Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:12 schreef Dalilah het volgende:
[..]
Ik hoorde Peter R. de Vries gisteren bij Pauw en Witteman het over een lustmoord hebben, dus lust als motief/reden. Dat dat bijna altijd de reden/motief is in dit soort zaken.
Ik zelf denk dus dat hij bang was dat zij hem in gevaar zou brengen, omdat hij haar heeft verkracht. En vermoord. Zodat ze geen getuige meer zou kunnen zijn.
Ikzelf vind het ook een logische gedachtegang.
Waar ik ook al meteen aan dacht.
Het is alleen zo gruwelijk.
En gemeen.
Vals.
Laf.
Tegen een meisje van 12.....
Oh bah, ja....quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ging er in deze dan ook vanuit dat ze het niet zou overleven. En anders was ze misschien pas dinsdag vermoord of zo.
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh bah, ja....
Zou het ook kunnen dat hij juist door dat snelle SMS alert korte metten heeft gemaakt? Hij zal dat berichtje ongetwijfeld ook hebben gehad.
Dat is waar idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..
Ja, begrijp precies wat je bedoelde. En roerend met je eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de persconferentie zeiden ze ook dat ze iig diezelfde avond al dood was. Dus ik denk ook niet dat ze heel lang geleefd heeft nog. En 'gelukkig maar'. Ik ga er maar vanuit dat jullie snappen hoe ik dat bedoel.
Wat bezielde die vent?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..
Als ze al verkracht was voor dat hij toen aan de deur stond, had ze waarschijnlijk niet zo over de telefoon gereageerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?
De twijfel is of hij echt een bron had dat Milly dood gevonden was (wie moet dat dan zijn, iemand bij de politie of het ministerie van Justitie die het aan Frits Wester doorgeeft), of dat hij het graag als eerste wilde melden, en dit zonder een 100% zekerheid maar op zijn Twitter pleurde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat een onzin. De man is journalist en meende op basis van de bronnen van rtl inderdaad een scoop te hebben. So what? Half Nederland hing aan tv en internet de andere helft heeft ziggo omdat we met z'n allen zo nieuwsgeil zijn dat we wél alles willen weten. En dan nu een journalist affikken omdat ie doet wat ie moet doen: nieuws brengen. Hypocriet gezeur
Het is nog niet bekend wanneer ze daar is neergelegd, volgens mij heeft nog niemand verklaard wanneer ze daar is begraven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Het blijft mij verbazen dat niemand het opgemerkt heeft dat die buurman savonds in de tuin stond te graven.
Dat vind ik helemaal niet. De enigen die dat misschien gezien zouden kunnen hebben zijn de directe buren en die waren misschien wel niet thuis/niet in de kamer met een raam aan die kant/de gordijnen al dicht/gewoon niet uitgebreid naar de tuin van de buurman aan het kijken/etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Het blijft mij verbazen dat niemand het opgemerkt heeft dat die buurman savonds in de tuin stond te graven.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De twijfel is of hij echt een bron had dat Milly dood gevonden was (wie moet dat dan zijn, iemand bij de politie of het ministerie van Justitie die het aan Frits Wester doorgeeft), of dat hij het graag als eerste wilde melden, en dit zonder een 100% zekerheid maar op zijn Twitter pleurde.
En waarom meldde RTL had dan pas zoveel later, als hun journalist meneer Wester het al zeker wist?
in vorige delen stonden foto's waarbij ze al in die tuin bezig waren voor de winter dus dat gat was er misschien al en hoefde alleen nog dichtgegooid te wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Lol, niet gelezen zeker? Diezelfde avond om 22.00 uur is er al een SMS alert uit gegaan. Ook is het onderzoek toen al begonnen, waarschijnlijk tot in de vroege uurtjes, toen jij lekker lag te slapen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef aychelle het volgende:
wow, de volgende keer moeten ze fok!ers inzetten inplaats van de politie.![]()
Want o o o , jullie weten het allemaal zooooooo goed, stelletje snotneuzen. De politie zijn ook niet een soort helden met een gave die alles moeten kunnen oplossen. Dat ze doos is ligt niet alleen bij het onderzoek door de politie maar ook dat het niet optijd werd GEMELD.
AMBER-ALERT, 17 uur na de verdwijning, wat hebben ze daar gedaan, geslapen
Weet je? Het was nog niet echt tuinweer. Huizen lijken me redelijk geïsoleerd. Ik dacht eerst ook dat de vriendin dit toch had moeten opvallen? Maar eigenlijk is daar ook wel een verklaring voor te vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
ik heb niks gezegd, vergeet het a.u.b.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, niet gelezen zeker? Diezelfde avond om 22.00 uur is er al een SMS alert uit gegaan. Ook is het onderzoek toen al begonnen, waarschijnlijk tot in de vroege uurtjes, toen jij lekker lag te slapen.
Op de plek waar ze waarschijnlijk gevonden is was een soort bloemenbak/perkje iets. Lag wat dieper dan de rest van de tuin en er lagen golfplaten op. En je hoeft geen drie meter te graven om een lijk weg te stoppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Het was nog niet echt tuinweer. Huizen lijken me redelijk geïsoleerd. Ik dacht eerst ook dat de vriendin dit toch had moeten opvallen? Maar eigenlijk is daar ook wel een verklaring voor te vinden.
Het is geen tuinweer en vriendin had misschien nachtdienst?
Ja, ik ken de huizen niet...De wijk...ook al slaap ik met het raam vaak open, wil niet zeggen dat iedereen dit doet.
Kan ook nog zijn dat het gat er al was.
Ik weet het ook niet. Zit ook maar wat te gissen.
Het kind was 12, dan mag je nog een doos zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef aychelle het volgende:
wow, de volgende keer moeten ze fok!ers inzetten inplaats van de politie.![]()
Want o o o , jullie weten het allemaal zooooooo goed, stelletje snotneuzen. De politie zijn ook niet een soort helden met een gave die alles moeten kunnen oplossen. Dat ze doos is ligt niet alleen bij het onderzoek door de politie maar ook dat het niet optijd werd GEMELD.
AMBER-ALERT, 17 uur na de verdwijning, wat hebben ze daar gedaan, geslapen
Dat hoeft ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd, vergeet het a.u.b.
ik zal sterven in schaamte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |