abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2010 @ 23:34:58 #201
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79391617
Welterusten allemaal! Ik ga ook.
Your body. Your soul. Your rituals.
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 23:39:44 #202
70532 loveli
N
pi_79391767
Trusten dames!
crap in = crap out
  zondag 21 maart 2010 @ 00:07:06 #203
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79392539
ik zit nu al te genieten van t feit dat ik morgen geen wekker hoef te zetten
Kwak
  zondag 21 maart 2010 @ 00:22:21 #204
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79392940
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nu al te genieten van t feit dat ik morgen geen wekker hoef te zetten
Ik wel, want ik moet mn muziek voor de spinningles nog afmaken en van de computer op mijn iPod zien te zetten

En ik ben naar toneel geweest, was best leuk

Loveli, wat dapper dat je bent geweest zeg, was je alleen, of met vriendin/familie/..?
En hoest nu verder, zit je alweer wat jofeler in je vel, en eet je alweer wat gezonder?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 21 maart 2010 @ 01:27:32 #205
236335 neen
schone schijn
pi_79394578
Ik heb een leuke dag gehad vandaag, nog lekker gekookt met een vriend en toen lekker voetbal gekeken. Was met de auto dus heb maar een biertje gehad maar dus wel minder beweging.

Ik zou dus echt nooit naar de sauna ofzo, ook nooit naar het zwembad. Ik haat het, mensen kijken enzo, dat gevoel heb ik nu en met 10kg minder ook en ze kijken dus niet vol bewondering.

Morgenochtend weer lopen, ik gok alleen. Mijn ouders zitten hier nu met bezoek dus m'n pa zal morgen wel weer kapot zijn

Edit: het is wel de bedoeling dat hij meegaat dus een klein langzaam rondje staat hoogstwaarschijnlijk op het programma nou ja, met twee ishet leuker dan alleen.

[ Bericht 19% gewijzigd door neen op 21-03-2010 02:07:24 ]
het lijkt niet wat het is
pi_79396470
Goeiemorgen!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?
Ja. Uitleg staat hier.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79396826
quote:
Op zondag 21 maart 2010 07:12 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]

Ja. Uitleg staat hier.

Lijstje van gister
O: dubbele boterham hagelslag
T: krentenbol, sinaasappel
L: 3 boterhammen met tonijnsalade en komkommer
T: glas sap, restje linzensoep, krentenbol
T: 2 glaasjes rode wijn
D: rijstschotel met gehakt en tomaat, toetje yoghurt met stoofpeer
T: thee met mars snoepjes (niet eens zo lekker )

Heb flinke last van mn hoofd gehad (nu pcm), erger bij bukken. Hoop niet dat t een echte voorhoofdsholteontsteking wordt... Coschap missen is zo vervelend!
pi_79396930
Kut, de weegschaal vertelde mij vanmorgen dat ik hier toch wat serieuzere lijstjes moet gaan posten i.p.v. die crap zoals gisteren
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79396985
Morgen.
  zondag 21 maart 2010 @ 09:36:39 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79397002
Mogge! Nu aan de havermout, zo naar RPM .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79397017
De weegschaal is best enthousiast over mijn eten, terwijl ik de laatste tijd toch weer behoorlijk veel eet (zelfs voor mijn doen). Nu het iets minder winter wordt, pleeg ik toch meer inspanning, denk ik.
Vandaag gaan we boompjes uitsteken en herplanten. En voor de komende x weken wordt mijn klus het uitgraven van 2m3 grind. Dat ligt hier in een greppel van 1/2 meter diep, 1/2 meter breed en 16 meter lang, en dat moet 100 meter verderop de betonnen vloer van het varkenshok worden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79397028
Veel plezier met de RPM, XM . Gaat het alweer wat beter met het lijf?

Havermout zit hier al enige tijd achter de kiezen, zojuist een 7km-rondje gerend, met lief, 11km/u. Brood staat nu in de oven, over drie kwartier de broodmaaltijd dus. Met véél eieren, gister hadden de 4 kippen 4 eieren gelegd..

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 21-03-2010 09:45:58 ]
  zondag 21 maart 2010 @ 09:45:21 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79397073
Hullo!
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:28 schreef Goodbye het volgende:
Kut, de weegschaal vertelde mij vanmorgen dat ik hier toch wat serieuzere lijstjes moet gaan posten i.p.v. die crap zoals gisteren
Je moet je ook nie wegen de dag na een high tea!
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:40 schreef sigme het volgende:
Brood staat nu in de over, over drie kwartier de broodmaaltijd dus. Met véél eieren, gister hadden de 4 kippen 4 eieren gelegd..
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79397091
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hullo!
[..]

Je moet je ook nie wegen de dag na een high tea!
[..]

Ja, maar ik voelde me al een tijdje een beetje dik. En kleding begon strakker te zitten enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79397154
quote:
Op zondag 21 maart 2010 07:12 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]

Ja. Uitleg staat hier.
Hahaha Wat een geweldig verhaal. Ben ik even blij dat ik van nature vrij haarloos ben. Dus het is nooit echt in me opgekomen om m'n billen te scheren (aangezien er niks te scheren valt ).

Lijstje van gisteren:

O: Cornflakes met melk
L: 8 boterhammen met ham
T: Latte Caramel
D: Döner Kebab
T: Appel
T: Latte Hazelnut
S: Hardlopen
  zondag 21 maart 2010 @ 10:04:13 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79397279
WTF! 8 (!!) boterhammen?!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 maart 2010 @ 10:05:12 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79397287

Ik ben gisteren tegen de verwachting in nog even de kroeg ingedoken, nadat ik had besloten dat ik gillend gek zou worden van nog een avond alleen op de bank. Zeker na zo'n gezellig dagje

Lijst is geworden:
O: 2 boterhammen, 1 met kaas&ei 1 met jam
S: sauna!!
L: yoghurt met cruesli
T: tosti kaas
D: bak kwark met jam en boterham pindakaas
T: 2 oud bruin biertjes, 1 cola
  zondag 21 maart 2010 @ 10:06:46 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79397302
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?

Geschoren zaakjes vind ik sowieso naar
  zondag 21 maart 2010 @ 10:07:27 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79397310
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar ik voelde me al een tijdje een beetje dik. En kleding begon strakker te zitten enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aww da's wel naar dan ja! Maar misschien is een deel ook die high tea en valt het nog wel mee! Genieten is ook belangrijk Gaat het sporten wel okee de laatste tijd?
pi_79397321
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:
WTF! 8 (!!) boterhammen?!
Ja, 8 boterhammen. Waarom denk je dat ik zoveel ham heb gekocht.
Hier werd me geadviseerd om meer brood te eten, dus dat ben ik maar gaan doen. En ik val nog steeds af.
pi_79397323
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aww da's wel naar dan ja! Maar misschien is een deel ook die high tea en valt het nog wel mee! Genieten is ook belangrijk Gaat het sporten wel okee de laatste tijd?
Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzen Dus dat moet ik sowieso weer even goed oppakken. Dan kan ik ook nog gewoon leuke dingetjes als High Tea's doen enzo
  zondag 21 maart 2010 @ 10:22:56 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79397512
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzen Dus dat moet ik sowieso weer even goed oppakken. Dan kan ik ook nog gewoon leuke dingetjes als High Tea's doen enzo
Ohja bekend! Dan is de motivatie weer even weg, maar zodra je dan weer een keer bent wezen sporten en je adrenalineshot gehad hebt gaat het veelal snel weer beter En leuke dingen zoals High Tea's zijn ook noodzakelijk Komt wel goed dus, zou ik denken!
pi_79397591
Goedemorgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 21 maart 2010 @ 10:31:28 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79397620
Leuke dingen zijn zeker noodzakelijk

En dat is nou precies de reden waarom afvallen met een rigide regime op den duur niet zal werken denk ik
Maargoed, ik merk wel echt dat zodra ik chocola heb gegeten, ik daarna direct weer een week af moet kicken

Ik krijg straks een vriendin op bezoek en vond het ongezellig om niks in huis te hebben, maar ik heb maar paaskoekjes gekocht ipv paaseitjes dus
pi_79397627
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Morgen is maandag! En lente! Dus da's een mooi moment om te beginnen! (en ik weet niet hoeveel zwaarder je bent dan bij onze high tea, maar daar vond ik je slank!)

Ik moet erover denken om iets minder streng te lowcarben, want in minder dan een week ben ik 2 kilo afgevallen. En hoewel ik weet dat langzamer beter is, heb ik toch neiging om in de valkuil te vallen en toe te geven aan het feit dat het ook wel lekker voelt om 400 gram per dag af te vallen. Waarvan veel vocht, weet ik ook allemaal, maar toch. Het voelt ook wel erg prettig dat m'n drang naar zoet helemaal weg is! Ze zouden dit eigenlijk moeten kunnen reguleren met een pilletje.

Misschien vanaf maandag maar even wat crackers toevoegen.
  zondag 21 maart 2010 @ 10:32:31 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79397632
Mogge DaD
  zondag 21 maart 2010 @ 10:34:59 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79397667
2 kilo in een week is wel veel ja dat is mij echt nog nooit gebeurd, zelfs niet toen ik 3 dagen helemaal niks had gegeten en ook nauwelijks gedronken

Maar helemaal geen rijst/pasta/aardappels/brood eten lijkt mij ook niet echt gezond toch?
pi_79397680
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Morgen is maandag! En lente! Dus da's een mooi moment om te beginnen! (en ik weet niet hoeveel zwaarder je bent dan bij onze high tea, maar daar vond ik je slank!)

Ik moet erover denken om iets minder streng te lowcarben, want in minder dan een week ben ik 2 kilo afgevallen. En hoewel ik weet dat langzamer beter is, heb ik toch neiging om in de valkuil te vallen en toe te geven aan het feit dat het ook wel lekker voelt om 400 gram per dag af te vallen. Waarvan veel vocht, weet ik ook allemaal, maar toch. Het voelt ook wel erg prettig dat m'n drang naar zoet helemaal weg is! Ze zouden dit eigenlijk moeten kunnen reguleren met een pilletje.

Misschien vanaf maandag maar even wat crackers toevoegen.
Ja, morgen begin ik met frisse moed Hoewel ik nou niet echt iets te snaaien heb in huis vandaag, dus dat maakt het ook al beter Ik ben denk ik niet veel zwaarder dan bij de High Tea, maar wel een kilo of zes zwaarder dan vorig jaar. Allemaal vakantie en lekkere etentjes kilo's die ik er niet weer keurig af heb gesport, helaas.

Ik snap wat je bedoelt met dat het fijn is snel gewicht te verliezen! Maar bij jou is het niet echt nódig natuurlijk. En je gaat al bijna op vakantieeeee Ik heb mijn carbs nodig, anders val ik om
pi_79397786
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
2 kilo in een week is wel veel ja dat is mij echt nog nooit gebeurd, zelfs niet toen ik 3 dagen helemaal niks had gegeten en ook nauwelijks gedronken

Maar helemaal geen rijst/pasta/aardappels/brood eten lijkt mij ook niet echt gezond toch?
Kom ik zo op terug, moet even naar het werk fietsen.
pi_79397790
Owww ik wil ook wel weten hoeveel ik weeg!
Afgelopen week heb ik het een beetje laten verslonzen, ik denk dat het wel zou helpen voor mn motivatie als ik weet wat er af is. Helaas weet ik nu even niet waar ik een weegschaal kan vinden!
Anders maar proberen goed te doen tot pasen, dan kan het wel in elk geval.
  zondag 21 maart 2010 @ 10:51:23 #231
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79397878
Goedemorgen.

Goodbye .
Wil je liever thuis geen weegschaal hebben MevrouwPuff?
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 11:02:10 #232
70532 loveli
N
pi_79398041
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:34 schreef LadyBlack het volgende:

Spieren kunnen zowel op vetverbranding als op suikerverbranding draaien, het gebeurt allebei tegelijk, maar suiker is de voornaamste brandstof die we nu gebruiken. Suiker wordt in je spieren opgeslagen als glycogeen, de rest (waar geen capaciteit voor is) wordt opgeslagen als vet.

Een marathonloper moet op een gegeven moment overschakelen op vetverbranding, want er is niet voldoende energie opgeslagen als glycogeen om de hele 42.5 km uit te kunnen lopen. Als al het glycogeen op is kom je 'de man met de hamer' tegen. Dan moet je helemaal over op vetverbranding om energie te kunnen leveren. En de stofjes die vrijkomen als je meer vet gaat verbranden (da's nog voor de man met de hamer) zorgen voor de 'runners high'. Het is niet alleen een kwestie van een andere verbranding, maar het heeft ook invloed op je hormoonhuishouding en dat zijn stofjes die invloed hebben op heel veel dingen. En daarom moet je sporten.

Tijdens intensieve sport zijn suikers handig (geen AA'tje drinken tijdens de pilates, dat slaat nergens op) en met name dan is een koolhydraatrijke snack best een goed plan. Maar zit je lichaam zonder suikers, dan heeft het een vetvoorraad waaruit het zelf suikers kan aanmaken die nodig zijn voor de energielevering. Vetverbranding heeft dus ook met suikerverbranding te maken, maar dan met een omweg.

Zoiets. Ongeveer. Geloof ik. Als iemand het beter weet, graag corrigeren.
crap in = crap out
pi_79398050
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:51 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.

Goodbye .
Ja misschien is dat wel beter, maar ik heb niet zo veel plek in mn kamer en ook niet in de badkamer.
Daarnaast heb ik bij mn pa gewogen voor ik weer begon met lijnen, dus dat is mn 'officiële startpunt', 70,4kg.

Net zag ik je post in de dieetclub en wauw, wat een hoop (grote!) maten! Echt goed dat je die niet meer nodig hebt
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 11:04:35 #234
70532 loveli
N
pi_79398084
'Suikers' is zo'n verzamelnaam, glucose is de brandstof die je spieren gebruiken. Da's wat anders dan tafelsuiker.
crap in = crap out
  zondag 21 maart 2010 @ 11:10:19 #235
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79398172
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja misschien is dat wel beter, maar ik heb niet zo veel plek in mn kamer en ook niet in de badkamer.
Daarnaast heb ik bij mn pa gewogen voor ik weer begon met lijnen, dus dat is mn 'officiële startpunt', 70,4kg.

Net zag ik je post in de dieetclub en wauw, wat een hoop (grote!) maten! Echt goed dat je die niet meer nodig hebt
Misschien is het juist wel goed om maar eens in de zoveel tijd te kunnen wegen. Ik vind het zelf prettig om me iedere dag te wegen, zodat ik goed kan zien dat ik afval. Ik heb ook niet veel ruimte, maar bewaar mijn weegschaal in de kast . Merk je wel al verschil aan je kleding of wanneer je in de spiegel kijkt?

Ik schaam me behoorlijk voor die grote maten, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken.
pi_79398223
Nachtwachtje, jij mag echt wel wat gezonder gaan eten! kun je geen muesli nemen in plaats van cornflakes?

Mijn lijst van gister; overdag echt slecht wegens drukke planning en ziekenhuis-bezoekje.
S: pilates (thuis)
O/L (13:00 ) 2 quesadilla's met mexican ketchup
T: (19:00) zakje picklechips + half blikje cola
D: 'op restaurant': cosmopolitan, brood met boter, gravad lax met blini's en zure room, truffelravioli met romige champignonsaus, halve fles wijn, tiramisu gedeeld met Meneer, vin santo. Lekker
pi_79398257
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:10 schreef Rituals het volgende:

[..]

Misschien is het juist wel goed om maar eens in de zoveel tijd te kunnen wegen. Ik vind het zelf prettig om me iedere dag te wegen, zodat ik goed kan zien dat ik afval. Ik heb ook niet veel ruimte, maar bewaar mijn weegschaal in de kast . Merk je wel al verschil aan je kleding of wanneer je in de spiegel kijkt?

Ik schaam me behoorlijk voor die grote maten, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken.
Geneer je niet; ik heb ook maat 46 gehad en een spijkerbroek in dezelfde maat als jij En volgens mij ben jij nu slanker dan ik!
pi_79398266
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:51 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.

Goodbye .
Thanks, ik voel me er ook gewoon echt even kut over. Voel me echt huuuuuge
pi_79398306
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Spieren kunnen zowel op vetverbranding als op suikerverbranding draaien, het gebeurt allebei tegelijk, maar suiker is de voornaamste brandstof die we nu gebruiken. Suiker wordt in je spieren opgeslagen als glycogeen, de rest (waar geen capaciteit voor is) wordt opgeslagen als vet.

Een marathonloper moet op een gegeven moment overschakelen op vetverbranding, want er is niet voldoende energie opgeslagen als glycogeen om de hele 42.5 km uit te kunnen lopen. Als al het glycogeen op is kom je 'de man met de hamer' tegen. Dan moet je helemaal over op vetverbranding om energie te kunnen leveren. En de stofjes die vrijkomen als je meer vet gaat verbranden (da's nog voor de man met de hamer) zorgen voor de 'runners high'. Het is niet alleen een kwestie van een andere verbranding, maar het heeft ook invloed op je hormoonhuishouding en dat zijn stofjes die invloed hebben op heel veel dingen. En daarom moet je sporten.

Tijdens intensieve sport zijn suikers handig (geen AA'tje drinken tijdens de pilates, dat slaat nergens op) en met name dan is een koolhydraatrijke snack best een goed plan. Maar zit je lichaam zonder suikers, dan heeft het een vetvoorraad waaruit het zelf suikers kan aanmaken die nodig zijn voor de energielevering. Vetverbranding heeft dus ook met suikerverbranding te maken, maar dan met een omweg.

Zoiets. Ongeveer. Geloof ik. Als iemand het beter weet, graag corrigeren.
Niet zoveel aan toe te voegen. Heel duidelijk uitgelegd!

Als je niet een hele vette variant doet van lowcarben dan geloof ik ook niet dat het ongezond is. Ik merk bijna alleen maar voordelen: ik slaap veel beter, ik heb nu voor het eerst 2 nachten helemaal doorgeslapen in ik weet niet hoeveel tijd. Ik heb meer energie. Ik voel me echt 1000 x beter dan als ik wél suiker eet. Het enige is dat ik gisteren, ná het sporten een beetje misselijk werd. Maar dat heeft ook te maken met de omschakeling van het lichaam denk ik.

Op den duur bouw ik wel weer gezonde, langzame KH's in, maar eigenlijk zou ik helemaal van de geraffineerde suikers moeten afblijven.

Ik kan ook wel een nadeel noemen hoor: je eetlust gaat weg. Dat is aan de ene kant fijn natuurlijk als je wilt afvallen, maar ik vind eten leuk en lekker en nu interesseert het me niks meer.
pi_79398373
Mijn nieuwste broek is ook weer maat 46, maar heb toch niet het idee dat dat mijn echte maat is
Rare kledingmaten altijd
  zondag 21 maart 2010 @ 11:23:20 #241
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79398467
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thanks, ik voel me er ook gewoon echt even kut over. Voel me echt huuuuuge
Kan ik me heel goed voorstellen! Ik kan het me niet alleen voorstellen, ik weet hoe het is. Ik ben enorm gaan jojo-en na mijn goede afvalpoging. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Misschien dat ik ooit (als ik weer op gewicht ben ), mijn jojo-gewichten vertel, maar dat durf ik nu nog niet . Ben je hierdoor nu gemotiveerd om er weer even tegenaan te gaan?

Dus CF, ik weet zeker dat jij slanker bent dan ik, maar ik kom weer jouw kant op . Ik heb vooral maat 46/48 gedragen trouwens, maat 50 héél kort .
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 11:28:45 #242
70532 loveli
N
pi_79398595
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
Als je niet een hele vette variant doet van lowcarben dan geloof ik ook niet dat het ongezond is. Ik merk bijna alleen maar voordelen: ik slaap veel beter, ik heb nu voor het eerst 2 nachten helemaal doorgeslapen in ik weet niet hoeveel tijd.
Da's denk ik het hele hormoonhuishouding verhaal, het gaat veel verder dan alleen suiker- of vet verbranden. Al je prostaglandines en adrenalines en dopamines doen ook lekker mee. En als je veel suikers eet doet je cortisol veel harder mee.
quote:
Op den duur bouw ik wel weer gezonde, langzame KH's in, maar eigenlijk zou ik helemaal van de geraffineerde suikers moeten afblijven.
QFT!
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 11:29:42 #243
70532 loveli
N
pi_79398622
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik wel, want ik moet mn muziek voor de spinningles nog afmaken en van de computer op mijn iPod zien te zetten

En ik ben naar toneel geweest, was best leuk

Loveli, wat dapper dat je bent geweest zeg, was je alleen, of met vriendin/familie/..?
En hoest nu verder, zit je alweer wat jofeler in je vel, en eet je alweer wat gezonder?
Alleen, liever bloot met vreemden dan met bekenden (nou ja, bloot... in handdoek gewikkeld om me heen kijken of er iemand in zicht was, handdoek af, plons, je kent het wel, en toen ik eruit wilde stonden er 2 harige mannen tussen de het bad en m'n handdoek). Als ik had geweten dat de kleedruimte ook gemengd was, was ik de hele sauna niet ingegaan. En ik hou er ook niet van als er in zo'n heet hok een naakte hijgende man naast me zit die uitgebreid z'n over z'n zwetende lijf gaat wrijven. Hij had er beduidend minder moeite mee.

En lekker in m'n vel zitten.. Er zijn een hoop dingen aan de hand net buiten m'n directe familie en vrienden. Voor een aantal mensen kan ik wat betekenen en het staat ver genoeg van me vandaan dat het emotioneel geen erg zware belasting is. En precies op het moment dat ik het gevoel had dat ik alles aankon, gaf m'n lijf een teken dat het blijkbaar even pas op de plaats moet maken.

Het ongezonde eten is deels door tijdgebrek en deels door de valkuil 'als ik 62-63 weeg hoef ik echt niet op de lijn te letten' (wat dat betreft was de sauna een leuke bevestiging). Alleen gaat het bij mij helemaal niet om de lijn, maar om de gezondheid en wat dat betreft kan ik me niet al te veel uitschieters veroorloven.
crap in = crap out
pi_79398639
goedemorgen!

vandaag hard studeren, gaat spelletjes doen bij vrienden en daarna gaan we samen hardlopen, voor het eten

Lijstje:

O/L: 3 kleine afbakbroodjes
T: 2 augurkjes met salami
S: hardlopen
D: broccoli/kaasquiche met krokant gebakken pancetta en wat creme fraiche

Hardlopen deze week op zondag, woensdag en vrijdag.

Ga donderdag en vrijdag niet werken, want week erna is tentamenweek, moet nog zó véééél doen! Maar kan dan wel wat vaker sporten om even te relaxen tussen het studeren door! Ook belangrijk

oh, en mijn inzending voor Fok! Idols doen
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 11:30:52 #245
70532 loveli
N
pi_79398654
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nieuwste broek is ook weer maat 46, maar heb toch niet het idee dat dat mijn echte maat is
Rare kledingmaten altijd
Tijd om rap die knop te vinden, jongedame!
crap in = crap out
pi_79398674
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nachtwachtje, jij mag echt wel wat gezonder gaan eten! kun je geen muesli nemen in plaats van cornflakes?

Mijn lijst van gister; overdag echt slecht wegens drukke planning en ziekenhuis-bezoekje.
S: pilates (thuis)
O/L (13:00 ) 2 quesadilla's met mexican ketchup
T: (19:00) zakje picklechips + half blikje cola
D: 'op restaurant': cosmopolitan, brood met boter, gravad lax met blini's en zure room, truffelravioli met romige champignonsaus, halve fles wijn, tiramisu gedeeld met Meneer, vin santo. Lekker
Huh? Wat bedoel je? Op de döner na is dat lijstje toch helemaal niet zo slecht? De cornflakes eet ik vooral omdat ik 's ochtends met geen mogelijk brood naar binnen krijg en dus iets vloeibaars moet eten. Dat blijf ik in ieder geval doen tot de melk op is. Maar als ik het vergelijk met al die lijstjes met pizza's, ijs en chocola, dan valt het toch best mee?
pi_79398678
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

vandaag hard studeren, gaat spelletjes doen bij vrienden en daarna gaan we samen hardlopen, voor het eten

Lijstje:

O/L: 3 kleine afbakbroodjes
T: 2 augurkjes met salami
S: hardlopen
D: broccoli/kaasquiche met krokant gebakken pancetta en wat creme fraiche

Hardlopen deze week op zondag, woensdag en vrijdag.

Ga donderdag en vrijdag niet werken, want week erna is tentamenweek, moet nog zó véééél doen! Maar kan dan wel wat vaker sporten om even te relaxen tussen het studeren door! Ook belangrijk

oh, en mijn inzending voor Fok! Idols doen
En jij hebt dagelijks kritiek op de lijstjes van XM?
  zondag 21 maart 2010 @ 11:31:44 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79398684
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Rare kledingmaten altijd
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 maart 2010 @ 11:32:22 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79398701
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Huh? Wat bedoel je? Op de döner na is dat lijstje toch helemaal niet zo slecht? De cornflakes eet ik vooral omdat ik 's ochtends met geen mogelijk brood naar binnen krijg en dus iets vloeibaars moet eten. Dat blijf ik in ieder geval doen tot de melk op is. Maar als ik het vergelijk met al die lijstjes met pizza's, ijs en chocola, dan valt het toch best mee?
CF zegt dan ook niet dat dat wel goeie lijstjes zijn . Ik denk dat ze vooral over je Latte valt.
Niet meer actief op Fok!
pi_79398709
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')