Maargoed, daar zal ook vast wel weer iets pinnigs onder verstopt zitten.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:42 schreef Goodbye het volgende:[/b]
Mag ik niet meer lachen om zo'n plaatje? Ik vond het een grappig reactie op zo'n uitspraak, juist omdat ik zelf mijn kop ook zo in het zand kan steken wat betreft mijn gewicht/figuur.
Men..
Oh nee, ik amuseer me opperbest zo met je!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf.
Ok, vanaf hier doe ik weer gewoon bedachtzaam.
Hier begint het open te trekken! Maar het hangt er maar net van af waar je zit in Nederland, er komt nog regen aan in sommige plaatsen!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Rituals het volgende:
Is het overal zo mooi buiten? Hier helemaal niet!
Hier ook niet echt hoor Rituals... Mwah, zeg maar. En het waait heel hardquote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Rituals het volgende:
Jij moet toch wachten tot je waterpijp weg is.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Rituals het volgende:
Heb je al een account bij dieetweb? Zoniet aanmaken en dan invullen en Troel PMen, dan kom je in het lijstje. Prima stok achter de deur!!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Misschien moet ik als stok achter de deur maar in het lijstje! Hoe werkt dat?
Nee, dat heb ik nog niet. Eens even kijken hoe dat werkt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je al een account bij dieetweb? Zoniet aanmaken en dan invullen en Troel PMen, dan kom je in het lijstje. Prima stok achter de deur!!
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij moet toch wachten tot je waterpijp weg is.
In de OP staat een linkje!!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog niet. Eens even kijken hoe dat werkt.
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Misschien moet ik als stok achter de deur maar in het lijstje! Hoe werkt dat?
Ik nog niet, maar ik zal me inhoudenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, heeft iedereen de 'zen' knop weer gevonden?
Ik heb die OP nog nooit goed bekeken blijkt maar weerquote:
Ik heb als login én profielnaam conleche opgegeven en bij volledige naam mijn echte voornaamquote:Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die OP nog nooit goed bekeken blijkt maar weer![]()
Even een vraag
Login: * * *
Profiel naam:
Volledige naam:
Geslacht: Man Vrouw
Geboortedatum:
Wat is het verschil tussen Login en Profiel naam? En moet je bij het derde veld je echte naam opgeven?
Oké en dat is niet inzichtelijk voor anderen neem ik aan?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb als login én profielnaam conleche opgegeven en bij volledige naam mijn echte voornaam
Oké! Duidelijk. Muesli klinkt wel als een goed alternatief. Dat brood eet ik ook niet in 1x hoor, er zit vaak een uur of 3 tussen. Maar omdat ik niks tussendoor at (of een Latte dronkquote:Op zondag 21 maart 2010 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
OK, komtie he?
[..]
Ik zou die 8 boterhammen trouwens liever verdelen in 2x4. Probeer jezelf niet teveel vol te proppen; een grote maag betekent snel hongerZeker als je zoveel suikers eet.
Wel nice dat je met veel brood afvalt! Lekker makkelijk, hoef je je niet zo'n zorgen te maken over je calorieeninname.
Nee denk ik niet. Er is ook een forum geloof ik, maar daar ben ik al heel lang niet geweest. Alleen Troel zal het wel kunnen zien neem ik aan, aangezien zij die site beheert, maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké en dat is niet inzichtelijk voor anderen neem ik aan?
Je kan bij echte naam ook gewoon je nick opgeven. Ik weet iig zeker dat ik niet mn echte naam heb gegeven (dat doe ik nooit op internet). Of je verzint een naam.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die OP nog nooit goed bekeken blijkt maar weer![]()
Even een vraag
Login: * * *
Profiel naam:
Volledige naam:
Geslacht: Man Vrouw
Geboortedatum:
Wat is het verschil tussen Login en Profiel naam? En moet je bij het derde veld je echte naam opgeven?
Het helpt bij mij (misschien ook bij jou, misschien ook nietquote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oké! Duidelijk. Muesli klinkt wel als een goed alternatief. Dat brood eet ik ook niet in 1x hoor, er zit vaak een uur of 3 tussen. Maar omdat ik niks tussendoor at (of een Latte dronk), heb ik het gewoon genoteerd als 1 lunch. De döner had ik zelf al genoemd inderdaad. Niet gezond, maar moet zo nu en dan een keer kunnen
Sowieso zullen mijn lijstjes nog wel even slecht blijven, want ik ga natuurlijk niet koffie en cornflakes weggooien. De koffie is na morgen op en de cornflakes gaan nog wel een weekje mee denk ik. Maar goed, bedankt voor het commentaar!
Ja, van Nescafe. Rond de 70 kcal per kopje. Niet zo'n grote zak, maar een doosje met 8 zakjes. Die zijn veel lekkerder.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nachtwacht, zijn het van die poederzakjes suikermetmelkeneenbeetjekoffie?
De hoeveelheid kcal daarin vallen echt enorm tegen, zo veel!
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
Zo, Troel heeft een pm ontvangen. Dan weten jullie binnenkort allemaal mijn gewicht wat ik tot nu toe angstvallig geheim heb gehouden
Nou ja, ik heb er dan gewoon minder zin inquote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach CF, de keer dat ik naar de meet was viel dat wel mee hoor!
Al had ik toen geen bmi van 25 en toen wel... Hmm, geen idee eigenlijk? Meestal vind ik altijd dat anderen meer spek kunnen hebben dan ikzelf
Nou gisteren had ik helemaal niet de behoefte om eten te bestellen. Maar ik heb een huisgenoot die jullie ook wel kennen, die mij uiteindelijk heeft overgehaald om wat te bestellen. Maar 'zo nu en dan' is wat mij betreft maximaal ongeveer 1x in de twee weken.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het helpt bij mij (misschien ook bij jou, misschien ook niet) wel om in 'het moet zo nu en dan kunnen' het 'zo nu en dan' deel wat preciezer te definieren. Dat voorkomt bijvoorbeeld dat ik patat ga halen op het station als ik honger heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is mar 5 kilo geleden, dus veel verschil met nu is er nog niet. en heel groot zal het verschil ook nooit meer worden. en ik moet heel hard werken om dat niet zoveel te haten dat ik me er weer 25 kilo bijvreet... en ik moet proberen ondanks dat ik weet hoe mensen erover denken tóch te geloven dat er iemand zal zijn die van mij kan houden... etc...Kwak
Ik hoop dat ik binnenkort nou ook een keer in het lijstje verschijn, want ik wacht toch al ruim een week.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
Zo, Troel heeft een pm ontvangen. Dan weten jullie binnenkort allemaal mijn gewicht wat ik tot nu toe angstvallig geheim heb gehouden
Volgens mij heeft Troel een beetje andere prioriteiten op het momentquote:Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik binnenkort nou ook een keer in het lijstje verschijn, want ik wacht toch al ruim een week.
Ah, het was absoluut niet bedoeld om naar complimentjes te vissen, hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, als het helpt: toen ik je zag vond ik je er geweldig uitzien. Absoluut niet dik, ook niet graatmager, maar gewoon goed. En sindsdien ben je nog weer afgevallen ook, kun je nagaan. Je lijstje klinkt overigens geweldig..
Kwak, da's echt veel te dik. Te dik waarvoor? Niet te dik om slim lief mooi en aardig te zijn, want dat heeft allemaal weinig tot niks met gewicht te maken. Te dik voor je gezondheid.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
maar het geeft me soms wel een ongemakkelijk gevoel. de foto in spoiler zou, als ik die zonder hoofd postte, echt niet zulke pretty reacties krijgen hier hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |