OVI heeft maar heel weinig en het meeste is crap. Praktisch alle software gaat via de repositories van Maemo, zegmaar zoals elke andere distributie. Je hebt de standaard repositories, maar ook devel, extra's of eigen van bv. mozilla voor firefox.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:08 schreef Klonk het volgende:
goed, Klonkie wil er ook een
nu een 5800 maar die dit toestel begint gaver en gaver te worden.
Maar wat ik me dus afvroeg hoe tweakbaar is Maemo, ik draai thuis alles op Ubuntu (of een ander smaakje als ik mijn distrohoppingverslaving weer eens aan het naleven ben). En daar kan ik binnen een minuut alles roze hebben met doodshoofden als iconsetjes, om maar eens iets te noemen. En software gaat dat allemaal via de OVI of kun je zelf ook repo´s toevoegen ?
quote:
Iets minder makkelijk dan klikken en slepen, maar je kan dacht ik vrij makkelijk een 'theme' maken, of gewoon opzoeken uiteraardquote:nu een 5800 maar die dit toestel begint gaver en gaver te worden.
Maar wat ik me dus afvroeg hoe tweakbaar is Maemo, ik draai thuis alles op Ubuntu (of een ander smaakje als ik mijn distrohoppingverslaving weer eens aan het naleven ben). En daar kan ik binnen een minuut alles roze hebben met doodshoofden als iconsetjes, om maar eens iets te noemen.
Repo's én OVI. Ovi wordt meer voor betaalde apps als ik het goed heb begrepen, repo's voor al het anderequote:En software gaat dat allemaal via de OVI of kun je zelf ook repo´s toevoegen ?
Bijzonderquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hem hier...Geen nederlandse handleiding
Iets van zweeds ofzo![]()
Ik niet, MMSen heb ik nooit gedaan. Ik las wel dat er een update voor was of kwam.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef soapie het volgende:
Heeft er iemand hier fmms erop gezet, en kan diegene me uitleggen hoe. Ik snap er de balen van.......
Skype?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
nu doet mijn wifi ofzo het niet en kan ik me met geen enkele verbundung verbinden terwijl ze of niet beveiligd zijn of ik heb de code.
echht raar,
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar je zou via cifs een samba-share moeten kunnen mounten op je N900 en dan dus direct van een PC kunnen streamen, of bedoel je TV. ed.?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Streamen jullie video naar de n900? Hoe?
Ik heb TVersity sowieso draaien op mn netwerk om video te streamen naar mn xbox360 en ps3, en de eerste keer dat ik mn n900 media player opende stond TVersity er meteen tussen. Ik gebruik het vooral om muziek naar mn telefoon te streamen maar video werkt ook perfect.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Streamen jullie video naar de n900? Hoe?
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-nokia-n900.htmlquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef Nooxx het volgende:
Hoe krijgen jullie Chrome op je N900? kan het niet zo gauw vinden.
Verbinding afsluiten? Je internet blijft (gelukkig) gewoon aanstaanquote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen zodra ik internet afsluit dat dan ook de verbinding automatisch word afgesloten? Dit was bij de N95/N96 namelijk wel zo.
Scheelt wel batterij verbruik.
Waarom gelukkig? Als ik klaar ben met internetten dan mag de verbinding wel afgesloten worden...quote:Op zondag 11 april 2010 15:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Verbinding afsluiten? Je internet blijft (gelukkig) gewoon aanstaan
Autodisconnect installeren (Is te vinden via de app manager)quote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen zodra ik internet afsluit dat dan ook de verbinding automatisch word afgesloten? Dit was bij de N95/N96 namelijk wel zo.
Scheelt wel batterij verbruik.
Email checken en dan iedere keer opnieuw verbinding meoten maken zal ook wel stroom kostenquote:Op zondag 11 april 2010 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom gelukkig? Als ik klaar ben met internetten dan mag de verbinding wel afgesloten worden...
Ik hou er ook wel van om constant aangesloten te zijnquote:Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Email checken en dan iedere keer opnieuw verbinding meoten maken zal ook wel stroom kosten
Het vóelt gewoon goedquote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van om constant aangesloten te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |