Provider inschakelen. Bij 3 keer in de week contact van dezelfde pipo (dus wel opnemen, er moet verbinding zijn met de onbekende) krijgt 'ie een brief van de telefoonboer of 'ie daar even mee wil ophouden, want overlast. En bij recidive krijgt de politie de gegevens.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:26 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Ik heb een beller die de hele tijd de telefoon erop gooit.Thuis neem ik al niet meer op als er nummer onbekend staat, maar hier op de galerie moet ik wel. Blegh.
Cootje, voor al uw noodzakelijke relativering!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik onthou het altijd zo: winter is stom, maar je mag langer slapen en zomer is fijn, maar dan moet je eerder op. Yin en Yang of zo.
Pfff veel aan het handje rondom huize loveli!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef loveli het volgende:
En ik ga vanavond naar de sauna, want m'n spieren slaan op slot. Eerst even op ziekenhuisbezoek bij een bejaarde kennis die wat gebroken heeft. Op zich wel een verademing om weer van een botbreuk te horen ipv terminale kanker, wat de laatste tijd een beetje te veel aan de orde was.
Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:![]()
Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht![]()
Ik ben er ook echt super blij meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...
Ik ben niet Co, maar toch: De sauna's waar ik ben geweest was het wel verplicht naakt, behalve op speciale bikinidagen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht![]()
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.
Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!
Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.
-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan PFjes doen.......
Hee, ze vroeg het aan jouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.
-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan PFjes doen.......
Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.
Naar de sauna gaan is ook altijd heel goed voor mijn egoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.
Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
Baha, zie hier (naast de benauwdheidquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/vquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baha, zie hier (naast de benauwdheid) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
![]()
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
Ik gebruik liever een bikiniquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/v
Idd, ik vond het zelfs een beetje onaardig van Co ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baha, zie hier (naast de benauwdheid) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
![]()
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijnquote:
Slecht = Lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijn.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die matten zijn veeeeeeet slecht voor je tanden! Ik hoef ze alleen maar te zien en ik krijg alweer kiespijn.
Nee, nee, nee. Kwaliteit > kwantiteit, dus gewoon af en toe een paarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vreet drie van die zakjes achter elkaar leeg en kom dan terug.
Huh? Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Je kan het ook openmaken met een schaap, een mesje, je vingers of nog veel dingen, maar je tanden? Das zonde toch!
Hoe maak jij zakjes open met een schaap?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Je kan het ook openmaken met een schaap, een mesje, je vingers of nog veel dingen, maar je tanden? Das zonde toch!
Ook dat nog eens iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe maak jij zakjes open met een schaap?![]()
Zou Sigme het daarmee eens zijn?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Check de pic, geen kartonnetjes meer bij look-o-lookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook dat nog eens idd. Ze denkt blijkbaar dat ik bedoel dat ik die zakjes met m'n tanden open scheur. No need to, er zit gewoon een kartonnen dingetje aan dat ik eraf kan trekken.
Toch goed dat ik dat niet wistquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Check de pic, geen kartonnetjes meer bij look-o-look
Ik had het geloof ik al eens gemeld, maar wij bouwen straks in ons tuinhuis een Finse sauna inquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
ach, als jullie mij in de sauna zouden zien en jullie zouden me niet kennen zouden jullie ook allemaal denken "wat een vadsig wijf, gatver, ga sporten" en mijn buik is ook een beetje een flapje (niet to op mn dijen, maar toch) maar daardoor laat ik me niet weerhouden als ik naar de sauna zou willen - ik word alleen gallisch van die warmte en dat gedompel de hele dag, geen geduld voor dat niksdoen... ik wil tv in de sauna... dus ga ik niet...oh en ik ga ook niet met vrienden want ik hoef de pipi's van mijn mannelijke vrienden echt niet te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |