het is idd wel wat weinig, maar zou niet weten wat ik nog meer moet maken/halen om het op te schroeven, vooral vanwege de pizza's van gisteren en de quiche welke wel echt een calorieënbom is..quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En jij hebt dagelijks kritiek op de lijstjes van XM?
Ja, maar je gaat hardlopen op drie klein broodjes en wat augurk/salami, joh!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is idd wel wat weinig, maar zou niet weten wat ik nog meer moet maken/halen om het op te schroeven, vooral vanwege de pizza's van gisteren en de quiche welke wel echt een calorieënbom is..
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd om rap die knop te vinden, jongedame!
ben om half 11 m'n nest uitgekomen en zou echt tot 3 uur nu niet aan iets te eten moeten denken eigenlijk..quote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat hardlopen op drie klein broodjes en wat augurk/salami, joh!Jouw D's zijn meestal prima, maar de rest van de dag heb je ook brandstof nodig!
Nou ze noemt specifiek de cornflakes en niet de Latte. Dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
CF zegt dan ook niet dat dat wel goeie lijstjes zijn. Ik denk dat ze vooral over je Latte valt.
Doei!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké dankjewel voor het duidelijk maken dat het echt niet leuk meer is hier met jullie
Ik bedoel juist dat je ontzettend trots mag zijn dat je zo veel kwijt bent hè! Dat is echt knap hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 11:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel goed om maar eens in de zoveel tijd te kunnen wegen. Ik vind het zelf prettig om me iedere dag te wegen, zodat ik goed kan zien dat ik afval. Ik heb ook niet veel ruimte, maar bewaar mijn weegschaal in de kast. Merk je wel al verschil aan je kleding of wanneer je in de spiegel kijkt?
Ik schaam me behoorlijk voor die grote maten, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken.
De Latte heeft ze eerder al genoemd ("zoete troep" oid).quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou ze noemt specifiek de cornflakes en niet de Latte. Dus.
Goodbye is met zes kilo meer nog altijd een leuk mens. Jij daarentegen blijft een bitch van de bovenste plank, of je nou maat 36 hebt of maat 46.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
fijn hè dat ze over jouw zes kilo niet zo moeilijk doen en over mijn twee wel
Was geen subtiel plaatje, maar trek het je niet aan. Pak er een centimeter en een spiegel bij en bedenk dat je geen broek wilt passen die 'echt' maat 46 is.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké dankjewel voor het duidelijk maken dat het echt niet leuk meer is hier met jullie
Sarabi, MoBlo en Viking zijn twee pestende krengen. Negeer ze.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vik, jij kunt er ook wat van.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goodbye is met zes kilo meer nog altijd een leuk mens. Jij daarentegen blijft een bitch van de bovenste plank, of je nou maat 36 hebt of maat 46.
volgens mij toch echt een vrouwemastquote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Was geen subtiel plaatje, maar trek het je niet aan. Pak er een centimeter en een spiegel bij en bedenk dat je geen broek wilt passen die 'echt' maat 46 is.
(als je ook in een kindermaat 164 past was het dan geen herenbroek maat 46? van motorkleding weet ik dat 46 een kleine herenmaat kan zijn)
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goodbye is met zes kilo meer nog altijd een leuk mens. Jij daarentegen blijft een bitch van de bovenste plank, of je nou maat 36 hebt of maat 46.
Ik zou die 8 boterhammen trouwens liever verdelen in 2x4. Probeer jezelf niet teveel vol te proppen; een grote maag betekent snel hongerquote:Op zondag 21 maart 2010 09:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
O: Cornflakes met melk - loze kh, beter neem je een graanproduct zonder toegevoegde suiker en met vezels. Brinta, havermout, muesli?
L: 8 boterhammen met ham - ik ga ervan uit dat het volkorenbrood is? 8x ham is echt teveel. Weliswaar niet supervet maar wel flink bewerkt (lees de verpakking eens) en sowieso moet je echt meer variatie aanbrengen.
T: Latte Caramel - suiker, suiker, suiker
D: Döner Kebab - mag hopen dat je dat zelf in kunt schatten
T: Appel - Nice
T: Latte Hazelnut - suiker, suiker, suiker
S: Hardlopen - Nice
Gepest vroeger, hmm?quote:
Cornflakes zijn snelle suikers. Niet zo geschikt als ontbijt dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou ze noemt specifiek de cornflakes en niet de Latte. Dus.
En dit vind ik een jammerlijke opmerking.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
fijn hè dat ze over jouw zes kilo niet zo moeilijk doen en over mijn twee wel
Er heeft niemand iets lelijks gezegd over het feit dat je weer te dik bent, tochquote:Op zondag 21 maart 2010 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dit vind ik een jammerlijke opmerking.
Wie zegt trouwens dat ze over mijn zes kilo niet moeilijk doen.
Nee, maar niemand staat hallelujah te zingen toch.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Er heeft niemand iets lelijks gezegd over het feit dat je weer te dik bent, toch?
Weet ik! Lief! Maar zelf voel ik me inmiddels niet meer trots (ik weet niet eens mee hoe het was om zo zwaar te zijn), maar voel ik eerder schaamte. Nu opnieuw afvallen, zodat ik me weer trots kan voelenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat je ontzettend trots mag zijn dat je zo veel kwijt bent hè! Dat is echt knap hoor
Het lijkt wel iets gestroomlijnder dan in januari, maar het is moeilijk te zeggen of er echt wat af is.
Als ik me niet zo goed voel met zere keel enzo, vind ik het moeilijk om goed te eten. Mn gebrek aan smaak wil ik dan in kwantitatieve zin verbeteren ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dat betekent vooral dat jij weer braaf lijstjes gaat postenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dit vind ik een jammerlijke opmerking.
Wie zegt trouwens dat ze over mijn zes kilo niet moeilijk doen.
Dat moet ik wel echt, jaquote:Op zondag 21 maart 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat betekent vooral dat jij weer braaf lijstjes gaat posten
Waar?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Anyway. Ik ga even twee mandarijntjes pellen en dan lezen in het zonnetje!
Je moest niet alleen lachen om dat plaatje, je moest ook posten dat je grappig vond, blijkbaar. En het was geen aardig plaatje, het was een gemeen pesterig plaatje en zo kwam het ook aan. Leuk. Lachen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar niemand staat hallelujah te zingen toch.
Ik moest alleen maar lachen om het plaatje, ik heb verder niks lelijks gezegd tegen Sarabi en die opmerking van haar is gewoon naar bedoeld en zo komt hij ook aan
Ehquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
En als iedereen nou ging low carben had iedereen een beter humeur en geen suikerdip zo vlak voor de lunch en hadden we wereldvrede en waren we slank.
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Weet ik! Lief! Maar zelf voel ik me inmiddels niet meer trots (ik weet niet eens mee hoe het was om zo zwaar te zijn), maar voel ik eerder schaamte. Nu opnieuw afvallen, zodat ik me weer trots kan voelen.
Het is ook lastig om goed te eten als je ziek bent. Ik heb er ook altijd moeite mee. Beterschap trouwens! Hopelijk word je inderdaad niet echt enorm ziek tijdens je co-schappen, zou enorm vervelend zijn! Wanneer ben je weer bij je vader zodat je je kunt wegen?
Even offtopic:Ik zou m'n 06 geven en zeggen: bel of sms maar als je er bijna bent (afh van hoeveel tijd jij nodig hebt om daarnaartoe te komen). Maar los daarvan vind ik het niet echt raar ofzo, verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Vandaag even dik balen van de weegschaal, vanaf morgen weer gewoon braaf een ritme ontwikkelen. Want je kan het heus wel, afvallen. Bent wel vaker wat kilo's kwijtgeraakt, toch?quote:
Heb ik dat stuk over het hoofd gezien?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
En ok, ik reageerde wat gechargeerd, waarvoor excusesmaar als iemand persoonlijk wordt, kan ik ook heel persoonlijk worden.
Ja, vooral als ik braaf ging sporten. Dus dat moet ik er echt even inhouden.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag even dik balen van de weegschaal, vanaf morgen weer gewoon braaf een ritme ontwikkelen. Want je kan het heus wel, afvallen. Bent wel vaker wat kilo's kwijtgeraakt, toch?
Ik werd gebeld, dus ze heeft mijn 06. Ik had inderdaad moeten zeggen dat ze kon bellen/smsen wanneer ze op het station was. Het station is voor mij 5 minuten fietsen en voor haar (of hem) zo'n 10 a 15 min. lopen. Maar goed, het is niet raar dusquote:Op zondag 21 maart 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou m'n 06 geven en zeggen: bel of sms maar als je er bijna bent (afh van hoeveel tijd jij nodig hebt om daarnaartoe te komen). Maar los daarvan vind ik het niet echt raar ofzo, verder.
Ik heb het verse witbrood (versterkt met vezels) net op. Met wat smeltende boter, beetje kaas en wat eiquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
En als iedereen nou ging low carben had iedereen een beter humeur en geen suikerdip zo vlak voor de lunch en hadden we wereldvrede en waren we slank.
Jij deed het niet streng genoeg, waardoor de chemische reactie die zou moeten plaatsvinden, nooit plaatsvond.quote:
Ik hou van je!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het verse witbrood (versterkt met vezels) net op. Met wat smeltende boter, beetje kaas en wat ei. En koffie toe
. En nu ligt de kat op schoot, buiten schijnt de zon en fluiten de vogeltjes en ik ga ook zo die kant op.
Dat alles is geen reden om dat stelletje bloedzuigers hier de tent te laten runnen.
Hmpf.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
sigme, wat ben je kittig vandaag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |