quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, ik vind een vrouw met een figuur als Sarabi véél mooier dan figuren van de meeste slankere dames hier.
En ik heb 9 boompjes verpoot dus ik mag me even verpozen.
Nou ja, kansen spreiden is ook goed ja. Is wiskunde C trouwens hetzelfde als B1 ofzo van vroegerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik was dus even vergeten dat ik 21 was, en dus zo'n test kan doen. En het kan inderdaad met mijn P,als ik die zou hebben. Daar ben ik nog mee bezig maar geen idee of dat lukt.
Geen idee, maar wiskunde A vind ik al niet te doen. Al is dat voor een deel ook desinteresse. Nouja vind het wel interessant en cool als anderen het doenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef neen het volgende:
`
[..]
Nou ja, kansen spreiden is ook goed ja. Is wiskunde C trouwens hetzelfde als B1 ofzo van vroeger
Nouja ik had het idee al langer hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Ewelina het volgende:
@Shiny: Het is wel aanstekelijk in dit topic, om Engels te gaan doenZowel kwak, Maria en mo doen Engels of hebben het gestudeerd...
Succes met je plannen!
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik wil al heel lang sociologie doen, maar de kans is groot dat ik daar niet wordt aangenomen omdat je een wiskunde C toets moet afleggen. Nou kun je daarvoor wel studiemateriaal voor aanvragen, maar ik heb in de 5 jaar havo die ik heb gedaan, letterlijk maar 2 voldoendes gehad voor wiskunde, en dat waren de eerste twee toetsen in de brugklas![]()
Daarnaast trekt zowel de Engelse taal als cultuur wel altijd dus het wordt, ja ja, Engelse taal en cultuur
C = oude A1 voor zover ik weet.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef neen het volgende:
`
[..]
Nou ja, kansen spreiden is ook goed ja. Is wiskunde C trouwens hetzelfde als B1 ofzo van vroeger
Ik ga volgende week maar weer eens ontbijten met Yoghurt, volgens mij gaat er dan wel weer wat af.
hallo, nu voel ik me wél aangesprokenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Iedereen die daar studeert gaat zo pratenecht te erg!
Die is inderdaad leukquote:
Is dat niet gewoon omdat je er opgegroeid bent?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hallo, nu voel ik me wél aangesproken![]()
ik praatte al een beetje zo voor ik er ging studeren... maar ik ken heel veel mensen die níet zo praten hoor...
'Oude' A1? In mijn tijd was die 1 er nog niet, alleen wiskunde A en Bquote:Op zondag 21 maart 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat leuk Shiny!Wanneer mag je de toelatingstest gaan doen? (maar jij ging toch naar Engeland? Of wil je het dan wel afmaken aan de UvA?)
[..]
C = oude A1 voor zover ik weet.
nee, waar ik opgegroeid ben praten ze wel anders, veel platter! (vlakbij Gouda, dan weet je t wel)quote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je er opgegroeid bent?
Ik heb een keer voor een zaal gestaan waar -volgens het rooster- al een halfjaar bekend was dat er op die dag en dat tijdstip een tentamen zou worden gehouden.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Letterenfaculteit in Nijmegen kan er anders ook wat van. Heb in 2 jaar tijd toch zeker 2x met een andere groep studenten voor een collegezaal gestaan waar beide partijen volgens het rooster een tentamen zouden hebben.
Uitdaging.
Oké, alle mensen van mijn middelbare (in westbrabant) die naar Leiden gingen, kwamen terug met een dikke R... Dan klopt er iets nietquote:Op zondag 21 maart 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hallo, nu voel ik me wél aangesproken![]()
ik praatte al een beetje zo voor ik er ging studeren... maar ik ken heel veel mensen die níet zo praten hoor...
Wiskunde C is oude wiskunde A met een paar onderdelen minder. Wiskunde A- zeg maar.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
[..]
'Oude' A1? In mijn tijd was die 1 er nog niet, alleen wiskunde A en B
Je hebt ook nog de tennisdames oidquote:
die Rrrrrrrrrrrrr heb ik ook, maar die heeft half-west nederland. ik ken ook geen rotterdammers zonder die Rrrrrrrquote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oké, alle mensen van mijn middelbare (in westbrabant) die naar Leiden gingen, kwamen terug met een dikke R... Dan klopt er iets niet
Die zijn teveel in de sociëteit van Minerva geweest.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oké, alle mensen van mijn middelbare (in westbrabant) die naar Leiden gingen, kwamen terug met een dikke R... Dan klopt er iets niet
Vergeet niet de Gooise Rrrrrrr. (Denk aan Kinderen voor Kinderen)quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die Rrrrrrrrrrrrr heb ik ook, maar die heeft half-west nederland. ik ken ook geen rotterdammers zonder die Rrrrrrr
maar goed, ik heb dan weer een hekel aan brabantse accenten![]()
Daar heeft dan nog een andere indeling tussen gezeten. Laatste overstap was van A1/A12/B1/B12 naar A-Dquote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
[..]
'Oude' A1? In mijn tijd was die 1 er nog niet, alleen wiskunde A en B
Ik wil het wel afmaken ja, ik wilde inderdaad naar Engeland maar daar studeren kost zoveel geld en is echt heel veel gedoe, dus van dat idee ben ik wel een beetje afgestaptquote:Op zondag 21 maart 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat leuk Shiny!Wanneer mag je de toelatingstest gaan doen? (maar jij ging toch naar Engeland? Of wil je het dan wel afmaken aan de UvA?)
[..]
C = oude A1 voor zover ik weet.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Miss Squote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef mspoez het volgende:
Sarabi is toch miss...dinges..hoe heet ze weer, die ene die hier tien keeris weggejaagd en elke keer weer terugkwam? MissM-nogwat?
Ken nog steeds geen rotterdams!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die Rrrrrrrrrrrrr heb ik ook, maar die heeft half-west nederland. ik ken ook geen rotterdammers zonder die Rrrrrrr
maar goed, ik heb dan weer een hekel aan brabantse accenten![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef mspoez het volgende:
Sarabi is toch miss...dinges..hoe heet ze weer, die ene die hier tien keeris weggejaagd en elke keer weer terugkwam? MissM-nogwat?
Mja op "goeie" dagen eet ik dat ook niet, maar dan nog na een paar dagen gezond doen krijg ik niet te stoppen eetbuien, terwijl ik voor heen altijd erg goed kon "lijnen", al zeg ik het zelf, alleen die laatste 5 kilo, steeds 2 eraf en dan weer 3 erbij enzovoortquote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef Ewelina het volgende:
Het suikerbeleg (hagelslag, vruchtenhagel) vervangen door iets gezonds zou denk ik al schelen. Geen suikerdip meer. En skip de ontbijtkoek en de cake, dat is ook één en al suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |