Ik heb het laatst voor het eerst gedaan met Co, Greys en Vivi en het is zeker een aanrader. Echt heel leuk al die hapjes en erg gezellig zo met een pot thee op tafel!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef Rituals het volgende:
Goodbye, lekker! Ik heb nog nooit een High Tea gedaan, maar het klinkt heel lekker!
Lekker dagje gehad?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net terug van een dagje sauna
En inderdaad, waarom zou je je in godsnaam druk maken om wat putjes in je been?Ik ken eigenlijk niemand die dat niet heeft
En in de sauna zie je inderdaad de grootste verscheidenheid aan lijven, ik vind dat altijd fascinerend. Maar ik ga er niet heen om me beter te voelen dan de uitgezakte bejaarden die er ook altijd veelvuldig rondlopen, ik ga gewoon lekker om te badderen en poedelen, en dat ik daarbij naakt ben, dat valt me na 1 minuut al niet meer op
ik stoor me alleen altijd heel erg aan mensen die voluit bukken zonder er rekening mee te houden dat ik dan recht in hun kruis kijk![]()
![]()
Volgens mij komt het uit de Elzas. En dat is tegenwoordig Frankrijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzien. Is het iets typisch Duits?
ja, ik snap je ook wel hoor... maar ik denk dan: als je weet dat er bij (bijna iedereen echt) iets onder zit waarom zou je dan niet wat minder hard zijn in je oordeel? ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat mensen als ze me niet kennen me blijkbaar afrekenen op hoe ik eruitzie, ook al wordt er altijd volgehouden dat het om je innerlijk gaat. ik heb het idee dat ik door mijn uiterlijk áltijd minstens één kans al verspeeld heb bij mensen, of iets goed moet maken... en dat is heel erg moeilijk, vooral omdat ikw eet dat de kans dat ik ooit als slank zal worden gezien behoorlijk nklein tot niet aanwezig is...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.
Mááár, en nu komt het: ik mag dat dan veroordelen, maar dat is maar een klein stukje, het wil voor de rest niets zeggen over jou als mens. Ik zie best dat jij slim en aardig bent en dat jouw te zwaar zijn, onderliggende oorzaken heeft. Bovendien werk je er nu heul hard aan. En toen je laatst zei dat je liever ging zingen dan sporten.............ik begrijp dat aan de ene kant best, want als ik zo zou kunnen zingen als jij, zou ik ook niets liever doen. Toch zou ik in jouw geval wel meer gaan sporten, ook al denk je dat je het niet leuk vindt of vol kan houden..........en desnoods zing je tijdens het wandelen of hardlopen, schijnt nog goed te zijn ook.![]()
Maar dat is alleen maar een mening. Mijn mening en als je het daar helemaal niet mee eens bent, vind ik dat prima.
Ik wil alleen wel kunnen zeggen wat ik vind. Je kan altijd wel rekening houden met iedereen, maar dan kan je nooit ook maar iets zeggen, want het is altijd wel voor iemand minder aangenaam om te horen.
Ik ook niet!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
elk wat wils, ik kan me weer niet voorstellen dan er mensen zijn die niet gelukkig worden van in een koor zingen.
daarom zijnn nafeestjes ook zo leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook niet!!!!!
Dat geeft pas een high zeg, een geslaagd concertIk sta regelmatig met een brok in mn keel en bonzend hart het slotakkoord te zingen. Om dan vervolgens een stoot adrenaline te krijgen waar ik nog urenlang op doorkan
Elsje? doe dr maar de groeten!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
Zo en nu ga ik even boodschappen doen want ik heb niks in huis en morgen wil ik een hartige taart bakken alvast voor mn borrel donderdag
Kwak, ik krijg trouwens een ex-CM'er op bezoek morgen; een jonge promovenda in de kunstgeschiedenis in Leiden, ken je haar ook?
Ja, of Jägermeistersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom zijnn nafeestjes ook zo leukde adrenaline, het lange tijd niks hebben gegeten, de vemoeidheid, en dan twee wijntjes erin
Nou, ik ken er al eentje!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik snap je ook wel hoor... maar ik denk dan: als je weet dat er bij (bijna iedereen echt) iets onder zit waarom zou je dan niet wat minder hard zijn in je oordeel? ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat mensen als ze me niet kennen me blijkbaar afrekenen op hoe ik eruitzie, ook al wordt er altijd volgehouden dat het om je innerlijk gaat. ik heb het idee dat ik door mijn uiterlijk áltijd minstens één kans al verspeeld heb bij mensen, of iets goed moet maken... en dat is heel erg moeilijk, vooral omdat ikw eet dat de kans dat ik ooit als slank zal worden gezien behoorlijk nklein tot niet aanwezig is...
over dat zingen en sporten: het soort zingen dat ik doe is niet iets wat je i=kan vervangen door te zingen tijdens het sporten. en als ik niet meer afval dan ga ik heus wel meer sporten, maar nu ik nog prachtig afval met dit sport en eetniveau neem ik het nog even met volle teugen van dat waar ik echt gelukkig van word. ik word namelijk, wat mensen ook zeggen, écht niet blijer van sporten. heb t op 100 manieren geprobeerd en tientallen sporten etc... en ik word gewoon niet blij van sporten. de high achteraf is ook maar een uurtje of wat...
elk wat wils, ik kan me weer niet voorstellen dan er mensen zijn die niet gelukkig worden van in een koor zingen.
ik vind het moeilijk om meningen van andere mensen of oordelen niet te zien als rakend heel direct aan mij. ik bén wat ik doe (ik doe alles wat ik doe met mijn hart en mijn alles), dus als iemand daar iets van vindt, dan vindt diegene toch iets van mij? (ik weet dat ik dat meer moet leren loskoppelen)
Nou ik wel. En ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die heel gelukkig worden als ze mij horen zingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Yup. Precies, dat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Mwah. Als ik iemand bijna zie stikken van het hoesten en vervolgens een peuk zie opsteken dan denk ik allemaal minder fraais over die persoon en diens persoonlijke onderhoud.
Niettemin kan ik diezelfde persoon wel mooi, slim, lief etc vinden.
*proest* Hier nog eentjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ik wel. En ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die heel gelukkig worden als ze mij horen zingen![]()
Oeh welke camera is het geworden?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:11 schreef Rituals het volgende:
Ik heb net mijn hele kledingkast uitgemest. Heb (met mijn nieuwe camera) allemaal foto's gemaakt en vanalles op marktplaats gezet. Wat een karwei!
Ik ga nooit naar de sauna. Ik hou niet van dat hele benauwde(en ik heb er het lichaam niet voor
).
Oh in een 'wil je met me dansen'-context zuig ik denk ik nog steeds bagger, op feestjes enzo doe ik ook altijd maar wat, en altijd solo!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest* Hier nog eentje.
En dansen is het ook niet voor mij. Ik ben niet alleen onzeker over het uiterlijk van mijn lijf, maar ook over hoe ik het moet bewegen dus ik klap totaal dicht als iemand me vraagt te dansen.
[..]
Oeh welke camera is het geworden?![]()
Ik wil wel naar de sauna, maar ben er te preuts voor. Wil alleen mn broekje aanhouden (ook omdat ik het liefst wijdbeens zit) en een bakpakkendag gaat me dan weer te ver. En ik zou ongetwijfeld naar iedereen gaan staren.
De Casio Exilim EX-Z450. Hij schijnt een goede lens te hebben (groothoeklens, 28mm). Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest* Hier nog eentje.
En dansen is het ook niet voor mij. Ik ben niet alleen onzeker over het uiterlijk van mijn lijf, maar ook over hoe ik het moet bewegen dus ik klap totaal dicht als iemand me vraagt te dansen.
[..]
Oeh welke camera is het geworden?![]()
Ik wil wel naar de sauna, maar ben er te preuts voor. Wil alleen mn broekje aanhouden (ook omdat ik het liefst wijdbeens zit) en een bakpakkendag gaat me dan weer te ver. En ik zou ongetwijfeld naar iedereen gaan staren.
Ga je nu veel foto's maken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
De Casio Exilim EX-Z450. Hij schijnt een goede lens te hebben (groothoeklens, 28mm). Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee!
Vroeger, toen ik een jaar of 6 was, heb ik ook op ballet gezeten.
Ik heb inmiddels al veel foto's gemaakt, omdat ik vanalles op marktplaats te koop heb gezetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ga je nu veel foto's maken?![]()
Ik probeer dat ene halve jaar dat ik een bollig 7-jarig biggetje in een balletpakje was, wiens korte pootjes alle kanten op getrókken werden door de enge lerares, héél hard te vergeten!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |