x2 zou hem ook graag willenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heeft iemand toevallig het installatie bestand van airport touch? hij is helaas via ovi store niet meer te downloaden....
In je root idd, niet in je rootfs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:50 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik probeer gepirateerde Sygic te installeren, probleem is echter dat de package ~2 GB is en per se op je root moet. Ik heb hier echter geen plek voor (rootfs is sowieso maar 280MB), hoe hebben jullie dit gefixt?
http://www.mytrendyphone.nl/shop/nokia-n900-stylus-23070p.htmlquote:Op woensdag 14 april 2010 20:33 schreef Nooxx het volgende:
Ik ben mijn stylus kwijt!
Heeft iemand er toevallig nog 1 over? of weet iemand waar je die haalt?
Ik zat wel wat te knooien, maar ik kreeg dat nog niet helemaal werkend. binnenkort maar is verder kijken ermeequote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Heb maar eens Firefox erop gezet.
Even erg wennen,maar dat Weave sync is een geweldige addon
Heb een paar keer heel kort firefox gebruikt maar kan er nog niet echt aan wennen. Maar ik moet toegeven dat ik het nog niet een echte kans heb gegevenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Heb maar eens Firefox erop gezet.
Even erg wennen,maar dat Weave sync is een geweldige addon
Officiele extra levels?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier enkele games en programma's die ik wel is gebruik...
Games:
Angry Birds (inclusief extra levels)
Handiger dan geintegreerde MSN?quote:Blubbels
Bounce
Disc (4 op een rij)
Applicaties:
aMSN
Waar laat hij dat zien? Waar komt de data vandaan?quote:AutoDisconnect (automatisch je WLAN laten uit schakelen)
Batlevel (widget voor je bureaublad)
Battery-eye (monitoring voor je batterij)
BatteryGraph (iets uitgebreider dan de applicatie hierboven)
Birthday (laat al je verjaardagen zien)
Werkt dat goed?quote:Conky (laat info zien)
Firefox
gTranslate (google translater)
HealthCheck (Uitgebreid info programma)
NS Schedule
quote:Adblock plus
Personal IP Address
Personal Dataplan Monitor
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar programma's van anderen...
Ik kan er ook een aantal niet updaten (engelse versie).quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:49 schreef SinofEnvy het volgende:
Huh, raar. Ik heb nu in m'n app manager een lijstje apps staan die ik kan updaten, maar het gros ervan kan ik niet updaten omdat "Het update bestand beschadigd is". Heeft iemand anders dit ook?
Jup inderdaad had hier ook het probleem...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat de fuckIk sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...
Hij laat al de verjaardagen zien in een programma, hij haalt die data's uit je kalender.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat de fuckIk sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...
Volgens mij is dit niet te voorkomen. ik had er toen een stuk of 10 die ik moest accepteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als iemand weet hoe dit te voorkomen valt, laat me aub weten.
Jepquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:03 schreef SinofEnvy het volgende:
En als je die hebt geaccepteerd is het over?
quote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Leuk speelgoed, maar ben nog niet achter twee 'dingetjes' die mij toch irriteren.
1. Hoe zet ik mijn 'time-out schermverlichting' op nooit? Ik wil graag bij sommige apps, zoals Tickstill dat mijn scherm niet uitgaat na 2 minuten.
Even de verbinding er uit halen (uit de instellingen) is het makkelijkste denk ikquote:2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?
Verder een leuk toestel.
Bij verbindings instellingen kun je het verbinding maken met "internet"gewoon uitzettenquote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:
2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?
Verder een leuk toestel.
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellenquote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Simple Brightness Applett werkt prima. Dank!
Alleen lukt het mij nog niet om 'verbinding maken met 'internet' te vinden.
Bij instellingen/internetverbindingen heb ik die optie niet.
Het is vast supersimpel, maar kan het niet vinden.
Heb ik.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Rainesz het volgende:
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellen
[ afbeelding ]
Mail & Java is de naam die KPN/Hi geeft aan je verbinding.quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Heb ik.
En met Wifi Switcher disable ik mijn WLAN.
Maar het zou helemaal tof zijn als de N900 niet meer vraagt om verbinding te maken. Mail en Java kan ik niet verwijderen uit mijn 'verbindingen lijst' (en wil ik ook niet).
Als ik bijvoorbeeld Sygic opstart, blijft hij vragen of ik verbinding wil maken. Zelfs na een tijdje in Sygic blijft die vraag terugkomen. Ik blijf op 'nee' klikken...
Je kan je telefoon in tabletmode zetten, maar dan heb je ook geen cellular.quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Rainesz het volgende:
@ Trigger_Hippie
Voor zover ik dan weet is er verder geen mogelijkheid om verbindingen uit te schakelen.
Dan zou je evt toch Mail&Java voor de resterende tijd moeten verwijderen,en tegen tijd dat het abonnement ingaat weer even de instellingen opvragen.
Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als iemand weet hoe dit te voorkomen valt, laat me aub weten.
Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef mikieu het volgende:
[..]
Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoor
Hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog.Maar het ging meer om de inhoud.
Probeer eens healthcheck te installeren, weet zo niet in welke repository hij staat.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Haha
Ff een vraagje, ik heb eigenlijk geen idee welke Firmware ik erop heb, maar ik heb hem op die 900mhz gezet dus ik zie dat niet meer bij instellingen>over het product, is dit nog ergens na te gaan?
Dat is PR 1.2, we zitten nu op PR 1.1.1 volgens mij. Die firmware update is nog niet uit en het is ook onduidelijk wanneer hij nou eindelijk komtquote:Ik heb hem net 2 weken, dus weet niet of er al een nieuwe firmware is, maar zag op een site een heel ander virtueel toetsenbord, menu zonder meer, en nog wat dingetjes.
| 1 |
Nicequote:Op zondag 25 april 2010 17:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
Komende donderdag krijg ik hem eindelijk binnen. Ben eens benieuwd of het inderdaad een waardige opvolger is voor mn nokia n95-8gb
Dank u, ben helemaal hyper. Counting the days, sort of speak. Lees zoveel goeds over de N900. Cant waitquote:
De Duke Nukem Forever van Nokiaquote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://nokia-n900.com/for(...)00-hongkong-release/
Ligt eraan of je nu je mobiel wil hebben of nog dik meer dan een half jaar wil wachten. De N9 (N9-01) (?) zal op z'n vroegst het vierde kwartaal gereleased worden, maar ik denk dat ze zich verkijken op MeeGo en dat het voor een Amerikaanse release pas begin 2011 wordt en Europa pas over een jaar.quote:Op zondag 25 april 2010 13:21 schreef NoNickOne het volgende:
Is het verstandig om dit toestel nu nog te bestellen? Of kan ik beter op zijn opvolger wachten?
Dat had je vantevoren even moeten vragen, dan had ik je gewaarschuuwdquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz,KPN/Hi internet abbo was misschien niet beste keus haha.
Krijg nu al sms dat ik bijna over me Fair Use Policy heenga. en dan moet ik nog 3 weken tot me volgende afschrijving haha.
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.quote:Op zondag 25 april 2010 18:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat had je vantevoren even moeten vragen, dan had ik je gewaarschuuwdHeb zelfs op m'n N95 ook een aantal keer zo'n sms gehad
Dat is de enige reden dat ik voor de n900 naar vodafone ben overgestapt
Ik ben wel eens er overheen gegaan met 230mb, en ook wel eens niet er overheen gegaan met zo'n 400mb, slaat nergens op daarquote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.
En net even gekeken,zit nu pas op 225mb.
Volgens mij ook maar hoe het KPN uitkomt met die onzin smsjes
quote:Op maandag 26 april 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Screenprotector voor de N900! Hij zit er nu op en het touchscreen werkt nog perfect. Alleen het voelt wel iets anders aan.
Ik heb hem erop gekregen zonder luchtbelletjes eronder..
aanrader![]()
http://cgi.ebay.nl/3x-LCD(...)D8959818599166780687
Voor 1,50 euro krijg je er 3, de 1e heb ik verneukt..en de 2e zit er netjes opquote:
Ik kreeg een smsje toen ik over de 2 GB heen zat. (KPN)quote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.
En net even gekeken,zit nu pas op 225mb.
Volgens mij ook maar hoe het KPN uitkomt met die onzin smsjes
Heb hem ook maar besteldquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor 1,50 euro krijg je er 3, de 1e heb ik verneukt..en de 2e zit er netjes op
Als je perongeluk een kras erop krijgt.....
Trouwens ik gaf een foute link, ik had deze gekocht
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260590662634
Ongeveer 2 weken, maar dat kwam omdat er wat as in de lucht zatquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteldKost echt helemaal niks.
Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?
Minderquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef SinofEnvy het volgende:
GodverdetyfusIk laat net m'n N900 van de trap vallen (dom dom dom), hij slide nu niet meer goed open... sowieso, eerst kon ik hem met een duim aan één kant van het scherm gewoon omhoog drukken en dan kwamen beide kanten mee voor een soepele slide, nu moet ik hem echt aan beide kanten omhoog drukken anders blijft een kant een beetje haken. Ook gaat hij niet meer soepel dicht, bij het dichtdoen voelt het alsof er wat zand tussen zit ofzo. Kut kut kut.
Dit valt zeker niet onder een of andere standaard verzekering, he?(gezien eigen schuld, en kan moeilijk zeggen dat hij uit zichzelf ineens zo werd)
In ieder geval 1 in rijssen (ov), het staat ergens op de nokia site. Ik zal ook ff voor je zoeken. het heet nu Nokia Care Point volgens mijquote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef SinofEnvy het volgende:
Openschroeven lijkt me geen plan, 'tis priegelwerk voor zover ik kan zien en doe het sowieso liever niet.
Waar zijn Nokia service points in Nederland? Ik kan iig proberen te doen alsof m'n neus bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |