quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
En volgend weekend gaat de zomertijd in.
Ik zou juist graag een luchtje krijgen! De meeste zijn wel fijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zoiets is leuk ja. Maar ik ben dan ook dol op douchezooi
. (en 20)
Ah, vandaar mijn secret santa cadeau!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
. (Tenzij de rituals hamam secret, die is fijn en van soap&glory)
Ja lekker he! Ik haat het om mensen dingen te geven die ik zelf niet leuk vind (je vroeg een kraslot, geschiedenis?boeken en douchegell echt dingen die ik noooooit zou willen) en toen dacht ik: oja! maar die is wel fijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar mijn secret santa cadeau!
Hier staat 20 maart (toch?) http://nl.wikipedia.org/wiki/Lentequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
Alsof jij niet al genoeg slaapt. Aanstellert!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wel lekker dat het dan langer licht is en zo. Alleen een uur minder slaap, daar heb ik dan weer twee weken last van.
Van mij mag het 's ochtends vroeg licht blijven. Helpt juist zo goed bij het opstaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hier staat 20 maart (toch?) http://nl.wikipedia.org/wiki/Lente
Zomertijd alweer! Wat gaat dat snel. Dus dan is het 's ochtends weer even wat donkerder en 's avonds langer licht hè?
Aaah, ik vond je al zo meisjesachtig ruiken op de meet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:48 schreef neen het volgende:
Ik ook nietik pak altijd wat er staat... laatst zei m'n zusje ook: "he, je hebt mijn douchegel gebruikt"
Helemaal mee eens! Ik werd afgelopen week standaard om 08.10 uur wakker zonder wekker. Vannacht had ik zelfs zo'n 'ooglapje' (quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mij mag het 's ochtends vroeg licht blijven. Helpt juist zo goed bij het opstaan.
Speciaal voor jou hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aaah, ik vond je al zo meisjesachtig ruiken op de meet!
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wel lekker dat het dan langer licht is en zo. Alleen een uur minder slaap, daar heb ik dan weer twee weken last van.
Daar gaat je Mexico-droom, Nachtwachtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch? Zo niet: vlieg nooit naar de VS of Zuid-Amerika, dan!
En bedankt voor het afkraken van mijn wensen héquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja lekker he! Ik haat het om mensen dingen te geven die ik zelf niet leuk vind (je vroeg een kraslot, geschiedenis?boeken en douchegell echt dingen die ik noooooit zou willen) en toen dacht ik: oja! maar die is wel fijn
Nee vandaag. Komend decennium gaat de lente bijna ieder jaar in op 20 maart (aldus het KNMI). Maar dat van die zomertijd, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen.
Oh ik zou absoluut geen luchtje willen krijgen. Niemand in mijn omgeving weet precies wat ik lekker vind ruiken. Als iets niet lekker ruikt, kan ik daar de hele dag beroerd van zijn (ruik het dan continue). Dus doe mij maar douchespul, daarin ben ik veel minder selectief in wat lekker ruiktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou juist graag een luchtje krijgen! De meeste zijn wel fijn!
Ik heb een hekel aan douche/badspul, ik ben ook altijd heel teleurgesteld als ik dat krijg, vooral zo een minisetjeCreme is dan al beter maar de meeste cremes zijn zo-zo en dus ook niet fijn.. Dat is persoonlijk he
Ik geef douchespul meteen aan mijn moeder haha. (Tenzij de rituals hamam secret, die is fijn en van soap&glory)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |