abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79383156
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef Rituals het volgende:
Goodbye, lekker! Ik heb nog nooit een High Tea gedaan, maar het klinkt heel lekker!
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan met Co, Greys en Vivi en het is zeker een aanrader. Echt heel leuk al die hapjes en erg gezellig zo met een pot thee op tafel!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79383196
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef LadyBlack het volgende:

Ik ben net terug van een dagje sauna
En inderdaad, waarom zou je je in godsnaam druk maken om wat putjes in je been? Ik ken eigenlijk niemand die dat niet heeft En in de sauna zie je inderdaad de grootste verscheidenheid aan lijven, ik vind dat altijd fascinerend. Maar ik ga er niet heen om me beter te voelen dan de uitgezakte bejaarden die er ook altijd veelvuldig rondlopen, ik ga gewoon lekker om te badderen en poedelen, en dat ik daarbij naakt ben, dat valt me na 1 minuut al niet meer op

ik stoor me alleen altijd heel erg aan mensen die voluit bukken zonder er rekening mee te houden dat ik dan recht in hun kruis kijk
Lekker dagje gehad?

En kruiskijken is zéér onaangenaam ja
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:44:17 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79383254
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Rituals het volgende:

[..]

Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzien . Is het iets typisch Duits?
Volgens mij komt het uit de Elzas. En dat is tegenwoordig Frankrijk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:46:56 #154
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79383368
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.

Mááár, en nu komt het: ik mag dat dan veroordelen, maar dat is maar een klein stukje, het wil voor de rest niets zeggen over jou als mens. Ik zie best dat jij slim en aardig bent en dat jouw te zwaar zijn, onderliggende oorzaken heeft. Bovendien werk je er nu heul hard aan. En toen je laatst zei dat je liever ging zingen dan sporten.............ik begrijp dat aan de ene kant best, want als ik zo zou kunnen zingen als jij, zou ik ook niets liever doen. Toch zou ik in jouw geval wel meer gaan sporten, ook al denk je dat je het niet leuk vindt of vol kan houden..........en desnoods zing je tijdens het wandelen of hardlopen, schijnt nog goed te zijn ook.

Maar dat is alleen maar een mening. Mijn mening en als je het daar helemaal niet mee eens bent, vind ik dat prima.

Ik wil alleen wel kunnen zeggen wat ik vind. Je kan altijd wel rekening houden met iedereen, maar dan kan je nooit ook maar iets zeggen, want het is altijd wel voor iemand minder aangenaam om te horen.
ja, ik snap je ook wel hoor... maar ik denk dan: als je weet dat er bij (bijna iedereen echt) iets onder zit waarom zou je dan niet wat minder hard zijn in je oordeel? ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat mensen als ze me niet kennen me blijkbaar afrekenen op hoe ik eruitzie, ook al wordt er altijd volgehouden dat het om je innerlijk gaat. ik heb het idee dat ik door mijn uiterlijk áltijd minstens één kans al verspeeld heb bij mensen, of iets goed moet maken... en dat is heel erg moeilijk, vooral omdat ikw eet dat de kans dat ik ooit als slank zal worden gezien behoorlijk nklein tot niet aanwezig is...

over dat zingen en sporten: het soort zingen dat ik doe is niet iets wat je i=kan vervangen door te zingen tijdens het sporten. en als ik niet meer afval dan ga ik heus wel meer sporten, maar nu ik nog prachtig afval met dit sport en eetniveau neem ik het nog even met volle teugen van dat waar ik echt gelukkig van word. ik word namelijk, wat mensen ook zeggen, écht niet blijer van sporten. heb t op 100 manieren geprobeerd en tientallen sporten etc... en ik word gewoon niet blij van sporten. de high achteraf is ook maar een uurtje of wat...

elk wat wils, ik kan me weer niet voorstellen dan er mensen zijn die niet gelukkig worden van in een koor zingen.

ik vind het moeilijk om meningen van andere mensen of oordelen niet te zien als rakend heel direct aan mij. ik bén wat ik doe (ik doe alles wat ik doe met mijn hart en mijn alles), dus als iemand daar iets van vindt, dan vindt diegene toch iets van mij? (ik weet dat ik dat meer moet leren loskoppelen)
Kwak
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:49:42 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79383477
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
elk wat wils, ik kan me weer niet voorstellen dan er mensen zijn die niet gelukkig worden van in een koor zingen.
Ik ook niet!!!!!

Dat geeft pas een high zeg, een geslaagd concert Ik sta regelmatig met een brok in mn keel en bonzend hart het slotakkoord te zingen. Om dan vervolgens een stoot adrenaline te krijgen waar ik nog urenlang op doorkan
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:51:07 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79383536
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ook niet!!!!!

Dat geeft pas een high zeg, een geslaagd concert Ik sta regelmatig met een brok in mn keel en bonzend hart het slotakkoord te zingen. Om dan vervolgens een stoot adrenaline te krijgen waar ik nog urenlang op doorkan
daarom zijnn nafeestjes ook zo leuk de adrenaline, het lange tijd niks hebben gegeten, de vemoeidheid, en dan twee wijntjes erin
Kwak
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:51:40 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79383558
Zo en nu ga ik even boodschappen doen want ik heb niks in huis en morgen wil ik een hartige taart bakken alvast voor mn borrel donderdag

Kwak, ik krijg trouwens een ex-CM'er op bezoek morgen; een jonge promovenda in de kunstgeschiedenis in Leiden, ken je haar ook?
pi_79383580
Mwah. Als ik iemand bijna zie stikken van het hoesten en vervolgens een peuk zie opsteken dan denk ik allemaal minder fraais over die persoon en diens persoonlijke onderhoud.
Niettemin kan ik diezelfde persoon wel mooi, slim, lief etc vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:52:41 #159
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79383604
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
Zo en nu ga ik even boodschappen doen want ik heb niks in huis en morgen wil ik een hartige taart bakken alvast voor mn borrel donderdag

Kwak, ik krijg trouwens een ex-CM'er op bezoek morgen; een jonge promovenda in de kunstgeschiedenis in Leiden, ken je haar ook?
Elsje? doe dr maar de groeten!
Kwak
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:53:13 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79383624
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

daarom zijnn nafeestjes ook zo leuk de adrenaline, het lange tijd niks hebben gegeten, de vemoeidheid, en dan twee wijntjes erin
Ja, of Jägermeisters

Ik heb een paar keer mn moeder meegehad naar zo'n feestje en oh oh wat baalde ik toen.... hoe leuk ik het ook vond dat ze was komen luisteren! Tegenwoordig gaat ze zelf naar mn huis toe, en mag ik lekker naar t feestje
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:53:42 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79383653
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Elsje? doe dr maar de groeten!
Ja! het is toch echt niet te geloven hoe klein de zangwereld is
pi_79383774
quote:

[..]

ja, ik snap je ook wel hoor... maar ik denk dan: als je weet dat er bij (bijna iedereen echt) iets onder zit waarom zou je dan niet wat minder hard zijn in je oordeel? ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat mensen als ze me niet kennen me blijkbaar afrekenen op hoe ik eruitzie, ook al wordt er altijd volgehouden dat het om je innerlijk gaat. ik heb het idee dat ik door mijn uiterlijk áltijd minstens één kans al verspeeld heb bij mensen, of iets goed moet maken... en dat is heel erg moeilijk, vooral omdat ikw eet dat de kans dat ik ooit als slank zal worden gezien behoorlijk nklein tot niet aanwezig is...

over dat zingen en sporten: het soort zingen dat ik doe is niet iets wat je i=kan vervangen door te zingen tijdens het sporten. en als ik niet meer afval dan ga ik heus wel meer sporten, maar nu ik nog prachtig afval met dit sport en eetniveau neem ik het nog even met volle teugen van dat waar ik echt gelukkig van word. ik word namelijk, wat mensen ook zeggen, écht niet blijer van sporten. heb t op 100 manieren geprobeerd en tientallen sporten etc... en ik word gewoon niet blij van sporten. de high achteraf is ook maar een uurtje of wat...

ik vind het moeilijk om meningen van andere mensen of oordelen niet te zien als rakend heel direct aan mij. ik bén wat ik doe (ik doe alles wat ik doe met mijn hart en mijn alles), dus als iemand daar iets van vindt, dan vindt diegene toch iets van mij? (ik weet dat ik dat meer moet leren loskoppelen)
Nou, ik ken er al eentje!
pi_79383880
quote:

[..]

Nou ik wel. En ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die heel gelukkig worden als ze mij horen zingen

Overigens herken ik 't van concerten wel... een geslaagd optreden geeft een enorme adrenalineboost! Denk dat dat voor een muzikant niet anders is dan voor een zanger(es).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79384026
Kunnen zingen lijkt me zo fijn he!

Ik heb wel eens dansoptredens gedaan en musicals op de middelbare school, en dat vond ik altijd wel heel leuk ja. Wil eigenlijk ook wel weer zoiets doen, misschien salsa ofzo..
pi_79384274
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Mwah. Als ik iemand bijna zie stikken van het hoesten en vervolgens een peuk zie opsteken dan denk ik allemaal minder fraais over die persoon en diens persoonlijke onderhoud.
Niettemin kan ik diezelfde persoon wel mooi, slim, lief etc vinden.
Yup. Precies, dat is hetzelfde.

Ik zou ook zo heel graag goed kunnen zingen! Heel soms gaan er 3 zinnen goed en dan kan ik er weer niet bij, wegens te hoog of te laag.

Lijkt me echt heerlijk om het wel te kunnen!!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:13:48 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79384425
Ik hou ook van bijna alle creatieve dingesen! Ik tekende en schilderde altijd al graag, schrijven is ook leuk, zingen ook al kan ik dat niet bepaald goed Mensen hebben ook altijd al tegen me gezegd (volgens mij veel mensen in het topic hier ook toen ik hier pas was, de mevroi met de nieuwe dansschool bijvoorbeeld ) dat ik maar eens moest gaan dansen, en dat durfde ik nooit (zag er niet uit, etc.) maar nu ik Zumba (ik vind dat dansen ) vind ik dat zó leuk! Ik dans nu ook gewoon veel random door de huiskamer en ik zou het zo gaaf vinden om meer soorten dans te kunnen leren!

Kortom:
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:18:50 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79384626
Ohja wat ik dus wilde vragen na mijn hele 'dansen-is-zo-leuk'-geblaat, Shinyface, wat voor manier van dansen deed jij?
pi_79384763
Ik heb ook een paar jaar gedanst, en daarvoor een paar jaar toneel gespeeld, maar ik geloof niet dat ik ooit dermate tevreden met m'n performance was dat ik er euforisch van werd. .

Ik heb wel vreselijk zitten huilen, de laatste keer dat ik bij Bruce was, omdat ik zo gelukkig was.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79384912
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou ik wel. En ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die heel gelukkig worden als ze mij horen zingen
*proest* Hier nog eentje .

En dansen is het ook niet voor mij. Ik ben niet alleen onzeker over het uiterlijk van mijn lijf, maar ook over hoe ik het moet bewegen dus ik klap totaal dicht als iemand me vraagt te dansen .
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:11 schreef Rituals het volgende:
Ik heb net mijn hele kledingkast uitgemest. Heb (met mijn nieuwe camera ) allemaal foto's gemaakt en vanalles op marktplaats gezet. Wat een karwei!

Ik ga nooit naar de sauna. Ik hou niet van dat hele benauwde (en ik heb er het lichaam niet voor ).
Oeh welke camera is het geworden?

Ik wil wel naar de sauna, maar ben er te preuts voor. Wil alleen mn broekje aanhouden (ook omdat ik het liefst wijdbeens zit) en een bakpakkendag gaat me dan weer te ver. En ik zou ongetwijfeld naar iedereen gaan staren .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79385392
Ik heb ooit klassiek ballet gedaan, 2 jaar lang. We deden echter alleen maar pliés en dat was zo saai. Plus dat de lerares mensen voortrok én ze zei dat ik totaal geen gevoel voor ritme had. Toen ben ik gestopt.

Maar ik zou graag goed kunnen dansen. Ritmegevoel heb ik wel, wat die stomme balletlerares ook zei. En ik zou ook wel goed willen kunnen zinnen, maar dat gaat me niet lukken denk ik...
pi_79385448
Oh, en wbt sauna's. Gek genoeg geneer ik me naakt minder voor mijn lijf dan in een bikini

Alleen heb ik een gruwelijke hekel aan hitte, dus je zult mij never nooit niet in een sauna zien
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:45:21 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79385507
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En dansen is het ook niet voor mij. Ik ben niet alleen onzeker over het uiterlijk van mijn lijf, maar ook over hoe ik het moet bewegen dus ik klap totaal dicht als iemand me vraagt te dansen .
[..]

Ik wil wel naar de sauna, maar ben er te preuts voor. Wil alleen mn broekje aanhouden (ook omdat ik het liefst wijdbeens zit) en een bakpakkendag gaat me dan weer te ver. En ik zou ongetwijfeld naar iedereen gaan staren .
Oh in een 'wil je met me dansen'-context zuig ik denk ik nog steeds bagger, op feestjes enzo doe ik ook altijd maar wat, en altijd solo!

Oh en staren doe ik ook! Ik ben een ontzettende mensen-kijker. Vind ik interessant. Ik kan heel gebiologeerd naar een karakteristiek hoofd of een leuke jas of een leuk hondje kijken, en me pas na een tijdje weer bedenken dat staren niet beleefd is. Best gênant soms!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:47:53 #173
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79385600
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

De Casio Exilim EX-Z450. Hij schijnt een goede lens te hebben (groothoeklens, 28mm). Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee!

Vroeger, toen ik een jaar of 6 was, heb ik ook op ballet gezeten .
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:53:12 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79385784
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:

[..]

De Casio Exilim EX-Z450. Hij schijnt een goede lens te hebben (groothoeklens, 28mm). Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee!

Vroeger, toen ik een jaar of 6 was, heb ik ook op ballet gezeten .
Ga je nu veel foto's maken?

Ik probeer dat ene halve jaar dat ik een bollig 7-jarig biggetje in een balletpakje was, wiens korte pootjes alle kanten op getrókken werden door de enge lerares, héél hard te vergeten! Edit: oh nee! Het was maar een maand! Toen kon mn moeder het niet meer aan zien en ik vond het toch stom
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:57:17 #175
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79385924
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ga je nu veel foto's maken?

Ik probeer dat ene halve jaar dat ik een bollig 7-jarig biggetje in een balletpakje was, wiens korte pootjes alle kanten op getrókken werden door de enge lerares, héél hard te vergeten!
Ik heb inmiddels al veel foto's gemaakt, omdat ik vanalles op marktplaats te koop heb gezet . Iemand nog opzoek naar gympen/slippers/lage hakken/ballerina's maat 41? Een waterpijp? Dvd's? Een tas? Kleren? Studieboeken pedagogische wetenschappen?

Hehe, dat zijn de mooie herinneringen . Ik kan me nog herinneren dat we een goede pianospeler hadden (Glenn Corneille) en dat de balletlerares streng was .
Your body. Your soul. Your rituals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')