Enige manier waarop ik het weer werkend kan krijgen is de widget weghalen en weer toevoegen :Squote:
Met alle maps is dat toch 1,8 GB. Maps gaan in MyDocs dan ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef sc00p het volgende:
Net sygic van de piratenbaai gehaald, werkt perfect
Zou je kunnen uitleggen hoe je die hebt geïnstalleerd? Hij blijft bij mij maar crashen en van die posts in gebrekkig Engels op piratebay wordt het niet echt duidelijk...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef sc00p het volgende:
Net sygic van de piratenbaai gehaald, werkt perfect
Foto's die je zelf gemaakt hebt met de camerafunctie zegmaar?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:42 schreef soapie het volgende:
Zijn er meer mensen die dit hebben??
Als ik mijn foto's wil bekijken krijg ik alleen maar zwarte vakjes. Als ik erop klik krijg ik wel de foto te zien...
Is er ergens een instelling niet goed ofzo. Is namelijk nooit geweest...
Ja, maar ook afbeeldingen die er al opstonden. Die staandaarddingen van nokia dus.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Foto's die je zelf gemaakt hebt met de camerafunctie zegmaar?
In de root van je telefoon zetten, rootsh installeren en de .deb installeren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:37 schreef Multiply het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen hoe je die hebt geïnstalleerd? Hij blijft bij mij maar crashen en van die posts in gebrekkig Engels op piratebay wordt het niet echt duidelijk...
Dat had ik pas ook. Hij maakt van meest recente foto's (staan normaal onderaan) eerst thumbnails en werkt naar boven toe. Gewoon een kwestie van even alles opnieuw laten genereren dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:31 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja, maar ook afbeeldingen die er al opstonden. Die staandaarddingen van nokia dus.....
Heb je die dingen gezien die er in komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Als het goed is eind deze maand PR 1.2
Nee? Ik heb alleen een lijst van bugfixes gezien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je die dingen gezien die er in komen
http://maemo.org/news/pla(...)e_next_major_update/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee? Ik heb alleen een lijst van bugfixes gezien.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker PSX roms spelen op m'n N900, werkt nog niet perfect, maar de emulator is al erg goed
Die werkt redelijk volgens mij, wel behoorlijk traag. En je kan hem dan ook met een PS3 controller spelenquote:
Voor PSX games? Daarvoor gebruik ik nu PSX4ALL, maar draait nog niet geweldig.quote:
Ik snap dat hele verhaal nog niet preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik begrijp dus dat Maemo 5 op de N900 binnenkort exit is? en dat het dan mogelijk is om MeeGo erop te zetten?
Ja zoiets dacht ik al ja, maar daar hebben we nu toch nog niks aan, zal een tijdje zijn voordat er een echt bruikbare versie is. Nu maar hopen dat Nokia Maemo niet gaat verwaarlozen omdat MeeGo er aan komt. Volgens mij zijn het nog aparte ontwikkelingsteams dus kunnen we nog mooi een stuk verbetering van Maemo meemaken en over een tijdje overstappen op MeeGo.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De eerste testversie van het nieuwe mobiele besturingssysteem MeeGo moet voor het einde van maart op de N900 en op Atom-laptops draaien. Nokia kondigde vorige maand aan dat Maemo in het nieuwe Linux-OS zou opgaan.
http://tweakers.net/nieuw(...)eind-deze-maand.html
Ben zelf heel blij met het touchscreen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe werkt trouwens het touchscreen van de N900?
Kun je daar is wat over vertellen? ben er wel benieuwd naar.
Ik heb zelf nog nooit een mobiel gehad met touchscreen, heb momenteel nog de N96
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hartstikke bedankt voor de review!![]()
Je hebt me overtuigd Over 2 maandjes kan ik een nieuwe mobiel uitkiezen, en dat word de N900!
Ik heb hem bij de Belcompany gehaald, met een 2jarig bel+sms+web abo van Vodafone (35eu per maand), m'n abo gaat pas over 3,5 maand in, maar ik heb mn telefoon al gekregenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dankjewel! helemaal top
Heb net ook wel wat pagina's op het forum van tweakers door gelezen...mensen zijn er dus echt tevreden over!
Maja helaas moet ik nog 2 maandjes wachten..of er moet een aanbieder een goede aanbieding hebben...
Klinkt goed, en hoeveel belminuten heb je erbij?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de Belcompany gehaald, met een 2jarig bel+sms+web abo van Vodafone (35eu per maand), m'n abo gaat pas over 3,5 maand in, maar ik heb mn telefoon al gekregen
Ik zit nu nog bij Hi,quote:Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klinkt goed, en hoeveel belminuten heb je erbij?
Ik heb nu het volgende met een Nokia N96
KPN Flexibel bundel 100
Minuten/sms per maand 100
Tarief per maand ¤ 20,-
Tarief per minuut/sms ¤ 0,20
Buiten bundeltarief per minuut/sms ¤ 0,30
+ internet 10,00
+ onbeperkt sms 10,00
dus 40 euro maandelijks...
Wist ik het maarquote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor PSX games? Daarvoor gebruik ik nu PSX4ALL, maar draait nog niet geweldig.
Wat is MAME precies?
Als ik hem dan via die website bestel,quote:Op maandag 29 maart 2010 18:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zit nu nog bij Hi,
Hi 20 (studenten, dus 16eu)
Eindeloos internet 10eu
Eindeloos sms 10eu
Volgens mij heb ik nu 175minuten, en ik betaal totaal 36eu p maand nu.
Straks bij Vodafone:
275minuten of 550 smsjes, eindeloos internet, voor 35eu p maand.
Ik ga dus straks iets achteruit qua smsjes maar dat ga ik wel redden.
Ik ga de eerste 6maanden 20eu betalen, en de 18maanden daarna 40eu. Dat is als je het in de belcompany winkel bestelt. Als je het via de website aanvraagt heb je 24maanden 35eu, maar dat komt dus uiteindelijk op hetzelfde neer
http://www.belcompany.nl/(...)afone/nokia_n900.htm
Dit is een erg goede aanbieding, helemaal omdat de Belcompany de enige is die de N900 snel kan leveren, en een betrouwbare winkel vind ik toch wel erg fijn
Yupquote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vodafone Bel+sms+web 275 2jr
Er zit dus een SMS verdubbelaar bij?
N900quote:Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nokia N96
KPN Flexibel bundel 100
Minuten/sms per maand 100
Tarief per maand ¤ 20,-
Tarief per minuut/sms ¤ 0,20
+ internet 10,00
+ onbeperkt sms 10,00
dus 40 euro maandelijks...
En het is 35p maand he! Dus ook nog eens goedkoper qua geld!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
N900
Bel+Sms+Web 275
275minuten of 550 smsjes
Onbeperkt internet
40 euro maandelijks
Dus ben ik veel goedkoper uit, als je kijkt naar de belminuten.
maar geen onbeperkt sms, maar met de smsjes kom ik dan wel uit.
Ik ben zelf van Hi naar Vodafone overgestapt vanwege het internet, die is bij Vodafone veeel sneller en je hebt ook niet zo'n last van de belachelijke fair use policy (bij Hi heb ik 3x een waarschuwing gekregen, met 250mb per maand zit je al in de problemen, bij vodafone is dit 2.5gb+)quote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit klinkt wel interessant![]()
Ik heb momenteel nog een abbo dus lopen bij kpn, kijken wat voor abbo ze mij kunnen aanbieden met de N900.
Morgen maar is even info winnen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik had eerst Hi (sletje van kpn), maar heb nu Vodafone. Nu heb ik tenminste constant bereik, ook in de trein of onderweg. Hi viel constant weg.
Ik twijfelquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gooi hem erop![]()
http://meego.com/downloads
Je rootfs is volquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:39 schreef Boze_Appel het volgende:
WTF? Conversations liep net te janken dat ie vol zat.![]()
Iemand een idee hoe je dat kan vergroten?
Nope. Dat dacht ik ook, maar ik heb 30mb vrij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je rootfs is vol. Te veel uit de unstable geinstalled.
output van df?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nope. Dat dacht ik ook, maar ik heb 30mb vrij.
Bij de camera de "A" selecteren en dan kan je onderaan "automatic video" selecteren.quote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef soapie het volgende:
Weet iemand waar en of er een recorder op zit. Wil filmpje opnemen maar kan het nergens vinden. Of is er ergens een app voor te vinden ofzo?????
Lees je manualquote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef soapie het volgende:
Weet iemand waar en of er een recorder op zit. Wil filmpje opnemen maar kan het nergens vinden. Of is er ergens een app voor te vinden ofzo?????
Iedereen in dat topic is wel gelukkig met de 900Mhz en die is ook stabieler dan de 1Ghz als ik zo lees.quote:Op zondag 4 april 2010 10:56 schreef PiRANiA het volgende:
http://maemocentral.com/2010/04/03/the-n900-overclocked-to-1ghz/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MaemoCentral+%28Maemo+Central%29
Jawel, de n900 is overgeclocked naat 1GHz
Thanks!!!!! Heb me rot lopen zoeken.quote:Op zondag 4 april 2010 10:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij de camera de "A" selecteren en dan kan je onderaan "automatic video" selecteren.
Ik merk al direct dat hij vlotter is met browsen en wat zwaardere applicaties zoals 'seriesfinale' enzo. Maar ik zal het even een dagje aankijken voor ik een echt oordeel geef.quote:
Dat is wel erg fijn, dat je even over 'de top' kan gaan wanneer het uitkomt. Toch vind ik 't een beetje eng om zoiets te doen met m'n telefoonquote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik merk al direct dat hij vlotter is met browsen en wat zwaardere applicaties zoals 'seriesfinale' enzo. Maar ik zal het even een dagje aankijken voor ik een echt oordeel geef.
Hij schakelt wel netjes over naar ruststanden van 125 of 250 Mhz. Dus ik verwacht niet echt veel extra batterijverbruik.
Nee, je hoeft alleen een nieuwe kernel te flashen en dat is binnen een halve seconde gedaan.quote:Op maandag 5 april 2010 19:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het veel werk om hem aan te passen dan?
Ga ik waarschijnlijk ook doen, maar ik wil eerst even zien wat de batterij doet op 800 met intensief gebruik morgen. (media player, bluetooth, 3g & browsen tegelijk een uur lang)quote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb m'n N900 op 900Mhz gezet
Werkt perfect
Bij de N900 is er niet zo heel veel nadeel omdat de processor ervoor gemaakt is om het te kunnen en je de voltage's niet aanpast. Als je bij normale snelheden blijft is het ergste wat kan gebeuren dat de leeftijd van je processor ietsje korter wordt. Hij wordt intensiever gebruikt, dus hij 'slijt' sneller.quote:Op maandag 5 april 2010 22:17 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb helemaal geen ervaring met overclocken, ook niet met PC's. Wat zijn daar nadelen aan? Naast eventueel batterijgebruik, is het ook beschadigend voor je hardware of iets dergelijks?
Als je processor binnen 2 jaar zijn einde bereikt en dit komt misschien door het overklokken, hoe gaat de Nokia Garantie er dan mee om? Enig idee?quote:Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij de N900 is er niet zo heel veel nadeel omdat de processor ervoor gemaakt is om het te kunnen en je de voltage's niet aanpast. Als je bij normale snelheden blijft is het ergste wat kan gebeuren dat de leeftijd van je processor ietsje korter wordt. Hij wordt intensiever gebruikt, dus hij 'slijt' sneller.
De kans dat je hem laat vallen en dat hij in 30 stukjes ligt is overigens vele vele malen groter dan dat je N900 er vroegtijdig mee ophoudt door hem over te klokken naar 800-900.
Met een verkorte processor duur heb je het over 10 jaar vs 9 jaarquote:Op maandag 5 april 2010 22:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je processor binnen 2 jaar zijn einde bereikt en dit komt misschien door het overklokken, hoe gaat de Nokia Garantie er dan mee om? Enig idee?
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=3808928quote:ik zie hier wel echt veel mensen die denken dat dat ding ineens binnen een week dood gaat of ligt te gloeien in je zak....
Voor deze persoonen:
1: lees het artikel!
2: verdiep je heel even in overclocken....
Want:
1: de chip is er voor gemaakt (voor 600mhz tot 1Ghz+)
2: de (eventuele) koeling is gemaakt voor het voltage waar de chip op draait.
En het voltage word dus NIET verhoogd, Dus word hij ook niet warmer!
3: de energie bespaarden functies zoals terug clocken naar 125mhz (en het daarbij behoorden voltage) blijven in tact.
Conclusie:
-Je krijgt hier mee een gratis performance boost die de N900 gehakt laat maken van alle telefoons met een snapdragon @ 1Ghz
-Veder gaat je telefoon niet minder lang mee en zal er vrijwel geen verandering in baterijduur optreden.
sterker nog, omdat je telefoon minder lang over taken doet, kan hij zich weer sneller in een energie besparen stand zetten en zou je in theorie zelfs energie besparen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=3808928
Ja kan, maar dat zit nog in betaquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik heb ook de n900, maar volgens mij weet ik er nog weinig van
kun je dat blauwe lampje links als je een sms hebt binnen gekregen of gebeld bent veranderen van kleur??
Wat zou je graag willen? Alles kanquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
als ik hier alles lees begrijp ik er allemaal niets van wat je er mee kan doen![]()
ik heb totaal geen idee wat allemaal kan enzo, ik heb nu een paar spelletjes enzo er op staan, maar niet echt speciale dingen ofzo,quote:
Ik heb het wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja kan, maar dat zit nog in beta. Even zoeken op led color ofzo. Maar als je het fout doet verneuk je wel meteen je n900
Ik werd afgeschrikt door dat bericht dat hij je n900 kon bricken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het wel.![]()
im's, sms, e-mails en calls flashen allemaal een ander kleurtje.
Ik heb ook alleen de kleurtjes veranderd en verder geen truukjes uitgehaald. Vond het wel handig, zeker op het werk, dan weet ik of ik wel of niet moet kijken. E-mailtjes kunnen wel wachten, maar als ik gebeld wordt is het vaak wat dringender enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik werd afgeschrikt door dat bericht dat hij je n900 kon bricken.
Gebruik zelf Witter en Tweego.quote:
Tweego ziet er dan wel weer geweldig uit en werkt perfect voor het simpele reply, retweet en normaal tweetsquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:11 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Gebruik zelf Witter en Tweego.
Alleen laatste is echt nog in de babyschoentjes,kan niet eens me mentions e.d. zien.
Witter is makkelijk,overzichtelijk en compleet.
Bij applicatiebeheer denk ikquote:Op woensdag 7 april 2010 00:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
kunnen wel veel zooi op tel. 2000 sms geen probleem. bij bestandsbeheer heb je veel dingen die je kunt downloden, is dat zinvol?
ja heb ik gedaan, maar ik kan het niet vinden en mijn vertalen naar het nederlands is niet zo bestquote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef sc00p het volgende:
[..]
Bij applicatiebeheer denk ikJahoor, gewoon ff rondkijken.
Sommige games zijn sowieso wel een aanwinst
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanmiddag ook een N900 online besteldlaat maar komen
Heb wel ff getwijfeld, maar ik hoop dat hij op voorraad is. anders duurt het nog wel ff wat langerquote:
Beste beslissing in je leven.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanmiddag ook een N900 online besteldlaat maar komen
Vodafone bel+sms+web 200, eerste 12 maand 25 euro en laatste 12 maand 35 ofzo. Toestel gratisquote:
Ja dan heb je een klein probleem, dan kun je alleen in de ovi store goed rondkijken, die is nederlands.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja heb ik gedaan, maar ik kan het niet vinden en mijn vertalen naar het nederlands is niet zo best
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja dan heb je een klein probleem, dan kun je alleen in de ovi store goed rondkijken, die is nederlands.
USB kabel er in, "Mass storage mode", ROM er op zetten en die rom opzoeken als je DrNokSnes opstartquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik heb alleen iets gevonden met "ColEm"
Btw hoe vind je "rom" spellen voor de "DrNokSnes" en "iNES" en "MasterGear" en "VGB" en "VGBA"
zijn allemaal soort gameboy/ps app's.
maar als je het opent kun je wel spel spelen als je eerst "rom" hebt wat opgeslagen staat in je N900 map ofzo ??
hoe doe je dat dus ?
oh , oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
USB kabel er in, "Mass storage mode", ROM er op zetten en die rom opzoeken als je DrNokSnes opstart.
Die roms moet je illegaal ergens zien te verkrijgen
Gewoon googlen naarquote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oh , oke.
Nou dan kan ik het denk beter laten zitten![]()
want zo technisch ben ik niet dat ik roms van spellen ergens kan vinden![]()
nja iig bedankt !
Is het een .smc bestand? Dat zijn namelijk de bestanden die nrnoksnes eet.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
hij kan bij mij de romspellen niet vinden als ik DrNokSnes open.. maar anders staat het er wel tussen, betekent dus ik kan nog geen spellen spelen.
Ze heeft dezelfde roms als ik gebruik, en ik kan gewoon de zips openen waar de roms inzitten met drnoksnesquote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef sc00p het volgende:
[..]
Is het een .smc bestand? Dat zijn namelijk de bestanden die nrnoksnes eet.
THnx voor de tips. Zal de N900 binnenkort aanschaffen!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
Ben zelf heel blij met het touchscreen.
Hij reageert op druk, niet op statische electriciteit zoals de iPhone. Je kan dus met je vingers, nagels, handschoenen of je stylus werken. Ik gebruik de helft van de tijd m'n vingers en de andere helft m'n stylus, voor kleine links op websites is de stylus wel ideaal, maar zelfs de kleinste knopjes zijn nog goed te doen met je vinger, desnoods kan je altijd inzoomen (met je vinger een rondje draaien, of op de volumeknop drukken bovenop de telefoon, of dubbel tikken dan zoomt hij in op een bepaald tekstvlak)
Je moet dus iets harder drukken dan een iPhone (ik neem aan dat iedereen wel eens een iPhone heeft aangeraakt), maar dat zie ik alleen maar als een voordeel. Ideaal als je scherm een beetje vies is, die kan je gewoon zachtjes schoonvegen zonder dat je iets aanklikt.
Als je ergens 2 seconden je vinger op houdt, verschijnt er een rechtermuisknop menutje, waarmee je bestanden enzo kan verwijderen (vanaf de volgende firmware update kan je daarmee ook direct bestanden versturen), en bijvoorbeeld een afbeeldingslocatie direct kan kopieren op internet.
Ze hebben trouwens veel handige dingen bedacht voor het touchscreen.
Als je bijvoorbeeld in een webpagina (maar ook in je sms gesprekken en emails enzo) je vinger van links naast het scherm het scherm inveegt, dan zie je een cursor, als je daar op klikt bestuur je een cursor waarmee je geweldig tekst kan selecteren (bij veel telefoons is het alleen mogelijk tekst te selecteren/kopieren uit tekstvlakken waar je in kan typen)
Als je dit vanuit de rechterkant van het scherm doet krijg je je laatst bezochte pagina's te zien.
Menu's doorscrollen vind ik ook erg goed werken, je moet wel een goede veeg geven, en niet stil beginnen met je vinger want soms klik je dan op een bestand, maar dit is nooit erg want je klikt zo weer terug naar waar je was.
Als je in lange lijsten bestanden o.i.d. een vlinke veeg geeft, dan blijft hij op een goede snelheid heel lang doorglijden, ideaal om snel te scannen waar je moet zijn zonder dat je 10x moet vegen
Over het algemeen vind ik hem geweldig, je moet er misschien iets langer aan wennen dan aan een iPhone scherm, maar uiteindelijk werkt het veel fijner
Moet je hulp via irc?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
Het werkt gewoon niet bij mij
heb ik zon goede telefoon, kan ik er vrij weinig mee
Geen probleem! Welcome to the clubquote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef tuinhuis het volgende:
[..]
THnx voor de tips. Zal de N900 binnenkort aanschaffen!
Niet helemaal fake.quote:
Heb je hem nou al overgeklokt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik werd afgeschrikt door dat bericht dat hij je n900 kon bricken.
yupquote:
Gameboy, bleh.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
zelden zo veel bluetoothdevices bij elkaar gezien, check de scrollbar.
[ afbeelding ]
Ik proef jullie jaloezie al
Voeg me even toe op skype, we komen er wel uit. zie PMquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik kan niets met mijn telefoon![]()
het werkt niet bij mij
Waar de fuck was dat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
zelden zo veel bluetoothdevices bij elkaar gezien, check de scrollbar.
quote:
OVI heeft maar heel weinig en het meeste is crap. Praktisch alle software gaat via de repositories van Maemo, zegmaar zoals elke andere distributie. Je hebt de standaard repositories, maar ook devel, extra's of eigen van bv. mozilla voor firefox.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:08 schreef Klonk het volgende:
goed, Klonkie wil er ook een
nu een 5800 maar die dit toestel begint gaver en gaver te worden.
Maar wat ik me dus afvroeg hoe tweakbaar is Maemo, ik draai thuis alles op Ubuntu (of een ander smaakje als ik mijn distrohoppingverslaving weer eens aan het naleven ben). En daar kan ik binnen een minuut alles roze hebben met doodshoofden als iconsetjes, om maar eens iets te noemen. En software gaat dat allemaal via de OVI of kun je zelf ook repo´s toevoegen ?
quote:
Iets minder makkelijk dan klikken en slepen, maar je kan dacht ik vrij makkelijk een 'theme' maken, of gewoon opzoeken uiteraardquote:nu een 5800 maar die dit toestel begint gaver en gaver te worden.
Maar wat ik me dus afvroeg hoe tweakbaar is Maemo, ik draai thuis alles op Ubuntu (of een ander smaakje als ik mijn distrohoppingverslaving weer eens aan het naleven ben). En daar kan ik binnen een minuut alles roze hebben met doodshoofden als iconsetjes, om maar eens iets te noemen.
Repo's én OVI. Ovi wordt meer voor betaalde apps als ik het goed heb begrepen, repo's voor al het anderequote:En software gaat dat allemaal via de OVI of kun je zelf ook repo´s toevoegen ?
Bijzonderquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hem hier...Geen nederlandse handleiding
Iets van zweeds ofzo![]()
Ik niet, MMSen heb ik nooit gedaan. Ik las wel dat er een update voor was of kwam.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef soapie het volgende:
Heeft er iemand hier fmms erop gezet, en kan diegene me uitleggen hoe. Ik snap er de balen van.......
Skype?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
nu doet mijn wifi ofzo het niet en kan ik me met geen enkele verbundung verbinden terwijl ze of niet beveiligd zijn of ik heb de code.
echht raar,
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar je zou via cifs een samba-share moeten kunnen mounten op je N900 en dan dus direct van een PC kunnen streamen, of bedoel je TV. ed.?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Streamen jullie video naar de n900? Hoe?
Ik heb TVersity sowieso draaien op mn netwerk om video te streamen naar mn xbox360 en ps3, en de eerste keer dat ik mn n900 media player opende stond TVersity er meteen tussen. Ik gebruik het vooral om muziek naar mn telefoon te streamen maar video werkt ook perfect.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Streamen jullie video naar de n900? Hoe?
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-nokia-n900.htmlquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef Nooxx het volgende:
Hoe krijgen jullie Chrome op je N900? kan het niet zo gauw vinden.
Verbinding afsluiten? Je internet blijft (gelukkig) gewoon aanstaanquote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen zodra ik internet afsluit dat dan ook de verbinding automatisch word afgesloten? Dit was bij de N95/N96 namelijk wel zo.
Scheelt wel batterij verbruik.
Waarom gelukkig? Als ik klaar ben met internetten dan mag de verbinding wel afgesloten worden...quote:Op zondag 11 april 2010 15:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Verbinding afsluiten? Je internet blijft (gelukkig) gewoon aanstaan
Autodisconnect installeren (Is te vinden via de app manager)quote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen zodra ik internet afsluit dat dan ook de verbinding automatisch word afgesloten? Dit was bij de N95/N96 namelijk wel zo.
Scheelt wel batterij verbruik.
Email checken en dan iedere keer opnieuw verbinding meoten maken zal ook wel stroom kostenquote:Op zondag 11 april 2010 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom gelukkig? Als ik klaar ben met internetten dan mag de verbinding wel afgesloten worden...
Ik hou er ook wel van om constant aangesloten te zijnquote:Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Email checken en dan iedere keer opnieuw verbinding meoten maken zal ook wel stroom kosten
Het vóelt gewoon goedquote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van om constant aangesloten te zijn
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje isquote:Op zondag 11 april 2010 15:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]klopt
Ik vind het ook heerlijk om een melding te krijgen als ik een e-mail krijg
quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje is
Ik heb FMMS erop staan wat wil je weten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef soapie het volgende:
Heeft er iemand hier fmms erop gezet, en kan diegene me uitleggen hoe. Ik snap er de balen van.......
Hoe kan ik hem het beste instellen? kwam er zo niet uit..quote:Op zondag 11 april 2010 15:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Autodisconnect installeren (Is te vinden via de app manager)
Ik heb hem op een internal van 5 gezet met Max Idle Traffic op 512bytesquote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe kan ik hem het beste instellen? kwam er zo niet uit..
quote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij checkt ieder kwartier, dus als er dan een mail binnen komt
Ik heb fmms in documenten staan, vast niet goed, maar kan het niet openen. Vraagt waar ik hem mee moet openen, maar kan niet met fapn, dat staat niet in de lijst......quote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik heb FMMS erop staan wat wil je weten?
Bij mij niet (meer), want ik heb last van de bug dattie na een paar dagen niet meer update bij e-mail. Fucking irritant, dus ik gebruik claws.quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje is
Vreemdquote:Op zondag 11 april 2010 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij mij niet (meer), want ik heb last van de bug dattie na een paar dagen niet meer update bij e-mail. Fucking irritant, dus ik gebruik claws.
Ik heb Fmms toen gewoon geïnstalleerd vanuit App manager werkt makkelijkste.quote:Op zondag 11 april 2010 16:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb fmms in documenten staan, vast niet goed, maar kan het niet openen. Vraagt waar ik hem mee moet openen, maar kan niet met fapn, dat staat niet in de lijst......
Daar gaat het dus al fout, kan m daar dus niet vinden. Hoe krijg ik m daar te zien????quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]
en even via de App manager/Toepassingsbeheer te installeren.
Bij mij vliegt de verbinding er niet afquote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb hem op een internal van 5 gezet met Max Idle Traffic op 512bytes
Misschien gebruik je continu traffic?quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij vliegt de verbinding er niet af
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/quote:Op zondag 11 april 2010 17:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al fout, kan m daar dus niet vinden. Hoe krijg ik m daar te zien????
Heb je een IM draaien? (Conversations met MSN, Jabber of Google Talk bv, of Pidgin)quote:Op zondag 11 april 2010 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij staat op Enabled en wifi en GPRS staan aan...
Interval 5 min en 512bytes...
Maar ik zou Extras-Devel er nog niet inzetten Soapie, die is wat minder veilig!quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/
Dat even volgen, updaten en tada.
Skype staat niet ingeschakeld, voor de rest staat aMSN gewoon uit..quote:Op zondag 11 april 2010 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je een IM draaien? (Conversations met MSN, Jabber of Google Talk bv, of Pidgin)
Gelukt, dank je wel!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/
Dat even volgen, updaten en tada.
Waar is je avontuurlijkheid? ... Je moet hoogstens je N900 opnieuw flashen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik zou Extras-Devel er nog niet inzetten Soapie, die is wat minder veilig!
Dat is waar, maar ik dacht, ik zeg het voor de zekerheidquote:Op zondag 11 april 2010 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is je avontuurlijkheid? ... Je moet hoogstens je N900 opnieuw flashen.
De quick brightness app is trouwens een must om even te installeren! Lekker snel de helderheid aanpassen, goed voor de batterij ook, en de ogen 's ochtends vroegquote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie het al wel gelijk, nu de wlan uitstaat slurpt het veel minder batterij!
Installeer "BatteryGraph" ... die brengt alles mooi in kaart en dan kan je zien hoeveel effect wat aan op je batty heeft.quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie het al wel gelijk, nu de wlan uitstaat slurpt het veel minder batterij!
Bedoel je Simple Brightness Application?quote:Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De quick brightness app is trouwens een must om even te installeren! Lekker snel de helderheid aanpassen, goed voor de batterij ook, en de ogen 's ochtends vroeg
Dat is 'm ja! Had geen zin om de exacte naam op te zoekenquote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedoel je Simple Brightness Application?
Dan heb ik nu libhildon1 nodig, dat is een toepassingspakket..quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is 'm ja! Had geen zin om de exacte naam op te zoeken
Heerlijk hè, zo'n avontuurquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan heb ik nu libhildon1 nodig, dat is een toepassingspakket..
Ff op onderzoek uit hoe en wat
Dankjewelquote:Op zondag 11 april 2010 21:33 schreef ThE_ED het volgende:
ik gebruik rootsh als ik root wil spelen; http://talk.maemo.org/showthread.php?t=33911
Hangt er van af wat je allemaal doetquote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het normaal dat de batterij binnen 8 uurtjes zo goed als leeg is?
Niksquote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je allemaal doet
in je terminal "top" doenquote:Op maandag 12 april 2010 17:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
yes
En waarom die zo hoog ligt...geen idee
Browser dusquote:Op maandag 12 april 2010 17:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie dat het commando /opt/mozilla/fenec 94% van me cpu gebruikt...
goede vraag, ik had verder niks meer open staan..wel wat widgets en snelkoppelingen op me bureaubladen staan maar daar mag het niet aan liggen neem ik aan.quote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Browser dus. Wat had je open staan?
xterminal en daarna topquote:Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef lkb9000 het volgende:
Waarmee check je welk programma zoveel cpu gebruikt?
quote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je weet nu al meer van dat ding dan ik
quote:
x2 zou hem ook graag willenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heeft iemand toevallig het installatie bestand van airport touch? hij is helaas via ovi store niet meer te downloaden....
In je root idd, niet in je rootfs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:50 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik probeer gepirateerde Sygic te installeren, probleem is echter dat de package ~2 GB is en per se op je root moet. Ik heb hier echter geen plek voor (rootfs is sowieso maar 280MB), hoe hebben jullie dit gefixt?
http://www.mytrendyphone.nl/shop/nokia-n900-stylus-23070p.htmlquote:Op woensdag 14 april 2010 20:33 schreef Nooxx het volgende:
Ik ben mijn stylus kwijt!
Heeft iemand er toevallig nog 1 over? of weet iemand waar je die haalt?
Ik zat wel wat te knooien, maar ik kreeg dat nog niet helemaal werkend. binnenkort maar is verder kijken ermeequote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Heb maar eens Firefox erop gezet.
Even erg wennen,maar dat Weave sync is een geweldige addon
Heb een paar keer heel kort firefox gebruikt maar kan er nog niet echt aan wennen. Maar ik moet toegeven dat ik het nog niet een echte kans heb gegevenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Heb maar eens Firefox erop gezet.
Even erg wennen,maar dat Weave sync is een geweldige addon
Officiele extra levels?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier enkele games en programma's die ik wel is gebruik...
Games:
Angry Birds (inclusief extra levels)
Handiger dan geintegreerde MSN?quote:Blubbels
Bounce
Disc (4 op een rij)
Applicaties:
aMSN
Waar laat hij dat zien? Waar komt de data vandaan?quote:AutoDisconnect (automatisch je WLAN laten uit schakelen)
Batlevel (widget voor je bureaublad)
Battery-eye (monitoring voor je batterij)
BatteryGraph (iets uitgebreider dan de applicatie hierboven)
Birthday (laat al je verjaardagen zien)
Werkt dat goed?quote:Conky (laat info zien)
Firefox
gTranslate (google translater)
HealthCheck (Uitgebreid info programma)
NS Schedule
quote:Adblock plus
Personal IP Address
Personal Dataplan Monitor
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar programma's van anderen...
Ik kan er ook een aantal niet updaten (engelse versie).quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:49 schreef SinofEnvy het volgende:
Huh, raar. Ik heb nu in m'n app manager een lijstje apps staan die ik kan updaten, maar het gros ervan kan ik niet updaten omdat "Het update bestand beschadigd is". Heeft iemand anders dit ook?
Jup inderdaad had hier ook het probleem...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat de fuckIk sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...
Hij laat al de verjaardagen zien in een programma, hij haalt die data's uit je kalender.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat de fuckIk sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...
Volgens mij is dit niet te voorkomen. ik had er toen een stuk of 10 die ik moest accepteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als iemand weet hoe dit te voorkomen valt, laat me aub weten.
Jepquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:03 schreef SinofEnvy het volgende:
En als je die hebt geaccepteerd is het over?
quote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Leuk speelgoed, maar ben nog niet achter twee 'dingetjes' die mij toch irriteren.
1. Hoe zet ik mijn 'time-out schermverlichting' op nooit? Ik wil graag bij sommige apps, zoals Tickstill dat mijn scherm niet uitgaat na 2 minuten.
Even de verbinding er uit halen (uit de instellingen) is het makkelijkste denk ikquote:2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?
Verder een leuk toestel.
Bij verbindings instellingen kun je het verbinding maken met "internet"gewoon uitzettenquote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:
2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?
Verder een leuk toestel.
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellenquote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Simple Brightness Applett werkt prima. Dank!
Alleen lukt het mij nog niet om 'verbinding maken met 'internet' te vinden.
Bij instellingen/internetverbindingen heb ik die optie niet.
Het is vast supersimpel, maar kan het niet vinden.
Heb ik.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Rainesz het volgende:
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellen
[ afbeelding ]
Mail & Java is de naam die KPN/Hi geeft aan je verbinding.quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Heb ik.
En met Wifi Switcher disable ik mijn WLAN.
Maar het zou helemaal tof zijn als de N900 niet meer vraagt om verbinding te maken. Mail en Java kan ik niet verwijderen uit mijn 'verbindingen lijst' (en wil ik ook niet).
Als ik bijvoorbeeld Sygic opstart, blijft hij vragen of ik verbinding wil maken. Zelfs na een tijdje in Sygic blijft die vraag terugkomen. Ik blijf op 'nee' klikken...
Je kan je telefoon in tabletmode zetten, maar dan heb je ook geen cellular.quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Rainesz het volgende:
@ Trigger_Hippie
Voor zover ik dan weet is er verder geen mogelijkheid om verbindingen uit te schakelen.
Dan zou je evt toch Mail&Java voor de resterende tijd moeten verwijderen,en tegen tijd dat het abonnement ingaat weer even de instellingen opvragen.
Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als iemand weet hoe dit te voorkomen valt, laat me aub weten.
Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef mikieu het volgende:
[..]
Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoor
Hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog.Maar het ging meer om de inhoud.
Probeer eens healthcheck te installeren, weet zo niet in welke repository hij staat.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Haha
Ff een vraagje, ik heb eigenlijk geen idee welke Firmware ik erop heb, maar ik heb hem op die 900mhz gezet dus ik zie dat niet meer bij instellingen>over het product, is dit nog ergens na te gaan?
Dat is PR 1.2, we zitten nu op PR 1.1.1 volgens mij. Die firmware update is nog niet uit en het is ook onduidelijk wanneer hij nou eindelijk komtquote:Ik heb hem net 2 weken, dus weet niet of er al een nieuwe firmware is, maar zag op een site een heel ander virtueel toetsenbord, menu zonder meer, en nog wat dingetjes.
1 |
Nicequote:Op zondag 25 april 2010 17:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
Komende donderdag krijg ik hem eindelijk binnen. Ben eens benieuwd of het inderdaad een waardige opvolger is voor mn nokia n95-8gb
Dank u, ben helemaal hyper. Counting the days, sort of speak. Lees zoveel goeds over de N900. Cant waitquote:
De Duke Nukem Forever van Nokiaquote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://nokia-n900.com/for(...)00-hongkong-release/
Ligt eraan of je nu je mobiel wil hebben of nog dik meer dan een half jaar wil wachten. De N9 (N9-01) (?) zal op z'n vroegst het vierde kwartaal gereleased worden, maar ik denk dat ze zich verkijken op MeeGo en dat het voor een Amerikaanse release pas begin 2011 wordt en Europa pas over een jaar.quote:Op zondag 25 april 2010 13:21 schreef NoNickOne het volgende:
Is het verstandig om dit toestel nu nog te bestellen? Of kan ik beter op zijn opvolger wachten?
Dat had je vantevoren even moeten vragen, dan had ik je gewaarschuuwdquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz,KPN/Hi internet abbo was misschien niet beste keus haha.
Krijg nu al sms dat ik bijna over me Fair Use Policy heenga. en dan moet ik nog 3 weken tot me volgende afschrijving haha.
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.quote:Op zondag 25 april 2010 18:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat had je vantevoren even moeten vragen, dan had ik je gewaarschuuwdHeb zelfs op m'n N95 ook een aantal keer zo'n sms gehad
Dat is de enige reden dat ik voor de n900 naar vodafone ben overgestapt
Ik ben wel eens er overheen gegaan met 230mb, en ook wel eens niet er overheen gegaan met zo'n 400mb, slaat nergens op daarquote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.
En net even gekeken,zit nu pas op 225mb.
Volgens mij ook maar hoe het KPN uitkomt met die onzin smsjes
quote:Op maandag 26 april 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Screenprotector voor de N900! Hij zit er nu op en het touchscreen werkt nog perfect. Alleen het voelt wel iets anders aan.
Ik heb hem erop gekregen zonder luchtbelletjes eronder..
aanrader![]()
http://cgi.ebay.nl/3x-LCD(...)D8959818599166780687
Voor 1,50 euro krijg je er 3, de 1e heb ik verneukt..en de 2e zit er netjes opquote:
Ik kreeg een smsje toen ik over de 2 GB heen zat. (KPN)quote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.
En net even gekeken,zit nu pas op 225mb.
Volgens mij ook maar hoe het KPN uitkomt met die onzin smsjes
Heb hem ook maar besteldquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor 1,50 euro krijg je er 3, de 1e heb ik verneukt..en de 2e zit er netjes op
Als je perongeluk een kras erop krijgt.....
Trouwens ik gaf een foute link, ik had deze gekocht
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260590662634
Ongeveer 2 weken, maar dat kwam omdat er wat as in de lucht zatquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteldKost echt helemaal niks.
Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?
Minderquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef SinofEnvy het volgende:
GodverdetyfusIk laat net m'n N900 van de trap vallen (dom dom dom), hij slide nu niet meer goed open... sowieso, eerst kon ik hem met een duim aan één kant van het scherm gewoon omhoog drukken en dan kwamen beide kanten mee voor een soepele slide, nu moet ik hem echt aan beide kanten omhoog drukken anders blijft een kant een beetje haken. Ook gaat hij niet meer soepel dicht, bij het dichtdoen voelt het alsof er wat zand tussen zit ofzo. Kut kut kut.
Dit valt zeker niet onder een of andere standaard verzekering, he?(gezien eigen schuld, en kan moeilijk zeggen dat hij uit zichzelf ineens zo werd)
In ieder geval 1 in rijssen (ov), het staat ergens op de nokia site. Ik zal ook ff voor je zoeken. het heet nu Nokia Care Point volgens mijquote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef SinofEnvy het volgende:
Openschroeven lijkt me geen plan, 'tis priegelwerk voor zover ik kan zien en doe het sowieso liever niet.
Waar zijn Nokia service points in Nederland? Ik kan iig proberen te doen alsof m'n neus bloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |