Mandarijntjes beginnen ook steeds minder lekker te worden, het seizoen is een beetje voorbij!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
boehoe, ik had een vieze vieze uitgedroogde mandarijn. gelukkig was nummer twee iets minder uitgedroogd...
Dan worden de verzendkosten wel hoger he?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:38 schreef Rituals het volgende:
Ah kijk, ik had al zo'n vermoeden dat die mevrouw uit België kwam. Dat verklaard het. Dankjewel!
oeh die textuur was echt een ramp... ik wil druiven proberen komende week. druiven komen weer in seizoen toch? en aardbeien als het zover is, en frambozen en meloen deze zomer.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mandarijntjes beginnen ook steeds minder lekker te worden, het seizoen is een beetje voorbij!
Wat vind je van peren?
Nee, want ze wil het bezorgd hebben bij haar zus in Maastrichtquote:Op zondag 21 maart 2010 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan worden de verzendkosten wel hoger he?
Druiven komen er aan ja! Oh, en frambozen zijn zo heerlijk! En meloen lust je denk ik wel, lekker zoet!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oeh die textuur was echt een ramp... ik wil druiven proberen komende week. druiven komen weer in seizoen toch? en aardbeien als het zover is, en frambozen en meloen deze zomer.
Druiven worden in september/oktober geplukt. Wat vind je van ananas? Dat komt altijd uit de tropen en ik denk dat daar niet echt een seizoen in zit? Nu is er vrij weinig seizoensfruit, volgens mij. Naja de appels zijn prima, maar die blijven ook gewoon heel lang goed, mits goed opgeborgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oeh die textuur was echt een ramp... ik wil druiven proberen komende week. druiven komen weer in seizoen toch? en aardbeien als het zover is, en frambozen en meloen deze zomer.
Erg verstandigquote:Op zondag 21 maart 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei. Ik heb lekker salade gegeten tijdens de discussie
Dat was een grote salade danquote:Op zondag 21 maart 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei. Ik heb lekker salade gegeten tijdens de discussie
oh ok! ze zijn steeds in de bonus, dus vandaar... ananas kan ik wel eens proberen...quote:Op zondag 21 maart 2010 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Druiven worden in september/oktober geplukt. Wat vind je van ananas? Dat komt altijd uit de tropen en ik denk dat daar niet echt een seizoen in zit? Nu is er vrij weinig seizoensfruit, volgens mij. Naja de appels zijn prima, maar die blijven ook gewoon heel lang goed, mits goed opgeborgen.
Ja, ik denk dat die druiven uit Israel komen of zo?? Maar ik vind ze nu meestal niet lekker. Te wrang.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ok! ze zijn steeds in de bonus, dus vandaar... ananas kan ik wel eens proberen...
lekker joh! Paprika, komkommer, tauge, rucola, sinaasappel en bieslook (klinkt al raar, ja) met een dressing van olijfolie, citroensap, gember, honing, wasabi en een berg gehakte pistachenootjes. Echt smullen!quote:
Ik heb net afl.3 gekeken, moet er een beetje van huilenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben "over mijn lijk" aan het kijken, dat relativeerd alles.
Sorry voor deze nutteloze bijdrage...
Vond het wel sneu voor Kuck, dat gejuich bij 'slechte' rondetijden. Verder luf ik schaatsen, dat was vroeger ook het enige waarbij we op de bank voor de tv mochten eten.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
oohhh ik vind dat zo mooi he, dat heel thialf stil is toen Kuck de aanval opende en hard begon, en dat op t moment dat t verschil 5 seconden in t voordeel van kramer was geworden de hele hal weer uitbarsttelas gisteren nog een artikel waarin een amerikaan zijn ongeloof uitsprak van de interesse in het saaie schaatsen, maar echt, ik vind t zo spannend
dat rekenen, dat tellen, dat "sou ie t redden of niet"
Post #151, mocht je het nog niet gevonden hebben.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
Uhm, ik kan je niet vinden Mo, doe's linkje?? Pretty Please??
[/luie hond]
En daarom koop ik ze alleen wanneer ze "in seizoen" zijn. Goedkoper en in veel gevallen nog lekkerder ookquote:Op zondag 21 maart 2010 16:47 schreef loveli het volgende:
En seizoensfruit... volgens mij zijn alleen nectarines en stoofperen nog seizoensgebonden, de rest is het hele jaar door te koop tegen sterk wisselende prijzen.
Haha ja dat was een prachtig moment.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
oohhh ik vind dat zo mooi he, dat heel thialf stil is toen Kuck de aanval opende en hard begon, en dat op t moment dat t verschil 5 seconden in t voordeel van kramer was geworden de hele hal weer uitbarsttelas gisteren nog een artikel waarin een amerikaan zijn ongeloof uitsprak van de interesse in het saaie schaatsen, maar echt, ik vind t zo spannend
dat rekenen, dat tellen, dat "sou ie t redden of niet"
volgens mij was t ook deels gejuich voor ted-jan bloemen. ik bedoelde meer het meeleven en gespannen afwachten t publiek bij schaatsen, en dan die gezamenlijke opluchting na de ademloosheid, dat vind ik prachtig.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Vond het wel sneu voor Kuck, dat gejuich bij 'slechte' rondetijden. Verder luf ik schaatsen, dat was vroeger ook het enige waarbij we op de bank voor de tv mochten eten.
Ik zat ook zowat te snotteren hoor..quote:Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij was t ook deels gejuich voor ted-jan bloemen. ik bedoelde meer het meeleven en gespannen afwachten t publiek bij schaatsen, en dan die gezamenlijke opluchting na de ademloosheid, dat vind ik prachtig.
schaatspubliek is meestal wel sportief met voor iedereen juichen - maar in zo'n laatste race om het kampioenschap... tsja...
Volgens mij was iedereen het er hier wel over eens dat een heel goeie manier voor jou om af te vallen zou zijn om minder bier te drinkenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat ik ook weer gezonder kan/ga eten en vooral meer ga sporten! En dan mogen jullie best zeggen: neee je hebt al zulke dunne benen/zo een dunne buik je bent zooo dun, nee joh! Maar dan moet ik toch eens op zoek naar de verborgen camera in mijn huis want ik heb al tijden geen foto's van mijn figuur gepost![]()
En aangezien dit een topic is voor o.a. de laatste kilootjes ga ik net zo hard meeklagen over mijn rugvet, love handels, schurende dijbenen, etc. Maar ook gezond eten een meesporten. En ik wens commentaar op mijn lijstjes en geen softe behandeling. Ja.???[/b]
Goeie samenvattingquote:Op zondag 21 maart 2010 15:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou dan zal ik t een keer duidelijk zeggen, wat mij betreft ging het alleen om het kinderachtige gepest van moblo en viking, die zodra ze maar kunnen iets zo lullig mogelijk interpreteren van sarabi, en daarmee wat mij betreft soms echt te ver gaan.
het enige wat ik van jou vond was dat je je aanstelde door het je zo persoonlijk aan te trekken allemaal, en dat dreigen met weggaan vond ik suf. maar dat is vooral projectie, want ik trek me ook altijd alles veel te veel aanen ik vind je lief en ik wil graag dat je blijft meeposten.
en nou niet meer je aangesproken voelen, want ik weet vrij zeker dat calimero en pf het ook niet over jou hadden.
Een legging eronder!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
schurende dijbenen zijn hels
ik zit nu al te denken hoe dat moet op de trouwdag!
maar: hardlopen!
Echt? ik geloof dat ik weet welke les je bedoelt (B&V, toch?) en ik vind dat echt geen prettige lesquote:Op zondag 21 maart 2010 17:28 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Over de schurende dijbenen (ik ben mollig en heb relatief smalle heupen, so I feel your pain) : vloeibare talk! Trekt direct in, is niet vettig en geeft geen stomme poedervlakken zoals talkpoeder.
O ja, ik ga opnieuw iets proberen te doen aan mijn gewicht. Doe nu aan figuurtraining, beetje suf maar stiekem leuk.
Panties!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Panties/ fietsbroekje (alhoewel, echt charmant is dat niet...) ? Talkpoeder?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:09 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen met chocopasta
L: groentenomelet met 2 boterhammen
T: 2 boterhammen met selleriesalade en pakje crackers
D: pasta met courgette, ui, champignons, paprika, aubergine en spekjes
Oh ja, hier nog even op terugkomend: ik denk niet dat het bijdraagt aan wereldvrede of andere werkelijk belangrijke zaken als iedereen een volmaakt gewicht zou torsen.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap dit verhaal niet helemaal, Sigme, in de context van de discussie en je bagataliseert het probleem ook nog eens door te zeggen: voel je gewoon beter.
Het zijn altijd van die akelige verkramp-oefeningenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:35 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ja, dat is die les. Ik vind het leuk dat het zonder hupsen of dansjes is en dat ik de oefeningen kan (bij Pilates lukte dat rollen heel niet). Het is wel vervelend bij de oefeningen per twee, als je daar niemand kent. Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken dan. En ik bleek vorige week dus onbewust naar de borsten van het meisje voor me kijken.
Ober aangesproken...? Dat lucht soms heel erg op.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het kader van problemen van wereldorde: wij waren net een paar minuutjes over half 5 bij een tentje voor een high tea. Ober kijkt op z'n horloge, zegt, 'nee, helaas, daarvoor is de tijd voorbij'. Ok, jammer maar helaas, gewoon thee met een gebakje dan maar. Tien minuten later komt er een ander stel binnen, vraagt om een high tea, en heeft vijf minuten later een etagère vol hapjes voor zich staan. Pardon?
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het kader van problemen van wereldorde: wij waren net een paar minuutjes over half 5 bij een tentje voor een high tea. Ober kijkt op z'n horloge, zegt, 'nee, helaas, daarvoor is de tijd voorbij'. Ok, jammer maar helaas, gewoon thee met een gebakje dan maar. Tien minuten later komt er een ander stel binnen, vraagt om een high tea, en heeft vijf minuten later een etagère vol hapjes voor zich staan. Pardon?
Nou já zeg! Waar?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik weet dat het heel erg internethelderig is om het hier wel te vertellen maar niets tegen de ober te zeggen, maar die stond me bij de eerste blik al tegen (arrogant kereltje) en ik was zo gepikeerd dat ik bang was nare dingen te gaan zeggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ober aangesproken...? Dat lucht soms heel erg op.
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Da's juist de bedoeling, hem onaardige dingen toebijten, doh.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het heel erg internethelderig is om het hier wel te vertellen maar niets tegen de ober te zeggen, maar die stond me bij de eerste blik al tegen (arrogant kereltje) en ik was zo gepikeerd dat ik bang was nare dingen te gaan zeggen..
Ik had gewoon heel erg uitgekeken naar een high tea samen met m'n lief..
LB, dat pm ik je even.
Ik durf echt nooit iets te zeggen... ben echt een kneus in voor mezelf opkomen met dat soort dingenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:05 schreef loveli het volgende:
Vroeger zei ik ook niks al was m'n kip rauw, tot ik bedacht dat de 'dader' er geen last van had als ik baalde. Dus tegenwoordig laat ik van me horen, tot aan lopend bij de McDrive geld terugvragen wegens koude friet toe. Zo.
Oh dezelfde ober lees ik nu. Dan: hang hem aan zijn ballen aan de euromast, of wat hebben jullie daar? De Martinitoren!!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
Waren het verschillende obers? Dan hield de één zich misschien wel aan de afspraken en was de ander wat soepeler? Ik had hem er dan wel over aangesproken trouwens, alhoewel ik ook wel kan begrijpen dat die hele high tea nu niet meer hoefde.
Oefenen!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik durf echt nooit iets te zeggen... ben echt een kneus in voor mezelf opkomen met dat soort dingen.
Waarom neem je nou heel discreet een tent in bescherming die jou schofterig behandeld heeft?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het heel erg internethelderig is om het hier wel te vertellen maar niets tegen de ober te zeggen, maar die stond me bij de eerste blik al tegen (arrogant kereltje) en ik was zo gepikeerd dat ik bang was nare dingen te gaan zeggen..
Ik had gewoon heel erg uitgekeken naar een high tea samen met m'n lief..
LB, dat pm ik je even.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh dezelfde ober lees ik nu. Dan: hang hem aan zijn ballen aan de euromast, of wat hebben jullie daar? De Martinitoren!!
Zó netjes ben ik nou.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom neem je nou heel discreet een tent in bescherming die jou schofterig behandeld heeft?
ja, dat is de beste optie, maar ik hoop niet dat het op 22 juli 35 graden isquote:
Als in: veel bloed? De lui van Six Feet Under zitten daar toch achter? Dat was in ieder geval een hele mooie serie.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu ep. 2 te kijken van True Blood. Kinda sick. Maar op een goede manier!
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:25 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als in: veel bloed? De lui van Six Feet Under zitten daar toch achter? Dat was in ieder geval een hele mooie serie.![]()
Ik zou vandaag een stuk of 8 episodes van Lost kijken, maar door al dat schaatsen ben ik nu nog maar halverwege de eerste.
Je weet, dat je je record dan heel, heel erg hebt verbroken hè?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
zo, rondje in mapmyrun gedaan: 4,2km in 20 minuutjeszonder pauze, wel even nog een opwarmer van te voren en een cooling down, maar die zijn niet meegerekend
best goed, voor een eerste keer weer sinds december! Ging lekker!
Zo snel he! Damn!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
zo, rondje in mapmyrun gedaan: 4,2km in 20 minuutjeszonder pauze, wel even nog een opwarmer van te voren en een cooling down, maar die zijn niet meegerekend
best goed, voor een eerste keer weer sinds december! Ging lekker!
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu ep. 2 te kijken van True Blood. Kinda sick. Maar op een goede manier!
Dan ben je 78, moet lukken.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef conleche het volgende:
Damn, ik moet de komende 60 jaar nog niet dood wil ik alles doen en zien wat ik wil. Knock wood.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Je weet, dat je je record dan heel, heel erg hebt verbroken hè?
nou, ho! ik overdreef ! wellicht was het 23 minuutjes ofzoquote:
Ik heb haar vorige boek (Strikt) gelezen. Een vuistdikke pil en maar wachten op lesbische seks die niet kwamquote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker toch Vik!
Ik heb Weg gekocht, van Minke Douwesz. Maar moet eerst ander boek uitlezen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar vorige boek (Strikt) gelezen. Een vuistdikke pil en maar wachten op lesbische seks die niet kwam.
Dat kun je wel vergeten denk ik. Zometeen begint het voetbal (om 7 uur).quote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
oorverdovend wilhelmusjeuj!
waar blijft die arreslee! daar verheug ik me al de hele dag op!
Precies, tijd voor echte sportquote:Op zondag 21 maart 2010 18:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat kun je wel vergeten denk ik. Zometeen begint het voetbal (om 7 uur).
Klinkt goed. *Voegt True Blood ook maar toe aan lijstje series* HBO maakt vaak hele goede series, al zal ik ze nooit vergeven dat ze de stekker uit Carnivale hebben getrokken.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Behoorlijk veel bloed en duister, dark sfeertje, doet me zelfs vaag een beetje aan Twin Peaks denken en het is idd van HBO en Alan Ball, die ook aan Six Feeth Under werkte. Bij Lost ben ik blijven steken bij het einde van seizoen 2. Moet de rest óók nog zien.
Damn, ik moet de komende 60 jaar nog niet dood wil ik alles doen en zien wat ik wil. Knock wood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik was dus even vergeten dat ik 21 was, en dus zo'n test kan doen. En het kan inderdaad met mijn P,als ik die zou hebben. Daar ben ik nog mee bezig maar geen idee of dat lukt.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:07 schreef neen het volgende:
Is dat in normaal Nederlands een toelatingstest? En anders kan het evt. met je P?
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef shinydiscoball het volgende:Goeie HASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef shinydiscoball het volgende:
En toch zou ik er alsnog iets van zeggen DaD, misschien bellen ofzo?
Ik ben wel in een goede mood trouwens, vooral door het weer naturlich. Maar ik heb besloten een colloquium doctum te gaan doen voor een opleiding aan de UvA. Het zal moeilijk worden, maar zo fijn zijn als het lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik wil al heel lang sociologie doen, maar de kans is groot dat ik daar niet wordt aangenomen omdat je een wiskunde C toets moet afleggen. Nou kun je daarvoor wel studiemateriaal voor aanvragen, maar ik heb in de 5 jaar havo die ik heb gedaan, letterlijk maar 2 voldoendes gehad voor wiskunde, en dat waren de eerste twee toetsen in de brugklasquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |