Nicequote:Op zondag 25 april 2010 17:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
Komende donderdag krijg ik hem eindelijk binnen. Ben eens benieuwd of het inderdaad een waardige opvolger is voor mn nokia n95-8gb
Dank u, ben helemaal hyper. Counting the days, sort of speak. Lees zoveel goeds over de N900. Cant waitquote:
De Duke Nukem Forever van Nokiaquote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://nokia-n900.com/for(...)00-hongkong-release/
Ligt eraan of je nu je mobiel wil hebben of nog dik meer dan een half jaar wil wachten. De N9 (N9-01) (?) zal op z'n vroegst het vierde kwartaal gereleased worden, maar ik denk dat ze zich verkijken op MeeGo en dat het voor een Amerikaanse release pas begin 2011 wordt en Europa pas over een jaar.quote:Op zondag 25 april 2010 13:21 schreef NoNickOne het volgende:
Is het verstandig om dit toestel nu nog te bestellen? Of kan ik beter op zijn opvolger wachten?
Dat had je vantevoren even moeten vragen, dan had ik je gewaarschuuwdquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz,KPN/Hi internet abbo was misschien niet beste keus haha.
Krijg nu al sms dat ik bijna over me Fair Use Policy heenga. en dan moet ik nog 3 weken tot me volgende afschrijving haha.
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.quote:Op zondag 25 april 2010 18:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat had je vantevoren even moeten vragen, dan had ik je gewaarschuuwdHeb zelfs op m'n N95 ook een aantal keer zo'n sms gehad
Dat is de enige reden dat ik voor de n900 naar vodafone ben overgestapt
Ik ben wel eens er overheen gegaan met 230mb, en ook wel eens niet er overheen gegaan met zo'n 400mb, slaat nergens op daarquote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.
En net even gekeken,zit nu pas op 225mb.
Volgens mij ook maar hoe het KPN uitkomt met die onzin smsjes
quote:Op maandag 26 april 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Screenprotector voor de N900! Hij zit er nu op en het touchscreen werkt nog perfect. Alleen het voelt wel iets anders aan.
Ik heb hem erop gekregen zonder luchtbelletjes eronder..
aanrader![]()
http://cgi.ebay.nl/3x-LCD(...)D8959818599166780687
Voor 1,50 euro krijg je er 3, de 1e heb ik verneukt..en de 2e zit er netjes opquote:
Ik kreeg een smsje toen ik over de 2 GB heen zat. (KPN)quote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Blijft nog raar eerste maand zat ik dik over de 300mb verbruik. en niks van gehoord.
En net even gekeken,zit nu pas op 225mb.
Volgens mij ook maar hoe het KPN uitkomt met die onzin smsjes
Heb hem ook maar besteldquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor 1,50 euro krijg je er 3, de 1e heb ik verneukt..en de 2e zit er netjes op
Als je perongeluk een kras erop krijgt.....
Trouwens ik gaf een foute link, ik had deze gekocht
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260590662634
Ongeveer 2 weken, maar dat kwam omdat er wat as in de lucht zatquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteldKost echt helemaal niks.
Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?
Minderquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef SinofEnvy het volgende:
GodverdetyfusIk laat net m'n N900 van de trap vallen (dom dom dom), hij slide nu niet meer goed open... sowieso, eerst kon ik hem met een duim aan één kant van het scherm gewoon omhoog drukken en dan kwamen beide kanten mee voor een soepele slide, nu moet ik hem echt aan beide kanten omhoog drukken anders blijft een kant een beetje haken. Ook gaat hij niet meer soepel dicht, bij het dichtdoen voelt het alsof er wat zand tussen zit ofzo. Kut kut kut.
Dit valt zeker niet onder een of andere standaard verzekering, he?(gezien eigen schuld, en kan moeilijk zeggen dat hij uit zichzelf ineens zo werd)
In ieder geval 1 in rijssen (ov), het staat ergens op de nokia site. Ik zal ook ff voor je zoeken. het heet nu Nokia Care Point volgens mijquote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef SinofEnvy het volgende:
Openschroeven lijkt me geen plan, 'tis priegelwerk voor zover ik kan zien en doe het sowieso liever niet.
Waar zijn Nokia service points in Nederland? Ik kan iig proberen te doen alsof m'n neus bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |