Moet je ook geen aansluiting gaan zoeken bij balletmeisjes!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook eens een maandje geballet. In een wanhopig poging aansluiting bij de meisjes te vinden, dacht ik. In elk geval - de meisjes bleken zoals gewoonlijk krengen en ballet is niks voor mij.
Dat was dan ook de láátste subgroep meisjes die ik probeerde. Alle waarschijnlijker opties waren al afgevallenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je ook geen aansluiting gaan zoeken bij balletmeisjes!
Jazzballet! Misschien weet je wel wat het is: beetje een mix van klassiek ballet en wat modernere dansstijlen op popmuziek. Echt een hele fijne manier om te bewegen, was ook wel heel soepel toen ik het deed! Mijn moeder deed me er op mijn vierde op omdat ik een beetje springerig was en ze wilde dat ik mijn energie kwijt kon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja wat ik dus wilde vragen na mijn hele 'dansen-is-zo-leuk'-geblaat, Shinyface, wat voor manier van dansen deed jij?
Ja wel eens van gehoord ja! Op het schooltje waar ik zat mocht je alleen jazzballet doen ná klassiek ballet, dus ik heb er verder weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jazzballet! Misschien weet je wel wat het is: beetje een mix van klassiek ballet en wat modernere dansstijlen op popmuziek. Echt een hele fijne manier om te bewegen, was ook wel heel soepel toen ik het deed! Mijn moeder deed me er op mijn vierde op omdat ik een beetje springerig was en ze wilde dat ik mijn energie kwijt kon.Uiteindelijk tot mijn 14e gedaan
Ben nu wel weer een stijve hark, daarom wil ik wel weer graag iets doen op dat gebied.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet raar bedoeld, maar zijn er werkelijk sauna's waar je in bikini mag rondlopen? Dat lijkt me echt zo raar
Wat vond je van deadline? Ik zag het voor het eerst en vond het hele slechte CSI rippquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik keek deadline en zat te haken
[ afbeelding ]
Yay voor weggooien van troep!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Ewelina het volgende:
Cakerol de vuilnisbak ingekieperd. Ik moet dat spul ook gewoon niet kopen
Geniaal!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:43 schreef loveli het volgende:
[..]
In Frankrijk in een skigebied. Met buitenbad. En daar hebben we heerlijk een sneeuwballengevecht gehouden!!!
Hij weet mss niet dat ie een hairy butt heeft? Verder: IEUW.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Blootlopen met handdoek om was eenmalig, de massage was het wel dubbel en dwars waard. M'n rug was een hobbelweg (haar woorden, over in de knoop zittende spieren) en volgens mij is 'ie nu aardig geegaliseerd.
Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?
Dat had een blinde nog kunnen zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:59 schreef Syrena het volgende:
Hij weet mss niet dat ie een hairy butt heeft? Verder: IEUW.
Ja maar je kunt je eigen bips toch niet zien? Zonder spiegel? Misschien nooit op het idee gekomen om eens te kijken. En ook nooit een vriendin gehad die zei: Joh, fuzzybuttyquote:
Ja, hij denkt waarschijnlijk dat dat zo hoort! "Wc-brilverwarming?!?!?! Waarom??? Ik heb noooooit last van een kouwe bril. Never! Rare Chinezen ook altijd met hun uitvindingen.... Hoezo vind jij die stoel hard zitten? Je bent gek! "quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:14 schreef loveli het volgende:
Misschien niet zien, maar toch wel voelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |