Enige manier waarop ik het weer werkend kan krijgen is de widget weghalen en weer toevoegen :Squote:
Met alle maps is dat toch 1,8 GB. Maps gaan in MyDocs dan ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef sc00p het volgende:
Net sygic van de piratenbaai gehaald, werkt perfect
Zou je kunnen uitleggen hoe je die hebt geīnstalleerd? Hij blijft bij mij maar crashen en van die posts in gebrekkig Engels op piratebay wordt het niet echt duidelijk...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef sc00p het volgende:
Net sygic van de piratenbaai gehaald, werkt perfect
Foto's die je zelf gemaakt hebt met de camerafunctie zegmaar?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:42 schreef soapie het volgende:
Zijn er meer mensen die dit hebben??
Als ik mijn foto's wil bekijken krijg ik alleen maar zwarte vakjes. Als ik erop klik krijg ik wel de foto te zien...
Is er ergens een instelling niet goed ofzo. Is namelijk nooit geweest...
Ja, maar ook afbeeldingen die er al opstonden. Die staandaarddingen van nokia dus.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Foto's die je zelf gemaakt hebt met de camerafunctie zegmaar?
In de root van je telefoon zetten, rootsh installeren en de .deb installeren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:37 schreef Multiply het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen hoe je die hebt geīnstalleerd? Hij blijft bij mij maar crashen en van die posts in gebrekkig Engels op piratebay wordt het niet echt duidelijk...
Dat had ik pas ook. Hij maakt van meest recente foto's (staan normaal onderaan) eerst thumbnails en werkt naar boven toe. Gewoon een kwestie van even alles opnieuw laten genereren dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:31 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja, maar ook afbeeldingen die er al opstonden. Die staandaarddingen van nokia dus.....
Heb je die dingen gezien die er in komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Als het goed is eind deze maand PR 1.2
Nee? Ik heb alleen een lijst van bugfixes gezien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je die dingen gezien die er in komen
http://maemo.org/news/pla(...)e_next_major_update/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee? Ik heb alleen een lijst van bugfixes gezien.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker PSX roms spelen op m'n N900, werkt nog niet perfect, maar de emulator is al erg goed
Die werkt redelijk volgens mij, wel behoorlijk traag. En je kan hem dan ook met een PS3 controller spelenquote:
Voor PSX games? Daarvoor gebruik ik nu PSX4ALL, maar draait nog niet geweldig.quote:
Ik snap dat hele verhaal nog niet preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik begrijp dus dat Maemo 5 op de N900 binnenkort exit is? en dat het dan mogelijk is om MeeGo erop te zetten?
Ja zoiets dacht ik al ja, maar daar hebben we nu toch nog niks aan, zal een tijdje zijn voordat er een echt bruikbare versie is. Nu maar hopen dat Nokia Maemo niet gaat verwaarlozen omdat MeeGo er aan komt. Volgens mij zijn het nog aparte ontwikkelingsteams dus kunnen we nog mooi een stuk verbetering van Maemo meemaken en over een tijdje overstappen op MeeGo.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De eerste testversie van het nieuwe mobiele besturingssysteem MeeGo moet voor het einde van maart op de N900 en op Atom-laptops draaien. Nokia kondigde vorige maand aan dat Maemo in het nieuwe Linux-OS zou opgaan.
http://tweakers.net/nieuw(...)eind-deze-maand.html
Ben zelf heel blij met het touchscreen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe werkt trouwens het touchscreen van de N900?
Kun je daar is wat over vertellen? ben er wel benieuwd naar.
Ik heb zelf nog nooit een mobiel gehad met touchscreen, heb momenteel nog de N96
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hartstikke bedankt voor de review!![]()
Je hebt me overtuigd Over 2 maandjes kan ik een nieuwe mobiel uitkiezen, en dat word de N900!
Ik heb hem bij de Belcompany gehaald, met een 2jarig bel+sms+web abo van Vodafone (35eu per maand), m'n abo gaat pas over 3,5 maand in, maar ik heb mn telefoon al gekregenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dankjewel! helemaal top
Heb net ook wel wat pagina's op het forum van tweakers door gelezen...mensen zijn er dus echt tevreden over!
Maja helaas moet ik nog 2 maandjes wachten..of er moet een aanbieder een goede aanbieding hebben...
Klinkt goed, en hoeveel belminuten heb je erbij?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de Belcompany gehaald, met een 2jarig bel+sms+web abo van Vodafone (35eu per maand), m'n abo gaat pas over 3,5 maand in, maar ik heb mn telefoon al gekregen
Ik zit nu nog bij Hi,quote:Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klinkt goed, en hoeveel belminuten heb je erbij?
Ik heb nu het volgende met een Nokia N96
KPN Flexibel bundel 100
Minuten/sms per maand 100
Tarief per maand ¤ 20,-
Tarief per minuut/sms ¤ 0,20
Buiten bundeltarief per minuut/sms ¤ 0,30
+ internet 10,00
+ onbeperkt sms 10,00
dus 40 euro maandelijks...
Wist ik het maarquote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor PSX games? Daarvoor gebruik ik nu PSX4ALL, maar draait nog niet geweldig.
Wat is MAME precies?
Als ik hem dan via die website bestel,quote:Op maandag 29 maart 2010 18:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zit nu nog bij Hi,
Hi 20 (studenten, dus 16eu)
Eindeloos internet 10eu
Eindeloos sms 10eu
Volgens mij heb ik nu 175minuten, en ik betaal totaal 36eu p maand nu.
Straks bij Vodafone:
275minuten of 550 smsjes, eindeloos internet, voor 35eu p maand.
Ik ga dus straks iets achteruit qua smsjes maar dat ga ik wel redden.
Ik ga de eerste 6maanden 20eu betalen, en de 18maanden daarna 40eu. Dat is als je het in de belcompany winkel bestelt. Als je het via de website aanvraagt heb je 24maanden 35eu, maar dat komt dus uiteindelijk op hetzelfde neer
http://www.belcompany.nl/(...)afone/nokia_n900.htm
Dit is een erg goede aanbieding, helemaal omdat de Belcompany de enige is die de N900 snel kan leveren, en een betrouwbare winkel vind ik toch wel erg fijn
Yupquote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vodafone Bel+sms+web 275 2jr
Er zit dus een SMS verdubbelaar bij?
N900quote:Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nokia N96
KPN Flexibel bundel 100
Minuten/sms per maand 100
Tarief per maand ¤ 20,-
Tarief per minuut/sms ¤ 0,20
+ internet 10,00
+ onbeperkt sms 10,00
dus 40 euro maandelijks...
En het is 35p maand he! Dus ook nog eens goedkoper qua geld!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
N900
Bel+Sms+Web 275
275minuten of 550 smsjes
Onbeperkt internet
40 euro maandelijks
Dus ben ik veel goedkoper uit, als je kijkt naar de belminuten.
maar geen onbeperkt sms, maar met de smsjes kom ik dan wel uit.
Ik ben zelf van Hi naar Vodafone overgestapt vanwege het internet, die is bij Vodafone veeel sneller en je hebt ook niet zo'n last van de belachelijke fair use policy (bij Hi heb ik 3x een waarschuwing gekregen, met 250mb per maand zit je al in de problemen, bij vodafone is dit 2.5gb+)quote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit klinkt wel interessant![]()
Ik heb momenteel nog een abbo dus lopen bij kpn, kijken wat voor abbo ze mij kunnen aanbieden met de N900.
Morgen maar is even info winnen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik had eerst Hi (sletje van kpn), maar heb nu Vodafone. Nu heb ik tenminste constant bereik, ook in de trein of onderweg. Hi viel constant weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |