quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
En volgend weekend gaat de zomertijd in.
Ik zou juist graag een luchtje krijgen! De meeste zijn wel fijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zoiets is leuk ja. Maar ik ben dan ook dol op douchezooi
. (en 20)
Ah, vandaar mijn secret santa cadeau!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
. (Tenzij de rituals hamam secret, die is fijn en van soap&glory)
Ja lekker he! Ik haat het om mensen dingen te geven die ik zelf niet leuk vind (je vroeg een kraslot, geschiedenis?boeken en douchegell echt dingen die ik noooooit zou willen) en toen dacht ik: oja! maar die is wel fijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar mijn secret santa cadeau!
Hier staat 20 maart (toch?) http://nl.wikipedia.org/wiki/Lentequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
Alsof jij niet al genoeg slaapt. Aanstellert!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wel lekker dat het dan langer licht is en zo. Alleen een uur minder slaap, daar heb ik dan weer twee weken last van.
Van mij mag het 's ochtends vroeg licht blijven. Helpt juist zo goed bij het opstaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hier staat 20 maart (toch?) http://nl.wikipedia.org/wiki/Lente
Zomertijd alweer! Wat gaat dat snel. Dus dan is het 's ochtends weer even wat donkerder en 's avonds langer licht hè?
Aaah, ik vond je al zo meisjesachtig ruiken op de meet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:48 schreef neen het volgende:
Ik ook nietik pak altijd wat er staat... laatst zei m'n zusje ook: "he, je hebt mijn douchegel gebruikt"
Helemaal mee eens! Ik werd afgelopen week standaard om 08.10 uur wakker zonder wekker. Vannacht had ik zelfs zo'n 'ooglapje' (quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mij mag het 's ochtends vroeg licht blijven. Helpt juist zo goed bij het opstaan.
Speciaal voor jou hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aaah, ik vond je al zo meisjesachtig ruiken op de meet!
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wel lekker dat het dan langer licht is en zo. Alleen een uur minder slaap, daar heb ik dan weer twee weken last van.
Daar gaat je Mexico-droom, Nachtwachtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!
En bedankt voor het afkraken van mijn wensen héquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja lekker he! Ik haat het om mensen dingen te geven die ik zelf niet leuk vind (je vroeg een kraslot, geschiedenis?boeken en douchegell echt dingen die ik noooooit zou willen) en toen dacht ik: oja! maar die is wel fijn
Nee vandaag. Komend decennium gaat de lente bijna ieder jaar in op 20 maart (aldus het KNMI). Maar dat van die zomertijd, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
Oh ik zou absoluut geen luchtje willen krijgen. Niemand in mijn omgeving weet precies wat ik lekker vind ruiken. Als iets niet lekker ruikt, kan ik daar de hele dag beroerd van zijn (ruik het dan continue). Dus doe mij maar douchespul, daarin ben ik veel minder selectief in wat lekker ruiktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou juist graag een luchtje krijgen! De meeste zijn wel fijn!
Ik heb een hekel aan douche/badspul, ik ben ook altijd heel teleurgesteld als ik dat krijg, vooral zo een minisetjeCreme is dan al beter maar de meeste cremes zijn zo-zo en dus ook niet fijn.. Dat is persoonlijk he
Ik geef douchespul meteen aan mijn moeder haha. (Tenzij de rituals hamam secret, die is fijn en van soap&glory)
andersom juist! ik heb enorm veel last van zomertijd maar in de VS was ik steeds heel vroeg moe en heel vroeg wakker, prima hoor. je zet de klok die kant op zoveel terug dat je in een heel ander ritme terechtkomt.... terug naar huis was de helquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
andersom juist! ik heb enorm veel last van zomertijd maar in de VS was ik steeds heel vroeg moe en heel vroeg wakker, prima hoor. je zet de klok die kant op zoveel terug dat je in een heel ander ritme terechtkomt.... terug naar huis was de helik HAAT zomertijd met een diepe passie, een stom achterhaald verzinsel. ook zonder zomertijd is het s avonds inmiddels al lang zat licht, zeker naar de zomer toe, en mn heel ritme is verneukt [enter herhaling van mijn gezeik over de zometijd dat ik elk jaar weer ergens post]
uh huh, daarom heb ik de rest van de rant ook maar ingeslikt ;-) probleem is dat ik een avondmens ben maar door mijn werk enzo geen avondleven heb... en dan wordt t alleen maar moeilijker met zomertijd - nóg later naar bed, met nóg meer moeite op...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook superfan van zomertijd. Ik slaap toch in de ochtend, dus dat maakt me niks uit hoe laat het licht is, maar lange, zwoele zomeravonden....
Ik geloof dat we deze discussie ieder jaar hebben en vooral Kwak vind zomertijd maar stom geloof ik.
Nope. Ook geen gehijg of zo hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:47 schreef Rituals het volgende:
Co, wat naar. Hij (?) zegt nooit iets?
Ik ben inmiddels gedoucht en aangekleed en ik heb wel al mijn opdrachten af! Dadelijk even naar de supermarkt. Gelukkig regent het hier niet meer. Erg lente-achtig is het echter ook niet.
Apart.. (en irritant!)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ook geen gehijg of zo hoor.Dus ik weet niet of het een hij of zij is.
Ah, bah. Daar heb ik toch zo'n hekel aan. Alhoewel het nog irritanter is als mensen gewoon gaan scheldenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ook geen gehijg of zo hoor.Dus ik weet niet of het een hij of zij is.
You're kidding, right??quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Hier regende het ook maar het was tóch best lekker weer!
En ik hou van zomertijd want dan mag ik later op![]()
En ik had ook ooit een hijger, hij heette Marcel en vroeg of ik bleef luisterenDikke doei!
Oh boe! Ik was in de war met wintertijd, ik haal ze altijd door elkaar!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh boe! Ik was in de war met wintertijd, ik haal ze altijd door elkaar!![]()
Ho hum
Provider inschakelen. Bij 3 keer in de week contact van dezelfde pipo (dus wel opnemen, er moet verbinding zijn met de onbekende) krijgt 'ie een brief van de telefoonboer of 'ie daar even mee wil ophouden, want overlast. En bij recidive krijgt de politie de gegevens.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:26 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Ik heb een beller die de hele tijd de telefoon erop gooit.Thuis neem ik al niet meer op als er nummer onbekend staat, maar hier op de galerie moet ik wel. Blegh.
Cootje, voor al uw noodzakelijke relativering!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik onthou het altijd zo: winter is stom, maar je mag langer slapen en zomer is fijn, maar dan moet je eerder op. Yin en Yang of zo.
Pfff veel aan het handje rondom huize loveli!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef loveli het volgende:
En ik ga vanavond naar de sauna, want m'n spieren slaan op slot. Eerst even op ziekenhuisbezoek bij een bejaarde kennis die wat gebroken heeft. Op zich wel een verademing om weer van een botbreuk te horen ipv terminale kanker, wat de laatste tijd een beetje te veel aan de orde was.
Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:![]()
Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht![]()
Ik ben er ook echt super blij meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...
Ik ben niet Co, maar toch: De sauna's waar ik ben geweest was het wel verplicht naakt, behalve op speciale bikinidagen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht![]()
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!
Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.
-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan PFjes doen.......
Hee, ze vroeg het aan jouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.
-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan PFjes doen.......
Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.
Naar de sauna gaan is ook altijd heel goed voor mijn egoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.
Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
Baha, zie hier (naast de benauwdheidquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/vquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baha, zie hier (naast de benauwdheid) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
![]()
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
Ik gebruik liever een bikiniquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/v
Idd, ik vond het zelfs een beetje onaardig van Co ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baha, zie hier (naast de benauwdheid) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
![]()
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijnquote:
Slecht = Lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijn.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijn.
Nee, nee, nee. Kwaliteit > kwantiteit, dus gewoon af en toe een paarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vreet drie van die zakjes achter elkaar leeg en kom dan terug.
Huh? Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Je kan het ook openmaken met een schaap, een mesje, je vingers of nog veel dingen, maar je tanden? Das zonde toch!
Hoe maak jij zakjes open met een schaap?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Je kan het ook openmaken met een schaap, een mesje, je vingers of nog veel dingen, maar je tanden? Das zonde toch!
Ook dat nog eens iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe maak jij zakjes open met een schaap?![]()
Zou Sigme het daarmee eens zijn?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Check de pic, geen kartonnetjes meer bij look-o-lookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook dat nog eens idd. Ze denkt blijkbaar dat ik bedoel dat ik die zakjes met m'n tanden open scheur. No need to, er zit gewoon een kartonnen dingetje aan dat ik eraf kan trekken.
Toch goed dat ik dat niet wistquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Check de pic, geen kartonnetjes meer bij look-o-look
Ik had het geloof ik al eens gemeld, maar wij bouwen straks in ons tuinhuis een Finse sauna inquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
ach, als jullie mij in de sauna zouden zien en jullie zouden me niet kennen zouden jullie ook allemaal denken "wat een vadsig wijf, gatver, ga sporten" en mijn buik is ook een beetje een flapje (niet to op mn dijen, maar toch) maar daardoor laat ik me niet weerhouden als ik naar de sauna zou willen - ik word alleen gallisch van die warmte en dat gedompel de hele dag, geen geduld voor dat niksdoen... ik wil tv in de sauna... dus ga ik niet...oh en ik ga ook niet met vrienden want ik hoef de pipi's van mijn mannelijke vrienden echt niet te zien...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
MevrouwPuff: je had niet hoeven editten, want het leed is al lang geschied.
Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, ik vond het zelfs een beetje onaardig van Co ook. Je gaat niet naar de sauna om je te laten bekijken, je gaat naar de sauna om te ontspannen!
Ik ben nog nooit in de sauna geweest trouwens. Wil nog wel eens gaan.
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.
@Loveli: ik denk wel ongeveer 50% man/vrouw verdeling.
En nu ga ik hardlopen.![]()
Veroordelend doen is wat anders toch dan wanneer je het alleen maar denkt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?.
Het gaat niet over een vetkwab hier of daar hoor. Maar ik heb ook zát vrouwen in de sauna gezien waarbij hun buik zo dik was dat je de edele delen niet meer zag, zegmaar. Ik persoonlijk vind dat nogal onsmakelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?.
Wauw!! Knap!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:42 schreef _Calimero_ het volgende:
joehooeee!
Ik heb 102 km gefietst, met heul veel modder en regen en best veel wind, en vooral veel omhoog, maar het ging best wel lekker! Nu goed moe in ieder geval. Had net iets te weinig eten bij me, dus toen ik weer bij de auto was, was ik helemaal licht in mijn hoofd en ging ik op de grond liggenMaar nadat ik weer wat had gegeten wast weer goed
![]()
En Sauna wil ik ook alleen met bikini, omdat ik preuts ben![]()
Oh oh en mooie bank zeg, GB, wauw!!
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar toch ben ik zelf best voorzichtig met over mensen oordelen, omdat je gewoon niet weet hoe het komt dat ze zo zwaar zijn. Al denk ik ook wel eens: ''mwa ik zou die hamburger toch maar niet opeten mevrouw''.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.
En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
Wat bij de Nijmeegse hielp was talkpoeder. Geen idee of het ook werkt met hardlopen, nooit last van blaren gehad eigenlijk, daar loop ik nooit lang genoeg voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij de lidl kon je hardloopsokken kopen, voor die 3 euro heb ik maar een paar meegenomen, het is me de laatste weken wel overkomen dat er blaren tussen mn tenen kwamen door t rennen. Ik hoop dat het wat uitmaakt, maar kunnen ervaringsdeskundigen dit bevestigen of ontkennen?
Goed zo!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Ewelina het volgende:
Cakerol de vuilnisbak ingekieperd. Ik moet dat spul ook gewoon niet kopen
Heb je een pica van het regenjack? Ik zoek ook nog een leuke. En psssst.......Je bent de groenten vergeten op te noemen in je lijstje!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo!
Een zijden lakenzak, geïmpregneerde klamboe, moneybelt, nekkussen, ultralight regenjack en een hoofddoekomknoopding rijker!
Sauna durf ik ook niet heen. Schaam me voor m'n lijf en ook preutsheid.
Lijstje:
O: bakje yoghurt met rozijntjes en een theelepeltje jam
T: -
L: Club sandwich met zalm / dillemayonaise en sla
T: paar dropjes + 1 ibuprofen
D: 2 boterhammen; 1x cervelaat, 1x kaas
Zo naar een feestje in A'foort, dusfijne avond allen!
nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.
En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
4:30 op, liefste de deur uitwerken 5:30 brinta 6:00 drie kwartier fietsen in de alras strómende regen 7:00 trein 8:40 saucijzebroodje 8:50 trein 9:00 half uurtje lopen naar de dame die m'n maatpakje binnen had gekregen 9:30 passen 10:30 terugslenteren 10:45 onderweg jurkjes passen. ik had een goede pasdag, 4 jurkjes . En een botervloot.
11:45 twee pistoletjes met samen één bak (niet bakje) filet americain 12:00 trein 14:30 drie kwartier fietsen 15:15 drie gekookte eieren 15:30 grondmonstertjes genomen 16:00 kwartier fietsen 16:30 bemonsterd 16:45 kwartier terugfietsen 17:15 enórme hoeveelheid brooddeeg kneden 20:00 1 port 20:15 risotto met veel knoflook, spekjes, champignons, kaas 20:30 yoghurt met jam
Volgens mij qua eten zelfs een best prima zaterdag.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin) Met jou erin.![]()
Herstel, de brinta was havermout, stop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin)
Ja, leuk!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Herstel, de brinta was havermout, stop.
Foto's, tsja, ik ben een belabberde fotograaf.. Het staat inmiddels vrij hoog op de lijst goede voornemens om binnenkort een paar jurkjes te fotograferen (met mij erin, en dat m'n liefste dan de foto's neemt). Die van PF bijvoorbeeld. En die van Shiny.
Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.
als je nooit zwaar overgwicht hebt gehad KUN je niet weten hoe het is om zo te zijn, en kun je wat mij betreft nooit een eerlijk oordeel hebben over mensen die "zich laten gaan" of "zich volvreten en verslonzen".
maar goed ik wilde het alleen even zeggen ga er niet verder over discussieren want ik word er heel erg verdrietig van. het is precies dít waardoor ik me zo vaak minderwaardig voel vanwege mn lichaam...
Niet raar bedoeld, maar zijn er werkelijk sauna's waar je in bikini mag rondlopen? Dat lijkt me echt zo raarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Sauna: ik ben opgegroeid met privesauna's.
Ik ben wel eens naar zo'n gelegenheid geweest, maar daar vond ik niet zoveel aan. Alleen het turks bad vond ik wel een leuke attractie. De sauna zelf staat altijd veel te koeltjes.
Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds googlequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje:
o. croissantje jam + half bolletje smeerkaas
t. banaan
l. halve gehaktbal + paar augurkhamrolletjes
t. kaasstengel + paar plakken zalm + likeurtje + kwarktaart
d. salade + halve turkse pizza met rauwkost, yoghurt en feta + 2 stukjes flammkuchen + 4 gevulde pepers
Het is één van mijn lievelings-eet-dingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds google.
quote:
ja, zeker! En het vereist teamwork!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Rituals het volgende:
Ze zien er heerlijk uit MoBlo!Leuk om te doen ook!
Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is één van mijn lievelings-eet-dingen(soort van hele dunne pizza met uien, room en spekjes dus)
had het nog nooit gedaan, maar wow!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie pizza ziet er ook erg lekker uit mobol. Leuk he, zelf pizza bakken. Goed voor je armspieren ook, dat deegkneden.
Dat is dus te weinigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan met Co, Greys en Vivi en het is zeker een aanrader. Echt heel leuk al die hapjes en erg gezellig zo met een pot thee op tafel!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef Rituals het volgende:
Goodbye, lekker! Ik heb nog nooit een High Tea gedaan, maar het klinkt heel lekker!
Lekker dagje gehad?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net terug van een dagje sauna
En inderdaad, waarom zou je je in godsnaam druk maken om wat putjes in je been?Ik ken eigenlijk niemand die dat niet heeft
En in de sauna zie je inderdaad de grootste verscheidenheid aan lijven, ik vind dat altijd fascinerend. Maar ik ga er niet heen om me beter te voelen dan de uitgezakte bejaarden die er ook altijd veelvuldig rondlopen, ik ga gewoon lekker om te badderen en poedelen, en dat ik daarbij naakt ben, dat valt me na 1 minuut al niet meer op
ik stoor me alleen altijd heel erg aan mensen die voluit bukken zonder er rekening mee te houden dat ik dan recht in hun kruis kijk![]()
![]()
Volgens mij komt het uit de Elzas. En dat is tegenwoordig Frankrijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzien. Is het iets typisch Duits?
ja, ik snap je ook wel hoor... maar ik denk dan: als je weet dat er bij (bijna iedereen echt) iets onder zit waarom zou je dan niet wat minder hard zijn in je oordeel? ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat mensen als ze me niet kennen me blijkbaar afrekenen op hoe ik eruitzie, ook al wordt er altijd volgehouden dat het om je innerlijk gaat. ik heb het idee dat ik door mijn uiterlijk áltijd minstens één kans al verspeeld heb bij mensen, of iets goed moet maken... en dat is heel erg moeilijk, vooral omdat ikw eet dat de kans dat ik ooit als slank zal worden gezien behoorlijk nklein tot niet aanwezig is...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.
Mááár, en nu komt het: ik mag dat dan veroordelen, maar dat is maar een klein stukje, het wil voor de rest niets zeggen over jou als mens. Ik zie best dat jij slim en aardig bent en dat jouw te zwaar zijn, onderliggende oorzaken heeft. Bovendien werk je er nu heul hard aan. En toen je laatst zei dat je liever ging zingen dan sporten.............ik begrijp dat aan de ene kant best, want als ik zo zou kunnen zingen als jij, zou ik ook niets liever doen. Toch zou ik in jouw geval wel meer gaan sporten, ook al denk je dat je het niet leuk vindt of vol kan houden..........en desnoods zing je tijdens het wandelen of hardlopen, schijnt nog goed te zijn ook.![]()
Maar dat is alleen maar een mening. Mijn mening en als je het daar helemaal niet mee eens bent, vind ik dat prima.
Ik wil alleen wel kunnen zeggen wat ik vind. Je kan altijd wel rekening houden met iedereen, maar dan kan je nooit ook maar iets zeggen, want het is altijd wel voor iemand minder aangenaam om te horen.
Ik ook niet!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
elk wat wils, ik kan me weer niet voorstellen dan er mensen zijn die niet gelukkig worden van in een koor zingen.
daarom zijnn nafeestjes ook zo leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook niet!!!!!
Dat geeft pas een high zeg, een geslaagd concertIk sta regelmatig met een brok in mn keel en bonzend hart het slotakkoord te zingen. Om dan vervolgens een stoot adrenaline te krijgen waar ik nog urenlang op doorkan
Elsje? doe dr maar de groeten!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
Zo en nu ga ik even boodschappen doen want ik heb niks in huis en morgen wil ik een hartige taart bakken alvast voor mn borrel donderdag
Kwak, ik krijg trouwens een ex-CM'er op bezoek morgen; een jonge promovenda in de kunstgeschiedenis in Leiden, ken je haar ook?
Ja, of Jägermeistersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom zijnn nafeestjes ook zo leukde adrenaline, het lange tijd niks hebben gegeten, de vemoeidheid, en dan twee wijntjes erin
Nou, ik ken er al eentje!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik snap je ook wel hoor... maar ik denk dan: als je weet dat er bij (bijna iedereen echt) iets onder zit waarom zou je dan niet wat minder hard zijn in je oordeel? ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat mensen als ze me niet kennen me blijkbaar afrekenen op hoe ik eruitzie, ook al wordt er altijd volgehouden dat het om je innerlijk gaat. ik heb het idee dat ik door mijn uiterlijk áltijd minstens één kans al verspeeld heb bij mensen, of iets goed moet maken... en dat is heel erg moeilijk, vooral omdat ikw eet dat de kans dat ik ooit als slank zal worden gezien behoorlijk nklein tot niet aanwezig is...
over dat zingen en sporten: het soort zingen dat ik doe is niet iets wat je i=kan vervangen door te zingen tijdens het sporten. en als ik niet meer afval dan ga ik heus wel meer sporten, maar nu ik nog prachtig afval met dit sport en eetniveau neem ik het nog even met volle teugen van dat waar ik echt gelukkig van word. ik word namelijk, wat mensen ook zeggen, écht niet blijer van sporten. heb t op 100 manieren geprobeerd en tientallen sporten etc... en ik word gewoon niet blij van sporten. de high achteraf is ook maar een uurtje of wat...
elk wat wils, ik kan me weer niet voorstellen dan er mensen zijn die niet gelukkig worden van in een koor zingen.
ik vind het moeilijk om meningen van andere mensen of oordelen niet te zien als rakend heel direct aan mij. ik bén wat ik doe (ik doe alles wat ik doe met mijn hart en mijn alles), dus als iemand daar iets van vindt, dan vindt diegene toch iets van mij? (ik weet dat ik dat meer moet leren loskoppelen)
Nou ik wel. En ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die heel gelukkig worden als ze mij horen zingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Yup. Precies, dat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Mwah. Als ik iemand bijna zie stikken van het hoesten en vervolgens een peuk zie opsteken dan denk ik allemaal minder fraais over die persoon en diens persoonlijke onderhoud.
Niettemin kan ik diezelfde persoon wel mooi, slim, lief etc vinden.
*proest* Hier nog eentjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ik wel. En ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die heel gelukkig worden als ze mij horen zingen![]()
Oeh welke camera is het geworden?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:11 schreef Rituals het volgende:
Ik heb net mijn hele kledingkast uitgemest. Heb (met mijn nieuwe camera) allemaal foto's gemaakt en vanalles op marktplaats gezet. Wat een karwei!
Ik ga nooit naar de sauna. Ik hou niet van dat hele benauwde(en ik heb er het lichaam niet voor
).
Oh in een 'wil je met me dansen'-context zuig ik denk ik nog steeds bagger, op feestjes enzo doe ik ook altijd maar wat, en altijd solo!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest* Hier nog eentje.
En dansen is het ook niet voor mij. Ik ben niet alleen onzeker over het uiterlijk van mijn lijf, maar ook over hoe ik het moet bewegen dus ik klap totaal dicht als iemand me vraagt te dansen.
[..]
Oeh welke camera is het geworden?![]()
Ik wil wel naar de sauna, maar ben er te preuts voor. Wil alleen mn broekje aanhouden (ook omdat ik het liefst wijdbeens zit) en een bakpakkendag gaat me dan weer te ver. En ik zou ongetwijfeld naar iedereen gaan staren.
De Casio Exilim EX-Z450. Hij schijnt een goede lens te hebben (groothoeklens, 28mm). Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest* Hier nog eentje.
En dansen is het ook niet voor mij. Ik ben niet alleen onzeker over het uiterlijk van mijn lijf, maar ook over hoe ik het moet bewegen dus ik klap totaal dicht als iemand me vraagt te dansen.
[..]
Oeh welke camera is het geworden?![]()
Ik wil wel naar de sauna, maar ben er te preuts voor. Wil alleen mn broekje aanhouden (ook omdat ik het liefst wijdbeens zit) en een bakpakkendag gaat me dan weer te ver. En ik zou ongetwijfeld naar iedereen gaan staren.
Ga je nu veel foto's maken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
De Casio Exilim EX-Z450. Hij schijnt een goede lens te hebben (groothoeklens, 28mm). Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee!
Vroeger, toen ik een jaar of 6 was, heb ik ook op ballet gezeten.
Ik heb inmiddels al veel foto's gemaakt, omdat ik vanalles op marktplaats te koop heb gezetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ga je nu veel foto's maken?![]()
Ik probeer dat ene halve jaar dat ik een bollig 7-jarig biggetje in een balletpakje was, wiens korte pootjes alle kanten op getrókken werden door de enge lerares, héél hard te vergeten!![]()
![]()
Moet je ook geen aansluiting gaan zoeken bij balletmeisjes!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook eens een maandje geballet. In een wanhopig poging aansluiting bij de meisjes te vinden, dacht ik. In elk geval - de meisjes bleken zoals gewoonlijk krengen en ballet is niks voor mij.
Dat was dan ook de láátste subgroep meisjes die ik probeerde. Alle waarschijnlijker opties waren al afgevallenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je ook geen aansluiting gaan zoeken bij balletmeisjes!
Jazzballet! Misschien weet je wel wat het is: beetje een mix van klassiek ballet en wat modernere dansstijlen op popmuziek. Echt een hele fijne manier om te bewegen, was ook wel heel soepel toen ik het deed! Mijn moeder deed me er op mijn vierde op omdat ik een beetje springerig was en ze wilde dat ik mijn energie kwijt kon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja wat ik dus wilde vragen na mijn hele 'dansen-is-zo-leuk'-geblaat, Shinyface, wat voor manier van dansen deed jij?
Ja wel eens van gehoord ja! Op het schooltje waar ik zat mocht je alleen jazzballet doen ná klassiek ballet, dus ik heb er verder weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jazzballet! Misschien weet je wel wat het is: beetje een mix van klassiek ballet en wat modernere dansstijlen op popmuziek. Echt een hele fijne manier om te bewegen, was ook wel heel soepel toen ik het deed! Mijn moeder deed me er op mijn vierde op omdat ik een beetje springerig was en ze wilde dat ik mijn energie kwijt kon.Uiteindelijk tot mijn 14e gedaan
Ben nu wel weer een stijve hark, daarom wil ik wel weer graag iets doen op dat gebied.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet raar bedoeld, maar zijn er werkelijk sauna's waar je in bikini mag rondlopen? Dat lijkt me echt zo raar
Wat vond je van deadline? Ik zag het voor het eerst en vond het hele slechte CSI rippquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik keek deadline en zat te haken
[ afbeelding ]
Yay voor weggooien van troep!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Ewelina het volgende:
Cakerol de vuilnisbak ingekieperd. Ik moet dat spul ook gewoon niet kopen
Geniaal!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:43 schreef loveli het volgende:
[..]
In Frankrijk in een skigebied. Met buitenbad. En daar hebben we heerlijk een sneeuwballengevecht gehouden!!!
Hij weet mss niet dat ie een hairy butt heeft? Verder: IEUW.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Blootlopen met handdoek om was eenmalig, de massage was het wel dubbel en dwars waard. M'n rug was een hobbelweg (haar woorden, over in de knoop zittende spieren) en volgens mij is 'ie nu aardig geegaliseerd.
Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?
Dat had een blinde nog kunnen zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:59 schreef Syrena het volgende:
Hij weet mss niet dat ie een hairy butt heeft? Verder: IEUW.
Ja maar je kunt je eigen bips toch niet zien? Zonder spiegel? Misschien nooit op het idee gekomen om eens te kijken. En ook nooit een vriendin gehad die zei: Joh, fuzzybuttyquote:
Ja, hij denkt waarschijnlijk dat dat zo hoort! "Wc-brilverwarming?!?!?! Waarom??? Ik heb noooooit last van een kouwe bril. Never! Rare Chinezen ook altijd met hun uitvindingen.... Hoezo vind jij die stoel hard zitten? Je bent gek! "quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:14 schreef loveli het volgende:
Misschien niet zien, maar toch wel voelen?
Ik wel, want ik moet mn muziek voor de spinningles nog afmaken en van de computer op mijn iPod zien te zettenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nu al te genieten van t feit dat ik morgen geen wekker hoef te zetten
Ja. Uitleg staat hier.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?
quote:
Je moet je ook nie wegen de dag na een high tea!quote:Op zondag 21 maart 2010 09:28 schreef Goodbye het volgende:
Kut, de weegschaal vertelde mij vanmorgen dat ik hier toch wat serieuzere lijstjes moet gaan posten i.p.v. die crap zoals gisteren
quote:Op zondag 21 maart 2010 09:40 schreef sigme het volgende:
Brood staat nu in de over, over drie kwartier de broodmaaltijd dus. Met véél eieren, gister hadden de 4 kippen 4 eieren gelegd..
Ja, maar ik voelde me al een tijdje een beetje dik. En kleding begon strakker te zitten enzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hullo!
[..]
Je moet je ook nie wegen de dag na een high tea!
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hahahaquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2010 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me al een tijdje een beetje dik. En kleding begon strakker te zitten enzo.Aww da's wel naar dan ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien is een deel ook die high tea en valt het nog wel mee! Genieten is ook belangrijk
Gaat het sporten wel okee de laatste tijd?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, 8 boterhammen. Waarom denk je dat ik zoveel ham heb gekocht.quote:
Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww da's wel naar dan ja!Maar misschien is een deel ook die high tea en valt het nog wel mee! Genieten is ook belangrijk
Gaat het sporten wel okee de laatste tijd?
Ohja bekend! Dan is de motivatie weer even weg, maar zodra je dan weer een keer bent wezen sporten en je adrenalineshot gehad hebt gaat het veelal snel weer beterquote:Op zondag 21 maart 2010 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzenDus dat moet ik sowieso weer even goed oppakken. Dan kan ik ook nog gewoon leuke dingetjes als High Tea's doen enzo
Morgen is maandag! En lente! Dus da's een mooi moment om te beginnen!quote:Op zondag 21 maart 2010 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, sporten gaat kut! Druk gehad en ook nog ziek geweest en dan laat ik het zo gauw verslonzenDus dat moet ik sowieso weer even goed oppakken. Dan kan ik ook nog gewoon leuke dingetjes als High Tea's doen enzo
Ja, morgen begin ik met frisse moedquote:Op zondag 21 maart 2010 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Morgen is maandag! En lente! Dus da's een mooi moment om te beginnen!(en ik weet niet hoeveel zwaarder je bent dan bij onze high tea, maar daar vond ik je slank!)
Ik moet erover denken om iets minder streng te lowcarben, want in minder dan een week ben ik 2 kilo afgevallen. En hoewel ik weet dat langzamer beter is, heb ik toch neiging om in de valkuil te vallen en toe te geven aan het feit dat het ook wel lekker voelt om 400 gram per dag af te vallen. Waarvan veel vocht, weet ik ook allemaal, maar toch. Het voelt ook wel erg prettig dat m'n drang naar zoet helemaal weg is! Ze zouden dit eigenlijk moeten kunnen reguleren met een pilletje.
Misschien vanaf maandag maar even wat crackers toevoegen.
Kom ik zo op terug, moet even naar het werk fietsen.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
2 kilo in een week is wel veel jadat is mij echt nog nooit gebeurd, zelfs niet toen ik 3 dagen helemaal niks had gegeten en ook nauwelijks gedronken
Maar helemaal geen rijst/pasta/aardappels/brood eten lijkt mij ook niet echt gezond toch?
Spieren kunnen zowel op vetverbranding als op suikerverbranding draaien, het gebeurt allebei tegelijk, maar suiker is de voornaamste brandstof die we nu gebruiken. Suiker wordt in je spieren opgeslagen als glycogeen, de rest (waar geen capaciteit voor is) wordt opgeslagen als vet.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
2 kilo in een week is wel veel jadat is mij echt nog nooit gebeurd, zelfs niet toen ik 3 dagen helemaal niks had gegeten en ook nauwelijks gedronken
Maar helemaal geen rijst/pasta/aardappels/brood eten lijkt mij ook niet echt gezond toch?
Ja misschien is dat wel beter, maar ik heb niet zo veel plek in mn kamer en ook niet in de badkamer.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:51 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
Goodbye.
Wil je liever thuis geen weegschaal hebben MevrouwPuff?
Misschien is het juist wel goed om maar eens in de zoveel tijd te kunnen wegen. Ik vind het zelf prettig om me iedere dag te wegen, zodat ik goed kan zien dat ik afval. Ik heb ook niet veel ruimte, maar bewaar mijn weegschaal in de kastquote:Op zondag 21 maart 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja misschien is dat wel beter, maar ik heb niet zo veel plek in mn kamer en ook niet in de badkamer.
Daarnaast heb ik bij mn pa gewogen voor ik weer begon met lijnen, dus dat is mn 'officiële startpunt', 70,4kg.
Net zag ik je post in de dieetclub en wauw, wat een hoop (grote!) maten! Echt goed dat je die niet meer nodig hebt
Geneer je niet; ik heb ook maat 46 gehad en een spijkerbroek in dezelfde maat als jijquote:Op zondag 21 maart 2010 11:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel goed om maar eens in de zoveel tijd te kunnen wegen. Ik vind het zelf prettig om me iedere dag te wegen, zodat ik goed kan zien dat ik afval. Ik heb ook niet veel ruimte, maar bewaar mijn weegschaal in de kast. Merk je wel al verschil aan je kleding of wanneer je in de spiegel kijkt?
Ik schaam me behoorlijk voor die grote maten, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken.
Thanks, ik voel me er ook gewoon echt even kut over. Voel me echt huuuuugequote:Op zondag 21 maart 2010 10:51 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
Goodbye.
Wil je liever thuis geen weegschaal hebben MevrouwPuff?
Niet zoveel aan toe te voegen. Heel duidelijk uitgelegd!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Spieren kunnen zowel op vetverbranding als op suikerverbranding draaien, het gebeurt allebei tegelijk, maar suiker is de voornaamste brandstof die we nu gebruiken. Suiker wordt in je spieren opgeslagen als glycogeen, de rest (waar geen capaciteit voor is) wordt opgeslagen als vet.
Een marathonloper moet op een gegeven moment overschakelen op vetverbranding, want er is niet voldoende energie opgeslagen als glycogeen om de hele 42.5 km uit te kunnen lopen. Als al het glycogeen op is kom je 'de man met de hamer' tegen. Dan moet je helemaal over op vetverbranding om energie te kunnen leveren. En de stofjes die vrijkomen als je meer vet gaat verbranden (da's nog voor de man met de hamer) zorgen voor de 'runners high'. Het is niet alleen een kwestie van een andere verbranding, maar het heeft ook invloed op je hormoonhuishouding en dat zijn stofjes die invloed hebben op heel veel dingen. En daarom moet je sporten.
Tijdens intensieve sport zijn suikers handig (geen AA'tje drinken tijdens de pilates, dat slaat nergens op) en met name dan is een koolhydraatrijke snack best een goed plan. Maar zit je lichaam zonder suikers, dan heeft het een vetvoorraad waaruit het zelf suikers kan aanmaken die nodig zijn voor de energielevering. Vetverbranding heeft dus ook met suikerverbranding te maken, maar dan met een omweg.
Zoiets. Ongeveer. Geloof ik. Als iemand het beter weet, graag corrigeren.
Kan ik me heel goed voorstellen! Ik kan het me niet alleen voorstellen, ik weet hoe het is. Ik ben enorm gaan jojo-en na mijn goede afvalpoging. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Misschien dat ik ooit (als ik weer op gewicht benquote:Op zondag 21 maart 2010 11:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks, ik voel me er ook gewoon echt even kut over. Voel me echt huuuuuge
Da's denk ik het hele hormoonhuishouding verhaal, het gaat veel verder dan alleen suiker- of vet verbranden. Al je prostaglandines en adrenalines en dopamines doen ook lekker mee. En als je veel suikers eet doet je cortisol veel harder mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
Als je niet een hele vette variant doet van lowcarben dan geloof ik ook niet dat het ongezond is. Ik merk bijna alleen maar voordelen: ik slaap veel beter, ik heb nu voor het eerst 2 nachten helemaal doorgeslapen in ik weet niet hoeveel tijd.
QFT!quote:Op den duur bouw ik wel weer gezonde, langzame KH's in, maar eigenlijk zou ik helemaal van de geraffineerde suikers moeten afblijven.
Alleen, liever bloot met vreemden dan met bekenden (nou ja, bloot... in handdoek gewikkeld om me heen kijken of er iemand in zicht was, handdoek af, plons, je kent het wel, en toen ik eruit wilde stonden er 2 harige mannen tussen de het bad en m'n handdoek). Als ik had geweten dat de kleedruimte ook gemengd was, was ik de hele sauna niet ingegaan. En ik hou er ook niet van als er in zo'n heet hok een naakte hijgende man naast me zit die uitgebreid z'n over z'n zwetende lijf gaat wrijven. Hij had er beduidend minder moeite mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik wel, want ik moet mn muziek voor de spinningles nog afmaken en van de computer op mijn iPod zien te zetten![]()
En ik ben naar toneel geweest, was best leuk![]()
Loveli, wat dapper dat je bent geweest zeg, was je alleen, of met vriendin/familie/..?
En hoest nu verder, zit je alweer wat jofeler in je vel, en eet je alweer wat gezonder?
Tijd om rap die knop te vinden, jongedame!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nieuwste broek is ook weer maat 46, maar heb toch niet het idee dat dat mijn echte maat is
Rare kledingmaten altijd
Huh? Wat bedoel je? Op de döner na is dat lijstje toch helemaal niet zo slecht? De cornflakes eet ik vooral omdat ik 's ochtends met geen mogelijk brood naar binnen krijg en dus iets vloeibaars moet eten. Dat blijf ik in ieder geval doen tot de melk op is.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nachtwachtje, jij mag echt wel wat gezonder gaan eten! kun je geen muesli nemen in plaats van cornflakes?
Mijn lijst van gister; overdag echt slecht wegens drukke planning en ziekenhuis-bezoekje.
S: pilates (thuis)
O/L (13:00) 2 quesadilla's met mexican ketchup
T: (19:00) zakje picklechips + half blikje cola
D: 'op restaurant': cosmopolitan, brood met boter, gravad lax met blini's en zure room, truffelravioli met romige champignonsaus, halve fles wijn, tiramisu gedeeld met Meneer, vin santo. Lekker
En jij hebt dagelijks kritiek op de lijstjes van XM?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
vandaag hard studeren,gaat spelletjes doen bij vrienden en daarna gaan we samen hardlopen, voor het eten
Lijstje:
O/L: 3 kleine afbakbroodjes
T: 2 augurkjes met salami
S: hardlopen
D: broccoli/kaasquiche met krokant gebakken pancetta en wat creme fraiche
Hardlopen deze week op zondag, woensdag en vrijdag.
Ga donderdag en vrijdag niet werken, want week erna is tentamenweek, moet nog zó véééél doen! Maar kan dan wel wat vaker sporten om even te relaxen tussen het studeren door! Ook belangrijk
oh, en mijn inzending voor Fok! Idols doen
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nieuwste broek is ook weer maat 46, maar heb toch niet het idee dat dat mijn echte maat is
Rare kledingmaten altijd
CF zegt dan ook niet dat dat wel goeie lijstjes zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je? Op de döner na is dat lijstje toch helemaal niet zo slecht? De cornflakes eet ik vooral omdat ik 's ochtends met geen mogelijk brood naar binnen krijg en dus iets vloeibaars moet eten. Dat blijf ik in ieder geval doen tot de melk op is.Maar als ik het vergelijk met al die lijstjes met pizza's, ijs en chocola, dan valt het toch best mee?
het is idd wel wat weinig, maar zou niet weten wat ik nog meer moet maken/halen om het op te schroeven, vooral vanwege de pizza's van gisteren en de quiche welke wel echt een calorieënbom is..quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En jij hebt dagelijks kritiek op de lijstjes van XM?
Ja, maar je gaat hardlopen op drie klein broodjes en wat augurk/salami, joh!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is idd wel wat weinig, maar zou niet weten wat ik nog meer moet maken/halen om het op te schroeven, vooral vanwege de pizza's van gisteren en de quiche welke wel echt een calorieënbom is..
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd om rap die knop te vinden, jongedame!
ben om half 11 m'n nest uitgekomen en zou echt tot 3 uur nu niet aan iets te eten moeten denken eigenlijk..quote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat hardlopen op drie klein broodjes en wat augurk/salami, joh!Jouw D's zijn meestal prima, maar de rest van de dag heb je ook brandstof nodig!
Nou ze noemt specifiek de cornflakes en niet de Latte. Dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
CF zegt dan ook niet dat dat wel goeie lijstjes zijn. Ik denk dat ze vooral over je Latte valt.
Doei!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké dankjewel voor het duidelijk maken dat het echt niet leuk meer is hier met jullie
Ik bedoel juist dat je ontzettend trots mag zijn dat je zo veel kwijt bent hè! Dat is echt knap hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 11:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel goed om maar eens in de zoveel tijd te kunnen wegen. Ik vind het zelf prettig om me iedere dag te wegen, zodat ik goed kan zien dat ik afval. Ik heb ook niet veel ruimte, maar bewaar mijn weegschaal in de kast. Merk je wel al verschil aan je kleding of wanneer je in de spiegel kijkt?
Ik schaam me behoorlijk voor die grote maten, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken.
De Latte heeft ze eerder al genoemd ("zoete troep" oid).quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou ze noemt specifiek de cornflakes en niet de Latte. Dus.
Goodbye is met zes kilo meer nog altijd een leuk mens. Jij daarentegen blijft een bitch van de bovenste plank, of je nou maat 36 hebt of maat 46.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
fijn hè dat ze over jouw zes kilo niet zo moeilijk doen en over mijn twee wel
Was geen subtiel plaatje, maar trek het je niet aan. Pak er een centimeter en een spiegel bij en bedenk dat je geen broek wilt passen die 'echt' maat 46 is.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké dankjewel voor het duidelijk maken dat het echt niet leuk meer is hier met jullie
Sarabi, MoBlo en Viking zijn twee pestende krengen. Negeer ze.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vik, jij kunt er ook wat van.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goodbye is met zes kilo meer nog altijd een leuk mens. Jij daarentegen blijft een bitch van de bovenste plank, of je nou maat 36 hebt of maat 46.
volgens mij toch echt een vrouwemastquote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Was geen subtiel plaatje, maar trek het je niet aan. Pak er een centimeter en een spiegel bij en bedenk dat je geen broek wilt passen die 'echt' maat 46 is.
(als je ook in een kindermaat 164 past was het dan geen herenbroek maat 46? van motorkleding weet ik dat 46 een kleine herenmaat kan zijn)
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goodbye is met zes kilo meer nog altijd een leuk mens. Jij daarentegen blijft een bitch van de bovenste plank, of je nou maat 36 hebt of maat 46.
Ik zou die 8 boterhammen trouwens liever verdelen in 2x4. Probeer jezelf niet teveel vol te proppen; een grote maag betekent snel hongerquote:Op zondag 21 maart 2010 09:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
O: Cornflakes met melk - loze kh, beter neem je een graanproduct zonder toegevoegde suiker en met vezels. Brinta, havermout, muesli?
L: 8 boterhammen met ham - ik ga ervan uit dat het volkorenbrood is? 8x ham is echt teveel. Weliswaar niet supervet maar wel flink bewerkt (lees de verpakking eens) en sowieso moet je echt meer variatie aanbrengen.
T: Latte Caramel - suiker, suiker, suiker
D: Döner Kebab - mag hopen dat je dat zelf in kunt schatten
T: Appel - Nice
T: Latte Hazelnut - suiker, suiker, suiker
S: Hardlopen - Nice
Gepest vroeger, hmm?quote:
Cornflakes zijn snelle suikers. Niet zo geschikt als ontbijt dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou ze noemt specifiek de cornflakes en niet de Latte. Dus.
En dit vind ik een jammerlijke opmerking.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
fijn hè dat ze over jouw zes kilo niet zo moeilijk doen en over mijn twee wel
Er heeft niemand iets lelijks gezegd over het feit dat je weer te dik bent, tochquote:Op zondag 21 maart 2010 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dit vind ik een jammerlijke opmerking.
Wie zegt trouwens dat ze over mijn zes kilo niet moeilijk doen.
Nee, maar niemand staat hallelujah te zingen toch.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Er heeft niemand iets lelijks gezegd over het feit dat je weer te dik bent, toch?
Weet ik! Lief! Maar zelf voel ik me inmiddels niet meer trots (ik weet niet eens mee hoe het was om zo zwaar te zijn), maar voel ik eerder schaamte. Nu opnieuw afvallen, zodat ik me weer trots kan voelenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat je ontzettend trots mag zijn dat je zo veel kwijt bent hè! Dat is echt knap hoor
Het lijkt wel iets gestroomlijnder dan in januari, maar het is moeilijk te zeggen of er echt wat af is.
Als ik me niet zo goed voel met zere keel enzo, vind ik het moeilijk om goed te eten. Mn gebrek aan smaak wil ik dan in kwantitatieve zin verbeteren ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dat betekent vooral dat jij weer braaf lijstjes gaat postenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dit vind ik een jammerlijke opmerking.
Wie zegt trouwens dat ze over mijn zes kilo niet moeilijk doen.
Dat moet ik wel echt, jaquote:Op zondag 21 maart 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat betekent vooral dat jij weer braaf lijstjes gaat posten
Waar?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Anyway. Ik ga even twee mandarijntjes pellen en dan lezen in het zonnetje!
Je moest niet alleen lachen om dat plaatje, je moest ook posten dat je grappig vond, blijkbaar. En het was geen aardig plaatje, het was een gemeen pesterig plaatje en zo kwam het ook aan. Leuk. Lachen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar niemand staat hallelujah te zingen toch.
Ik moest alleen maar lachen om het plaatje, ik heb verder niks lelijks gezegd tegen Sarabi en die opmerking van haar is gewoon naar bedoeld en zo komt hij ook aan
Ehquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
En als iedereen nou ging low carben had iedereen een beter humeur en geen suikerdip zo vlak voor de lunch en hadden we wereldvrede en waren we slank.
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Weet ik! Lief! Maar zelf voel ik me inmiddels niet meer trots (ik weet niet eens mee hoe het was om zo zwaar te zijn), maar voel ik eerder schaamte. Nu opnieuw afvallen, zodat ik me weer trots kan voelen.
Het is ook lastig om goed te eten als je ziek bent. Ik heb er ook altijd moeite mee. Beterschap trouwens! Hopelijk word je inderdaad niet echt enorm ziek tijdens je co-schappen, zou enorm vervelend zijn! Wanneer ben je weer bij je vader zodat je je kunt wegen?
Even offtopic:Ik zou m'n 06 geven en zeggen: bel of sms maar als je er bijna bent (afh van hoeveel tijd jij nodig hebt om daarnaartoe te komen). Maar los daarvan vind ik het niet echt raar ofzo, verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Vandaag even dik balen van de weegschaal, vanaf morgen weer gewoon braaf een ritme ontwikkelen. Want je kan het heus wel, afvallen. Bent wel vaker wat kilo's kwijtgeraakt, toch?quote:
Heb ik dat stuk over het hoofd gezien?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
En ok, ik reageerde wat gechargeerd, waarvoor excusesmaar als iemand persoonlijk wordt, kan ik ook heel persoonlijk worden.
Ja, vooral als ik braaf ging sporten. Dus dat moet ik er echt even inhouden.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag even dik balen van de weegschaal, vanaf morgen weer gewoon braaf een ritme ontwikkelen. Want je kan het heus wel, afvallen. Bent wel vaker wat kilo's kwijtgeraakt, toch?
Ik werd gebeld, dus ze heeft mijn 06. Ik had inderdaad moeten zeggen dat ze kon bellen/smsen wanneer ze op het station was. Het station is voor mij 5 minuten fietsen en voor haar (of hem) zo'n 10 a 15 min. lopen. Maar goed, het is niet raar dusquote:Op zondag 21 maart 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou m'n 06 geven en zeggen: bel of sms maar als je er bijna bent (afh van hoeveel tijd jij nodig hebt om daarnaartoe te komen). Maar los daarvan vind ik het niet echt raar ofzo, verder.
Ik heb het verse witbrood (versterkt met vezels) net op. Met wat smeltende boter, beetje kaas en wat eiquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
En als iedereen nou ging low carben had iedereen een beter humeur en geen suikerdip zo vlak voor de lunch en hadden we wereldvrede en waren we slank.
Jij deed het niet streng genoeg, waardoor de chemische reactie die zou moeten plaatsvinden, nooit plaatsvond.quote:
Ik hou van je!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het verse witbrood (versterkt met vezels) net op. Met wat smeltende boter, beetje kaas en wat ei. En koffie toe
. En nu ligt de kat op schoot, buiten schijnt de zon en fluiten de vogeltjes en ik ga ook zo die kant op.
Dat alles is geen reden om dat stelletje bloedzuigers hier de tent te laten runnen.
Hmpf.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
sigme, wat ben je kittig vandaag..
Uhm, nee. Blijf. Want ik wil die lijstjes van je van ongezouten kritiek voorzien!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vooral als ik braaf ging sporten. Dus dat moet ik er echt even inhouden.
En ik kom wel weer terug wanneer niet de helft van het topic mij weer een typische vrouw vindt. Want, oh, wat zijn vrouwen toch vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |