Wat zou je graag willen? Alles kanquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
als ik hier alles lees begrijp ik er allemaal niets van wat je er mee kan doen

ik heb totaal geen idee wat allemaal kan enzo, ik heb nu een paar spelletjes enzo er op staan, maar niet echt speciale dingen ofzo,quote:

Ik heb het wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja kan, maar dat zit nog in beta. Even zoeken op led color ofzo. Maar als je het fout doet verneuk je wel meteen je n900

Ik werd afgeschrikt door dat bericht dat hij je n900 kon bricken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het wel.
im's, sms, e-mails en calls flashen allemaal een ander kleurtje.

Ik heb ook alleen de kleurtjes veranderd en verder geen truukjes uitgehaald. Vond het wel handig, zeker op het werk, dan weet ik of ik wel of niet moet kijken. E-mailtjes kunnen wel wachten, maar als ik gebeld wordt is het vaak wat dringender enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik werd afgeschrikt door dat bericht dat hij je n900 kon bricken.

Gebruik zelf Witter en Tweego.quote:

Tweego ziet er dan wel weer geweldig uit en werkt perfect voor het simpele reply, retweet en normaal tweetsquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:11 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Gebruik zelf Witter en Tweego.
Alleen laatste is echt nog in de babyschoentjes,kan niet eens me mentions e.d. zien.
Witter is makkelijk,overzichtelijk en compleet.

Bij applicatiebeheer denk ikquote:Op woensdag 7 april 2010 00:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
kunnen wel veel zooi op tel. 2000 sms geen probleem. bij bestandsbeheer heb je veel dingen die je kunt downloden, is dat zinvol?
 Jahoor, gewoon ff rondkijken.
  Jahoor, gewoon ff rondkijken.  

ja heb ik gedaan, maar ik kan het niet vinden en mijn vertalen naar het nederlands is niet zo bestquote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef sc00p het volgende:
[..]
Bij applicatiebeheer denk ikJahoor, gewoon ff rondkijken.
Sommige games zijn sowieso wel een aanwinst

quote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanmiddag ook een N900 online besteldlaat maar komen

Heb wel ff getwijfeld, maar ik hoop dat hij op voorraad is. anders duurt het nog wel ff wat langerquote:

Beste beslissing in je leven.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanmiddag ook een N900 online besteldlaat maar komen

Vodafone bel+sms+web 200, eerste 12 maand 25 euro en laatste 12 maand 35 ofzo. Toestel gratisquote:

Ja dan heb je een klein probleem, dan kun je alleen in de ovi store goed rondkijken, die is nederlands.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja heb ik gedaan, maar ik kan het niet vinden en mijn vertalen naar het nederlands is niet zo best

quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja dan heb je een klein probleem, dan kun je alleen in de ovi store goed rondkijken, die is nederlands.

USB kabel er in, "Mass storage mode", ROM er op zetten en die rom opzoeken als je DrNokSnes opstartquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik heb alleen iets gevonden met "ColEm"
Btw hoe vind je "rom" spellen voor de "DrNokSnes" en "iNES" en "MasterGear" en "VGB" en "VGBA"
zijn allemaal soort gameboy/ps app's.
maar als je het opent kun je wel spel spelen als je eerst "rom" hebt wat opgeslagen staat in je N900 map ofzo ??
hoe doe je dat dus ?
 .
. 

oh , oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
USB kabel er in, "Mass storage mode", ROM er op zetten en die rom opzoeken als je DrNokSnes opstart.
Die roms moet je illegaal ergens zien te verkrijgen

Gewoon googlen naarquote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oh , oke.
Nou dan kan ik het denk beter laten zitten
want zo technisch ben ik niet dat ik roms van spellen ergens kan vinden
nja iig bedankt !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |