quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
MevrouwPuff: je had niet hoeven editten, want het leed is al lang geschied.
Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, ik vond het zelfs een beetje onaardig van Co ook. Je gaat niet naar de sauna om je te laten bekijken, je gaat naar de sauna om te ontspannen!
Ik ben nog nooit in de sauna geweest trouwens. Wil nog wel eens gaan.
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom is het onaardig om te vinden dat als iemand ongezond dik is, je zou moeten gaan sporten?? En hoewel ik saunabezoek heerlijk ontspannend vind, zie ik verder alles wel hoor.
@Loveli: ik denk wel ongeveer 50% man/vrouw verdeling.
En nu ga ik hardlopen.![]()
Veroordelend doen is wat anders toch dan wanneer je het alleen maar denkt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?.
Het gaat niet over een vetkwab hier of daar hoor. Maar ik heb ook zát vrouwen in de sauna gezien waarbij hun buik zo dik was dat je de edele delen niet meer zag, zegmaar. Ik persoonlijk vind dat nogal onsmakelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat mensen zelf moeten weten of ze dat doen of niet en er niet altijd zo veroordelend gedaan hoeft te worden? Zoiets?.
Wauw!! Knap!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:42 schreef _Calimero_ het volgende:
joehooeee!
Ik heb 102 km gefietst, met heul veel modder en regen en best veel wind, en vooral veel omhoog, maar het ging best wel lekker! Nu goed moe in ieder geval. Had net iets te weinig eten bij me, dus toen ik weer bij de auto was, was ik helemaal licht in mijn hoofd en ging ik op de grond liggenMaar nadat ik weer wat had gegeten wast weer goed
![]()
En Sauna wil ik ook alleen met bikini, omdat ik preuts ben![]()
Oh oh en mooie bank zeg, GB, wauw!!
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar toch ben ik zelf best voorzichtig met over mensen oordelen, omdat je gewoon niet weet hoe het komt dat ze zo zwaar zijn. Al denk ik ook wel eens: ''mwa ik zou die hamburger toch maar niet opeten mevrouw''.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.
En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
Wat bij de Nijmeegse hielp was talkpoeder. Geen idee of het ook werkt met hardlopen, nooit last van blaren gehad eigenlijk, daar loop ik nooit lang genoeg voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij de lidl kon je hardloopsokken kopen, voor die 3 euro heb ik maar een paar meegenomen, het is me de laatste weken wel overkomen dat er blaren tussen mn tenen kwamen door t rennen. Ik hoop dat het wat uitmaakt, maar kunnen ervaringsdeskundigen dit bevestigen of ontkennen?
Goed zo!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Ewelina het volgende:
Cakerol de vuilnisbak ingekieperd. Ik moet dat spul ook gewoon niet kopen
Heb je een pica van het regenjack? Ik zoek ook nog een leuke. En psssst.......Je bent de groenten vergeten op te noemen in je lijstje!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo!
Een zijden lakenzak, geïmpregneerde klamboe, moneybelt, nekkussen, ultralight regenjack en een hoofddoekomknoopding rijker!
Sauna durf ik ook niet heen. Schaam me voor m'n lijf en ook preutsheid.
Lijstje:
O: bakje yoghurt met rozijntjes en een theelepeltje jam
T: -
L: Club sandwich met zalm / dillemayonaise en sla
T: paar dropjes + 1 ibuprofen
D: 2 boterhammen; 1x cervelaat, 1x kaas
Zo naar een feestje in A'foort, dusfijne avond allen!
nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen mogen het inderdaad zelf weten, maar ik mag ook zelf weten dat ik het niet vind getuigen van veel respect voor je lichaam om je zo te laten gaan. En we komen nu in een gevaarlijke discussie terecht want tuurlijk zijn er uitzonderingen en weet ik wat, maar ik heb het over mensen die zich volvreten en niet sporten en zichzelf verslonzen en dat veroordeel ik ja.
En nu ga ik echt hardlopen want ik zie donkere wolken zich samenpakken (letterlijk) en als het regent hoef ik niet meer, maar nu regent het nog niet. Dusssss.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
4:30 op, liefste de deur uitwerken 5:30 brinta 6:00 drie kwartier fietsen in de alras strómende regen 7:00 trein 8:40 saucijzebroodje 8:50 trein 9:00 half uurtje lopen naar de dame die m'n maatpakje binnen had gekregen 9:30 passen 10:30 terugslenteren 10:45 onderweg jurkjes passen. ik had een goede pasdag, 4 jurkjes . En een botervloot.
11:45 twee pistoletjes met samen één bak (niet bakje) filet americain 12:00 trein 14:30 drie kwartier fietsen 15:15 drie gekookte eieren 15:30 grondmonstertjes genomen 16:00 kwartier fietsen 16:30 bemonsterd 16:45 kwartier terugfietsen 17:15 enórme hoeveelheid brooddeeg kneden 20:00 1 port 20:15 risotto met veel knoflook, spekjes, champignons, kaas 20:30 yoghurt met jam
Volgens mij qua eten zelfs een best prima zaterdag.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin) Met jou erin.![]()
Herstel, de brinta was havermout, stop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Foto's van de jurkjes?(eventueel met jou erin)
Ja, leuk!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Herstel, de brinta was havermout, stop.
Foto's, tsja, ik ben een belabberde fotograaf.. Het staat inmiddels vrij hoog op de lijst goede voornemens om binnenkort een paar jurkjes te fotograferen (met mij erin, en dat m'n liefste dan de foto's neemt). Die van PF bijvoorbeeld. En die van Shiny.
Ik was al bang dat je je aangesproken ging voelen en dat begrijp ik ook, omdat je op het moment inderdaad nog te zwaar bent en als ik je in een sauna aan een broodje hamburger zou zien zitten, dan grote kans dat ik dat ook over jou zou denken ja. Dat ga ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, om even de andere kant te belichten: ik val in die categorie, en nu niet gaan roepen "neee, jij niet...blablabla" en ik vind het best pijnlijk als iemand zo over mensen zoals ik denkt. ja, nú doe ik er iets aan, maar iemand die mij ziet kan dat niet weten en denkt waarschijnlijk precies wat jij nu opschrijft. niemand ziet dat ik me niet verslons en keihard aan mezelf werk hoor, als ze alleen mijn lichaam zien.
als je nooit zwaar overgwicht hebt gehad KUN je niet weten hoe het is om zo te zijn, en kun je wat mij betreft nooit een eerlijk oordeel hebben over mensen die "zich laten gaan" of "zich volvreten en verslonzen".
maar goed ik wilde het alleen even zeggen ga er niet verder over discussieren want ik word er heel erg verdrietig van. het is precies dít waardoor ik me zo vaak minderwaardig voel vanwege mn lichaam...
Niet raar bedoeld, maar zijn er werkelijk sauna's waar je in bikini mag rondlopen? Dat lijkt me echt zo raarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Sauna: ik ben opgegroeid met privesauna's.
Ik ben wel eens naar zo'n gelegenheid geweest, maar daar vond ik niet zoveel aan. Alleen het turks bad vond ik wel een leuke attractie. De sauna zelf staat altijd veel te koeltjes.
Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds googlequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje:
o. croissantje jam + half bolletje smeerkaas
t. banaan
l. halve gehaktbal + paar augurkhamrolletjes
t. kaasstengel + paar plakken zalm + likeurtje + kwarktaart
d. salade + halve turkse pizza met rauwkost, yoghurt en feta + 2 stukjes flammkuchen + 4 gevulde pepers
Het is één van mijn lievelings-eet-dingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie het best regelmatig voorbij komen en iedere keer google ik het weer, omdat ik steeds denk dat het een koekje is, maar weet dat dat niet zo is, omdat ik het steeds google.
quote:
ja, zeker! En het vereist teamwork!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Rituals het volgende:
Ze zien er heerlijk uit MoBlo!Leuk om te doen ook!
Als ik het google vind ik het er inderdaad lekker uitzienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is één van mijn lievelings-eet-dingen(soort van hele dunne pizza met uien, room en spekjes dus)
had het nog nooit gedaan, maar wow!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie pizza ziet er ook erg lekker uit mobol. Leuk he, zelf pizza bakken. Goed voor je armspieren ook, dat deegkneden.
Dat is dus te weinigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je naar Duitse sauna's gaan. Tenminste, sommige hier in de omgeving komen gevaarlijk dicht in de buurt van de 100 graad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |