Wie zegt dat ze die huizen van de buren niet goed hebben onderzocht? Politie zegt zelf dat ze uitgebreid onderzoek hebben gedaan bij verschillende buren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:59 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, maar minimaal even alle huizen van de buren onderzoeken of ze daar niet ergens in een kelder ofzo is opgesloten. Nogmaals: ik vind het vreemd dat de politie de zaak niet op eigen kracht heeft kunnen oplossen terwijl ze al een week wisten dat één van de buren voor 95% zeker de dader was.
Dat mag pas als er gegronde twijfel is aan iemands verhaal en dan nog met de benodigde papierwinkel, anders wordt ze misschien wel gevonden maar kun je de dader niet vervolgen omdat het bewijs onrechtmatig is verkregen. Je hebt geen recht om iemands huis overhoop te halen alleen om het naakte feit dat er een meisje kwijt is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:59 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, maar minimaal even alle huizen van de buren onderzoeken of ze daar niet ergens in een kelder ofzo is opgesloten. Nogmaals: ik vind het vreemd dat de politie de zaak niet op eigen kracht heeft kunnen oplossen terwijl ze al een week wisten dat één van de buren voor 95% zeker de dader was.
AARRGHHG ben je nou zo dom.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, alleen de huizen van de buren doorzoeken. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen. Als je zo goed als zeker weet dat één van de buren de dader is, dan doorzoek je toch meteen de mogelijke huizen. Lijkt mij tenminste. In dit geval hadden ze helaas waarschijnlijk niets gevonden, maar toch... misschien hadden ze wel een andere aanwijzing gevonden.
liegen hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat je het gedaan hebt hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Ik heb het al 5x verteld, maar nog een keer dan. De politie wist van de moeder dat een van de buren had aangebeld en dat Milly daarom het gesprek moest verbreken. 10 minuten later kon de moeder Milly al niet meer bereiken. Als na onderzoek geen van de buren vertelt dat hij nog bij Milly heeft aangebeld, is dat dus bewijs dat iemand liegt en dat één van de buren dus voor 99% zeker de dader is of minimaal weet wat er is gebeud.
't Heeft geen zin eh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHG ben je nou zo dom.
Met de kennis van NU weten we dat het die buurman is geweest. Maar toen kan je niet anders dan het verdacht vinden en die persoon erg graag willen vinden. Maar het kan ook prima dat die buurman andere redenen heeft het niet te vertellen en ze erna uit huis is gegaan of er NOG iemand langskwam
Kijk, het circus is compleet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben het voor een keer zowaar met je eens. En nee, er hoeven geen deuren ingetrapt te worden. Als er in een buurt een kind vermist is, werken de buren graag mee aan het onderzoek.
ja inderdaad stel ik heb een grondig hekel aan mijn buren en ik meld bij de politie dat ik de buurman samen met haar heb gezien terwijl dit niet zo is. Gewoon om de buurman eens lekker dwars te zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:03 schreef kahaarin het volgende:
Lekker snel!![]()
[..]
Dat mag pas als er gegronde twijfel is aan iemands verhaal en dan nog met de benodigde papierwinkel, anders wordt ze misschien wel gevonden maar kun je de dader niet vervolgen omdat het bewijs onrechtmatig is verkregen. Je hebt geen recht om iemands huis overhoop te halen alleen om het naakte feit dat er een meisje kwijt is.
Oh ja, vrijdag was het hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef inZanity het volgende:
OP moet ff aangepast worden.
datums kloppen niet.
Klinkt erg aannemelijk. Volgens mij zeiden ze tijdens de persco nog iets over een tip van een van de buren in het weekend of op maandag? Zou wellicht verklaren waarom ze zaterdagavond dieper in die kerel zijn gedoken en erachter kwamen dat hij agent was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
liegen hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat je het gedaan hebt hoor...
woensdag avond laat vermist... volgende dag wordt sporenonderzoek gedaan misschien al gestart met buurt ondervraging, alle informatie moet worden geverifieerd, alibi's worden nagetrokken, er moet geprofiled worden, daar gaat zo 1-2 dagen overheen dus is het al maandag, wie weet gaat er een telefoontje naar de dader op dinsdag dat ze hem nog even willen spreken, hij wordt zenuwachtig en verteld het zijn vriendin op dinsdag ochtend...
En wie weet wanneer Milly's moeder het heeft verteld van de buurman, misschien pas na een tijdje
Dit dusquote:Je kan geen razzia's doen aan de hand van één zin.
Precies, je moet echt een reden hebben om een huis te onderzoeken, en ook een bevelschrift anders is alles wat je vindt niet toelaatbaar bij de rechter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja inderdaad stel ik heb een grondig hekel aan mijn buren en ik meld bij de politie dat ik de buurman samen met haar heb gezien terwijl dit niet zo is. Gewoon om de buurman eens lekker dwars te zitten.
Mens, check de feiten. Tegen de tijd dat haar ouders alarm sloegen en de politie begon met zoeken was ze dood en waarschijnlijk zelfs al begravenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Gia het volgende:
Als ze met een speurhond langs de huizen waren gelopen dan was ze waarschijnlijk veel eerder gevonden.
Misschien om 8 uur 's avonds al! Levend? In elk geval nog niet begraven. Dat zal hij toch niet voor 's avonds laat of 's nachts gedaan hebben!
Waarom zou die dat niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Gia het volgende:
Als ze met een speurhond langs de huizen waren gelopen dan was ze waarschijnlijk veel eerder gevonden.
Misschien om 8 uur 's avonds al! Levend? In elk geval nog niet begraven. Dat zal hij toch niet voor 's avonds laat of 's nachts gedaan hebben!
Alsof begraven-niet begraven nog uitmaakt, op dat punt. En wie gaat er in godsvredesnaam een paar uur nadat een meisje van 12 weg van huis is een speurhond in zetten? Dan ben je toch niet wijs? Zullen alle pubermeisjes leuk vinden die nog even langs een vriendinnetje hoppen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Gia het volgende:
Altijd zo typisch dat bepaalde mensen dat bij elke zaak komen zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
En waarom boeit dit meer dan alle anderen verdwijningen/moordzaken?
Altijd zo typisch
De moeder van Milly werd om 8 uur pas ongerust, is iedereen bij langs gaan bellen en heeft toen de politie pas ingeschakeld nadat ze wist dat niemand haar nog had gezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Gia het volgende:
Hoeveel meisjes van 12 zijn er door de buurman ontvoerd en vermoord?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Altijd zo typisch
Nee, jij denkt niet goed na, sorry.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHG ben je nou zo dom.
Met de kennis van NU weten we dat het die buurman is geweest. Maar toen kan je niet anders dan het verdacht vinden en die persoon erg graag willen vinden. Maar het kan ook prima dat die buurman andere redenen heeft het niet te vertellen en ze erna uit huis is gegaan of er NOG iemand langskwam
Waarom kom je steeds met deze oneliner? Over welke verdwijningen/moordzaken heb jij het die niet in het nieuws zijn geweest?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Altijd zo typisch
Ik denk dat als ze om 20:00 langs de huizen waren geweest met een speurhond men haar niet levend had gevonden, ik denk dat ze meteen is vermoord. Maar als ze meteen met een speurhond de huizen waren langsgegaan hadden ze misschien iets gevonden waardoor de ouders niet dagenlang in een martelende onzekerheid moesten doorbrengenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Gia het volgende:
Voor mij: omdat een politieagent de dader is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Altijd zo typisch
savonds of snacht valt meer op dan overdag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Gia het volgende:
In elk geval nog niet begraven. Dat zal hij toch niet voor 's avonds laat of 's nachts gedaan hebben!
Mwa, in NWS heb je niet veel nodig om een stel 'HET HAD ANDERS GEMOETEN HET SYSTEEM DEUGT NIET WE MOETEN DE PRESIDENT AFZETTEN WATERSTOFPEROXIDE 4 LIFE!'--edit- te vinden die 12 topics vol weten te lullen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Altijd zo typisch
Neuh, dat jij verre van een columbo bent blijkt wel. En daar laten we het maar bij. Want je bent werkelijk te dom te snappen dat er meer opties waren toen dan alleen deze. En je niet op basis van 1 zin, die ook nog eens verkeerd gesproken of begrepen kan zijn als een stel fuckin cowboys de hele buurt kan doorzoekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, jij denkt niet goed na, sorry.
Ik heb je toch al verteld waarom de politie zo goed als zeker kon weten dat een van de buren de dader was. Ze weten dat een buurman om half zes aanbelde. Dat had Milly haar moeder verteld over de telefoon. Aangezien tijdens het onderzoek géén van de buren vertelde dat hij inderdaad om half zes even bij Milly had aangebeld, is dat dus een hele sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde dus inderdaad de dader is. Als de persoon die aanbelde verder niets heeft gedaan, had hij het wel aan de politie verteld. Gewoon 1 + 1 bij elkaar optellen. Daar hoef je echt geen columbo voor te zijn.
En jij denkt dat Sander haar al voor 8 uur begraven had? In een tuin waar je zo over de heg kijkt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De moeder van Milly werd om 8 uur pas ongerust, is iedereen bij langs gaan bellen en heeft toen de politie pas ingeschakeld nadat ze wist dat niemand haar nog had gezien.
En wat nu als die agent heeft toegegeven dat die heeft aangebeld voor een kopje suiker en dat die daarna gewoon is weggegaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik heb je toch al verteld waarom de politie zo goed als zeker kon weten dat een van de buren de dader was. Ze weten dat een buurman om half zes aanbelde. Dat had Milly haar moeder verteld over de telefoon. Aangezien tijdens het onderzoek géén van de buren vertelde dat hij inderdaad om half zes even bij Milly had aangebeld, is dat dus een hele sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde dus inderdaad de dader is. Als de persoon die aanbelde verder niets heeft gedaan, had hij het wel aan de politie verteld. Gewoon 1 + 1 bij elkaar optellen. Daar hoef je echt geen columbo voor te zijn.
Reken erop dat dan het huis van die buurman wordt onderzocht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja inderdaad stel ik heb een grondig hekel aan mijn buren en ik meld bij de politie dat ik de buurman samen met haar heb gezien terwijl dit niet zo is. Gewoon om de buurman eens lekker dwars te zitten.
En hoe had je er achter willen komen wie van de buurmannen dat was? Met in je achterhoofd dat je een sluitende bewijsbare zaak moet maken? Juist, door onderzoek, verhoren, verhalen checken en daarna pas huiszoekingen en bevelschriften.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Neuh misschien niet begraven. Maar wel dood.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
En jij denkt dat Sander haar al voor 8 uur begraven had? In een tuin waar je zo over de heg kijkt?
Denk ik niet.
quote:Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Nee hij heeft haar lijk waarschijnlijk ergens verstopt tot de kust veilig wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
En jij denkt dat Sander haar al voor 8 uur begraven had? In een tuin waar je zo over de heg kijkt?
Denk ik niet.
Is dus niet gebeurd want de politie bleef de man zoeken die om half zes bij Milly aanbelde. Logisch ook, want dat er tweemensen aanbelden binnen 10 minuten zou wel héél erg vergezocht zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En wat nu als die agent heeft toegegeven dat die heeft aangebeld voor een kopje suiker en dat die daarna gewoon is weggegaan?
Scanman gaat toch gewoon in een uurtje even bij 50 buurmannen langs. Daar draait ie zn hand niet voor om.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En hoe had je er achter willen komen wie van de buurmannen dat was? Met in je achterhoofd dat je een sluitende bewijsbare zaak moet maken? Juist, door onderzoek, verhoren, verhalen checken en daarna pas huiszoekingen en bevelschriften.
Had de politie dan meteen honden moeten inzetten diezelfde avond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk ik niet.
Nadat hij ala Schwarzenegger even langs een rechter is gereden die hem nog wat verschuldigd was en even voor een halve wijk huiszoekingsbevelen heeft geregeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Scanman gaat toch gewoon in een uurtje even bij 50 buurmannen langs. Daar draait ie zn hand niet voor om.
Speculaasiesquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb de andere threads niet gelezen maar in het kader van we speculeren erop los...
Ze was verliefd op de politieagent en hij heeft daar eens misbruik van gemaakt, toen hij doorhad dat het niet kon met een 12-jarige heeft ie haar uit angst vermoord?
Waar zeg ik dat nou weer dan? Jezus christus was is dit voor site man. Lul niet zo dom!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Scanman gaat toch gewoon in een uurtje even bij 50 buurmannen langs. Daar draait ie zn hand niet voor om.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Is dus niet gebeurd want de politie bleef de man zoeken die om half zes bij Milly aanbelde. Logisch ook, want dat er tweemensen aanbelden binnen 10 minuten zou wel héél erg vergezocht zijn.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, het circus is compleet.
Nog even, scanmannetje. Heb je enig idee hoe láng 10 minuten zijn? Mijn buurman staat regelmatig aan de deur, of hij een kopje suiker of zout kan hebben. Ik loop naar binnen pak zout, doe het in het kopje, en loop weer terug. Alsjeblieft, dankjewel, twee minuten later gaat de deur dicht. Oh kut, de kat loopt bijna naar buiten, even vangen. Hop weer een minuut kwijt. In de tussentijd ben ik al drie keer bijna onder een auto terecht gekomen omdat ik niet goed oplet. Nou goed, 3 minuten later heb ik de kat, maar kut, telefoon binnen vergeten en de deur is dichtgevallen. En nu?
Nou ja, zo zijn er dus duizenden scenario's mogelijk. Wat iedere zichzelf respecterende rechercheur ook bedenkt. Je kan geen razzia's doen aan de hand van één zin.
Uiteraard. Sowieso het spoor volgen vanaf haar huis. Hoe eerder hoe beter. Een vers spoor is voor die honden makkelijker te volgen dan 3 dagen later of zo. Dan heeft dat geen nut meer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Had de politie dan meteen honden moeten inzetten diezelfde avond?
Dat weet ik niet, maar jij had het er over dat ze misschien voor 8 uur gevonden had kunnen worden, ik weet zeker dat dit niet had gekund.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk ik niet.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lly-vragen-hulp.htmlquote:Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
8 uur, moeder belt politie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk ik niet.
Het gebeurde hier net nogquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Is dus niet gebeurd want de politie bleef de man zoeken die om half zes bij Milly aanbelde. Logisch ook, want dat er tweemensen aanbelden binnen 10 minuten zou wel héél erg vergezocht zijn.
En zelfs rond 20u pas 'zorgen maken'. Rondje bellen, beetje ijsberen, nog maar wat mensen bellen. Rondje door de buurt. Wie weet hoe laat de politie pas groot alarm sloeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar jij had het er over dat ze misschien voor 8 uur gevonden had kunnen worden, ik weet zeker dat dit niet had gekund.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)lly-vragen-hulp.html
Jij hebt toch kinderen? (quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso het spoor volgen vanaf haar huis. Hoe eerder hoe beter. Een vers spoor is voor die honden makkelijker te volgen dan 3 dagen later of zo. Dan heeft dat geen nut meer.
*zucht* Toch in elk geval dezelfde avond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar jij had het er over dat ze misschien voor 8 uur gevonden had kunnen worden, ik weet zeker dat dit niet had gekund.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)lly-vragen-hulp.html
Dan mogen er nog wel 100'den honden bij komen om elke keer dat iemand niet op tijd thuis en onbereikbaar is, die persoon op te sporen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso het spoor volgen vanaf haar huis. Hoe eerder hoe beter. Een vers spoor is voor die honden makkelijker te volgen dan 3 dagen later of zo. Dan heeft dat geen nut meer.
Hij zag het in 1e instantie niet als echt misbruik omdat ze zelf stikverliefd was ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Speculaasies
Ik heb er ook één: wat als ze vaker werd misbruikt door die vage buurman, en het nu uit de hand was gelopen?
Wat een stompzinnige reactie hier zeg. Om te kotsen gewoon.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nadat hij ala Schwarzenegger even langs een rechter is gereden die hem nog wat verschuldigd was en even voor een halve wijk huiszoekingsbevelen heeft geregeld![]()
Uiteraard keer je dan ff 50 huizen ondersteboven en mep je iedereen neer die het hier niet mee eens is
De politie gaat echt geen honden inzetten na 1 telefoontje van een ongeruste moeder. Zover ik weet was het die avond niet duidelijk dat het om een misdrijf ging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo goed weet, moet je de politie maar gaan helpen. Die kunnen zulke heldere lichten als jij goed gebruiken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige reactie hier zeg. Om te kotsen gewoon.
Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd. Verder zeg ik dat ik het raar vind dat dus niet alles op alles is gezet en de huizen van de buren zijn onderzocht. That's it. En vanwege dat idee zitten een paar simpele zielen nu te pogen om mij belachelijk te maken? Jezus wat een wereld. Zoek het maar uit. Ik ga er vandoor.
RIP Milly.
De zoontjes van Gia gaan alleen onder toezicht van een Rooms Katholieke priester naar de mis en naar zondagsschool en daar gebeurt nooit iets .quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt toch kinderen? (.) Die zijn zeker nóóit recalcitrant of te laat thuis of laten ff niets van zich horen? Nee hè?
Die redenen die jij al 10x hebt genoemd zijn geen reden om direct elk huis in de buurt uit te kammen imho.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef scanman1 het volgende:
Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd.
Ze konden het helemaal niet weten. Ze konden weten dat het verdacht was, en erin duiken. Precies wat ze gedaan hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd. Verder zeg ik dat ik het raar vind dat dus niet alles op alles is gezet en de huizen van de buren zijn onderzocht. That's it. En vanwege dat idee zitten een paar simpele zielen nu te pogen om mij belachelijk te maken? Jezus wat een wereld. Zoek het maar uit. Ik ga er vandoor.
RIP Milly.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zelfs rond 20u pas 'zorgen maken'. Rondje bellen, beetje ijsberen, nog maar wat mensen bellen. Rondje door de buurt. Wie weet hoe laat de politie pas groot alarm sloeg.
Raarquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
RIP Milly.
Idd. Achteraf lijkt de 'geëmotioneerde' burger het allemaal beter te weten, maar wanneer het in praktische zin iets langer doorgedacht zal worden, zal hij tot de conclusie komen dat het onmogelijk en belachelijk is om zo te handelen bij alle soortgelijke voorvallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
De politie gaat echt geen honden inzetten na 1 telefoontje van een ongeruste moeder. Zover ik weet was het die avond niet duidelijk dat het om een misdrijf ging.
Hmm de kerk wil je tegenwoordig ook niet meer blind vertrouwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De zoontjes van Gia gaan alleen onder toezicht van een Rooms Katholieke priester naar de mis en naar zondagsschool en daar gebeurt nooit iets .
Het ene kind is het andere niet. Als zowel vader als moeder aangeven dit niet als normaal gedrag te zien van hun dochter, dan is het m.i. normaal dat de politie zo snel mogelijk reageert. Kom op zeg, ouders kennen hun kinderen echt wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt toch kinderen? (.) Die zijn zeker nóóit recalcitrant of te laat thuis of laten ff niets van zich horen? Nee hè?
Ik zou zó graag je reactie willen zien, als bij het eerste de beste meisje dat ff te laat bij een vriendinnetje bleef omdat ze boos was op haar moeder de hele heutemeteut erbij was gehaald. Van óns belastinggeld he Giaatje, van ónze centjes!
Hoe dan in vredesnaam?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht* Toch in elk geval dezelfde avond.
Precies, dus je kinderen zijn daar veiligquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Maar on the upside; die misbruiken alleen en moorden niet
Ze was toch gewoon thuis?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Raar
Denk dat dit toch de normale gang van zaken is bij een meisje wat te laat thuiskomt.
Ken je de term 'pubertijd'?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Het ene kind is het andere niet. Als zowel vader als moeder aangeven dit niet als normaal gedrag te zien van hun dochter, dan is het m.i. normaal dat de politie zo snel mogelijk reageert. Kom op zeg, ouders kennen hun kinderen echt wel.
Om antwoord te geven op je eerste vragen: Nee, mijn kinderen zij niet recalcitrant en dat hoeft ook niet. Meestal bellen ze als ze later thuiskomen dan verwacht. Komt het eens voor dat het later wordt en ze bellen niet, dan ben ik niet meteen in paniek, omdat ik weet waar ze zitten en ik zo even daar naartoe kan gaan of bellen mocht ik me na ettelijke uren zorgen gaan maken.
Mocht één van mijn kinderen 3 uur te laat thuis zijn en ik kan hem niet bereiken of ze bellen niet, en ze zijn niet waar ze horen te zijn, dan weet ik dat er iets niet klopt.
Wel ja. En hoe vaak hoor je ouders wel niet "Dat zou mijn kind noooooit doen" zeggen terwijl je hun kind op heterdaad betrapt hebt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Het ene kind is het andere niet. Als zowel vader als moeder aangeven dit niet als normaal gedrag te zien van hun dochter, dan is het m.i. normaal dat de politie zo snel mogelijk reageert. Kom op zeg, ouders kennen hun kinderen echt wel.
Om antwoord te geven op je eerste vragen: Nee, mijn kinderen zij niet recalcitrant en dat hoeft ook niet. Meestal bellen ze als ze later thuiskomen dan verwacht. Komt het eens voor dat het later wordt en ze bellen niet, dan ben ik niet meteen in paniek, omdat ik weet waar ze zitten en ik zo even daar naartoe kan gaan of bellen mocht ik me na ettelijke uren zorgen gaan maken.
Mocht één van mijn kinderen 3 uur te laat thuis zijn en ik kan hem niet bereiken of ze bellen niet, en ze zijn niet waar ze horen te zijn, dan weet ik dat er iets niet klopt.
Zeer aannemelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
8 uur, moeder belt politie.
Politie: Ja maar mevrouw, gebeurd zo vaak dat een meisje effe weg is. Probeer het om 10 uur nog eens.
10 uur, moeder belt politie.
Ow mevrouwtje, dat is toch wel zorgwekkend. We sturen even een agent langs.
22:30 agent komt langs. stelt eerste vragen.
23:00 Agent denkt dat een serieus vermissing is, gaat bellen met bureau.
Lijkt me geen onrealistisch tijdschema. En dan ben ik waarschijnlijk nog snel met de echte vermissing melding.
Ze was niet te laat thuis! Ze was gewoon al thuis, wachtend op haar ouders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je de term 'pubertijd'?
Begint volgens mij bij meisjes best zo eens rond hun 12e.
Naar het schijnt zijn ze dan ineens wat minder braaf en lief en willen ze nog weleens koppig zijn en toch maar ineens niet meer bellen oid omdat ze zich zo 'volwassen' voelen
Sowieso, in het artikel staat dat ze zich toen pas zorgen begon te maken. Dus het kan best pas 21 of 2130 geweest zijn voor ze de politie belde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer aannemelijk.
Politie slaat bij zo'n melding om 20.00 uur echt geen groot alarm.
Nee, stel je voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De zoontjes van Gia gaan alleen onder toezicht van een Rooms Katholieke priester naar de mis en naar zondagsschool en daar gebeurt nooit iets .
Ze moest nog weg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze was niet te laat thuis! Ze was gewoon al thuis, wachtend op haar ouders.
PUBERS ZIJN ONVOORSPELBAAR GIA, dat wéten agenten en stiekem weten doodongeruste ouders dat ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Gia het volgende:
Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel ja. En hoe vaak hoor je ouders wel niet "Dat zou mijn kind noooooit doen" zeggen terwijl je hun kind op heterdaad betrapt hebt.
Ja, en ze kan zich prima bedacht hebben in de tussentijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze was niet te laat thuis! Ze was gewoon al thuis, wachtend op haar ouders.
Welles welles! Zeker als mama zegt dat ze dat normaal nooit doet! En speurhonden en bloedonderzoek bij iedereen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer aannemelijk.
Politie slaat bij zo'n melding om 20.00 uur echt geen groot alarm.
Maar jou kinderen zijn dan ook perfect, want geschapen naar je eigen evenbeeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
Ze zouden jou een eigen talkshow moeten geven. Echtquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jou kinderen zijn dan ook perfect, want geschapen naar je eigen evenbeeld
Als het meiske een uitgebreide meidenkring had ben je wel even zoet hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, in het artikel staat dat ze zich toen pas zorgen begon te maken. Dus het kan best pas 21 of 2130 geweest zijn voor ze de politie belde.
Eerst beetje zelf bellen, zoeken, eens goed nadenken, nog wat zoeken/bellen
Zo denken heel veel moeders en zo zijn maar erg weinig kinderen. Apart he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kinderen BELLEN maar zullen ECHT niet altijd de waarheid spreken over WAAR ze zijn of WAT ze aan het doen zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Alles swabben en dusten, net als bij CSI! Dan was het binnen drie kwartier opgelost!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en ze kan zich prima bedacht hebben in de tussentijd.
[..]
Welles welles! Zeker als mama zegt dat ze dat normaal nooit doet! En speurhonden en bloedonderzoek bij iedereen!
+ Wat niet weet (of wil weten), wat niet deert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijna volwassen. Heb er nog nooit problemen mee gehad, dus goed opvoeden werkt wel.
Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze zouden jou een eigen talkshow moeten geven. Echt.
Ik hoop zó dat die ouders jouw gezwam niet lezen.
Heb je het erover gehad dat het niet zomaar een man was maar de buurman?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.
Dit was maandag al bekend hoor
heb het hier dinsdag op mijn stage nog over gehad namelijk .
echt triest verhaal dit.
En dan verwacht jij dat de politie meteen alles uit de kast haalt om jouw kinderen te vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Gia het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
PUBERS ZIJN ONVOORSPELBAAR GIA, dat wéten agenten en stiekem weten doodongeruste ouders dat ook.
ELK kind....zelfs de jouwe, vertellen niet alles aan mamma , verbergen dus dingen en komen weleens te laat thuis of liegen over de plaats waar ze zijn geweest omdat ze weten dat pa en ma hysterisch kunnen reageren als ze weten waar en bij wie ze zijn geweest en wat ze hebben uitgevreten
Kinderen hóren recalcitrant te zijn.Dat heeft ontwikkeling, afzetten tegen ouders etc etc.
Het is vandaag een feit geworden, dat was het maandag niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.
Dit was maandag al bekend hoor
heb het hier dinsdag op mijn stage nog over gehad namelijk .
echt triest verhaal dit.
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!
Nog niet misschien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Loedertje het volgende:
Ook jouw zoons spelen doktertje met elkaar.
Ik hoop maar dat dat is omdat je al je stupiditeit op FOK! gooit, en niet tegen je kinderen spuit. Als ze ook maar 1% van jouw waanbeelden overhouden, worden dat later geen malse typetjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijna volwassen. Heb er nog nooit problemen mee gehad, dus goed opvoeden werkt wel.
Dus die ouders hebben haar niet goed opgevoed? Zullen die ouders leuk vinden om te horenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet geloven of de optie openhouden is heel wat anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!
Die van mij lopen in elk geval nooit gewapend over straat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms he Gia, soms hoop ik echt dat jouw kinderen enge huurmoordenaars worden ofzo, echt
* Tong afbijt
* Biechten gaat
Die ouders zeiden meteen al dat ze 'niet zo'n meisje was'. De politie geloofden hen niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus die ouders hebben haar niet goed opgevoed? Zullen die ouders leuk vinden om te horen
Die van mij ook niet en die hebben toch goed gepuberdquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Die van mij lopen in elk geval nooit gewapend over straat.
Even serieus. Kinderen met ouders zoals jij worden de grootste draken. Vroeger vaak zat gezien. Kinderen flikken wat of maken ruzie. Ouders komen langs bij ouders van het kind. En dan word het kind helemaal in bescherming genomen en 'Mijn kind doet zoiets niet' of 'Mijn zoon zou noooooit met zoiets beginnen'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn ouders ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus die ouders hebben haar niet goed opgevoed? Zullen die ouders leuk vinden om te horen
Oh, dat zeg ik niet. Heb ik ook geen problemen mee, maar ze doen dit niet bij elkaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neh, die van jouw gebruiken 'm echt alleen om te plassen en steken 'm nergens in..toch?
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Die kinderen hebben 1 ding goed meegekregen in hun opvoeding, liegen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even serieus. Kinderen met ouders zoals jij worden zijnde grootste draken. Vroeger vaak zat gezien. Kinderen flikken wat of maken ruzie. Ouders komen langs bij ouders van het kind. En dan word het kind helemaal in bescherming genomen en 'Mijn kind doet zoiets niet' of 'Mijn zoon zou noooooit met zoiets beginnen'.
Kinderen zijn gehaaid dus denken ' Boooooh ik kan alles flikken, dat domme mokkel denkt toch dat ik het niet gedaan heb'
De politie heeft een tíkje meer ervaring met weglopende kinderen. Je haalt uit je nek dat ze ze niet geloofden, ze hebben zich alleen niet blindgestaard op de optie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders zeiden meteen al dat ze 'niet zo'n meisje was'. De politie geloofden hen niet.
Ook dat, maar ik wist maandag al dat zij aan het bellen was met die moeder en dat ze aan de telefoon zei van "sorry er staat een man/buurman aan de deur" en die milly zou eigenlijk terug bellen maar die belde dus neit terug , en die ma kwam 3 kwartier later thuis ofzo..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het erover gehad dat het niet zomaar een man was maar de buurman?
Oh nee ? waarom wist iedereen het dan al ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is vandaag een feit geworden, dat was het maandag niet.
zoals ik al zei. Je ouwehoert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders zeiden meteen al dat ze 'niet zo'n meisje was'. De politie geloofden hen niet.
Dat weet jij natuurlijk helemaal zeker, nooit gedaan, gaan ze nooit doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Heb ik ook geen problemen mee, maar ze doen dit niet bij elkaar.
Geen idee, ik kan niet in hun hoofden kijken. Maar het is feit dat het vandaag pas bevestigd is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik wist maandag al dat zij aan het bellen was met die moeder en dat ze aan de telefoon zei van "sorry er staat een man/buurman aan de deur" en die milly zou eigenlijk terug bellen maar die belde dus neit terug , en die ma kwam 3 kwartier later thuis ofzo..
dus het was al eerder bekend hoe het verhaal was verlopen, was al op tv geweest maandag ofzo. dus NIET woensdag pas.
[..]
Oh nee ? waarom wist iedereen het dan al ?
Maandag wist niet iedereen dat het een buurman betrof. Dat is volgens mij toch echt vandaag pas bekend gemaakt, hiervoor werd steeds over een man gesproken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik wist maandag al dat zij aan het bellen was met die moeder en dat ze aan de telefoon zei van "sorry er staat een man/buurman aan de deur" en die milly zou eigenlijk terug bellen maar die belde dus neit terug , en die ma kwam 3 kwartier later thuis ofzo..
dus het was al eerder bekend hoe het verhaal was verlopen, was al op tv geweest maandag ofzo. dus NIET woensdag pas.
[..]
Oh nee ? waarom wist iedereen het dan al ?
Jup. Hier ook alleen over een man gehoord/gelezen en vandaag voor het eerst gehoord dat de politie al direct wist dat ze het over de buurman heeft gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maandag wist niet iedereen dat het een buurman betrof. Dat is volgens mij toch echt vandaag pas bekend gemaakt, hiervoor werd steeds over een man gesproken.
Is ook zo. En tóch denk ik dan, als je met je moeder aan de telefoon hangt en er staat een buurman voor de deur en je meldt dat, is het wel opmerkelijk dat je niet zegt wie het precies is. Juist omdat het een buurman is. Het is geen vreemde aan de deur maar iemand die je bij naam kent. Want op zich is het toch opmerkelijk, als ze verder geen hechte band hadden dat een buurman die politieagent is aan je deur staat. Maar misschien ook niet hoor. Ik probeer me alleen in de situatie te verplaatsen. En ik vermoed (ja, nog een speculaasje erbij) dat ze expres niet heeft gezegd wie het was. Dat ze in die zin wat wilde verbergen voor haar moeder. Waarmee ik wil zeggen, dat er meer aan de hand was dan zomaar even meegelopen met een buurman en daarna niet meer te bereiken toch wel verdachter is dan dat ze had gezegd wie het was. Dquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Raar
Denk dat dit toch de normale gang van zaken is bij een meisje wat te laat thuiskomt.
Woningen doorzoeken van een hele buurt is eerder abnormaal én ook daar moe je, indien je dat wilt gaan uitvoeren, toestemming voor hebben .
Een tijdlijn volgens RTL.quote:Woensdag 10 maart 17:30 uur
Milly belt met haar moeder en zegt dat ze op gaat hangen omdat 'een buurman voor de deur staat'. Dit is het laatste moment waarop iets van Milly is vernomen. Als haar moeder thuiskomt, is het 12-jarige meisje verdwenen.
Woensdag 10 maart (rond) 21:00 uur
De ouders van Milly waarschuwen de politie dat hun dochter verdwenen is.
Woensdag 10 maart (rond) 22:00 uur
De politie besluit een zogenaamd sms-alert te verzenden in de regio Dordrecht. Ook start de politie een buurtonderzoek.
Woensdagavond 10 maart
Volgens zijn verklaring heeft de 26-jarige hoofdverdachte Sander V. Milly nog deze avond vermoord en haar in zijn tuin begraven.
Donderdag 11 maart
Justitie en politie besluiten 's ochtends een rechercheteam te formeren. Eén van de onderdelen van het onderzoek richt zich op alle mannelijke buurtbewoners. Dat zijn er volgens de hoofdofficier zo'n 120. De politie gaat na of ze een alibi hadden voor woensdagavond. Ook de vermoedelijke dader wordt gehoord. Een politiehelikopter hangt boven de buurt, maar ziet niks verdachts.
Donderdag 11 maart 16:00 uur
Er wordt landelijk alarm geslagen door een Amber Alert uit te zenden.
Zaterdag 13 maart
Justitie checkt de verklaring van Sander V. en komt erachter dat verdachte werkzaam is bij de politie Rotterdam. Daarnaast ontdekt de politie dat het alibi van V. rammelt. Eén andere mannelijke buurtbewoner heeft ook een rammelend alibi. Justitie benadert V. en maakt een afspraak met hem die in de loop van deze week plaats zou vinden.
Dinsdag 16 maart 16:00 uur
Op aandringen van zijn vriendin, die ook bij de politie werkt, meldt Sander V. zich bij vrijwillig bij de politie. Hij bekent de 12-jarige Milly Boele te hebben vermoord. Zijn vriendin is geen verdachte.
Dinsdagavond 16 maart
Het lichaam van Milly wordt gevonden in de tuin van de verdachte, niet ver van haar ouderlijk huis.
Ik weet niet hoe je er bij komt maar:quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Gia het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)lly-vragen-hulp.htmlquote:Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
Zowel de ouders als de politie sluiten uit dat Milly is weggelopen. Tot zondagmiddag waren er tachtig tips bij de politie binnengekomen over haar verdwijning.
Sorry hoor, dat jij nare ervaringen met (je) kinderen hebt, wil niet zeggen dat alle kinderen onopgevoede, drugsgebruikende tasjesdieven en verkrachters zijn. Er zijn gewoon kinderen waar ouders wel van op aan kunnen. Okay, je weet niet altijd waar ze zijn, maar ze bellen wel altijd als ze later thuis zijn en dat vind ik prima.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat weet jij natuurlijk helemaal zeker, nooit gedaan, gaan ze nooit doen.
Pfieuwwwwww....ik weet 1 ding zeker, als ze onder moeders vleugels vandaan kruipen zullen ze werkelijk alles gaan proberen wat god verboden heeft, van xtc tot weet ik veel.
Crisis zeg..zo naief kan een mens toch niet zijn
Nu ken je moeder van Milly ook al en weet je dat ze altijd belde als ze later wat later was en dat ze de hele nacht nu op de klok heeft zitten kijken tot de politie in actie kwam?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat jij nare ervaringen met (je) kinderen hebt, wil niet zeggen dat alle kinderen onopgevoede, drugsgebruikende tasjesdieven en verkrachters zijn. Er zijn gewoon kinderen waar ouders wel van op aan kunnen. Okay, je weet niet altijd waar ze zijn, maar ze bellen wel altijd als ze later thuis zijn en dat vind ik prima.
Zo ook met Milly. Die moeder wist dat het allemaal niet klopte, maar kan de hele nacht op de klok gaan zitten kijken totdat de politie het onderhand tijd vind om actie te ondernemen.
Volgens de tijdslijn is er om 22.00 uur een SMS alert uitgegaan en zijn ze begonnen met het onderzoek, om 21.00 uur heeft haar moeder gebeld, ik denk dat het wel duidelijk was wat voor een gezin het was en dat Milly niet was weggelopen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat jij nare ervaringen met (je) kinderen hebt, wil niet zeggen dat alle kinderen onopgevoede, drugsgebruikende tasjesdieven en verkrachters zijn. Er zijn gewoon kinderen waar ouders wel van op aan kunnen. Okay, je weet niet altijd waar ze zijn, maar ze bellen wel altijd als ze later thuis zijn en dat vind ik prima.
Zo ook met Milly. Die moeder wist dat het allemaal niet klopte, maar kan de hele nacht op de klok gaan zitten kijken totdat de politie het onderhand tijd vind om actie te ondernemen.
Ik kreeg ook zo'n smsje inderdaad. 10 maart, om 22:14:quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een tijdlijn volgens RTL.
Rond 22:00 start buurt onderzoek en SMS alert, volgende ochtend gaan ze 120 buurmannen natrekken... Daar ben je toch echt wel even mee bezig.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je, ik weet eigenlijk amper de namen van m'n buren. Ik haal ze steeds door elkaar. Maarja, mijn moeder zou dan wel vragen welke buurman, waarop ik dan zeg: 'van nummer 25' of 'die met die lelijke hoerensloep'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook zo. En tóch denk ik dan, als je met je moeder aan de telefoon hangt en er staat een buurman voor de deur en je meldt dat, is het wel opmerkelijk dat je niet zegt wie het precies is. Juist omdat het een buurman is. Het is geen vreemde aan de deur maar iemand die je bij naam kent. Want op zich is het toch opmerkelijk, als ze verder geen hechte band hadden dat een buurman die politieagent is aan je deur staat. Maar misschien ook niet hoor. Ik probeer me alleen in de situatie te verplaatsen. En ik vermoed (ja, nog een speculaasje erbij) dat ze expres niet heeft gezegd wie het was. Dat ze in die zin wat wilde verbergen voor haar moeder. Waarmee ik wil zeggen, dat er meer aan de hand was dan zomaar even meegelopen met een buurman en daarna niet meer te bereiken toch wel verdachter is dan dat ze had gezegd wie het was. D
Dus normale gang van zaken bij een meisje dat te laat thuis komt. Ja, ongetwijfeld.
Maar misschien dat het tóch net wat meer afweek van zomaar te laat thuis komen?
Of wordt die gedachtengang gezien als 'makkelijk achteraf gepraat'.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je, ik weet eigenlijk amper de namen van m'n buren. Ik haal ze steeds door elkaar. Maarja, mijn moeder zou dan wel vragen welke buurman, waarop ik dan zeg: 'van nummer 25' of 'die met die lelijke hoerensloep'.
En dan nog. Als die buurman al meteen gevonden was en had gezegd dat die een kopje suiker kwam halen en daarna gewoon weer was weggegaan, was dat ook een plausibel verhaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je, ik weet eigenlijk amper de namen van m'n buren. Ik haal ze steeds door elkaar. Maarja, mijn moeder zou dan wel vragen welke buurman, waarop ik dan zeg: 'van nummer 25' of 'die met die lelijke hoerensloep'.
Hmm, ik denk dat ik haar die kans niet had gegeven, oh mam, bel gaat, de buurman, DOEI! *klik*quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat maakt het voor het belang van en de aandacht voor de zaak dan uit dat het een meisje is, dat ze 12 is en dat de ontvoerder en moordenaar haar buurman is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes van 12 zijn er door de buurman ontvoerd en vermoord?
gaat moeilijk als je je telefoon bent vergetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
dat is wel een vreemde zinquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen we ondertussen alweer terug naar Milly?
Ja maar dat getuigd van verkeerde opvoeding.. dat is er niet genoeg in geopvoed.. dat je noooit je telefoon mag vergeten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef Re het volgende:
[..]
gaat moeilijk als je je telefoon bent vergeten
Milly schijnt een "vage burenrelatie" te hebben gehad met de dader. Lijkt me dus ook heel goed mogelijk dat ze uberhaupt niet zijn naam wist. Toen ik 12 was, noemde ik alle buurmannen (waar we gewoon oppervlakkig contact mee hadden) ook buurman. Mocht het in het gesprek nodig zijn, dan kwam dan wel de uitleg over welke buurman het precies ging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook zo. En tóch denk ik dan, als je met je moeder aan de telefoon hangt en er staat een buurman voor de deur en je meldt dat, is het wel opmerkelijk dat je niet zegt wie het precies is. Juist omdat het een buurman is. Het is geen vreemde aan de deur maar iemand die je bij naam kent. Want op zich is het toch opmerkelijk, als ze verder geen hechte band hadden dat een buurman die politieagent is aan je deur staat. Maar misschien ook niet hoor. Ik probeer me alleen in de situatie te verplaatsen. En ik vermoed (ja, nog een speculaasje erbij) dat ze expres niet heeft gezegd wie het was. Dat ze in die zin wat wilde verbergen voor haar moeder. Waarmee ik wil zeggen, dat er meer aan de hand was dan zomaar even meegelopen met een buurman en daarna niet meer te bereiken toch wel verdachter is dan dat ze had gezegd wie het was. D
Dus
Dat vind ik dan weer veel breder getrokken dan alleen het 'mijn kinderen bellen als het later wordt'. Dat moest ik vroeger ook, zelfs in de tijd zonder mobieltjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef -Techno- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent dus zo 1tje die zegt: ¨mijn kinderen doen zoiets nooit...¨
Wat een naïviteit zeg.....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is maar wat je er zelf van maken wil.
Als ze mobiel belde zou ze ook al in het huis van de verdachte aanwezig kunnen zijn geweest ten tijde van dat telefoontje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik haar die kans niet had gegeven, oh mam, bel gaat, de buurman, DOEI! *klik*
Ik zeg ook niet dat ik het zeker weet! Ik zeg 'mijn vermoeden'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:47 schreef Mula het volgende:
[..]
Milly schijnt een "vage burenrelatie" te hebben gehad met de dader. Lijkt me dus ook heel goed mogelijk dat ze uberhaupt niet zijn naam wist. Toen ik 12 was, noemde ik alle buurmannen (waar we gewoon oppervlakkig contact mee hadden) ook buurman. Mocht het in het gesprek nodig zijn, dan kwam dan wel de uitleg over welke buurman het precies ging.
Als je verder nauwelijks contact met een bepaalde buurman hebt en die staat in eens voor de deur, dan zou ik denken dat hij gewoon een kopje suiker kwam lenen en verder niet eens een poging doen om uit te leggen om wie het gaat. Ik denk dus niet dat het zeker weten zo hoeft te zijn dat ze expres zijn naam heeft verzwegen.
Zelf staat hij ook altijd met zijn neus vooraan; ook wanneer hij nauwelijks relevante info heeft en er lekker op los kan speculeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Hier heeft Peter R. de Vries wel een punt bij Boulevard dat het wel bezopen is dat het nieuws is wat BN'ers er van vinden, die wedloop om de eerste te zijn om de dood te kunnen melden gisteravond....
Nou, ze had verteld tijdens dat gesprek dat haar moeder zo maar ff terug moest bellen omdat er een buurman aan de deur stond, dus ik weet niet of ze mobiel of met de gewone tel aan het bellen was. Daarom vroeg ik me ook af of ze een mobieltje had, zal wel niet. Niet bij zich althans.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze mobiel belde zou ze ook al in het huis van de verdachte aanwezig kunnen zijn geweest ten tijde van dat telefoontje.
Tja, een beetje naar aanleiding van alle speculaties uit de vorige topics...quote:
Hij kan toch ook gewoon daarna even langs de bouwmarkt zijn gereden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:49 schreef Dalilah het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Op Telegraaf (ja sorry) stond dat er gebruik was gemaakt van gebluste kalk. Waar dient dat precies voor? Dat zou op voorbedachte rade zijn.
Dat haar telefoontje later gewoon weer in haar ouderlijk huis lag, maakt dit scenario wel een stuk minder waarschijnlijk though.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze mobiel belde zou ze ook al in het huis van de verdachte aanwezig kunnen zijn geweest ten tijde van dat telefoontje.
okeequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in hun hoofden kijken. Maar het is feit dat het vandaag pas bevestigd is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maandag wist niet iedereen dat het een buurman betrof. Dat is volgens mij toch echt vandaag pas bekend gemaakt, hiervoor werd steeds over een man gesproken.
Als de moeder pas rond 20:00 uur een onbehaaglijk gevoel begon te krijgen, is dat dus razendsnel en tamelijk ongewoon. De dader was al voor een vervolggesprek uitgenodigd en was daarbij ongetwijfeld tegen de lamp gelopen, als hij zich niet zelf gemeld had. Ik snap het gezeik op de Politie niet zo, ze hebben juist zeer alert gereageerd en puik werk geleverd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zo'n smsje inderdaad. 10 maart, om 22:14:
Vermist Dordrecht, Sterrenburg. blank blond meisje 12 jaar 1,65 zwart wit vest, roze shirt blauwe spijkerbroek, bruine uggs, bij aantreffen bel <telefoonnummer>
zo zou dat bij mij thuis ook zijn gegaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kunnen we het waarschijnlijk uitsluiten ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat haar telefoontje later gewoon weer in haar ouderlijk huis lag, maakt dit scenario wel een stuk minder waarschijnlijk though.
Nou het is zeker een eigengeiler maar hij zal niet snel nieuws brengen wat hij niet 100% zeker weet....quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:51 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Zelf staat hij ook altijd met zijn neus vooraan; ook wanneerl hij nauwelijks relevante info heeft en er lekker op los kan speculeren.
Sorry! Dat probeerde ik ook helemaal niet te insinueren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het zeker weet! Ik zeg 'mijn vermoeden'.
Maar dan nog, ik denk dat ik dan wel gezegd zou hebben, ja, die agent, weet je wel.
Maar goed, we kunnen ons best doen om ons te verplaatsen in de situatie, iedereen reageert weer anders.
Er was wel bekend dat er iemand aan de deur was geweest maar niet dat het een buurman was, dat is bewust stil gehouden om haar niet in gevaar te brengen, als ze nog zou leven dan zou de buurman misschien wel nerveus worden en haar ombrengen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
okee
[..]
Mijn collegas hadden er op tv iets over gezien waar het al verteld was, ik sprak ze dinsdag ochtend er over dus het zal maandag geweest moeten zijn denk?
Dat vind ik ook..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Als de moeder pas rond 20:00 uur een onbehaaglijk gevoel begon te krijgen, is dat dus razendsnel en tamelijk ongewoon. De dader was al voor een vervolggesprek uitgenodigd en was daarbij ongetwijfeld tegen de lamp gelopen, als hij zich niet zelf gemeld had. Ik snap het gezeik op de Politie niet zo, ze hebben juist zeer alert gereageerd en puik werk geleverd.
In de zaak Holloway bijvoorbeeld heeft hij er ook tot in den treure op los gespeculeerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is zeker een eigengeiler maar hij zal niet snel nieuws brengen wat hij 100% zeker weet....
ok okquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Mula het volgende:
[..]
Sorry! Dat probeerde ik ook helemaal niet te insinueren!![]()
Als ik aan de telefoon hang met iemand die ik vaak spreek, dan gooi ik meestal gewoon de haak erop terwijl ik gil dat ik zo wel terugbel. Ik denk niet dat in zo`n geval de ander nog veel kans krijgt om verder tte praten.
Frits Wester vind ik nog steeds zum kotsenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is zeker een eigengeiler maar hij zal niet snel nieuws brengen wat hij niet 100% zeker weet....
Je moet het een plekje geven en je eigen ding doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Is er al ergens een tekst opgedoken in de trend van "In een week als deze zijn we toch allemaal even 1?" oid?
Je ziet vaak dat er hele fraaie teksten tussen zitten; zoals na 30-4-09.
Jups. Maar neem aan dat we morgen wel wat meer weten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die vent haar heeft vermoord zonder reden. Geen enkele reden zou goed zijn ofzo, zo bedoel ik het niet. Maar hij zal voor zichzelf wel een reden hebben gehad. Ik vermoed dus dat er toch iets heeft afgespeeld tussen die twee, al is het maar dat zij iets wist waarvan hij dacht dat het hem in gevaar kon brengen (baan kwijt oid).
dingen kunnen uit de hand lopen, je kunt iemand een verkeerde duw geven zodat die persoon erg verkeerd terecht komt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die vent haar heeft vermoord zonder reden. Geen enkele reden zou goed zijn ofzo, zo bedoel ik het niet. Maar hij zal voor zichzelf wel een reden hebben gehad. Ik vermoed dus dat er toch iets heeft afgespeeld tussen die twee, al is het maar dat zij iets wist waarvan hij dacht dat het hem in gevaar kon brengen (baan kwijt oid).
Hij als agent zou dan moeten weten dat hij JUIST dan de politie moet bellen en dit het alleen maar erger maakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
dingen kunnen uit de hand lopen, je kunt iemand een verkeerde duw geven zodat die persoon erg verkeerd terecht komt..
er zijn zoveel scenario's denkbaar!
Nee, wel zoiets als ..iedereen die het niet met bepaalde personen eens is , is een mongool etcquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Is er al ergens een tekst opgedoken in de trend van "In een week als deze zijn we toch allemaal even 1?" oid?
Je ziet vaak dat er hele fraaie teksten tussen zitten; zoals na 30-4-09.
Doel je nou serieus op wat er in FB over BansheeBoy word gezegd...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, wel zoiets als ..iedereen die het niet met bepaalde personen eens is , is een mongool etc
Dat kan ja, maar juist als politieagent zou je dan moeten weten wat je moet doen, (gewoon 112 bellen).quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
dingen kunnen uit de hand lopen, je kunt iemand een verkeerde duw geven zodat die persoon erg verkeerd terecht komt..
True...quote:er zijn zoveel scenario's denkbaar!
Dat was inderdaad heel twijfelachtig...quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Frits Wester vind ik nog steeds zum kotsen
Om 2120 al iets roepen Cliffhanger style 'Milly boele dood! 2130 RTL nieuws'![]()
Terwijl niemand het toen nog durfde te bevestigen, ook RTL niet in hun uitzending. Officieel pas rond 0030 bevestigd en zo rond 23u durfden wat meer media het aan.
Maar meneer wilde natuurlijk een scoop hebben en Jan boerenlul zag dit einde wel aankomen. Maar ik had verwacht dat journalisten wel wat bronnen zouden willen gebruiken ipv zich aan speculatie wagen
Ja en hoe moet hij dan verklaren wat dat meisje in zijn huis deed? Nu dacht hij er misschien makkelijk mee weg te komen door haar lichaam te laten verdwijnen, hij wist toch niet van tevoren dat er zo snel actie zou worden genomen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij als agent zou dan moeten weten dat hij JUIST dan de politie moet bellen en dit het alleen maar erger maakt.
En zeker als hij er dan nog een halve week over zwijgt terwijl het halve land haar zoekt
Nee. de reacties soms op elkaar hier in dit topicquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doel je nou serieus op wat er in FB over BansheeBoy word gezegd...
De professionaliteit straalt er wel af bij jou zeg...
Ik hoorde Peter R. de Vries gisteren bij Pauw en Witteman het over een lustmoord hebben, dus lust als motief/reden. Dat dat bijna altijd de reden/motief is in dit soort zaken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef Marrije het volgende:
Joh, volwassen zeg. Als er in FB een discussie is over die opmerking van mij en de opmerkingen van hem zijn er ineens geen mods thuis en is er tot op dit moment nog geen reactie op gekomen. En het dan wel hier aan gaan halen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee. de reacties soms op elkaar hier in dit topic
Ow, die heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat haar telefoontje later gewoon weer in haar ouderlijk huis lag, maakt dit scenario wel een stuk minder waarschijnlijk though.
Je zou maar thuis komen en je partner vertelt even dat ie het buurmeisje heeft vermoord en begraven in de tuinquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:07 schreef just me het volgende:
Maar wat en hoe het ook gebeurd is het is in en in triest voor ontzettend veel mensen, niet alleen in haar omgeving maar ook in de omgeving van de dader!
Ik heb het over de reacties hier tegen en over elkaar in dit topic. Niet over feedback.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh, volwassen zeg. Als er in FB een discussie is over die opmerking van mij en de opmerkingen van hem zijn er ineens geen mods thuis en is er tot op dit moment nog geen reactie op gekomen. En het dan wel hier aan gaan halen.
-weg-
Dus deze ben ik ook wel nieuwsgierig (al leest dat wat oneerbiedig)quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen we ondertussen alweer terug naar Milly?
quote:Ik vraag me dus af waarom...de angst die het meisje moet hebben gevoeld. Wanneer ze nog een tijd in leven geweest zou zijn, zou ik me zo voor kunnen stellen dat ze misschien geprobeerd heeft geluid te maken voor hulp.
Gevoel dus dat ze idd niet lang heeft geleefd, want hoe kun jij een meisje zolang verborgen houden voor je vriendin? Hij woonde toch samen?
Jaja, ik gis in feite ook maar wat
In de persconferentie zeiden ze ook dat ze iig diezelfde avond al dood was. Dus ik denk ook niet dat ze heel lang geleefd heeft nog. En 'gelukkig maar'. Ik ga er maar vanuit dat jullie snappen hoe ik dat bedoel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties hier tegen en over elkaar in dit topic. Niet over feedback.
Even een wijze quote aanhalen
[..]
Dus deze ben ik ook wel nieuwsgierig (al leest dat wat oneerbiedig)
[..]
wat een onzin. De man is journalist en meende op basis van de bronnen van rtl inderdaad een scoop te hebben. So what? Half Nederland hing aan tv en internet de andere helft heeft ziggo omdat we met z'n allen zo nieuwsgeil zijn dat we wél alles willen weten. En dan nu een journalist affikken omdat ie doet wat ie moet doen: nieuws brengen. Hypocriet gezeurquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Frits Wester vind ik nog steeds zum kotsen
Om 2120 al iets roepen Cliffhanger style 'Milly boele dood! 2130 RTL nieuws'![]()
Terwijl niemand het toen nog durfde te bevestigen, ook RTL niet in hun uitzending. Officieel pas rond 0030 bevestigd en zo rond 23u durfden wat meer media het aan.
Maar meneer wilde natuurlijk een scoop hebben en Jan boerenlul zag dit einde wel aankomen. Maar ik had verwacht dat journalisten wel wat bronnen zouden willen gebruiken ipv zich aan speculatie wagen
Ah nah het leek alsof het over mij ging, najah, zie je FB voor de 'historie'quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties hier tegen en over elkaar in dit topic. Niet over feedback.
Even een wijze quote aanhalen
[..]
Dus deze ben ik ook wel nieuwsgierig (al leest dat wat oneerbiedig)
[..]
Ben ik met je eens, ben ook blij dat ze redelijk snel is gevonden. Hoe gruwelijk het ook is, de ouders hebben nu zekerheid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de persconferentie zeiden ze ook dat ze iig diezelfde avond al dood was. Dus ik denk ook niet dat ze heel lang geleefd heeft nog. En 'gelukkig maar'. Ik ga er maar vanuit dat jullie snappen hoe ik dat bedoel.
Jup, en voor haarzelf ook dan. Klinkt gek, maar beter zo dan dat ze weet ik hoelang als slaafje voor de rare fantasieen van die gast heeft moeten fungerenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ben ook blij dat ze redelijk snel is gevonden. Hoe gruwelijk het ook is, de ouders hebben nu zekerheid.
quote:Dordrechtse Politie wist al eerder dat er iets verschrikkelijks mis was en foto’s van de verdachte agent
Posted by Redactie on March 17, 2010
De Dordrechtse politie presteerde het om dagenlang te beweren dat zij niets konden uitsluiten. Er stond echter al direct vast dat Milly iets verschrikkelijks moest zijn overkomen. Pal voordat zij verdween, had het meisje haar moeder aan de telefoon en zei zij te gaan ophangen omdat er een man voor de deur stond. Daarna kon haar familie haar niet meer aan de telefoon krijgen. Zij gaven de vermissing pas veel later door omdat ze dachten dat Milly was gaan kijken bij de voetbaltraining van een vriendinnetje. Zie ook: Dood Milly slaat in als bom en hier voor foto’s van de verdachte. De telegraaf roept haar lezers op om meer informatie over de vermoedelijke dader, klik hier als u iets weet.
als ze nou vaker zelf een misdaad plegen en zichzelf aangeven gaat het oplossingspercentage iig lekker omhoogquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Als de moeder pas rond 20:00 uur een onbehaaglijk gevoel begon te krijgen, is dat dus razendsnel en tamelijk ongewoon. De dader was al voor een vervolggesprek uitgenodigd en was daarbij ongetwijfeld tegen de lamp gelopen, als hij zich niet zelf gemeld had. Ik snap het gezeik op de Politie niet zo, ze hebben juist zeer alert gereageerd en puik werk geleverd.
ik snap hoe je het bedoelt. maar toch vind ik het een rare opmerking. Natuurlijk is het een soort van geruststellend dat ze niet onnodig lang heeft moeten lijden (voor zover we nu weten), maar ik had liever gezien dat ze levend was teruggevonden. En ik gok dat jij dat ook vindtquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de persconferentie zeiden ze ook dat ze iig diezelfde avond al dood was. Dus ik denk ook niet dat ze heel lang geleefd heeft nog. En 'gelukkig maar'. Ik ga er maar vanuit dat jullie snappen hoe ik dat bedoel.
Dat lijk mij ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:12 schreef Dalilah het volgende:
[..]
Ik hoorde Peter R. de Vries gisteren bij Pauw en Witteman het over een lustmoord hebben, dus lust als motief/reden. Dat dat bijna altijd de reden/motief is in dit soort zaken.
Ik zelf denk dus dat hij bang was dat zij hem in gevaar zou brengen, omdat hij haar heeft verkracht. En vermoord. Zodat ze geen getuige meer zou kunnen zijn.
Ikzelf vind het ook een logische gedachtegang.
Waar ik ook al meteen aan dacht.
Het is alleen zo gruwelijk.
En gemeen.
Vals.
Laf.
Tegen een meisje van 12.....
misselijkmakende leugenachtige tendentieuze berichtgeving weer..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:27 schreef kahaarin het volgende:
Nou ja zeg, nu weet ik ook weer waarom ik zo'n hekel heb aan de televaag:
[..]
Inderdaad gelukkig maar. Het alternatief was dat ze eerst nog dagenlang vastgehouden was geweest, terwijl hij haar god weet wat aandeed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ging er in deze dan ook vanuit dat ze het niet zou overleven. En anders was ze misschien pas dinsdag vermoord of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap hoe je het bedoelt. maar toch vind ik het een rare opmerking. Natuurlijk is het een soort van geruststellend dat ze niet onnodig lang heeft moeten lijden (voor zover we nu weten), maar ik had liever gezien dat ze levend was teruggevonden. En ik gok dat jij dat ook vindt
Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:12 schreef Dalilah het volgende:
[..]
Ik hoorde Peter R. de Vries gisteren bij Pauw en Witteman het over een lustmoord hebben, dus lust als motief/reden. Dat dat bijna altijd de reden/motief is in dit soort zaken.
Ik zelf denk dus dat hij bang was dat zij hem in gevaar zou brengen, omdat hij haar heeft verkracht. En vermoord. Zodat ze geen getuige meer zou kunnen zijn.
Ikzelf vind het ook een logische gedachtegang.
Waar ik ook al meteen aan dacht.
Het is alleen zo gruwelijk.
En gemeen.
Vals.
Laf.
Tegen een meisje van 12.....
Oh bah, ja....quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ging er in deze dan ook vanuit dat ze het niet zou overleven. En anders was ze misschien pas dinsdag vermoord of zo.
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh bah, ja....
Zou het ook kunnen dat hij juist door dat snelle SMS alert korte metten heeft gemaakt? Hij zal dat berichtje ongetwijfeld ook hebben gehad.
Dat is waar idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..
Ja, begrijp precies wat je bedoelde. En roerend met je eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat bezielde die vent?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..
Als ze al verkracht was voor dat hij toen aan de deur stond, had ze waarschijnlijk niet zo over de telefoon gereageerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?
De twijfel is of hij echt een bron had dat Milly dood gevonden was (wie moet dat dan zijn, iemand bij de politie of het ministerie van Justitie die het aan Frits Wester doorgeeft), of dat hij het graag als eerste wilde melden, en dit zonder een 100% zekerheid maar op zijn Twitter pleurde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat een onzin. De man is journalist en meende op basis van de bronnen van rtl inderdaad een scoop te hebben. So what? Half Nederland hing aan tv en internet de andere helft heeft ziggo omdat we met z'n allen zo nieuwsgeil zijn dat we wél alles willen weten. En dan nu een journalist affikken omdat ie doet wat ie moet doen: nieuws brengen. Hypocriet gezeur
Het is nog niet bekend wanneer ze daar is neergelegd, volgens mij heeft nog niemand verklaard wanneer ze daar is begraven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Het blijft mij verbazen dat niemand het opgemerkt heeft dat die buurman savonds in de tuin stond te graven.
Dat vind ik helemaal niet. De enigen die dat misschien gezien zouden kunnen hebben zijn de directe buren en die waren misschien wel niet thuis/niet in de kamer met een raam aan die kant/de gordijnen al dicht/gewoon niet uitgebreid naar de tuin van de buurman aan het kijken/etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Het blijft mij verbazen dat niemand het opgemerkt heeft dat die buurman savonds in de tuin stond te graven.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De twijfel is of hij echt een bron had dat Milly dood gevonden was (wie moet dat dan zijn, iemand bij de politie of het ministerie van Justitie die het aan Frits Wester doorgeeft), of dat hij het graag als eerste wilde melden, en dit zonder een 100% zekerheid maar op zijn Twitter pleurde.
En waarom meldde RTL had dan pas zoveel later, als hun journalist meneer Wester het al zeker wist?
in vorige delen stonden foto's waarbij ze al in die tuin bezig waren voor de winter dus dat gat was er misschien al en hoefde alleen nog dichtgegooid te wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Lol, niet gelezen zeker? Diezelfde avond om 22.00 uur is er al een SMS alert uit gegaan. Ook is het onderzoek toen al begonnen, waarschijnlijk tot in de vroege uurtjes, toen jij lekker lag te slapen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef aychelle het volgende:
wow, de volgende keer moeten ze fok!ers inzetten inplaats van de politie.![]()
Want o o o , jullie weten het allemaal zooooooo goed, stelletje snotneuzen. De politie zijn ook niet een soort helden met een gave die alles moeten kunnen oplossen. Dat ze doos is ligt niet alleen bij het onderzoek door de politie maar ook dat het niet optijd werd GEMELD.
AMBER-ALERT, 17 uur na de verdwijning, wat hebben ze daar gedaan, geslapen
Weet je? Het was nog niet echt tuinweer. Huizen lijken me redelijk geïsoleerd. Ik dacht eerst ook dat de vriendin dit toch had moeten opvallen? Maar eigenlijk is daar ook wel een verklaring voor te vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
ik heb niks gezegd, vergeet het a.u.b.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, niet gelezen zeker? Diezelfde avond om 22.00 uur is er al een SMS alert uit gegaan. Ook is het onderzoek toen al begonnen, waarschijnlijk tot in de vroege uurtjes, toen jij lekker lag te slapen.
Op de plek waar ze waarschijnlijk gevonden is was een soort bloemenbak/perkje iets. Lag wat dieper dan de rest van de tuin en er lagen golfplaten op. En je hoeft geen drie meter te graven om een lijk weg te stoppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Het was nog niet echt tuinweer. Huizen lijken me redelijk geïsoleerd. Ik dacht eerst ook dat de vriendin dit toch had moeten opvallen? Maar eigenlijk is daar ook wel een verklaring voor te vinden.
Het is geen tuinweer en vriendin had misschien nachtdienst?
Ja, ik ken de huizen niet...De wijk...ook al slaap ik met het raam vaak open, wil niet zeggen dat iedereen dit doet.
Kan ook nog zijn dat het gat er al was.
Ik weet het ook niet. Zit ook maar wat te gissen.
Het kind was 12, dan mag je nog een doos zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef aychelle het volgende:
wow, de volgende keer moeten ze fok!ers inzetten inplaats van de politie.![]()
Want o o o , jullie weten het allemaal zooooooo goed, stelletje snotneuzen. De politie zijn ook niet een soort helden met een gave die alles moeten kunnen oplossen. Dat ze doos is ligt niet alleen bij het onderzoek door de politie maar ook dat het niet optijd werd GEMELD.
AMBER-ALERT, 17 uur na de verdwijning, wat hebben ze daar gedaan, geslapen
Dat hoeft ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd, vergeet het a.u.b.
ik zal sterven in schaamte
die antoine had het ook al op z'n twitter gegooid hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
zeker als die Antoin die er TER PLAATSE was het niet eens tijdens RTL nieuws zei, en het pas rond 23u op z'n eigen twitter mikte![]()
Hoe de fuck kon Frits Wester het dan weten als hij niet eens ter plaatse was en waarschijnlijk zo rond die tijd ze wellicht niet eens opgegraven was ofzo
ik bedoelde dood ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Het kind was 12, dan mag je nog een doos zijn
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?
Antoin heeft echt niet zo vroeg al letterlijk getwitterd dat ze dood gevonden isquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
die antoine had het ook al op z'n twitter gegooid hoor
foute kerel zegquote:
Ik denk dat je nog aardig moet graven want anders gaat het waarschijnlijk onwijs meuren en komen er beestjes op af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op de plek waar ze waarschijnlijk gevonden is was een soort bloemenbak/perkje iets. Lag wat dieper dan de rest van de tuin en er lagen golfplaten op. En je hoeft geen drie meter te graven om een lijk weg te stoppen
Nee, dat is niet waar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
die antoine had het ook al op z'n twitter gegooid hoor
LICHAAM MILLY BOELE IS GEVONDENquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
http://twitter.com/antoinrtlnieuws
Dit zijn z'n tweets van vroeg op de avond. Nergens zegt hij dat ze dood is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Antoin heeft echt niet zo vroeg al letterlijk getwitterd dat ze dood gevonden is
\quote:Ik ga even op een balkon kijken met cameraman. Overigens nog NIET bevestigd door politie, kan ook nog wel een paar uur duren.
about 22 hours ago via web
Witte pakken in de tuin.
Politie zou tegen buren hebben gezegd dat ze is gevonden. Er wordt in ieder geval gegraven in de tuin.
Op weg naar de schuilenburg in dordt, bij mij zo ongeveer om de hoek. Geen goed gevoel...
about 24 hours ago via Tweets60
Dat is wat anders dan:quote:Bevestiging: MILLY IS DOOD
about 20 hours ago via web
Over tien minuten komt politie met een nieuwe update over Milly.
23:55 uur Late nieuws met laatste update. Nog steeds geen officiele bevestiging over Milly, wel van zeer betrouwbare bron dat ze dood is.
23:00 uur korte extra uitending RTL 4
about 21 hours ago via web
Politiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
Interview politiewoordvoerder zsm op www.rtlnieuws.nl
Van FritsWester, zo rond 21u dus alquote:vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
about 23 hours ago via Tweets60
20hours ago ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndromequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Altijd zo typisch
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588574325quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Dat vind ik dus onzin. Ook agenten zijn mensen die een zieke psyche kunnen hebben. Ik heb iig nooit de illusie gehad dat er geen foute agenten bestaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Je zou de politie moeten kunnen vertrouwen........
Maar helaas
Welke andere verdwijningen? Ik heb dit al zo vaak gehoord en niemand kan met antwoorden komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Altijd zo typisch
o.a. http://www.missingkids.nl(...)anguageCountry=nl_NLquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welke andere verdwijningen? Ik heb dit al zo vaak gehoord en niemand kan met antwoorden komen.
\quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Men kan niet genoeg scholen afgaan om naïeve girls uit te leggen dat mannen eigenlijk per definitie niet te vertrouwen zijn.
Ik heb altijd veel respect voor meiden/vrouwen die mij keihard negeren als ik ze de weg wil vragen.²
Dat was ook niet zo moeilijk te voorspellen als je zag wat er allemaal aan politie, witte pakken en tenten rondom de huizen werden opgezet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef teamlead het volgende:
overigens riep Peter r. bij boulevard zojuist dat ook hij tijdens de uitzending van P&W (en dus tijdens de live ontkenning van de woordvoerder) al uit zijn bronnen wist dat Milly inderdaad dood was
3x meegenomen door 1 van de oudersquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Zith het volgende:
[..]
o.a. http://www.missingkids.nl(...)anguageCountry=nl_NL
Wilde ik net posten. Idd niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
3x meegenomen door 1 van de ouders
3x niet teruggekeerd naar de instelling
1x jane doe gevonden in kanaal
1x met moeder in Iran verdwenen
toch niet helemaal vergelijkbaar...
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Zith het volgende:
[..]
o.a. http://www.missingkids.nl(...)anguageCountry=nl_NL
Ik ben een paar uur weg geweest, maar zit jij nu nog nonsens te spuwen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Milly is als martelaar gestorven, dankzij haar dood, wat écht zuur is, staat Sterrenburg weer op de kaart als zijnde probleemwijk. Ik hoop dat de wijk met al haar accountants en leraren er beter uitkomt.
Educatie en kunde toebrenging aan de jeugd is écht essentieel.²
Dat dacht ik net ook al.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur weg geweest, maar zit jij nu nog nonsens te spuwen?
Ik heb buren links van me, rechts van me, tegenover me en achter me. Echter kan niemand zomaar bij elkaar rechtstreeks de tuin inkijken en dat hoort ook niet te kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
De rol van de vader was gewoon 'vader zijn' misschien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is trouwens de rol van de vader in dit geheel? Het lijkt wel of hij slechts een "gastrolletje" vertolkt. Ik heb weinig over hem gehoord.²
Nou bij 9 van die 10 kinderen nog nooit wat gehoord op tv, en over Milly in de eerste 2 dagen toch al aardig wat. Het is wel een enorme hype geworden terwijl er genoeg vreselijke dingen gebeuren. Maar dat neemt natuurlijk niet weg hoe erg het wel niet is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?
Was hij juist niet de man die een emotionele oproep deed @ SBS6 op zondagavond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is trouwens de rol van de vader in dit geheel? Het lijkt wel of hij slechts een "gastrolletje" vertolkt. Ik heb weinig over hem gehoord.²
Hij is op tv geweest toen Milly nog vermist was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik om 4:00 sta te graven, heeft niemand dat door hoor
Misschien kapot van verdriet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomiquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?
Zeker. Heb jij dit ook gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Was hij juist niet de man die een emotionele oproep deed @ SBS6 op zondagavond?
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.²
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Heb jij dit ook gezien?²
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomi
(en dit zijn willekeurige google-resultaten, waarvan ik bij Marloes en Maliekeh geen idee heb hoe het is afgelopen).
En aandacht voor vermissing:doen!
Maar het had een paar tandjes minder sensatie-zoekend gemogen
En Marianne Vaatstra?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nikky Verstappen niet genoeg media-aandacht?
niet half zoveel als nu nee. Een itempje in het journaal en jaren later tot vervelens toe peter r. Maar rond zijn dood echt niet zoveel hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nikky Verstappen niet genoeg media-aandacht?
En daarna is het ineens dicht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.
Het speelt ook mee dat dit zich afspeelt in de tijd van Twitter, inet, nog meer sensatiebeluste tv. In de tijd dat Nicky Verstappen verdween was dit allemaal beduidend minder.quote:
Nicky Verstappen was dan ook in '98 toen internet nog niet massaal voor die dingen gebruikt werd. Genoeg mensen hadden toen ook nog geen internet, zelfs.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomi
(en dit zijn willekeurige google-resultaten, waarvan ik bij Marloes en Maliekeh geen idee heb hoe het is afgelopen).
En aandacht voor vermissing:doen!
Het gat kan ook weer afgedekt zijn met zeil of een plaat of whatever. Het hoeft echt niet zo te zijn dat er een groot gat is gegraven dat te zien was en ineens dicht was gegooid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef R2R het volgende:
[..]
En daarna is het ineens dicht.![]()
Kijk naar die achtertuinen.... Als je in het huist ernaast op de verdieping staat of op het balkon op de 2de verdieping dan kan je zo in de tuinen van de buren kijken. Schuttinkje gaat dan echt niet helpen!
Het was een ex.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.²
Zo te zien kun jij ook wel wat educatie gebruikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Milly is als martelaar gestorven, dankzij haar dood, wat écht zuur is, staat Sterrenburg weer op de kaart als zijnde probleemwijk. Ik hoop dat de wijk met al haar accountants en leraren er beter uitkomt.
Educatie en kunde toebrenging aan de jeugd is écht essentieel.²
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.
Ze wonen samen, is één van de eerste zinnen van de OP.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef Dalilah het volgende:
[..]
Het was een ex.
Dan kan het evengoed nog steeds een vriendin zijn, maar ik zelf heb nergens gelezen/gehoord dat ze nog samen woonde.
De kranten stonden er toen vol van!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet half zoveel als nu nee. Een itempje in het journaal en jaren later tot vervelens toe peter r. Maar rond zijn dood echt niet zoveel hoor
da's niet waar. Check de persconferentiequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:
- Girl zei tegen haar moeder dat de/een buurman aan de deur stond. (niet nadrukkelijk gebruikt bij het onderzoek)
ik begrijp dat het een slaapwijk is, dus waarschijnlijk veel mensen aan het werkquote:- Girl wordt om 17:30 (dus op klaarlichte dag) weggelokt uit haar ouderlijk huis. (Niemand heeft dit gezien???)
hoevaak kijk jij 's nachts bij je buren in de tuin om te checken of ze een lijk begravenquote:- Buurman brengt girl om het leven dicht bij ouderlijk huis en begraaft haar diezelfde nacht in zijn moestuintje. (Niemand is iets opgevallen???)
hoezo "niet gebruik"quote:- Sterrenburg staat bekend om haar karakter (deze kennis is totaal niet gebruikt!)²
Punt 1 is wel gebruikt in het onderzoek, ze hebben alle buurtgenoten ondervraagd. De verdachte kon op een paar vragen geen concrete antwoorden geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:
- Girl zei tegen haar moeder dat de/een buurman aan de deur stond. (niet nadrukkelijk gebruikt bij het onderzoek)
- Girl wordt om 17:30 (dus op klaarlichte dag) weggelokt uit haar ouderlijk huis. (Niemand heeft dit gezien???)
- Buurman brengt girl om het leven dicht bij ouderlijk huis en begraaft haar diezelfde nacht in zijn moestuintje. (Niemand is iets opgevallen???)
- Sterrenburg staat bekend om haar karakter (deze kennis is totaal niet gebruikt!)²
Jij hebt er nooit van gehoord zul je bedoelen. Bij al die zaken heb ik toch wel "o ja momenten".quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou bij 9 van die 10 kinderen nog nooit wat gehoord op tv, en over Milly in de eerste 2 dagen toch al aardig wat. Het is wel een enorme hype geworden terwijl er genoeg vreselijke dingen gebeuren. Maar dat neemt natuurlijk niet weg hoe erg het wel niet is.
Nou normaal gesproken niet natuurlijk, maar ik denk dat ik wel wakker zou worden als iemand met een schep staat te klooien in de tuin 's nachts.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef teamlead het volgende:
hoevaak kijk jij 's nachts bij je buren in de tuin om te checken of ze een lijk begraven
[..]
Je hebt idd gelijk dat hij (maar volgens mij toch ruim een uur later dan Frits Wester) het ook meldde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588574325
ruim voor de bevestiging dus...
Mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
Een aantal heb ik wel degelijk van gehoord, maar nooit zoveel als van Milly binnen een week tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij hebt er nooit van gehoord zul je bedoelen. Bij al die zaken heb ik toch wel "o ja momenten".
Van een aantal was ook al snel bekend dat ze bij hun ouders in het buitenland zaten. Dat is toch wel even wat anders dan een 12 jarig meisje dat spoorloos verdwijnt en vermoord wordt door een agent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een aantal heb ik wel degelijk van gehoord, maar nooit zoveel als van Milly binnen een week tijd.
Op die kindjes doelde ik niet echt, doelde meer op de andere op die site die verdwenen zijn uit een instelling etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Van een aantal was ook al snel bekend dat ze bij hun ouders in het buitenland zaten. Dat is toch wel even wat anders dan een 12 jarig meisje dat spoorloos verdwijnt en vermoord wordt door een agent.
O, dan heb ik het niet goed gevolgd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze wonen samen, is één van de eerste zinnen van de OP.
Oh, die kinderen die uit een instelling zijn verdwenen en naar Engeland, Iran en Nieuw Zeeland zijn gegaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op die kindjes doelde ik niet echt, doelde meer op de andere op die site die verdwenen zijn uit een instelling etc.
Openingspost.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Dalilah het volgende:
[..]
O, dan heb ik het niet goed gevolgd.
In de eerste topics ging het wel over de ex.
Dat ze werd afge... op haar Hyves.
Op de persconferentie ging het over "zijn vriendin".
Ik weet ook even niet wat de "OP" is.
Dat zoek ik wel even op.
wat dan nogquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Echt, wat een non-discussie. Zelfs al zou Milly de enige zijn die zoveel in het nieuws is geweest - wat je reinste onzin is - wat dan nog? Boo fucking hoo.
Een gat graven met een schep maakt toch totaal geen herrie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef R2R het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken niet natuurlijk, maar ik denk dat ik wel wakker zou worden als iemand met een schep staat te klooien in de tuin 's nachts.
Maarja goed, blijkbaar heeft niemand het daar gemerkt anders hadden we vorige week al meer geweten natuurlijk.
precies.. hoor je niks van volgens mij. En hell.. bij mij kunnen de buren het complete trottoir wegbreken en opnieuw leggen, ik slaap er echt wel doorheenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Helly het volgende:
[..]
Een gat graven met een schep maakt toch totaal geen herrie?
Ja, en dat moet per se hier steeds weer gepost worden? Milly kan er verder vrij weinig aan doen, en wij users hebben er ook niets mee te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat dan nogWil jij dat de andere ouders uitleggen dan? Niet dat de aandacht voor Milly onterecht is, maar het gebrek aan aandacht voor anderen is het dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |