Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Zith het volgende:
[..]
o.a. http://www.missingkids.nl(...)anguageCountry=nl_NL

Ik ben een paar uur weg geweest, maar zit jij nu nog nonsens te spuwen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Milly is als martelaar gestorven, dankzij haar dood, wat écht zuur is, staat Sterrenburg weer op de kaart als zijnde probleemwijk. Ik hoop dat de wijk met al haar accountants en leraren er beter uitkomt.
Educatie en kunde toebrenging aan de jeugd is écht essentieel.²

Dat dacht ik net ook al.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur weg geweest, maar zit jij nu nog nonsens te spuwen?

Ik heb buren links van me, rechts van me, tegenover me en achter me. Echter kan niemand zomaar bij elkaar rechtstreeks de tuin inkijken en dat hoort ook niet te kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Het blijft mij verbazen dat niemand het opgemerkt heeft dat die buurman savonds in de tuin stond te graven.

De rol van de vader was gewoon 'vader zijn' misschien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is trouwens de rol van de vader in dit geheel? Het lijkt wel of hij slechts een "gastrolletje" vertolkt. Ik heb weinig over hem gehoord.²

Nou bij 9 van die 10 kinderen nog nooit wat gehoord op tv, en over Milly in de eerste 2 dagen toch al aardig wat. Het is wel een enorme hype geworden terwijl er genoeg vreselijke dingen gebeuren. Maar dat neemt natuurlijk niet weg hoe erg het wel niet is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?

Was hij juist niet de man die een emotionele oproep deed @ SBS6 op zondagavond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is trouwens de rol van de vader in dit geheel? Het lijkt wel of hij slechts een "gastrolletje" vertolkt. Ik heb weinig over hem gehoord.²

Hij is op tv geweest toen Milly nog vermist was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik om 4:00 sta te graven, heeft niemand dat door hoor

Misschien kapot van verdriet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomiquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?

Zeker. Heb jij dit ook gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Was hij juist niet de man die een emotionele oproep deed @ SBS6 op zondagavond?

Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.²

Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Heb jij dit ook gezien?²

quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomi
(en dit zijn willekeurige google-resultaten, waarvan ik bij Marloes en Maliekeh geen idee heb hoe het is afgelopen).
En aandacht voor vermissing:doen!
Maar het had een paar tandjes minder sensatie-zoekend gemogen

En Marianne Vaatstra?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nikky Verstappen niet genoeg media-aandacht?

niet half zoveel als nu nee. Een itempje in het journaal en jaren later tot vervelens toe peter r. Maar rond zijn dood echt niet zoveel hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nikky Verstappen niet genoeg media-aandacht?

En daarna is het ineens dicht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.

Het speelt ook mee dat dit zich afspeelt in de tijd van Twitter, inet, nog meer sensatiebeluste tv. In de tijd dat Nicky Verstappen verdween was dit allemaal beduidend minder.quote:

Nicky Verstappen was dan ook in '98 toen internet nog niet massaal voor die dingen gebruikt werd. Genoeg mensen hadden toen ook nog geen internet, zelfs.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomi
(en dit zijn willekeurige google-resultaten, waarvan ik bij Marloes en Maliekeh geen idee heb hoe het is afgelopen).
En aandacht voor vermissing:doen!

Het gat kan ook weer afgedekt zijn met zeil of een plaat of whatever. Het hoeft echt niet zo te zijn dat er een groot gat is gegraven dat te zien was en ineens dicht was gegooid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef R2R het volgende:
[..]
En daarna is het ineens dicht.![]()
Kijk naar die achtertuinen.... Als je in het huist ernaast op de verdieping staat of op het balkon op de 2de verdieping dan kan je zo in de tuinen van de buren kijken. Schuttinkje gaat dan echt niet helpen!

Het was een ex.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.²

Zo te zien kun jij ook wel wat educatie gebruikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Milly is als martelaar gestorven, dankzij haar dood, wat écht zuur is, staat Sterrenburg weer op de kaart als zijnde probleemwijk. Ik hoop dat de wijk met al haar accountants en leraren er beter uitkomt.
Educatie en kunde toebrenging aan de jeugd is écht essentieel.²

Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.

Ze wonen samen, is één van de eerste zinnen van de OP.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef Dalilah het volgende:
[..]
Het was een ex.
Dan kan het evengoed nog steeds een vriendin zijn, maar ik zelf heb nergens gelezen/gehoord dat ze nog samen woonde.

De kranten stonden er toen vol van!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet half zoveel als nu nee. Een itempje in het journaal en jaren later tot vervelens toe peter r. Maar rond zijn dood echt niet zoveel hoor

da's niet waar. Check de persconferentiequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:
- Girl zei tegen haar moeder dat de/een buurman aan de deur stond. (niet nadrukkelijk gebruikt bij het onderzoek)
ik begrijp dat het een slaapwijk is, dus waarschijnlijk veel mensen aan het werkquote:- Girl wordt om 17:30 (dus op klaarlichte dag) weggelokt uit haar ouderlijk huis. (Niemand heeft dit gezien???)
hoevaak kijk jij 's nachts bij je buren in de tuin om te checken of ze een lijk begravenquote:- Buurman brengt girl om het leven dicht bij ouderlijk huis en begraaft haar diezelfde nacht in zijn moestuintje. (Niemand is iets opgevallen???)
hoezo "niet gebruik"quote:- Sterrenburg staat bekend om haar karakter (deze kennis is totaal niet gebruikt!)²

Punt 1 is wel gebruikt in het onderzoek, ze hebben alle buurtgenoten ondervraagd. De verdachte kon op een paar vragen geen concrete antwoorden geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:
- Girl zei tegen haar moeder dat de/een buurman aan de deur stond. (niet nadrukkelijk gebruikt bij het onderzoek)
- Girl wordt om 17:30 (dus op klaarlichte dag) weggelokt uit haar ouderlijk huis. (Niemand heeft dit gezien???)
- Buurman brengt girl om het leven dicht bij ouderlijk huis en begraaft haar diezelfde nacht in zijn moestuintje. (Niemand is iets opgevallen???)
- Sterrenburg staat bekend om haar karakter (deze kennis is totaal niet gebruikt!)²

Jij hebt er nooit van gehoord zul je bedoelen. Bij al die zaken heb ik toch wel "o ja momenten".quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou bij 9 van die 10 kinderen nog nooit wat gehoord op tv, en over Milly in de eerste 2 dagen toch al aardig wat. Het is wel een enorme hype geworden terwijl er genoeg vreselijke dingen gebeuren. Maar dat neemt natuurlijk niet weg hoe erg het wel niet is.

Nou normaal gesproken niet natuurlijk, maar ik denk dat ik wel wakker zou worden als iemand met een schep staat te klooien in de tuin 's nachts.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef teamlead het volgende:
hoevaak kijk jij 's nachts bij je buren in de tuin om te checken of ze een lijk begraven
[..]

Je hebt idd gelijk dat hij (maar volgens mij toch ruim een uur later dan Frits Wester) het ook meldde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588574325
ruim voor de bevestiging dus...
Mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:

Een aantal heb ik wel degelijk van gehoord, maar nooit zoveel als van Milly binnen een week tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij hebt er nooit van gehoord zul je bedoelen. Bij al die zaken heb ik toch wel "o ja momenten".

Van een aantal was ook al snel bekend dat ze bij hun ouders in het buitenland zaten. Dat is toch wel even wat anders dan een 12 jarig meisje dat spoorloos verdwijnt en vermoord wordt door een agent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een aantal heb ik wel degelijk van gehoord, maar nooit zoveel als van Milly binnen een week tijd.

Op die kindjes doelde ik niet echt, doelde meer op de andere op die site die verdwenen zijn uit een instelling etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Van een aantal was ook al snel bekend dat ze bij hun ouders in het buitenland zaten. Dat is toch wel even wat anders dan een 12 jarig meisje dat spoorloos verdwijnt en vermoord wordt door een agent.

O, dan heb ik het niet goed gevolgd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze wonen samen, is één van de eerste zinnen van de OP.

Oh, die kinderen die uit een instelling zijn verdwenen en naar Engeland, Iran en Nieuw Zeeland zijn gegaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op die kindjes doelde ik niet echt, doelde meer op de andere op die site die verdwenen zijn uit een instelling etc.

Openingspost.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Dalilah het volgende:
[..]
O, dan heb ik het niet goed gevolgd.
In de eerste topics ging het wel over de ex.
Dat ze werd afge... op haar Hyves.
Op de persconferentie ging het over "zijn vriendin".
Ik weet ook even niet wat de "OP" is.
Dat zoek ik wel even op.

wat dan nogquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Echt, wat een non-discussie. Zelfs al zou Milly de enige zijn die zoveel in het nieuws is geweest - wat je reinste onzin is - wat dan nog? Boo fucking hoo.

Een gat graven met een schep maakt toch totaal geen herrie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef R2R het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken niet natuurlijk, maar ik denk dat ik wel wakker zou worden als iemand met een schep staat te klooien in de tuin 's nachts.
Maarja goed, blijkbaar heeft niemand het daar gemerkt anders hadden we vorige week al meer geweten natuurlijk.

precies.. hoor je niks van volgens mij. En hell.. bij mij kunnen de buren het complete trottoir wegbreken en opnieuw leggen, ik slaap er echt wel doorheenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Helly het volgende:
[..]
Een gat graven met een schep maakt toch totaal geen herrie?

Ja, en dat moet per se hier steeds weer gepost worden? Milly kan er verder vrij weinig aan doen, en wij users hebben er ook niets mee te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat dan nogWil jij dat de andere ouders uitleggen dan? Niet dat de aandacht voor Milly onterecht is, maar het gebrek aan aandacht voor anderen is het dan wel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |