Bijzonderquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hem hier...Geen nederlandse handleiding
Iets van zweeds ofzo![]()
Ik niet, MMSen heb ik nooit gedaan. Ik las wel dat er een update voor was of kwam.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef soapie het volgende:
Heeft er iemand hier fmms erop gezet, en kan diegene me uitleggen hoe. Ik snap er de balen van.......
Skype?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
nu doet mijn wifi ofzo het niet en kan ik me met geen enkele verbundung verbinden terwijl ze of niet beveiligd zijn of ik heb de code.
echht raar,
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar je zou via cifs een samba-share moeten kunnen mounten op je N900 en dan dus direct van een PC kunnen streamen, of bedoel je TV. ed.?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Streamen jullie video naar de n900? Hoe?
Ik heb TVersity sowieso draaien op mn netwerk om video te streamen naar mn xbox360 en ps3, en de eerste keer dat ik mn n900 media player opende stond TVersity er meteen tussen. Ik gebruik het vooral om muziek naar mn telefoon te streamen maar video werkt ook perfect.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Streamen jullie video naar de n900? Hoe?
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-nokia-n900.htmlquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef Nooxx het volgende:
Hoe krijgen jullie Chrome op je N900? kan het niet zo gauw vinden.
Verbinding afsluiten? Je internet blijft (gelukkig) gewoon aanstaanquote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen zodra ik internet afsluit dat dan ook de verbinding automatisch word afgesloten? Dit was bij de N95/N96 namelijk wel zo.
Scheelt wel batterij verbruik.
Waarom gelukkig? Als ik klaar ben met internetten dan mag de verbinding wel afgesloten worden...quote:Op zondag 11 april 2010 15:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Verbinding afsluiten? Je internet blijft (gelukkig) gewoon aanstaan
Autodisconnect installeren (Is te vinden via de app manager)quote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen zodra ik internet afsluit dat dan ook de verbinding automatisch word afgesloten? Dit was bij de N95/N96 namelijk wel zo.
Scheelt wel batterij verbruik.
Email checken en dan iedere keer opnieuw verbinding meoten maken zal ook wel stroom kostenquote:Op zondag 11 april 2010 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom gelukkig? Als ik klaar ben met internetten dan mag de verbinding wel afgesloten worden...
Ik hou er ook wel van om constant aangesloten te zijnquote:Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Email checken en dan iedere keer opnieuw verbinding meoten maken zal ook wel stroom kosten
Het vóelt gewoon goedquote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van om constant aangesloten te zijn
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje isquote:Op zondag 11 april 2010 15:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]klopt
Ik vind het ook heerlijk om een melding te krijgen als ik een e-mail krijg
quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje is
Ik heb FMMS erop staan wat wil je weten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef soapie het volgende:
Heeft er iemand hier fmms erop gezet, en kan diegene me uitleggen hoe. Ik snap er de balen van.......
Hoe kan ik hem het beste instellen? kwam er zo niet uit..quote:Op zondag 11 april 2010 15:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Autodisconnect installeren (Is te vinden via de app manager)
Ik heb hem op een internal van 5 gezet met Max Idle Traffic op 512bytesquote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe kan ik hem het beste instellen? kwam er zo niet uit..
quote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij checkt ieder kwartier, dus als er dan een mail binnen komt
Ik heb fmms in documenten staan, vast niet goed, maar kan het niet openen. Vraagt waar ik hem mee moet openen, maar kan niet met fapn, dat staat niet in de lijst......quote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik heb FMMS erop staan wat wil je weten?
Bij mij niet (meer), want ik heb last van de bug dattie na een paar dagen niet meer update bij e-mail. Fucking irritant, dus ik gebruik claws.quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als mijn telefoon trilt kijk ik of het xx:00, xx:15, xx:30 of xx:45 is, dan is de kans groot dat het een mailtje is
Vreemdquote:Op zondag 11 april 2010 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij mij niet (meer), want ik heb last van de bug dattie na een paar dagen niet meer update bij e-mail. Fucking irritant, dus ik gebruik claws.
Ik heb Fmms toen gewoon geïnstalleerd vanuit App manager werkt makkelijkste.quote:Op zondag 11 april 2010 16:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb fmms in documenten staan, vast niet goed, maar kan het niet openen. Vraagt waar ik hem mee moet openen, maar kan niet met fapn, dat staat niet in de lijst......
Daar gaat het dus al fout, kan m daar dus niet vinden. Hoe krijg ik m daar te zien????quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]
en even via de App manager/Toepassingsbeheer te installeren.
Bij mij vliegt de verbinding er niet afquote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb hem op een internal van 5 gezet met Max Idle Traffic op 512bytes
Misschien gebruik je continu traffic?quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij vliegt de verbinding er niet af
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/quote:Op zondag 11 april 2010 17:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al fout, kan m daar dus niet vinden. Hoe krijg ik m daar te zien????
Heb je een IM draaien? (Conversations met MSN, Jabber of Google Talk bv, of Pidgin)quote:Op zondag 11 april 2010 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij staat op Enabled en wifi en GPRS staan aan...
Interval 5 min en 512bytes...
Maar ik zou Extras-Devel er nog niet inzetten Soapie, die is wat minder veilig!quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/
Dat even volgen, updaten en tada.
Skype staat niet ingeschakeld, voor de rest staat aMSN gewoon uit..quote:Op zondag 11 april 2010 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je een IM draaien? (Conversations met MSN, Jabber of Google Talk bv, of Pidgin)
Gelukt, dank je wel!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://maemocentral.com/2(...)n900-with-one-click/
Dat even volgen, updaten en tada.
Waar is je avontuurlijkheid? ... Je moet hoogstens je N900 opnieuw flashen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik zou Extras-Devel er nog niet inzetten Soapie, die is wat minder veilig!
Dat is waar, maar ik dacht, ik zeg het voor de zekerheidquote:Op zondag 11 april 2010 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is je avontuurlijkheid? ... Je moet hoogstens je N900 opnieuw flashen.
De quick brightness app is trouwens een must om even te installeren! Lekker snel de helderheid aanpassen, goed voor de batterij ook, en de ogen 's ochtends vroegquote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie het al wel gelijk, nu de wlan uitstaat slurpt het veel minder batterij!
Installeer "BatteryGraph" ... die brengt alles mooi in kaart en dan kan je zien hoeveel effect wat aan op je batty heeft.quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie het al wel gelijk, nu de wlan uitstaat slurpt het veel minder batterij!
Bedoel je Simple Brightness Application?quote:Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De quick brightness app is trouwens een must om even te installeren! Lekker snel de helderheid aanpassen, goed voor de batterij ook, en de ogen 's ochtends vroeg
Dat is 'm ja! Had geen zin om de exacte naam op te zoekenquote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedoel je Simple Brightness Application?
Dan heb ik nu libhildon1 nodig, dat is een toepassingspakket..quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is 'm ja! Had geen zin om de exacte naam op te zoeken
Heerlijk hè, zo'n avontuurquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan heb ik nu libhildon1 nodig, dat is een toepassingspakket..
Ff op onderzoek uit hoe en wat
Dankjewelquote:Op zondag 11 april 2010 21:33 schreef ThE_ED het volgende:
ik gebruik rootsh als ik root wil spelen; http://talk.maemo.org/showthread.php?t=33911
Hangt er van af wat je allemaal doetquote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het normaal dat de batterij binnen 8 uurtjes zo goed als leeg is?
Niksquote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je allemaal doet
in je terminal "top" doenquote:Op maandag 12 april 2010 17:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
yes
En waarom die zo hoog ligt...geen idee
Browser dusquote:Op maandag 12 april 2010 17:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie dat het commando /opt/mozilla/fenec 94% van me cpu gebruikt...
goede vraag, ik had verder niks meer open staan..wel wat widgets en snelkoppelingen op me bureaubladen staan maar daar mag het niet aan liggen neem ik aan.quote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Browser dus. Wat had je open staan?
xterminal en daarna topquote:Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef lkb9000 het volgende:
Waarmee check je welk programma zoveel cpu gebruikt?
quote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je weet nu al meer van dat ding dan ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |