abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80391357
Wat de fuck Ik sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...

[ Bericht 55% gewijzigd door SinofEnvy op 16-04-2010 18:08:24 ]
pi_80391525
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat de fuck Ik sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...
Jup inderdaad had hier ook het probleem...
pi_80391832
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2010 17:27:55 ]
pi_80393011
Moet zeggen dat aMSN er heel gelikt uit ziet, echt een dedicated MSN client, geen integrated "troep" (verder geen klachten over de MSN plugin voor conversations, hoor).

Draait kennelijk ook op de achtergrond en er is een optie om hem naar systray te minimizen. Wel merk je dat het duidelijk een port is, en geen app die speciaal voor de N900 ontwikkelt is, het werkt namelijk nog een beetje langzaam en is allemaal nog niet zo heel soepel. De knopjes/textvakjes/etc zijn een beetje klein, maar het heeft wel echt een MSN interface a la PC.

Ik ga er nog even verder mee experimenteren.
pi_80393041
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef PiRANiA het volgende:
Hij laat al de verjaardagen zien in een programma, hij haalt die data's uit je kalender.

Die NS Scheduler is alleen om je reis te plannen, ook geeft hij aan als je trein later aankomt
pi_80393742
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:

Als iemand weet hoe dit te voorkomen valt, laat me aub weten.
pi_80394111
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mij is dit niet te voorkomen. ik had er toen een stuk of 10 die ik moest accepteren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2010 18:42:52 ]
pi_80394851
En als je die hebt geaccepteerd is het over?
pi_80394904
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:03 schreef SinofEnvy het volgende:
En als je die hebt geaccepteerd is het over?
Jep
pi_80395056
Oooooh. Dan is het inderdaad niet zo erg.
pi_80416607
èâöÅ
Ik kom er ook net achter hoe je dat doet

blauwpijltje, sym/ctrl, één van de tekens uit de derde rij, en dan een letter intoetsen
pi_80453044
Leuk speelgoed, maar ben nog niet achter twee 'dingetjes' die mij toch irriteren.

1. Hoe zet ik mijn 'time-out schermverlichting' op nooit? Ik wil graag bij sommige apps, zoals Tickstill dat mijn scherm niet uitgaat na 2 minuten.

2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?

Verder een leuk toestel .
"oh u cut your hair??"
"yea..it was gettin in the way of my drinking"
  zondag 18 april 2010 @ 18:52:30 #263
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_80453324
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Leuk speelgoed, maar ben nog niet achter twee 'dingetjes' die mij toch irriteren.

1. Hoe zet ik mijn 'time-out schermverlichting' op nooit? Ik wil graag bij sommige apps, zoals Tickstill dat mijn scherm niet uitgaat na 2 minuten.

zoek op Simple Brightness Applett
quote:
2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?

Even de verbinding er uit halen (uit de instellingen) is het makkelijkste denk ik
  zondag 18 april 2010 @ 19:33:23 #264
251119 Rainesz
flets outz
pi_80454759
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:

Bij verbindings instellingen kun je het verbinding maken met "internet"gewoon uitzetten
Dan zul je hem dus handmatig moeten connecten.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_80461209
Simple Brightness Applett werkt prima. Dank!

Alleen lukt het mij nog niet om 'verbinding maken met 'internet' te vinden.
Bij instellingen/internetverbindingen heb ik die optie niet.
Het is vast supersimpel, maar kan het niet vinden .
"oh u cut your hair??"
  zondag 18 april 2010 @ 23:36:33 #266
251119 Rainesz
flets outz
pi_80466386
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Simple Brightness Applett werkt prima. Dank!

Alleen lukt het mij nog niet om 'verbinding maken met 'internet' te vinden.
Bij instellingen/internetverbindingen heb ik die optie niet.
Het is vast supersimpel, maar kan het niet vinden .
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellen

pi_80473812
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Rainesz het volgende:
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellen

[ afbeelding ]
Heb ik.
En met Wifi Switcher disable ik mijn WLAN.
Maar het zou helemaal tof zijn als de N900 niet meer vraagt om verbinding te maken. Mail en Java kan ik niet verwijderen uit mijn 'verbindingen lijst' (en wil ik ook niet).
Als ik bijvoorbeeld Sygic opstart, blijft hij vragen of ik verbinding wil maken. Zelfs na een tijdje in Sygic blijft die vraag terugkomen. Ik blijf op 'nee' klikken...
"oh u cut your hair??"
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 11:25:59 #268
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_80474519
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Trigger_Hippie het volgende:

[..]

Heb ik.
En met Wifi Switcher disable ik mijn WLAN.
Maar het zou helemaal tof zijn als de N900 niet meer vraagt om verbinding te maken. Mail en Java kan ik niet verwijderen uit mijn 'verbindingen lijst' (en wil ik ook niet).
Als ik bijvoorbeeld Sygic opstart, blijft hij vragen of ik verbinding wil maken. Zelfs na een tijdje in Sygic blijft die vraag terugkomen. Ik blijf op 'nee' klikken...
Mail & Java is de naam die KPN/Hi geeft aan je verbinding.
Carpe Libertatem
  maandag 19 april 2010 @ 11:33:36 #269
251119 Rainesz
flets outz
pi_80474836
@ Trigger_Hippie
Voor zover ik dan weet is er verder geen mogelijkheid om verbindingen uit te schakelen.
Dan zou je evt toch Mail&Java voor de resterende tijd moeten verwijderen,en tegen tijd dat het abonnement ingaat weer even de instellingen opvragen.
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 11:35:21 #270
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_80474897
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Rainesz het volgende:
@ Trigger_Hippie
Voor zover ik dan weet is er verder geen mogelijkheid om verbindingen uit te schakelen.
Dan zou je evt toch Mail&Java voor de resterende tijd moeten verwijderen,en tegen tijd dat het abonnement ingaat weer even de instellingen opvragen.
Je kan je telefoon in tabletmode zetten, maar dan heb je ook geen cellular.
Carpe Libertatem
pi_80571176
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoor
pi_80571216
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef mikieu het volgende:

[..]

Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoor
Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog. Maar het ging meer om de inhoud.
pi_80589693
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog. Maar het ging meer om de inhoud.
Haha

Ff een vraagje, ik heb eigenlijk geen idee welke Firmware ik erop heb, maar ik heb hem op die 900mhz gezet dus ik zie dat niet meer bij instellingen>over het product, is dit nog ergens na te gaan?

Ik heb hem net 2 weken, dus weet niet of er al een nieuwe firmware is, maar zag op een site een heel ander virtueel toetsenbord, menu zonder meer, en nog wat dingetjes.
pi_80599708
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef mikieu het volgende:

[..]

Haha

Ff een vraagje, ik heb eigenlijk geen idee welke Firmware ik erop heb, maar ik heb hem op die 900mhz gezet dus ik zie dat niet meer bij instellingen>over het product, is dit nog ergens na te gaan?
Probeer eens healthcheck te installeren, weet zo niet in welke repository hij staat.
quote:
Ik heb hem net 2 weken, dus weet niet of er al een nieuwe firmware is, maar zag op een site een heel ander virtueel toetsenbord, menu zonder meer, en nog wat dingetjes.
Dat is PR 1.2, we zitten nu op PR 1.1.1 volgens mij. Die firmware update is nog niet uit en het is ook onduidelijk wanneer hij nou eindelijk komt

En deze is voor iedereen:
Ga eens naar X Terminal en typ:
1apt-get moo

Dit topic is geweldig

Gimmicks you might have missed on the N900
Heel veel leuke truukjes
Er gaat geen ochtend meer voorbij dat ik m'n telefoon niet omdraai om de wekker de snoozen
pi_80692486
Is het verstandig om dit toestel nu nog te bestellen? Of kan ik beter op zijn opvolger wachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')