Jup inderdaad had hier ook het probleem...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat de fuckIk sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...
Hij laat al de verjaardagen zien in een programma, hij haalt die data's uit je kalender.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat de fuckIk sign net (voor het eerst) in op aMSN en ik krijg voor elke contactpersoon in m'n lijst een schermpje met dat ze me willen toevoegen...
Volgens mij is dit niet te voorkomen. ik had er toen een stuk of 10 die ik moest accepteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als iemand weet hoe dit te voorkomen valt, laat me aub weten.
Jepquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:03 schreef SinofEnvy het volgende:
En als je die hebt geaccepteerd is het over?
quote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Leuk speelgoed, maar ben nog niet achter twee 'dingetjes' die mij toch irriteren.
1. Hoe zet ik mijn 'time-out schermverlichting' op nooit? Ik wil graag bij sommige apps, zoals Tickstill dat mijn scherm niet uitgaat na 2 minuten.
Even de verbinding er uit halen (uit de instellingen) is het makkelijkste denk ikquote:2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?
Verder een leuk toestel.
Bij verbindings instellingen kun je het verbinding maken met "internet"gewoon uitzettenquote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Trigger_Hippie het volgende:
2. Mijn nieuwe abonnement met internet gaat pas over enkele weken van start. En elke keer als ik geen wifi-signaal meer heb, vraagt hij keer op keer of ik verbinding wil maken met het internet. Hoe zorg ik er voor dat hij dit niet meer vraagt?
Verder een leuk toestel.
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellenquote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Simple Brightness Applett werkt prima. Dank!
Alleen lukt het mij nog niet om 'verbinding maken met 'internet' te vinden.
Bij instellingen/internetverbindingen heb ik die optie niet.
Het is vast supersimpel, maar kan het niet vinden.
Heb ik.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Rainesz het volgende:
Internetverbindingen instellingen en dan zo instellen
[ afbeelding ]
Mail & Java is de naam die KPN/Hi geeft aan je verbinding.quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Heb ik.
En met Wifi Switcher disable ik mijn WLAN.
Maar het zou helemaal tof zijn als de N900 niet meer vraagt om verbinding te maken. Mail en Java kan ik niet verwijderen uit mijn 'verbindingen lijst' (en wil ik ook niet).
Als ik bijvoorbeeld Sygic opstart, blijft hij vragen of ik verbinding wil maken. Zelfs na een tijdje in Sygic blijft die vraag terugkomen. Ik blijf op 'nee' klikken...
Je kan je telefoon in tabletmode zetten, maar dan heb je ook geen cellular.quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Rainesz het volgende:
@ Trigger_Hippie
Voor zover ik dan weet is er verder geen mogelijkheid om verbindingen uit te schakelen.
Dan zou je evt toch Mail&Java voor de resterende tijd moeten verwijderen,en tegen tijd dat het abonnement ingaat weer even de instellingen opvragen.
Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als iemand weet hoe dit te voorkomen valt, laat me aub weten.
Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef mikieu het volgende:
[..]
Je kan gewoon een screen maken met CTRL SHIFT P hoor
Hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Achja. Dit werkt ook, alleen als ik niet 2 sec wacht staat die message er nog.Maar het ging meer om de inhoud.
Probeer eens healthcheck te installeren, weet zo niet in welke repository hij staat.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Haha
Ff een vraagje, ik heb eigenlijk geen idee welke Firmware ik erop heb, maar ik heb hem op die 900mhz gezet dus ik zie dat niet meer bij instellingen>over het product, is dit nog ergens na te gaan?
Dat is PR 1.2, we zitten nu op PR 1.1.1 volgens mij. Die firmware update is nog niet uit en het is ook onduidelijk wanneer hij nou eindelijk komtquote:Ik heb hem net 2 weken, dus weet niet of er al een nieuwe firmware is, maar zag op een site een heel ander virtueel toetsenbord, menu zonder meer, en nog wat dingetjes.
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |