Ik vind het ongelofelijk hard. Er komt echt een bak geluid uit dat dingquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Wisheh het volgende:
Zijn er ook mensen die het geluid erg zacht vinden? Me N95 8GB daar kwam me toch een partij lawaai uit. Die hoorde ik tenminste goed. Bij de N900 vind ik het erg tegenvallen hoe hard de beltonen en algemene tonen gaan. Iemand tips of tweaks?
Oh dat is wel jammer, ik ging er stiekem van uit dat de N900 wel hetzelfde lawaai zou kunnen makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Wisheh het volgende:
Zijn er ook mensen die het geluid erg zacht vinden? Me N95 8GB daar kwam me toch een partij lawaai uit. Die hoorde ik tenminste goed. Bij de N900 vind ik het erg tegenvallen hoe hard de beltonen en algemene tonen gaan. Iemand tips of tweaks?
Er komt meer lawaai uit dan de gemiddelde laptopquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, ik ging er stiekem van uit dat de N900 wel hetzelfde lawaai zou kunnen maken
Vind je het een telefoon dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:13 schreef Reintji het volgende:
Las een review op die kekke cowboy site en daar waren ze zeer content met de prestaties. Alleen de 'telefoon-functies' werden als minder omschreven. Toch vrij fundamenteel voor een telefoon lijkt me. Zijn er hier gebruikers die dat kunnen bevestigen/ontkennen?
Via 'alsamixer' in je terminal kan je per kanaal (in/out) volume beter instellen. Wellicht dat het daar zacht staat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Wisheh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |