abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:03:54 #126
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79381614
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
  • 4:30 op, liefste de deur uitwerken
  • 5:30 brinta
  • 6:00 drie kwartier fietsen in de alras strómende regen
  • 7:00 trein
  • 8:40 saucijzebroodje
  • 8:50 trein
  • 9:00 half uurtje lopen naar de dame die m'n maatpakje binnen had gekregen
  • 9:30 passen
  • 10:30 terugslenteren
  • 10:45 onderweg jurkjes passen. ik had een goede pasdag, 4 jurkjes . En een botervloot.
  • 11:45 twee pistoletjes met samen één bak (niet bakje) filet americain
  • 12:00 trein
  • 14:30 drie kwartier fietsen
  • 15:15 drie gekookte eieren
  • 15:30 grondmonstertjes genomen
  • 16:00 kwartier fietsen
  • 16:30 bemonsterd
  • 16:45 kwartier terugfietsen
  • 17:15 enórme hoeveelheid brooddeeg kneden
  • 20:00 1 port
  • 20:15 risotto met veel knoflook, spekjes, champignons, kaas
  • 20:30 yoghurt met jam

Volgens mij qua eten zelfs een best prima zaterdag .

• Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin)
    Your body. Your soul. Your rituals.
    pi_79381703
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin) Met jou erin.
    pi_79381750
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin)
    Herstel, de brinta was havermout, stop.

Foto's, tsja, ik ben een belabberde fotograaf.. Het staat inmiddels vrij hoog op de lijst goede voornemens om binnenkort een paar jurkjes te fotograferen (met mij erin, en dat m'n liefste dan de foto's neemt). Die van PF bijvoorbeeld. En die van Shiny.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:11:21 #129
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79381891
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Herstel, de brinta was havermout, stop.

Foto's, tsja, ik ben een belabberde fotograaf.. Het staat inmiddels vrij hoog op de lijst goede voornemens om binnenkort een paar jurkjes te fotograferen (met mij erin, en dat m'n liefste dan de foto's neemt). Die van PF bijvoorbeeld. En die van Shiny.
    Ja, leuk!!
    Ik heb vandaag een aantal jurkjes in de verkoop gedaan (maar die zijn te groot voor jullie (en voor mij )).
    pi_79382048
    Jeetje sigme. En ik dacht dat ik hard had gewerkt vandaag.

Ik was ook al helemaal vergeten dat volgende week de zomertijd ingaat. Ik heb er ook altijd best last van, en ik moet op zondag werken. .

Sauna's doe ik niet aan omdat ik snel flauwval van de hitte.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_79382083
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.

als je nooit zwaar overgwicht hebt gehad KUN je niet weten hoe het is om zo te zijn, en kun je wat mij betreft nooit een eerlijk oordeel hebben over mensen die "zich laten gaan" of "zich volvreten en verslonzen".

maar goed ik wilde het alleen even zeggen ga er niet verder over discussieren want ik word er heel erg verdrietig van. het is precies dít waardoor ik me zo vaak minderwaardig voel vanwege mn lichaam...
    Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.

Mááár, en nu komt het: ik mag dat dan veroordelen, maar dat is maar een klein stukje, het wil voor de rest niets zeggen over jou als mens. Ik zie best dat jij slim en aardig bent en dat jouw te zwaar zijn, onderliggende oorzaken heeft. Bovendien werk je er nu heul hard aan. En toen je laatst zei dat je liever ging zingen dan sporten.............ik begrijp dat aan de ene kant best, want als ik zo zou kunnen zingen als jij, zou ik ook niets liever doen. Toch zou ik in jouw geval wel meer gaan sporten, ook al denk je dat je het niet leuk vindt of vol kan houden..........en desnoods zing je tijdens het wandelen of hardlopen, schijnt nog goed te zijn ook.

Maar dat is alleen maar een mening. Mijn mening en als je het daar helemaal niet mee eens bent, vind ik dat prima.

Ik wil alleen wel kunnen zeggen wat ik vind. Je kan altijd wel rekening houden met iedereen, maar dan kan je nooit ook maar iets zeggen, want het is altijd wel voor iemand minder aangenaam om te horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 20-03-2010 19:22:00 ]
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:20:48 #132
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382269
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
    Tx Maria.

Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
    Niet raar bedoeld, maar zijn er werkelijk sauna's waar je in bikini mag rondlopen? Dat lijkt me echt zo raar
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_79382374
    Sauna: ik ben opgegroeid met privesauna's.
    Ik ben wel eens naar zo'n gelegenheid geweest, maar daar vond ik niet zoveel aan. Alleen het turks bad vond ik wel een leuke attractie. De sauna zelf staat altijd veel te koeltjes.

Naaktlopen heb ik dan weer niet zo'n probleem mee. Niet met mezelf en niet met de gewoonlijk behoorlijk onderhouden edoch de 70 gepasseerde medenaaktlopers.
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:29:21 #134
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382583
    Overigens snap ik die complexen over jullie lichaam niet zo Jullie zijn allemaal jong en mooi en strak of iets minder strak, maar zeker meiden die gezien mogen worden. En je dan druk maken over een buikje of putjes. Echt nergens voor nodig. Maar goed, ik ben dan ook een heel regelmatige saunaganger

Overigens is mijn doel ook een lijf waar ik gelukkig mee ben (en dat ben ik ook over het algemeen), net als jullie, maar ik heb echt nooit complexen over mijn figuur gehad en al helemaal geen schaamtegevoelens. Zou niet weten waarom.
    pi_79382588
    Oeh, over privésauna's.......ik had vroeger een vriendinnetje en die had dat thuis. Toen ik een keer bij haar sliep wilde ik dat wel proberen natuurlijk! Kwam haar vader om de paar minuten vragen of hij de temperatuur wat hoger moest zetten. Viezerik.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:30:39 #136
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382648
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
    Sauna: ik ben opgegroeid met privesauna's.
    Ik ben wel eens naar zo'n gelegenheid geweest, maar daar vond ik niet zoveel aan. Alleen het turks bad vond ik wel een leuke attractie. De sauna zelf staat altijd veel te koeltjes.
    Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.
    pi_79382713
    [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #3

ze waren lekker, en op de kaas na super niet vet! echt, goddelijk lekker en dat ga ik vaker doen, pizza de eerste keer al lekker, hierna dus alleen nog maar beter!
    Ja doei.
    pi_79382776
    Ziet er lekker uit Moblo!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:33:55 #139
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382788
    Daglijstje:
    o. croissantje jam + half bolletje smeerkaas
    t. banaan
    l. halve gehaktbal + paar augurkhamrolletjes
    t. kaasstengel + paar plakken zalm + likeurtje + kwarktaart
    d. salade + halve turkse pizza met rauwkost, yoghurt en feta + 2 stukjes flammkuchen + 4 gevulde pepers
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:34:16 #140
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79382805
    Ze zien er heerlijk uit MoBlo! Leuk om te doen ook!
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:36:38 #141
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79382895
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
    Daglijstje:
    o. croissantje jam + half bolletje smeerkaas
    t. banaan
    l. halve gehaktbal + paar augurkhamrolletjes
    t. kaasstengel + paar plakken zalm + likeurtje + kwarktaart
    d. salade + halve turkse pizza met rauwkost, yoghurt en feta + 2 stukjes flammkuchen + 4 gevulde pepers
    Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds google .
    pi_79382898
    Zal ik mijn daglijstje eens posten voor de lol?

O: halve boterham pindakaas
    L: High Tea met tortilla gevuld met gerookte zalm en mierikswortelsaus, sandwich brie, sandwich gerookte eendenborst, sandwich pastrami/salade caponata, scone met jam, stukje apfelstrudel, bananensoesje, diverse chocolade dingetjes en heel veel thee
    D: ossenstaartsoepje
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:37:54 #143
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382967
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds google .
    Het is één van mijn lievelings-eet-dingen (soort van hele dunne pizza met uien, room en spekjes dus)
    pi_79382992
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
    Ziet er lekker uit Moblo!
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Rituals het volgende:
    Ze zien er heerlijk uit MoBlo! Leuk om te doen ook!
    ja, zeker! En het vereist teamwork!
    Ja doei.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38:42 #145
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79383001
    Jullie pizza ziet er ook erg lekker uit mobol. Leuk he, zelf pizza bakken. Goed voor je armspieren ook, dat deegkneden.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38:45 #146
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79383003
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het is één van mijn lievelings-eet-dingen (soort van hele dunne pizza met uien, room en spekjes dus)
    Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzien . Is het iets typisch Duits?
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:39:16 #147
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79383023
    Goodbye, lekker! Ik heb nog nooit een High Tea gedaan, maar het klinkt heel lekker!
    pi_79383051
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
    Jullie pizza ziet er ook erg lekker uit mobol. Leuk he, zelf pizza bakken. Goed voor je armspieren ook, dat deegkneden.
    had het nog nooit gedaan, maar wow! echt, ik ben verkocht, we gaan nooit meer zo'n vette vieze kleffe pizza halen bij de turk dat kunnen we zelf prima nu!

deeg kneden is therapeutisch
    Ja doei.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:40:10 #149
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79383066

Ik ben net terug van een dagje sauna
    En inderdaad, waarom zou je je in godsnaam druk maken om wat putjes in je been? Ik ken eigenlijk niemand die dat niet heeft En in de sauna zie je inderdaad de grootste verscheidenheid aan lijven, ik vind dat altijd fascinerend. Maar ik ga er niet heen om me beter te voelen dan de uitgezakte bejaarden die er ook altijd veelvuldig rondlopen, ik ga gewoon lekker om te badderen en poedelen, en dat ik daarbij naakt ben, dat valt me na 1 minuut al niet meer op

ik stoor me alleen altijd heel erg aan mensen die voluit bukken zonder er rekening mee te houden dat ik dan recht in hun kruis kijk
    pi_79383083
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.
    Dat is dus te weinig .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')