Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje isquote:Op zondag 11 april 2010 15:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]klopt
Ik vind het ook heerlijk om een melding te krijgen als ik een e-mail krijg
quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje is
Ik heb FMMS erop staan wat wil je weten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef soapie het volgende:
Heeft er iemand hier fmms erop gezet, en kan diegene me uitleggen hoe. Ik snap er de balen van.......
Hoe kan ik hem het beste instellen? kwam er zo niet uit..quote:Op zondag 11 april 2010 15:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Autodisconnect installeren (Is te vinden via de app manager)
Ik heb hem op een internal van 5 gezet met Max Idle Traffic op 512bytesquote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe kan ik hem het beste instellen? kwam er zo niet uit..
quote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij checkt ieder kwartier, dus als er dan een mail binnen komt
Ik heb fmms in documenten staan, vast niet goed, maar kan het niet openen. Vraagt waar ik hem mee moet openen, maar kan niet met fapn, dat staat niet in de lijst......quote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik heb FMMS erop staan wat wil je weten?
Bij mij niet (meer), want ik heb last van de bug dattie na een paar dagen niet meer update bij e-mail. Fucking irritant, dus ik gebruik claws.quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje is
Vreemdquote:Op zondag 11 april 2010 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij mij niet (meer), want ik heb last van de bug dattie na een paar dagen niet meer update bij e-mail. Fucking irritant, dus ik gebruik claws.
Ik heb Fmms toen gewoon geïnstalleerd vanuit App manager werkt makkelijkste.quote:Op zondag 11 april 2010 16:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb fmms in documenten staan, vast niet goed, maar kan het niet openen. Vraagt waar ik hem mee moet openen, maar kan niet met fapn, dat staat niet in de lijst......
Daar gaat het dus al fout, kan m daar dus niet vinden. Hoe krijg ik m daar te zien????quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]
en even via de App manager/Toepassingsbeheer te installeren.
Bij mij vliegt de verbinding er niet afquote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb hem op een internal van 5 gezet met Max Idle Traffic op 512bytes
Misschien gebruik je continu traffic?quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij vliegt de verbinding er niet af
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/quote:Op zondag 11 april 2010 17:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al fout, kan m daar dus niet vinden. Hoe krijg ik m daar te zien????
Heb je een IM draaien? (Conversations met MSN, Jabber of Google Talk bv, of Pidgin)quote:Op zondag 11 april 2010 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij staat op Enabled en wifi en GPRS staan aan...
Interval 5 min en 512bytes...
Maar ik zou Extras-Devel er nog niet inzetten Soapie, die is wat minder veilig!quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/
Dat even volgen, updaten en tada.
Skype staat niet ingeschakeld, voor de rest staat aMSN gewoon uit..quote:Op zondag 11 april 2010 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je een IM draaien? (Conversations met MSN, Jabber of Google Talk bv, of Pidgin)
Gelukt, dank je wel!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/
Dat even volgen, updaten en tada.
Waar is je avontuurlijkheid? ... Je moet hoogstens je N900 opnieuw flashen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik zou Extras-Devel er nog niet inzetten Soapie, die is wat minder veilig!
Dat is waar, maar ik dacht, ik zeg het voor de zekerheidquote:Op zondag 11 april 2010 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is je avontuurlijkheid? ... Je moet hoogstens je N900 opnieuw flashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |