x2 zou hem ook graag willenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heeft iemand toevallig het installatie bestand van airport touch? hij is helaas via ovi store niet meer te downloaden....
In je root idd, niet in je rootfs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:50 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik probeer gepirateerde Sygic te installeren, probleem is echter dat de package ~2 GB is en per se op je root moet. Ik heb hier echter geen plek voor (rootfs is sowieso maar 280MB), hoe hebben jullie dit gefixt?
http://www.mytrendyphone.nl/shop/nokia-n900-stylus-23070p.htmlquote:Op woensdag 14 april 2010 20:33 schreef Nooxx het volgende:
Ik ben mijn stylus kwijt!
Heeft iemand er toevallig nog 1 over? of weet iemand waar je die haalt?
Ik zat wel wat te knooien, maar ik kreeg dat nog niet helemaal werkend. binnenkort maar is verder kijken ermeequote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Heb maar eens Firefox erop gezet.
Even erg wennen,maar dat Weave sync is een geweldige addon
Heb een paar keer heel kort firefox gebruikt maar kan er nog niet echt aan wennen. Maar ik moet toegeven dat ik het nog niet een echte kans heb gegevenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Heb maar eens Firefox erop gezet.
Even erg wennen,maar dat Weave sync is een geweldige addon
Officiele extra levels?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier enkele games en programma's die ik wel is gebruik...
Games:
Angry Birds (inclusief extra levels)
Handiger dan geintegreerde MSN?quote:Blubbels
Bounce
Disc (4 op een rij)
Applicaties:
aMSN
Waar laat hij dat zien? Waar komt de data vandaan?quote:AutoDisconnect (automatisch je WLAN laten uit schakelen)
Batlevel (widget voor je bureaublad)
Battery-eye (monitoring voor je batterij)
BatteryGraph (iets uitgebreider dan de applicatie hierboven)
Birthday (laat al je verjaardagen zien)
Werkt dat goed?quote:Conky (laat info zien)
Firefox
gTranslate (google translater)
HealthCheck (Uitgebreid info programma)
NS Schedule
quote:Adblock plus
Personal IP Address
Personal Dataplan Monitor
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar programma's van anderen...
Ik kan er ook een aantal niet updaten (engelse versie).quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:49 schreef SinofEnvy het volgende:
Huh, raar. Ik heb nu in m'n app manager een lijstje apps staan die ik kan updaten, maar het gros ervan kan ik niet updaten omdat "Het update bestand beschadigd is". Heeft iemand anders dit ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |