shit, je hebt me doorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon een wit voetje te halen bij de lurkers.
O, wij gaan morgen tm donderdag naar het zuiden! Dat wordt dus zonnejurken meequote:Op maandag 22 maart 2010 15:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer in Utrecht.![]()
Bedankt Co, ik ben benieuwd of het zuiden je verstaan heeft.
ik zou niet alles in 1 keer perfect willen doen. kies voor één ding. bijvoorbeeld minder vaak zoet beleg....enn als dat goed gaat focusen op volkorenbrood, of minder sap...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:36 schreef P.F het volgende:
O: 2 glazen coolbest multi mild,
2 witte mini pistoletjes, 1 met hagelslag, 1 met hagelslag
1 volkoren boterham met vruchtenhagel
1 espresso (livanto)
T: 1 espresso (livanto)
2 glazen water
L: 3-4 handjes ongezouten amandelen van de turk
1 glas water
en ik zag dat er weer geld op mijn rekening stond dus ik ga boodschappen doen
(Mijn idee: 2 glazen sap hadden ook 1 kunnen zijn, 2x zoet belegomg, mini pistoletje had beter volkoren boterham kunnen zijn maar die liggen al te lang in de vriezer dus die zijn viess
50 gram en 110 kcal per pistoletje, had ze in de koekenpan gedaan met een klein beetje olijfolie. Of is mijn idee te streng
?)
Hmmmm op zich wel redelijk dus? Ik wil het dan meteen 'perfect' doen en dan denk ik bij alles: o nee maar dit kan niet want...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou niet alles in 1 keer perfect willen doen. kies voor één ding. bijvoorbeeld minder vaak zoet beleg....enn als dat goed gaat focusen op volkorenbrood, of minder sap...
bij de supermarkt één appel afwegen en die opeten op weg naar huis, of al in de winkel en dan de sticker alleen laten scannen (of een kilo afwegen en na het wegen er 1 appel uithalen) kan best als je écht honger hebt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
echt wel honger...
te weinig kwark op vanochtend voor een goede start, maar had haast en kreeg niet meer sneller naar binnen
ja maar dan ga je zwart wit denken, als een van de dingen die je wilt dan niet lukt, dan is meteen je doel niet gehaald/je plan mislukt, en das een grote valkuilquote:Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm op zich wel redelijk dus? Ik wil het dan meteen 'perfect' doen en dan denk ik bij alles: o nee maar dit kan niet want...
etc
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja maar dan ga je zwart wit denken, als een van de dingen die je wilt dan niet lukt, dan is meteen je doel niet gehaald/je plan mislukt, en das een grote valkuilbeter realistisch blijven.
Bij honger kun je beter een banaan eten dan een appel.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij de supermarkt één appel afwegen en die opeten op weg naar huis, of al in de winkel en dan de sticker alleen laten scannen (of een kilo afwegen en na het wegen er 1 appel uithalen) kan best als je écht honger hebt.
ja duur he? bleurgh.... ik heb t toen bij kennissen met een drukkerij laten doen, dat scheelde wel. maar ik moest er echt 6 hebben ofzo... 1 voor mn eerste lezer, 1 voor de tweede lezer, 1 voor mezelf, 1 voor ouders en 2 reserve (die zijn inmiddels ook ergens beland...)quote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Scriptie in tweevoud laten printen & inbinden: 75 euro!!!!!!![]()
![]()
als de banaantjes het goed doen dit keer, eet ik er daar wel een van op.. wellicht is de honger al weer gestild tegen de tijd dat ik daar ben..quote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij de supermarkt één appel afwegen en die opeten op weg naar huis, of al in de winkel en dan de sticker alleen laten scannen (of een kilo afwegen en na het wegen er 1 appel uithalen) kan best als je écht honger hebt.
valkuil nummer 2: boodschappen doen met hongerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
[..]
JaIk heb nu ook wel honger
Maar ik ga zo even naar de winkel eten halen
ohja, ik denk nooit aan bananen. noemde maar een voorbeeldvruchtquote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij honger kun je beter een banaan eten dan een appel.
Mijn lijst van vandaag wordt overigens aangevuld met een plak cake als T. D wordt taco's met chili en zure room (recept van Ainsley Harriott). Lekker! En misschien na de yogales nog een sinaasappeltje.
O nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
valkuil nummer 2: boodschappen doen met honger
Ja ik heb een heel mooi blauw fluwelen jurkje gescoordquote:Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh leuk! Echt een memorabele dag! Trek je ook iets feestelijks aan?
Haha, een taartje van DaD-tje! Ik ben benieuwd, op 5 april ga ik er eentje opsmikkelen.
Oh dat scheelt, ik moest m voor de uni digitaal aanleverenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja duur he? bleurgh.... ik heb t toen bij kennissen met een drukkerij laten doen, dat scheelde wel. maar ik moest er echt 6 hebben ofzo... 1 voor mn eerste lezer, 1 voor de tweede lezer, 1 voor mezelf, 1 voor ouders en 2 reserve (die zijn inmiddels ook ergens beland...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |