abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79378357
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
MevrouwPuff: je had niet hoeven editten, want het leed is al lang geschied .

Ohja we gaan eten bij de zus van lief. De vorige keer dat we dat deden was het een 'serve yourself' van quiche met salami, worstenbroodjes met bladerdeeg en pastasalade.
Ik miste de groente nogal, maar misschien waardeer ik het nu beter. Ze doet dr best.
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 17:39:53 #102
70532 loveli
N
pi_79378426
Fuk. De ANWB-routeplanner heeft het in de gaten dat die 'nieuwe' weg er is. Dag reiskostenvergoeding.
crap in = crap out
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:42:15 #103
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79378516
joehooeee!

Ik heb 102 km gefietst, met heul veel modder en regen en best veel wind, en vooral veel omhoog, maar het ging best wel lekker! Nu goed moe in ieder geval. Had net iets te weinig eten bij me, dus toen ik weer bij de auto was, was ik helemaal licht in mijn hoofd en ging ik op de grond liggen Maar nadat ik weer wat had gegeten wast weer goed

En Sauna wil ik ook alleen met bikini, omdat ik preuts ben

Oh oh en mooie bank zeg, GB, wauw!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79378677
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd, ik vond het zelfs een beetje onaardig van Co ook . Je gaat niet naar de sauna om je te laten bekijken, je gaat naar de sauna om te ontspannen!

Ik ben nog nooit in de sauna geweest trouwens. Wil nog wel eens gaan .
Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.

@Loveli: ik denk wel ongeveer 50% man/vrouw verdeling.

En nu ga ik hardlopen.
pi_79378766
Haha! Mijn broertje en zusje noemden dat vroeger altijd 'pielie'

Ik zou zelf eigenlijk niet zo snel naar een sauna gaan. Niet omdat ik mezelf te dik vind, maar omdat ik niet helemaal putjes vrij ben op de hips, en me dan niet helemaal op me gemak voel. En ik ben ook redelijk preuts. Bovenlichaam gaat nog wel maar helemaal naakt...mwa

En ik ''embrace'' ook wel een beetje mijn molligheid hoor Maria!

[ Bericht 6% gewijzigd door shinydiscoball op 20-03-2010 17:55:11 ]
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:50:32 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79378792
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.

@Loveli: ik denk wel ongeveer 50% man/vrouw verdeling.

En nu ga ik hardlopen.
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:52:22 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_79378850
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets? .
Veroordelend doen is wat anders toch dan wanneer je het alleen maar denkt? Onbewust zouden die gedachten namelijk ook bij mij opkomen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79378855
Jeutje, veel props voor jou Cali!
pi_79378860
quote:

[..]

Het gaat niet over een vetkwab hier of daar hoor. Maar ik heb ook zát vrouwen in de sauna gezien waarbij hun buik zo dik was dat je de edele delen niet meer zag, zegmaar. Ik persoonlijk vind dat nogal onsmakelijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:55:00 #110
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79378939
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:42 schreef _Calimero_ het volgende:
joehooeee!

Ik heb 102 km gefietst, met heul veel modder en regen en best veel wind, en vooral veel omhoog, maar het ging best wel lekker! Nu goed moe in ieder geval. Had net iets te weinig eten bij me, dus toen ik weer bij de auto was, was ik helemaal licht in mijn hoofd en ging ik op de grond liggen Maar nadat ik weer wat had gegeten wast weer goed

En Sauna wil ik ook alleen met bikini, omdat ik preuts ben

Oh oh en mooie bank zeg, GB, wauw!!
Wauw!! Knap!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79378942
quote:

[..]

Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.

En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
pi_79379127
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.

En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
Ik snap je wel hoor, maar toch ben ik zelf best voorzichtig met over mensen oordelen, omdat je gewoon niet weet hoe het komt dat ze zo zwaar zijn. Al denk ik ook wel eens: ''mwa ik zou die hamburger toch maar niet opeten mevrouw''.
pi_79379183
Bij de lidl kon je hardloopsokken kopen, voor die 3 euro heb ik maar een paar meegenomen, het is me de laatste weken wel overkomen dat er blaren tussen mn tenen kwamen door t rennen. Ik hoop dat het wat uitmaakt, maar kunnen ervaringsdeskundigen dit bevestigen of ontkennen?
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 18:08:06 #114
70532 loveli
N
pi_79379383
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij de lidl kon je hardloopsokken kopen, voor die 3 euro heb ik maar een paar meegenomen, het is me de laatste weken wel overkomen dat er blaren tussen mn tenen kwamen door t rennen. Ik hoop dat het wat uitmaakt, maar kunnen ervaringsdeskundigen dit bevestigen of ontkennen?
Wat bij de Nijmeegse hielp was talkpoeder. Geen idee of het ook werkt met hardlopen, nooit last van blaren gehad eigenlijk, daar loop ik nooit lang genoeg voor.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 18:09:15 #115
70532 loveli
N
pi_79379434
En om antwoord te geven op de echte vraag, kan ook aan het materiaal liggen. Ik had sokken van Falke en die waren echt om te zoenen zo prettig.
crap in = crap out
pi_79379609
De blaren komen al na een half uur! Maar niet met mn gewone katoenen sokken. Of deze zullen helpen moet ik maar zien nog, anders ook geen man overboord, het zijn kleine blaartjes, niet onoverkomelijk ofzo.

Tevens een lijst gekocht voor een (gratis) poster uit t booymans, expo ruimt op! Wat zijn we toch goede consumenten...
pi_79379910
Cakerol de vuilnisbak ingekieperd. Ik moet dat spul ook gewoon niet kopen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:25:24 #118
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79380023
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Ewelina het volgende:
Cakerol de vuilnisbak ingekieperd. Ik moet dat spul ook gewoon niet kopen
Goed zo!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:27:53 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79380120
Zo!

Een zijden lakenzak, geïmpregneerde klamboe, moneybelt, nekkussen, ultralight regenjack en een hoofddoekomknoopding rijker!

Sauna durf ik ook niet heen. Schaam me voor m'n lijf en ook preutsheid.

Lijstje:
O: bakje yoghurt met rozijntjes en een theelepeltje jam
T: -
L: Club sandwich met zalm / dillemayonaise en sla
T: paar dropjes + 1 ibuprofen
D: 2 boterhammen; 1x cervelaat, 1x kaas

Zo naar een feestje in A'foort, dus fijne avond allen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79380150
Je eetpatroon is de laatste tijd om te huilen XM. Wanneer eet je weer eens een fatsoenlijke avondmaaltijd?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:30:40 #121
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79380214
Ik heb het al eens gevraagd, maar wanneer vertrekken jullie ook alweer XM? Leuk om daarvoor spulletjes te kopen!
pi_79380583
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo!

Een zijden lakenzak, geïmpregneerde klamboe, moneybelt, nekkussen, ultralight regenjack en een hoofddoekomknoopding rijker!

Sauna durf ik ook niet heen. Schaam me voor m'n lijf en ook preutsheid.

Lijstje:
O: bakje yoghurt met rozijntjes en een theelepeltje jam
T: -
L: Club sandwich met zalm / dillemayonaise en sla
T: paar dropjes + 1 ibuprofen
D: 2 boterhammen; 1x cervelaat, 1x kaas

Zo naar een feestje in A'foort, dus fijne avond allen!
Heb je een pica van het regenjack? Ik zoek ook nog een leuke. En psssst.......Je bent de groenten vergeten op te noemen in je lijstje!

Toch natgeregend onderweg, maar desalnietemin 32 mins. gelopen. Nu hoef ik niks meer vanavond!
pi_79381386
Tvp vanuit de auto!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79381502
  • 4:30 op, liefste de deur uitwerken
  • 5:30 brinta
  • 6:00 drie kwartier fietsen in de alras strómende regen
  • 7:00 trein
  • 8:40 saucijzebroodje
  • 8:50 trein
  • 9:00 half uurtje lopen naar de dame die m'n maatpakje binnen had gekregen
  • 9:30 passen
  • 10:30 terugslenteren
  • 10:45 onderweg jurkjes passen. ik had een goede pasdag, 4 jurkjes . En een botervloot.
  • 11:45 twee pistoletjes met samen één bak (niet bakje) filet americain
  • 12:00 trein
  • 14:30 drie kwartier fietsen
  • 15:15 drie gekookte eieren
  • 15:30 grondmonstertjes genomen
  • 16:00 kwartier fietsen
  • 16:30 bemonsterd
  • 16:45 kwartier terugfietsen
  • 17:15 enórme hoeveelheid brooddeeg kneden
  • 20:00 1 port
  • 20:15 risotto met veel knoflook, spekjes, champignons, kaas
  • 20:30 yoghurt met jam

Volgens mij qua eten zelfs een best prima zaterdag .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:03:16 #125
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79381586
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.

als je nooit zwaar overgwicht hebt gehad KUN je niet weten hoe het is om zo te zijn, en kun je wat mij betreft nooit een eerlijk oordeel hebben over mensen die "zich laten gaan" of "zich volvreten en verslonzen".

maar goed ik wilde het alleen even zeggen ga er niet verder over discussieren want ik word er heel erg verdrietig van. het is precies dít waardoor ik me zo vaak minderwaardig voel vanwege mn lichaam...
    Kwak
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:03:54 #126
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79381614
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
  • 4:30 op, liefste de deur uitwerken
  • 5:30 brinta
  • 6:00 drie kwartier fietsen in de alras strómende regen
  • 7:00 trein
  • 8:40 saucijzebroodje
  • 8:50 trein
  • 9:00 half uurtje lopen naar de dame die m'n maatpakje binnen had gekregen
  • 9:30 passen
  • 10:30 terugslenteren
  • 10:45 onderweg jurkjes passen. ik had een goede pasdag, 4 jurkjes . En een botervloot.
  • 11:45 twee pistoletjes met samen één bak (niet bakje) filet americain
  • 12:00 trein
  • 14:30 drie kwartier fietsen
  • 15:15 drie gekookte eieren
  • 15:30 grondmonstertjes genomen
  • 16:00 kwartier fietsen
  • 16:30 bemonsterd
  • 16:45 kwartier terugfietsen
  • 17:15 enórme hoeveelheid brooddeeg kneden
  • 20:00 1 port
  • 20:15 risotto met veel knoflook, spekjes, champignons, kaas
  • 20:30 yoghurt met jam

Volgens mij qua eten zelfs een best prima zaterdag .

• Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin)
    pi_79381703
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin) Met jou erin.
    pi_79381750
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin)
    Herstel, de brinta was havermout, stop.

Foto's, tsja, ik ben een belabberde fotograaf.. Het staat inmiddels vrij hoog op de lijst goede voornemens om binnenkort een paar jurkjes te fotograferen (met mij erin, en dat m'n liefste dan de foto's neemt). Die van PF bijvoorbeeld. En die van Shiny.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:11:21 #129
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79381891
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Herstel, de brinta was havermout, stop.

Foto's, tsja, ik ben een belabberde fotograaf.. Het staat inmiddels vrij hoog op de lijst goede voornemens om binnenkort een paar jurkjes te fotograferen (met mij erin, en dat m'n liefste dan de foto's neemt). Die van PF bijvoorbeeld. En die van Shiny.
    Ja, leuk!!
    Ik heb vandaag een aantal jurkjes in de verkoop gedaan (maar die zijn te groot voor jullie (en voor mij )).
    pi_79382048
    Jeetje sigme. En ik dacht dat ik hard had gewerkt vandaag.

Ik was ook al helemaal vergeten dat volgende week de zomertijd ingaat. Ik heb er ook altijd best last van, en ik moet op zondag werken. .

Sauna's doe ik niet aan omdat ik snel flauwval van de hitte.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_79382083
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.

als je nooit zwaar overgwicht hebt gehad KUN je niet weten hoe het is om zo te zijn, en kun je wat mij betreft nooit een eerlijk oordeel hebben over mensen die "zich laten gaan" of "zich volvreten en verslonzen".

maar goed ik wilde het alleen even zeggen ga er niet verder over discussieren want ik word er heel erg verdrietig van. het is precies dít waardoor ik me zo vaak minderwaardig voel vanwege mn lichaam...
    Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.

Mááár, en nu komt het: ik mag dat dan veroordelen, maar dat is maar een klein stukje, het wil voor de rest niets zeggen over jou als mens. Ik zie best dat jij slim en aardig bent en dat jouw te zwaar zijn, onderliggende oorzaken heeft. Bovendien werk je er nu heul hard aan. En toen je laatst zei dat je liever ging zingen dan sporten.............ik begrijp dat aan de ene kant best, want als ik zo zou kunnen zingen als jij, zou ik ook niets liever doen. Toch zou ik in jouw geval wel meer gaan sporten, ook al denk je dat je het niet leuk vindt of vol kan houden..........en desnoods zing je tijdens het wandelen of hardlopen, schijnt nog goed te zijn ook.

Maar dat is alleen maar een mening. Mijn mening en als je het daar helemaal niet mee eens bent, vind ik dat prima.

Ik wil alleen wel kunnen zeggen wat ik vind. Je kan altijd wel rekening houden met iedereen, maar dan kan je nooit ook maar iets zeggen, want het is altijd wel voor iemand minder aangenaam om te horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 20-03-2010 19:22:00 ]
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:20:48 #132
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382269
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
    Tx Maria.

Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
    Niet raar bedoeld, maar zijn er werkelijk sauna's waar je in bikini mag rondlopen? Dat lijkt me echt zo raar
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_79382374
    Sauna: ik ben opgegroeid met privesauna's.
    Ik ben wel eens naar zo'n gelegenheid geweest, maar daar vond ik niet zoveel aan. Alleen het turks bad vond ik wel een leuke attractie. De sauna zelf staat altijd veel te koeltjes.

Naaktlopen heb ik dan weer niet zo'n probleem mee. Niet met mezelf en niet met de gewoonlijk behoorlijk onderhouden edoch de 70 gepasseerde medenaaktlopers.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:29:21 #134
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382583
    Overigens snap ik die complexen over jullie lichaam niet zo Jullie zijn allemaal jong en mooi en strak of iets minder strak, maar zeker meiden die gezien mogen worden. En je dan druk maken over een buikje of putjes. Echt nergens voor nodig. Maar goed, ik ben dan ook een heel regelmatige saunaganger

Overigens is mijn doel ook een lijf waar ik gelukkig mee ben (en dat ben ik ook over het algemeen), net als jullie, maar ik heb echt nooit complexen over mijn figuur gehad en al helemaal geen schaamtegevoelens. Zou niet weten waarom.
    pi_79382588
    Oeh, over privésauna's.......ik had vroeger een vriendinnetje en die had dat thuis. Toen ik een keer bij haar sliep wilde ik dat wel proberen natuurlijk! Kwam haar vader om de paar minuten vragen of hij de temperatuur wat hoger moest zetten. Viezerik.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:30:39 #136
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382648
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
    Sauna: ik ben opgegroeid met privesauna's.
    Ik ben wel eens naar zo'n gelegenheid geweest, maar daar vond ik niet zoveel aan. Alleen het turks bad vond ik wel een leuke attractie. De sauna zelf staat altijd veel te koeltjes.
    Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.
    pi_79382713
    [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #3

ze waren lekker, en op de kaas na super niet vet! echt, goddelijk lekker en dat ga ik vaker doen, pizza de eerste keer al lekker, hierna dus alleen nog maar beter!
    Ja doei.
    pi_79382776
    Ziet er lekker uit Moblo!
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:33:55 #139
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382788
    Daglijstje:
    o. croissantje jam + half bolletje smeerkaas
    t. banaan
    l. halve gehaktbal + paar augurkhamrolletjes
    t. kaasstengel + paar plakken zalm + likeurtje + kwarktaart
    d. salade + halve turkse pizza met rauwkost, yoghurt en feta + 2 stukjes flammkuchen + 4 gevulde pepers
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:34:16 #140
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79382805
    Ze zien er heerlijk uit MoBlo! Leuk om te doen ook!
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:36:38 #141
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79382895
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
    Daglijstje:
    o. croissantje jam + half bolletje smeerkaas
    t. banaan
    l. halve gehaktbal + paar augurkhamrolletjes
    t. kaasstengel + paar plakken zalm + likeurtje + kwarktaart
    d. salade + halve turkse pizza met rauwkost, yoghurt en feta + 2 stukjes flammkuchen + 4 gevulde pepers
    Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds google .
    pi_79382898
    Zal ik mijn daglijstje eens posten voor de lol?

O: halve boterham pindakaas
    L: High Tea met tortilla gevuld met gerookte zalm en mierikswortelsaus, sandwich brie, sandwich gerookte eendenborst, sandwich pastrami/salade caponata, scone met jam, stukje apfelstrudel, bananensoesje, diverse chocolade dingetjes en heel veel thee
    D: ossenstaartsoepje
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:37:54 #143
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79382967
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds google .
    Het is één van mijn lievelings-eet-dingen (soort van hele dunne pizza met uien, room en spekjes dus)
    pi_79382992
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
    Ziet er lekker uit Moblo!
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Rituals het volgende:
    Ze zien er heerlijk uit MoBlo! Leuk om te doen ook!
    ja, zeker! En het vereist teamwork!
    Ja doei.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38:42 #145
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79383001
    Jullie pizza ziet er ook erg lekker uit mobol. Leuk he, zelf pizza bakken. Goed voor je armspieren ook, dat deegkneden.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38:45 #146
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79383003
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het is één van mijn lievelings-eet-dingen (soort van hele dunne pizza met uien, room en spekjes dus)
    Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzien . Is het iets typisch Duits?
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:39:16 #147
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79383023
    Goodbye, lekker! Ik heb nog nooit een High Tea gedaan, maar het klinkt heel lekker!
    pi_79383051
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
    Jullie pizza ziet er ook erg lekker uit mobol. Leuk he, zelf pizza bakken. Goed voor je armspieren ook, dat deegkneden.
    had het nog nooit gedaan, maar wow! echt, ik ben verkocht, we gaan nooit meer zo'n vette vieze kleffe pizza halen bij de turk dat kunnen we zelf prima nu!

deeg kneden is therapeutisch
    Ja doei.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 19:40:10 #149
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79383066

Ik ben net terug van een dagje sauna
    En inderdaad, waarom zou je je in godsnaam druk maken om wat putjes in je been? Ik ken eigenlijk niemand die dat niet heeft En in de sauna zie je inderdaad de grootste verscheidenheid aan lijven, ik vind dat altijd fascinerend. Maar ik ga er niet heen om me beter te voelen dan de uitgezakte bejaarden die er ook altijd veelvuldig rondlopen, ik ga gewoon lekker om te badderen en poedelen, en dat ik daarbij naakt ben, dat valt me na 1 minuut al niet meer op

ik stoor me alleen altijd heel erg aan mensen die voluit bukken zonder er rekening mee te houden dat ik dan recht in hun kruis kijk
    pi_79383083
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.
    Dat is dus te weinig .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')