Ik wel, want ik moet mn muziek voor de spinningles nog afmaken en van de computer op mijn iPod zien te zettenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nu al te genieten van t feit dat ik morgen geen wekker hoef te zetten
Ja. Uitleg staat hier.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?
quote:
Je moet je ook nie wegen de dag na een high tea!quote:Op zondag 21 maart 2010 09:28 schreef Goodbye het volgende:
Kut, de weegschaal vertelde mij vanmorgen dat ik hier toch wat serieuzere lijstjes moet gaan posten i.p.v. die crap zoals gisteren
quote:Op zondag 21 maart 2010 09:40 schreef sigme het volgende:
Brood staat nu in de over, over drie kwartier de broodmaaltijd dus. Met véél eieren, gister hadden de 4 kippen 4 eieren gelegd..
Ja, maar ik voelde me al een tijdje een beetje dik. En kleding begon strakker te zitten enzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hullo!
[..]
Je moet je ook nie wegen de dag na een high tea!
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hahahaquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?
quote:Op zondag 21 maart 2010 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me al een tijdje een beetje dik. En kleding begon strakker te zitten enzo.Aww da's wel naar dan ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien is een deel ook die high tea en valt het nog wel mee! Genieten is ook belangrijk
Gaat het sporten wel okee de laatste tijd?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, 8 boterhammen. Waarom denk je dat ik zoveel ham heb gekocht.quote:
Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww da's wel naar dan ja!Maar misschien is een deel ook die high tea en valt het nog wel mee! Genieten is ook belangrijk
Gaat het sporten wel okee de laatste tijd?
Ohja bekend! Dan is de motivatie weer even weg, maar zodra je dan weer een keer bent wezen sporten en je adrenalineshot gehad hebt gaat het veelal snel weer beterquote:Op zondag 21 maart 2010 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzenDus dat moet ik sowieso weer even goed oppakken. Dan kan ik ook nog gewoon leuke dingetjes als High Tea's doen enzo
Morgen is maandag! En lente! Dus da's een mooi moment om te beginnen!quote:Op zondag 21 maart 2010 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzenDus dat moet ik sowieso weer even goed oppakken. Dan kan ik ook nog gewoon leuke dingetjes als High Tea's doen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |