quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het kader van problemen van wereldorde: wij waren net een paar minuutjes over half 5 bij een tentje voor een high tea. Ober kijkt op z'n horloge, zegt, 'nee, helaas, daarvoor is de tijd voorbij'. Ok, jammer maar helaas, gewoon thee met een gebakje dan maar. Tien minuten later komt er een ander stel binnen, vraagt om een high tea, en heeft vijf minuten later een etagère vol hapjes voor zich staan. Pardon?
Nou já zeg! Waar?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het kader van problemen van wereldorde: wij waren net een paar minuutjes over half 5 bij een tentje voor een high tea. Ober kijkt op z'n horloge, zegt, 'nee, helaas, daarvoor is de tijd voorbij'. Ok, jammer maar helaas, gewoon thee met een gebakje dan maar. Tien minuten later komt er een ander stel binnen, vraagt om een high tea, en heeft vijf minuten later een etagère vol hapjes voor zich staan. Pardon?
Nee, ik weet dat het heel erg internethelderig is om het hier wel te vertellen maar niets tegen de ober te zeggen, maar die stond me bij de eerste blik al tegen (arrogant kereltje) en ik was zo gepikeerd dat ik bang was nare dingen te gaan zeggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ober aangesproken...? Dat lucht soms heel erg op.
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Da's juist de bedoeling, hem onaardige dingen toebijten, doh.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het heel erg internethelderig is om het hier wel te vertellen maar niets tegen de ober te zeggen, maar die stond me bij de eerste blik al tegen (arrogant kereltje) en ik was zo gepikeerd dat ik bang was nare dingen te gaan zeggen..
Ik had gewoon heel erg uitgekeken naar een high tea samen met m'n lief..
LB, dat pm ik je even.
Ik durf echt nooit iets te zeggen... ben echt een kneus in voor mezelf opkomen met dat soort dingenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:05 schreef loveli het volgende:
Vroeger zei ik ook niks al was m'n kip rauw, tot ik bedacht dat de 'dader' er geen last van had als ik baalde. Dus tegenwoordig laat ik van me horen, tot aan lopend bij de McDrive geld terugvragen wegens koude friet toe. Zo.
Oh dezelfde ober lees ik nu. Dan: hang hem aan zijn ballen aan de euromast, of wat hebben jullie daar? De Martinitoren!!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
Waren het verschillende obers? Dan hield de één zich misschien wel aan de afspraken en was de ander wat soepeler? Ik had hem er dan wel over aangesproken trouwens, alhoewel ik ook wel kan begrijpen dat die hele high tea nu niet meer hoefde.
Oefenen!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik durf echt nooit iets te zeggen... ben echt een kneus in voor mezelf opkomen met dat soort dingen.
Waarom neem je nou heel discreet een tent in bescherming die jou schofterig behandeld heeft?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het heel erg internethelderig is om het hier wel te vertellen maar niets tegen de ober te zeggen, maar die stond me bij de eerste blik al tegen (arrogant kereltje) en ik was zo gepikeerd dat ik bang was nare dingen te gaan zeggen..
Ik had gewoon heel erg uitgekeken naar een high tea samen met m'n lief..
LB, dat pm ik je even.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh dezelfde ober lees ik nu. Dan: hang hem aan zijn ballen aan de euromast, of wat hebben jullie daar? De Martinitoren!!
Zó netjes ben ik nou.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom neem je nou heel discreet een tent in bescherming die jou schofterig behandeld heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |