen, zo veel!
pi_79400290
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Even een vraag

Profiel naam:
Volledige naam:
Geboortedatum:

Je kan bij echte naam ook gewoon je nick opgeven. Ik weet iig zeker dat ik niet mn echte naam heb gegeven (dat doe ik nooit op internet). Of je verzint een naam.

De lucht is helderblauw, de zon schijnt en ik zit binnen aan een werkstuk te werken. Ergens gaat er hier iets mis .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79400352
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Oké! Duidelijk. Muesli klinkt wel als een goed alternatief. Dat brood eet ik ook niet in 1x hoor, er zit vaak een uur of 3 tussen. Maar omdat ik niks tussendoor at (of een Latte dronk ), heb ik het gewoon genoteerd als 1 lunch. De döner had ik zelf al genoemd inderdaad. Niet gezond, maar moet zo nu en dan een keer kunnen Sowieso zullen mijn lijstjes nog wel even slecht blijven, want ik ga natuurlijk niet koffie en cornflakes weggooien. De koffie is na morgen op en de cornflakes gaan nog wel een weekje mee denk ik. Maar goed, bedankt voor het commentaar!
Het helpt bij mij (misschien ook bij jou, misschien ook niet ) wel om in 'het moet zo nu en dan kunnen' het 'zo nu en dan' deel wat preciezer te definieren. Dat voorkomt bijvoorbeeld dat ik patat ga halen op het station als ik honger heb

Ik heb trouwens even dat stuk van gister teruggelezen over echt overgewicht hebben. Best hard! Ik denk dat je pas echt een oordeel kunt vellen als je weet hoeveel negatief zelfbeeld en zelfs zelfhaat samenhangt met echt te zwaar zijn. Ik denk ook 'doe er wat aan', maar dat is vooral omdat ik weet hoeveel gelukkiger je voelt als je je eetpatroon meer onder controle hebt en jezelf niet meer volstopt als je je op wat voor maniert dan ook rot of minderwaardig voelt.
En weet je, daarom ben ik, als ik eerlijk ben, ook heel bang voor Slank-meets Omdat ik me met mijn BMI 25 niet op m'n gemak zou voelen, omdat iedereen hier als ik een foto van mezelf zou posten, zou roepen 'mooi en slank', maar als er een foto wordt gepost van iemand met hetzelfde figuur, dan is ze mollig en niet gespierd genoeg 'Men' kan hier behoorlijk veroordelend zijn!
pi_79400498
Ach CF, de keer dat ik naar de meet was viel dat wel mee hoor!
Al had ik toen geen bmi van 25 en toen wel... Hmm, geen idee eigenlijk? Meestal vind ik altijd dat anderen meer spek kunnen hebben dan ikzelf
pi_79400514
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nachtwacht, zijn het van die poederzakjes suikermetmelkeneenbeetjekoffie?
De hoeveelheid kcal daarin vallen echt enorm tegen, zo veel!
Ja, van Nescafe. Rond de 70 kcal per kopje. Niet zo'n grote zak, maar een doosje met 8 zakjes. Die zijn veel lekkerder.
pi_79400784
Zo, Troel heeft een pm ontvangen. Dan weten jullie binnenkort allemaal mijn gewicht wat ik tot nu toe angstvallig geheim heb gehouden
  zondag 21 maart 2010 @ 12:37:13 #36
236335 neen
schone schijn
pi_79400821
Bij mij gaat het lopen sinds deze maand wel weer oke met 3x per week. Net dan niet evy gelopen maar met m'n pa een rondje gedaan en gewandeld wanneer hij dat wilde en een beetje een tempo gehouden tussen onze eigen tempo's in. Half uurtje gelopen en 3,7km gedaan dus opzich ging dat wel.. veel mensen die liepen zo lekker in het zonnetje langs het water
Eten moet eigenlijk wel beter gok ik, ik moet zeker meer fruit gaan eten! Deze week 7 biertjes gehad wat weinig is dus opzich wel oke. Dit was mijn tvp, groetjes van mij voor jou.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
Zo, Troel heeft een pm ontvangen. Dan weten jullie binnenkort allemaal mijn gewicht wat ik tot nu toe angstvallig geheim heb gehouden
misschien moet ik dat ook doen maar liever niet
het lijkt niet wat het is
pi_79400850
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach CF, de keer dat ik naar de meet was viel dat wel mee hoor!
Al had ik toen geen bmi van 25 en toen wel... Hmm, geen idee eigenlijk? Meestal vind ik altijd dat anderen meer spek kunnen hebben dan ikzelf
Nou ja, ik heb er dan gewoon minder zin in

Afijn, genoeg ge-emmerd. Tijd voor een lijst, ik heb allerlei lekkers op 't programma staan vandaag
O/L: quesadilla met mexican ketchup (laat opgestaan)
T: oosterse-style groentesalade met pistachedressing
T: dip van geroosterde bieten met walnoten, yoghurt, munt en stokbrood erbij
S: hardlopen, afstand afhankelijk van hoe lekker het gaat, minimaal 7 km
D: kip gemarineerd met vissaus, palmsuiker, munt, knoflook en poeroetblaadjes, peultjes en brccoli erbij, rijst.
T: iets alcoholisch!
pi_79401108
Ik heb het idee dat ik mij in die hele dikke mensen discussie niet goed heb uitgedrukt, maar hoe ik dat nog wel moet doen weet ik niet. Wanneer dat naar boven komt waag ik daar nog even een post aan.

Laat ik in ieder geval duidelijk maken dat er véél meer factoren zijn dan omvang of ik iemand leuk vind of niet. Uitstraling en verzorging doen een hoop!
pi_79401115
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het helpt bij mij (misschien ook bij jou, misschien ook niet ) wel om in 'het moet zo nu en dan kunnen' het 'zo nu en dan' deel wat preciezer te definieren. Dat voorkomt bijvoorbeeld dat ik patat ga halen op het station als ik honger heb
Nou gisteren had ik helemaal niet de behoefte om eten te bestellen. Maar ik heb een huisgenoot die jullie ook wel kennen, die mij uiteindelijk heeft overgehaald om wat te bestellen. Maar 'zo nu en dan' is wat mij betreft maximaal ongeveer 1x in de twee weken.
  zondag 21 maart 2010 @ 12:46:15 #40
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79401155
ik ben blij dat ik het eind van het vorige topic niet live heb meegemaakt

zo. ik heb geslapen tot 12 uur, en ben uiterst relaxed. eigenlijk zou ik op zo'n mooie zonnige zondag eens de tuin in moeten, daar moet echt wat gebeuren maar ik heb zó geen zin daarin... misschien vanmiddag later..

over grote maten: tsja, rituals, ik draag nog steeds 48/50 broeken en 46 soms 44 topjes. ik schaam me niet voor die maten, beter goed gekleed in een grote maat dan fugly in een kleinere. maar ik ben het wel een beetje eens met CF, ook na de discussie van gisteren, het voelt niet echt fijn om te weten hoe de mensen hier over me zouden oordelen als ze me níet kenden... ik heb er geen meet-angst door, en CF ik ben veel dikker dan jij, dus ach... maar het geeft me soms wel een ongemakkelijk gevoel. de foto in spoiler zou, als ik die zonder hoofd postte, echt niet zulke pretty reacties krijgen hier hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is mar 5 kilo geleden, dus veel verschil met nu is er nog niet. en heel groot zal het verschil ook nooit meer worden. en ik moet heel hard werken om dat niet zoveel te haten dat ik me er weer 25 kilo bijvreet... en ik moet proberen ondanks dat ik weet hoe mensen erover denken tóch te geloven dat er iemand zal zijn die van mij kan houden... etc...
Kwak
pi_79401277
CF, als het helpt: toen ik je zag vond ik je er geweldig uitzien. Absoluut niet dik, ook niet graatmager, maar gewoon goed. En sindsdien ben je nog weer afgevallen ook, kun je nagaan. Je lijstje klinkt overigens geweldig. .

Mijne:

O: Brinta
L: (net op) 2 volkoren boterhammen met honing, beker Optimel framboos
T: ergens thee drinken met iets lekkers met m'n lief
D: bruschetta met verschillende smeersels, soepje, dim sum... zet gewoon van alles op tafel.

Ik zit de hele dag m'n vestje opnieuw dicht te knopen omdat het knoopje bij m'n borsten steeds openspringt. Misschien moet ik het opgeven. Ik moet trouwens zeggen dat ik tegenwoordig best blij ben met m'n lijf. Gewicht schommelt afhankelijk van weegmoment tussen 61,5 en 62,5, dus dat vind ik prima. Nu nog een ietsies strakker buikje en het is ok.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 21 maart 2010 @ 12:50:45 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79401329
Kwak, over dat laatste kan ik heel simpel zijn: die iemand is er sowieso!!!!

Liefde gaat niet om uiterlijk

En verder ook: als je een leuk mens bent, dan laat de rest maar kletsen
pi_79401391
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort nou ook een keer in het lijstje verschijn, want ik wacht toch al ruim een week.
pi_79401450
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik binnenkort nou ook een keer in het lijstje verschijn, want ik wacht toch al ruim een week.
Volgens mij heeft Troel een beetje andere prioriteiten op het moment Nog een pm sturen voor de zekerheid, met SLANK in caps in het onderwerp? Dat heb ik ook namelijk, dus dat zou moeten opvallen
pi_79401499
Broekmaten: ik heb broeken in 38, 40 en 42 en die zitten allemaal even goed.
Ligt vaak ook aan het model natuurlijk.

Verder denk ik dat een aantal mensen hier even lekker een frisse neus moet gaan halen.
pi_79401733
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, als het helpt: toen ik je zag vond ik je er geweldig uitzien. Absoluut niet dik, ook niet graatmager, maar gewoon goed. En sindsdien ben je nog weer afgevallen ook, kun je nagaan. Je lijstje klinkt overigens geweldig. .
Ah, het was absoluut niet bedoeld om naar complimentjes te vissen, hoor In het algemeen ben ik ook gewoon best blij met mijn lijf nu. Nou ja, met kleren aan, niet in m'n nakie voor de spiegel Sure, er mogen nog wel een paar kilo's af, maar ik heb niet meer zo'n diepe zelfhaat als vroeger als het om mijn lijf gaat. En toch gaat die onzekerheid nooit helemaal weg, vrees ik. En de sporen van overgewicht blijven ook altijd fysiek zichtbaar.
Nou ja, een beetje wat kwak zegt; sommige mensen kunnen best veroordelend zijn, terwijl ze geen idee hebben wat een enorme strijd je hebt geleverd om eruit te zien zoals je er nu uitziet. En wat dat betreft vrees ik dat ik altijd een beetje overgevoelig zal blijven
pi_79401852
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Goodbye op 21-03-2010 13:10:52 (toch te privé) ]
  zondag 21 maart 2010 @ 13:08:46 #48
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79401939
@Kwak.

Ik vind jou altijd zo sterk overkomen! Toen ik die grote maten had, toen wilde ik er inderdaad zo goed mogelijk uitzien. Ik wilde vooral niet te kleine kleren dragen, want daardoor leek ik alleen maar dikker. Maar dat neemt niet weg dat ik me ervoor schaamde.

Ik vind het heel knap hoe jij je eetpatroon nu aanpakt Kwak. Dus wees vooral trots op die 5kg! Houden van is een kwestie van zowel uiterlijk al innerlijk. Ik vind dat jij er leuk uitziet, je kleed je goed passend bij je gewicht en zoals je hier op mij overkomt ben jij een ontzettend lief, behulpzaam persoon! Blijf er dus in geloven, want het komt wel goed .
pi_79403202
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
maar het geeft me soms wel een ongemakkelijk gevoel. de foto in spoiler zou, als ik die zonder hoofd postte, echt niet zulke pretty reacties krijgen hier hoor...
Kwak, da's echt veel te dik. Te dik waarvoor? Niet te dik om slim lief mooi en aardig te zijn, want dat heeft allemaal weinig tot niks met gewicht te maken. Te dik voor je gezondheid.
Ik ga met enige regelmaat onder de zonnebank. Dat is slecht. Slecht waarvoor? Niet voor de wereldvrede, mijn hersens of andermans uitzicht. Slecht voor mijn gezondheid.
En als iemand een ander stom vindt vanwege andermans gezondheid, heeft er een van de twee een gaatje in z'n bol.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79403248
Bij de weg, ik vind een vrouw met een figuur als Sarabi véél mooier dan figuren van de meeste slankere dames hier.

En ik heb 9 boompjes verpoot dus ik mag me even verpozen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')