abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 16:11:37 #51
70532 loveli
N
pi_79375467
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:26 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Ik heb een beller die de hele tijd de telefoon erop gooit. Thuis neem ik al niet meer op als er nummer onbekend staat, maar hier op de galerie moet ik wel. Blegh.
Provider inschakelen. Bij 3 keer in de week contact van dezelfde pipo (dus wel opnemen, er moet verbinding zijn met de onbekende) krijgt 'ie een brief van de telefoonboer of 'ie daar even mee wil ophouden, want overlast. En bij recidive krijgt de politie de gegevens.

En ik haat zomertijd.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 16:13:18 #52
70532 loveli
N
pi_79375532
Ik heb nooit een hijger gehad, wel een keer een telefonische enqueteur over dameskleding. Die op een gegeven moment m'n BH-maat wilde weten. Enquete was wel redelijk over nagedacht, want ik had het niet meteen door dat 'ie niet echt was.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 16:15:17 #53
70532 loveli
N
pi_79375584
En ik ga vanavond naar de sauna, want m'n spieren slaan op slot. Eerst even op ziekenhuisbezoek bij een bejaarde kennis die wat gebroken heeft. Op zich wel een verademing om weer van een botbreuk te horen ipv terminale kanker, wat de laatste tijd een beetje te veel aan de orde was.
crap in = crap out
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:23:42 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79375845
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik onthou het altijd zo: winter is stom, maar je mag langer slapen en zomer is fijn, maar dan moet je eerder op. Yin en Yang of zo.
Cootje, voor al uw noodzakelijke relativering!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:26:13 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79375923
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef loveli het volgende:
En ik ga vanavond naar de sauna, want m'n spieren slaan op slot. Eerst even op ziekenhuisbezoek bij een bejaarde kennis die wat gebroken heeft. Op zich wel een verademing om weer van een botbreuk te horen ipv terminale kanker, wat de laatste tijd een beetje te veel aan de orde was.
Pfff veel aan het handje rondom huize loveli! Geniet maar goed van die sauna
pi_79376004

Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79376164
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:

Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk dit gekocht
Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 16:37:24 #58
70532 loveli
N
pi_79376211
Tx Maria.

Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 16:38:36 #59
70532 loveli
N
pi_79376246
Gaaf GB! Zoiets heb ik ook ooit willen kopen, maar dan ovaal en veel te duur.
crap in = crap out
pi_79376295
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Leuk GB! Ik wil zelf al een tijd zo'n soort bank, maar dat past niet echt in mijn mini-huisje...
Ik ben er ook echt super blij mee We hebben nu nog lelijke stoelen van Mr Gb's opa en oma staan ter tijdelijke (lees: al 3 jaar) opvulling Dit gaat ons huisje echt goed doen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:40:47 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79376317
Oe, mooi Goedbijtje! Leuk, zo'n hogere bank!
En high tea is tof!

Tevens maar eens een lijstje.

Pre-O: deel van snee brood met chocopasta
S: Zumba
O: volkorenbroodkaastosti
L: Soort zonnebloempitten-triangelbroodje met gekookt ei
T: beker melk en 5 slagroomsoesjes
D: pannenkoeken
T: appel
pi_79376318
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.

Saunavraagje aan Co. Toen jij daar met Greys was, werd je geacht in je nakie rond te lopen/zwemmen of mag een bikini? Zonder bikini zwemmen vind ik niet zo heel ontspannend en ontspannen is toch wel het doel van mijn saunabezoekje.
Ik ben niet Co, maar toch: De sauna's waar ik ben geweest was het wel verplicht naakt, behalve op speciale bikinidagen.
pi_79376333
Mijn pizzadeeg wow! Zo maar eens aan de saus beginnen...

Lijstje is niet heel puik tot nu toe, maar de pizza's gaan een hoop goed maken. Maak er 2, wel met zelfde basissaus, maar een met mozarella, ui, paprika en salami, en een met champignons, mozarella en pancetta. Geen buffermozarella, maargoed.. je kunt niet alles hebben

wel een geweldig italiaans delicatessenzaakje gevonden dus
Ja doei.
pi_79376499
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:

O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!
pi_79376548
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
Tx Maria.

Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.

-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan PFjes doen.......
pi_79376596
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

O koel!!! Ik dacht een kitsche kroonluchter aan te treffen onder de link, maar dit vind ik echt heel mooi!!

Thanks En de hele zaak hing vol met kitsche kroonluchters, maar dat is toch niet echt mijn ding voor in ons huis Nog even verder zoeken, dan maar.
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 16:52:44 #67
70532 loveli
N
pi_79376712
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.

Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.
crap in = crap out
pi_79376846
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee, ze vroeg het aan jou
pi_79376874
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben blij met jouw antwoord, want dat gaat specifiek over de sauna waar ik naartoe wil. Wilde. Even nadenken.
Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.

Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
pi_79376939
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan gewoon overal een badjasje aandoen hè, alleen als je in de sauna gaat, of gaat zwemmen dan hang je die op aan een haakje en die zijn overal. Je bent niet de hele tijd naakt. Ik was er zo aan gewend.

Vond trouwens wel dat er heel veel uitgezakte lelijke lijven bij waren, dat ik echt dacht: jezus, bezoek eens een sportschool.
Naar de sauna gaan is ook altijd heel goed voor mijn ego Ik zou nog een keer naar die ene met Greys, die zag er echt leuk uit!!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:01:17 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79377022
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef conleche het volgende:

Baha, zie hier (naast de benauwdheid ) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
pi_79377191
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Baha, zie hier (naast de benauwdheid ) de reden dat ik niet naar de sauna ga - ben bang dat mensen dat dan ook over mij denken!
Al denk ik wel vaak als ik in het zwembad ben - ohh ik ben geen uitzondering, bijna iedereen heeft wel iets van flubbertjes / putjes / striae
Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/v
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:11:11 #73
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79377361
Ik heb net mijn hele kledingkast uitgemest. Heb (met mijn nieuwe camera ) allemaal foto's gemaakt en vanalles op marktplaats gezet. Wat een karwei!

Ik ga nooit naar de sauna. Ik hou niet van dat hele benauwde (en ik heb er het lichaam niet voor ).
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:12:32 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79377397
Oh huu, datte! Nouja misschien zijn ze net begonnen er wat aan te doen! Zou wel handig zijn vast.

Ik ben de laatste tijd een beetje in een 'embrace the molligheid' - fase overigens! Als in: ik denk niet dat ik ooit écht alles kwijt raak wat er kwijt 'moet', maar ik ben wel vermeerderd positief over mijn enigszins stevige bolligheid en als ik sport voel ik me ook al meteen meer kick-ass/gezonder/leuker. Scheelt wel, want vroegah (en soms nog wel, maar okee ) dacht ik altijd 'noes, chubs, lelijk!'. Zeg maar!

Samenvatting:
  Vis een optie? zaterdag 20 maart 2010 @ 17:12:45 #75
70532 loveli
N
pi_79377405
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben zelf ook verre van perfect en ik bedoel zeker niet ronde meisjes zoals jij, want jij hebt een stevige molligheid, die bovendien steeds minder mollig is, ik vond je op de laatste foto's behoorlijk slank. Nee ik heb het over mensen wier buik over bepaalde delen hangen m/v
Ik gebruik liever een bikini

Hoe was de verdeling man/vrouw?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')