Als in: veel bloed? De lui van Six Feet Under zitten daar toch achter? Dat was in ieder geval een hele mooie serie.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu ep. 2 te kijken van True Blood. Kinda sick. Maar op een goede manier!
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:25 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als in: veel bloed? De lui van Six Feet Under zitten daar toch achter? Dat was in ieder geval een hele mooie serie.![]()
Ik zou vandaag een stuk of 8 episodes van Lost kijken, maar door al dat schaatsen ben ik nu nog maar halverwege de eerste.
Je weet, dat je je record dan heel, heel erg hebt verbroken hè?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
zo, rondje in mapmyrun gedaan: 4,2km in 20 minuutjeszonder pauze, wel even nog een opwarmer van te voren en een cooling down, maar die zijn niet meegerekend
best goed, voor een eerste keer weer sinds december! Ging lekker!
Zo snel he! Damn!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
zo, rondje in mapmyrun gedaan: 4,2km in 20 minuutjeszonder pauze, wel even nog een opwarmer van te voren en een cooling down, maar die zijn niet meegerekend
best goed, voor een eerste keer weer sinds december! Ging lekker!
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu ep. 2 te kijken van True Blood. Kinda sick. Maar op een goede manier!
Dan ben je 78, moet lukken.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef conleche het volgende:
Damn, ik moet de komende 60 jaar nog niet dood wil ik alles doen en zien wat ik wil. Knock wood.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Je weet, dat je je record dan heel, heel erg hebt verbroken hè?
nou, ho! ik overdreef ! wellicht was het 23 minuutjes ofzoquote:
Ik heb haar vorige boek (Strikt) gelezen. Een vuistdikke pil en maar wachten op lesbische seks die niet kwamquote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker toch Vik!
Ik heb Weg gekocht, van Minke Douwesz. Maar moet eerst ander boek uitlezen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar vorige boek (Strikt) gelezen. Een vuistdikke pil en maar wachten op lesbische seks die niet kwam.
Dat kun je wel vergeten denk ik. Zometeen begint het voetbal (om 7 uur).quote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
oorverdovend wilhelmusjeuj!
waar blijft die arreslee! daar verheug ik me al de hele dag op!
Precies, tijd voor echte sportquote:Op zondag 21 maart 2010 18:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat kun je wel vergeten denk ik. Zometeen begint het voetbal (om 7 uur).
Klinkt goed. *Voegt True Blood ook maar toe aan lijstje series* HBO maakt vaak hele goede series, al zal ik ze nooit vergeven dat ze de stekker uit Carnivale hebben getrokken.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Behoorlijk veel bloed en duister, dark sfeertje, doet me zelfs vaag een beetje aan Twin Peaks denken en het is idd van HBO en Alan Ball, die ook aan Six Feeth Under werkte. Bij Lost ben ik blijven steken bij het einde van seizoen 2. Moet de rest óók nog zien.
Damn, ik moet de komende 60 jaar nog niet dood wil ik alles doen en zien wat ik wil. Knock wood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik was dus even vergeten dat ik 21 was, en dus zo'n test kan doen. En het kan inderdaad met mijn P,als ik die zou hebben. Daar ben ik nog mee bezig maar geen idee of dat lukt.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:07 schreef neen het volgende:
Is dat in normaal Nederlands een toelatingstest? En anders kan het evt. met je P?
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef shinydiscoball het volgende:Goeie HASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef shinydiscoball het volgende:
En toch zou ik er alsnog iets van zeggen DaD, misschien bellen ofzo?
Ik ben wel in een goede mood trouwens, vooral door het weer naturlich. Maar ik heb besloten een colloquium doctum te gaan doen voor een opleiding aan de UvA. Het zal moeilijk worden, maar zo fijn zijn als het lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik wil al heel lang sociologie doen, maar de kans is groot dat ik daar niet wordt aangenomen omdat je een wiskunde C toets moet afleggen. Nou kun je daarvoor wel studiemateriaal voor aanvragen, maar ik heb in de 5 jaar havo die ik heb gedaan, letterlijk maar 2 voldoendes gehad voor wiskunde, en dat waren de eerste twee toetsen in de brugklasquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |