quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
En volgend weekend gaat de zomertijd in.
Ik zou juist graag een luchtje krijgen! De meeste zijn wel fijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zoiets is leuk ja. Maar ik ben dan ook dol op douchezooi
. (en 20)
Ah, vandaar mijn secret santa cadeau!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
. (Tenzij de rituals hamam secret, die is fijn en van soap&glory)
Ja lekker he! Ik haat het om mensen dingen te geven die ik zelf niet leuk vind (je vroeg een kraslot, geschiedenis?boeken en douchegell echt dingen die ik noooooit zou willen) en toen dacht ik: oja! maar die is wel fijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar mijn secret santa cadeau!
Hier staat 20 maart (toch?) http://nl.wikipedia.org/wiki/Lentequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
Alsof jij niet al genoeg slaapt. Aanstellert!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wel lekker dat het dan langer licht is en zo. Alleen een uur minder slaap, daar heb ik dan weer twee weken last van.
Van mij mag het 's ochtends vroeg licht blijven. Helpt juist zo goed bij het opstaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hier staat 20 maart (toch?) http://nl.wikipedia.org/wiki/Lente
Zomertijd alweer! Wat gaat dat snel. Dus dan is het 's ochtends weer even wat donkerder en 's avonds langer licht hè?
Aaah, ik vond je al zo meisjesachtig ruiken op de meet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:48 schreef neen het volgende:
Ik ook nietik pak altijd wat er staat... laatst zei m'n zusje ook: "he, je hebt mijn douchegel gebruikt"
Helemaal mee eens! Ik werd afgelopen week standaard om 08.10 uur wakker zonder wekker. Vannacht had ik zelfs zo'n 'ooglapje' (quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mij mag het 's ochtends vroeg licht blijven. Helpt juist zo goed bij het opstaan.
Speciaal voor jou hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aaah, ik vond je al zo meisjesachtig ruiken op de meet!
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wel lekker dat het dan langer licht is en zo. Alleen een uur minder slaap, daar heb ik dan weer twee weken last van.
Daar gaat je Mexico-droom, Nachtwachtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!
En bedankt voor het afkraken van mijn wensen héquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja lekker he! Ik haat het om mensen dingen te geven die ik zelf niet leuk vind (je vroeg een kraslot, geschiedenis?boeken en douchegell echt dingen die ik noooooit zou willen) en toen dacht ik: oja! maar die is wel fijn
Nee vandaag. Komend decennium gaat de lente bijna ieder jaar in op 20 maart (aldus het KNMI). Maar dat van die zomertijd, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
Oh ik zou absoluut geen luchtje willen krijgen. Niemand in mijn omgeving weet precies wat ik lekker vind ruiken. Als iets niet lekker ruikt, kan ik daar de hele dag beroerd van zijn (ruik het dan continue). Dus doe mij maar douchespul, daarin ben ik veel minder selectief in wat lekker ruiktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou juist graag een luchtje krijgen! De meeste zijn wel fijn!
Ik heb een hekel aan douche/badspul, ik ben ook altijd heel teleurgesteld als ik dat krijg, vooral zo een minisetjeCreme is dan al beter maar de meeste cremes zijn zo-zo en dus ook niet fijn.. Dat is persoonlijk he
Ik geef douchespul meteen aan mijn moeder haha. (Tenzij de rituals hamam secret, die is fijn en van soap&glory)
andersom juist! ik heb enorm veel last van zomertijd maar in de VS was ik steeds heel vroeg moe en heel vroeg wakker, prima hoor. je zet de klok die kant op zoveel terug dat je in een heel ander ritme terechtkomt.... terug naar huis was de helquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
andersom juist! ik heb enorm veel last van zomertijd maar in de VS was ik steeds heel vroeg moe en heel vroeg wakker, prima hoor. je zet de klok die kant op zoveel terug dat je in een heel ander ritme terechtkomt.... terug naar huis was de helik HAAT zomertijd met een diepe passie, een stom achterhaald verzinsel. ook zonder zomertijd is het s avonds inmiddels al lang zat licht, zeker naar de zomer toe, en mn heel ritme is verneukt [enter herhaling van mijn gezeik over de zometijd dat ik elk jaar weer ergens post]
uh huh, daarom heb ik de rest van de rant ook maar ingeslikt ;-) probleem is dat ik een avondmens ben maar door mijn werk enzo geen avondleven heb... en dan wordt t alleen maar moeilijker met zomertijd - nóg later naar bed, met nóg meer moeite op...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook superfan van zomertijd. Ik slaap toch in de ochtend, dus dat maakt me niks uit hoe laat het licht is, maar lange, zwoele zomeravonden....
Ik geloof dat we deze discussie ieder jaar hebben en vooral Kwak vind zomertijd maar stom geloof ik.
Nope. Ook geen gehijg of zo hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:47 schreef Rituals het volgende:
Co, wat naar. Hij (?) zegt nooit iets?
Ik ben inmiddels gedoucht en aangekleed en ik heb wel al mijn opdrachten af! Dadelijk even naar de supermarkt. Gelukkig regent het hier niet meer. Erg lente-achtig is het echter ook niet.
Apart.. (en irritant!)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ook geen gehijg of zo hoor.Dus ik weet niet of het een hij of zij is.
Ah, bah. Daar heb ik toch zo'n hekel aan. Alhoewel het nog irritanter is als mensen gewoon gaan scheldenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ook geen gehijg of zo hoor.Dus ik weet niet of het een hij of zij is.
You're kidding, right??quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Hier regende het ook maar het was tóch best lekker weer!
En ik hou van zomertijd want dan mag ik later op![]()
En ik had ook ooit een hijger, hij heette Marcel en vroeg of ik bleef luisterenDikke doei!
Oh boe! Ik was in de war met wintertijd, ik haal ze altijd door elkaar!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh boe! Ik was in de war met wintertijd, ik haal ze altijd door elkaar!![]()
Ho hum
Provider inschakelen. Bij 3 keer in de week contact van dezelfde pipo (dus wel opnemen, er moet verbinding zijn met de onbekende) krijgt 'ie een brief van de telefoonboer of 'ie daar even mee wil ophouden, want overlast. En bij recidive krijgt de politie de gegevens.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:26 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Ik heb een beller die de hele tijd de telefoon erop gooit.Thuis neem ik al niet meer op als er nummer onbekend staat, maar hier op de galerie moet ik wel. Blegh.
Cootje, voor al uw noodzakelijke relativering!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik onthou het altijd zo: winter is stom, maar je mag langer slapen en zomer is fijn, maar dan moet je eerder op. Yin en Yang of zo.
Pfff veel aan het handje rondom huize loveli!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef loveli het volgende:
En ik ga vanavond naar de sauna, want m'n spieren slaan op slot. Eerst even op ziekenhuisbezoek bij een bejaarde kennis die wat gebroken heeft. Op zich wel een verademing om weer van een botbreuk te horen ipv terminale kanker, wat de laatste tijd een beetje te veel aan de orde was.
Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:![]()
Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht![]()
Ik ben er ook echt super blij meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...
Ik ben niet Co, maar toch: De sauna's waar ik ben geweest was het wel verplicht naakt, behalve op speciale bikinidagen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht![]()
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!
Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.
-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan PFjes doen.......
Hee, ze vroeg het aan jouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.
-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan PFjes doen.......
Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.
Naar de sauna gaan is ook altijd heel goed voor mijn egoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.
Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
Baha, zie hier (naast de benauwdheidquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/vquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baha, zie hier (naast de benauwdheid) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
![]()
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
Ik gebruik liever een bikiniquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/v
Idd, ik vond het zelfs een beetje onaardig van Co ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baha, zie hier (naast de benauwdheid) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
![]()
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijnquote:
Slecht = Lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijn.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijn.
Nee, nee, nee. Kwaliteit > kwantiteit, dus gewoon af en toe een paarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vreet drie van die zakjes achter elkaar leeg en kom dan terug.
Huh? Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Je kan het ook openmaken met een schaap, een mesje, je vingers of nog veel dingen, maar je tanden? Das zonde toch!
Hoe maak jij zakjes open met een schaap?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Je kan het ook openmaken met een schaap, een mesje, je vingers of nog veel dingen, maar je tanden? Das zonde toch!
Ook dat nog eens iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe maak jij zakjes open met een schaap?![]()
Zou Sigme het daarmee eens zijn?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Check de pic, geen kartonnetjes meer bij look-o-lookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook dat nog eens idd. Ze denkt blijkbaar dat ik bedoel dat ik die zakjes met m'n tanden open scheur. No need to, er zit gewoon een kartonnen dingetje aan dat ik eraf kan trekken.
Toch goed dat ik dat niet wistquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Check de pic, geen kartonnetjes meer bij look-o-look
Ik had het geloof ik al eens gemeld, maar wij bouwen straks in ons tuinhuis een Finse sauna inquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
ach, als jullie mij in de sauna zouden zien en jullie zouden me niet kennen zouden jullie ook allemaal denken "wat een vadsig wijf, gatver, ga sporten" en mijn buik is ook een beetje een flapje (niet to op mn dijen, maar toch) maar daardoor laat ik me niet weerhouden als ik naar de sauna zou willen - ik word alleen gallisch van die warmte en dat gedompel de hele dag, geen geduld voor dat niksdoen... ik wil tv in de sauna... dus ga ik niet...oh en ik ga ook niet met vrienden want ik hoef de pipi's van mijn mannelijke vrienden echt niet te zien...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
MevrouwPuff: je had niet hoeven editten, want het leed is al lang geschied.
Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, ik vond het zelfs een beetje onaardig van Co ook. Je gaat niet naar de sauna om je te laten bekijken, je gaat naar de sauna om te ontspannen!
Ik ben nog nooit in de sauna geweest trouwens. Wil nog wel eens gaan.
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.
@Loveli: ik denk wel ongeveer 50% man/vrouw verdeling.
En nu ga ik hardlopen.![]()
Veroordelend doen is wat anders toch dan wanneer je het alleen maar denkt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?.
Het gaat niet over een vetkwab hier of daar hoor. Maar ik heb ook zát vrouwen in de sauna gezien waarbij hun buik zo dik was dat je de edele delen niet meer zag, zegmaar. Ik persoonlijk vind dat nogal onsmakelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?.
Wauw!! Knap!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:42 schreef _Calimero_ het volgende:
joehooeee!
Ik heb 102 km gefietst, met heul veel modder en regen en best veel wind, en vooral veel omhoog, maar het ging best wel lekker! Nu goed moe in ieder geval. Had net iets te weinig eten bij me, dus toen ik weer bij de auto was, was ik helemaal licht in mijn hoofd en ging ik op de grond liggenMaar nadat ik weer wat had gegeten wast weer goed
![]()
En Sauna wil ik ook alleen met bikini, omdat ik preuts ben![]()
Oh oh en mooie bank zeg, GB, wauw!!
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar toch ben ik zelf best voorzichtig met over mensen oordelen, omdat je gewoon niet weet hoe het komt dat ze zo zwaar zijn. Al denk ik ook wel eens: ''mwa ik zou die hamburger toch maar niet opeten mevrouw''.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.
En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
Wat bij de Nijmeegse hielp was talkpoeder. Geen idee of het ook werkt met hardlopen, nooit last van blaren gehad eigenlijk, daar loop ik nooit lang genoeg voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij de lidl kon je hardloopsokken kopen, voor die 3 euro heb ik maar een paar meegenomen, het is me de laatste weken wel overkomen dat er blaren tussen mn tenen kwamen door t rennen. Ik hoop dat het wat uitmaakt, maar kunnen ervaringsdeskundigen dit bevestigen of ontkennen?
Goed zo!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Ewelina het volgende:
Cakerol de vuilnisbak ingekieperd. Ik moet dat spul ook gewoon niet kopen
Heb je een pica van het regenjack? Ik zoek ook nog een leuke. En psssst.......Je bent de groenten vergeten op te noemen in je lijstje!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo!
Een zijden lakenzak, geïmpregneerde klamboe, moneybelt, nekkussen, ultralight regenjack en een hoofddoekomknoopding rijker!
Sauna durf ik ook niet heen. Schaam me voor m'n lijf en ook preutsheid.
Lijstje:
O: bakje yoghurt met rozijntjes en een theelepeltje jam
T: -
L: Club sandwich met zalm / dillemayonaise en sla
T: paar dropjes + 1 ibuprofen
D: 2 boterhammen; 1x cervelaat, 1x kaas
Zo naar een feestje in A'foort, dusfijne avond allen!
nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.
En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
4:30 op, liefste de deur uitwerken 5:30 brinta 6:00 drie kwartier fietsen in de alras strómende regen 7:00 trein 8:40 saucijzebroodje 8:50 trein 9:00 half uurtje lopen naar de dame die m'n maatpakje binnen had gekregen 9:30 passen 10:30 terugslenteren 10:45 onderweg jurkjes passen. ik had een goede pasdag, 4 jurkjes . En een botervloot.
11:45 twee pistoletjes met samen één bak (niet bakje) filet americain 12:00 trein 14:30 drie kwartier fietsen 15:15 drie gekookte eieren 15:30 grondmonstertjes genomen 16:00 kwartier fietsen 16:30 bemonsterd 16:45 kwartier terugfietsen 17:15 enórme hoeveelheid brooddeeg kneden 20:00 1 port 20:15 risotto met veel knoflook, spekjes, champignons, kaas 20:30 yoghurt met jam
Volgens mij qua eten zelfs een best prima zaterdag.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin) Met jou erin.![]()
Herstel, de brinta was havermout, stop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin)
Ja, leuk!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Herstel, de brinta was havermout, stop.
Foto's, tsja, ik ben een belabberde fotograaf.. Het staat inmiddels vrij hoog op de lijst goede voornemens om binnenkort een paar jurkjes te fotograferen (met mij erin, en dat m'n liefste dan de foto's neemt). Die van PF bijvoorbeeld. En die van Shiny.
Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.
als je nooit zwaar overgwicht hebt gehad KUN je niet weten hoe het is om zo te zijn, en kun je wat mij betreft nooit een eerlijk oordeel hebben over mensen die "zich laten gaan" of "zich volvreten en verslonzen".
maar goed ik wilde het alleen even zeggen ga er niet verder over discussieren want ik word er heel erg verdrietig van. het is precies dít waardoor ik me zo vaak minderwaardig voel vanwege mn lichaam...
Niet raar bedoeld, maar zijn er werkelijk sauna's waar je in bikini mag rondlopen? Dat lijkt me echt zo raarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Sauna: ik ben opgegroeid met privesauna's.
Ik ben wel eens naar zo'n gelegenheid geweest, maar daar vond ik niet zoveel aan. Alleen het turks bad vond ik wel een leuke attractie. De sauna zelf staat altijd veel te koeltjes.
Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds googlequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje:
o. croissantje jam + half bolletje smeerkaas
t. banaan
l. halve gehaktbal + paar augurkhamrolletjes
t. kaasstengel + paar plakken zalm + likeurtje + kwarktaart
d. salade + halve turkse pizza met rauwkost, yoghurt en feta + 2 stukjes flammkuchen + 4 gevulde pepers
Het is één van mijn lievelings-eet-dingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds google.
quote:
ja, zeker! En het vereist teamwork!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Rituals het volgende:
Ze zien er heerlijk uit MoBlo!Leuk om te doen ook!
Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is één van mijn lievelings-eet-dingen(soort van hele dunne pizza met uien, room en spekjes dus)
had het nog nooit gedaan, maar wow!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie pizza ziet er ook erg lekker uit mobol. Leuk he, zelf pizza bakken. Goed voor je armspieren ook, dat deegkneden.
Dat is dus te weinigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan met Co, Greys en Vivi en het is zeker een aanrader. Echt heel leuk al die hapjes en erg gezellig zo met een pot thee op tafel!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef Rituals het volgende:
Goodbye, lekker! Ik heb nog nooit een High Tea gedaan, maar het klinkt heel lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |