Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:12 schreef Dalilah het volgende:
[..]
Ik hoorde Peter R. de Vries gisteren bij Pauw en Witteman het over een lustmoord hebben, dus lust als motief/reden. Dat dat bijna altijd de reden/motief is in dit soort zaken.
Ik zelf denk dus dat hij bang was dat zij hem in gevaar zou brengen, omdat hij haar heeft verkracht. En vermoord. Zodat ze geen getuige meer zou kunnen zijn.
Ikzelf vind het ook een logische gedachtegang.
Waar ik ook al meteen aan dacht.
Het is alleen zo gruwelijk.
En gemeen.
Vals.
Laf.
Tegen een meisje van 12.....
Oh bah, ja....quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ging er in deze dan ook vanuit dat ze het niet zou overleven. En anders was ze misschien pas dinsdag vermoord of zo.
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh bah, ja....
Zou het ook kunnen dat hij juist door dat snelle SMS alert korte metten heeft gemaakt? Hij zal dat berichtje ongetwijfeld ook hebben gehad.
Dat is waar idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..
Ja, begrijp precies wat je bedoelde. En roerend met je eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de persconferentie zeiden ze ook dat ze iig diezelfde avond al dood was. Dus ik denk ook niet dat ze heel lang geleefd heeft nog. En 'gelukkig maar'. Ik ga er maar vanuit dat jullie snappen hoe ik dat bedoel.
Wat bezielde die vent?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk het niet. Vriendin zou op enig moment natuurlijk thuis komen en dan moest Milly natuurlijk weg zijn..
Als ze al verkracht was voor dat hij toen aan de deur stond, had ze waarschijnlijk niet zo over de telefoon gereageerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?
De twijfel is of hij echt een bron had dat Milly dood gevonden was (wie moet dat dan zijn, iemand bij de politie of het ministerie van Justitie die het aan Frits Wester doorgeeft), of dat hij het graag als eerste wilde melden, en dit zonder een 100% zekerheid maar op zijn Twitter pleurde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat een onzin. De man is journalist en meende op basis van de bronnen van rtl inderdaad een scoop te hebben. So what? Half Nederland hing aan tv en internet de andere helft heeft ziggo omdat we met z'n allen zo nieuwsgeil zijn dat we wél alles willen weten. En dan nu een journalist affikken omdat ie doet wat ie moet doen: nieuws brengen. Hypocriet gezeur
Het is nog niet bekend wanneer ze daar is neergelegd, volgens mij heeft nog niemand verklaard wanneer ze daar is begraven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Het blijft mij verbazen dat niemand het opgemerkt heeft dat die buurman savonds in de tuin stond te graven.
Dat vind ik helemaal niet. De enigen die dat misschien gezien zouden kunnen hebben zijn de directe buren en die waren misschien wel niet thuis/niet in de kamer met een raam aan die kant/de gordijnen al dicht/gewoon niet uitgebreid naar de tuin van de buurman aan het kijken/etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Het blijft mij verbazen dat niemand het opgemerkt heeft dat die buurman savonds in de tuin stond te graven.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De twijfel is of hij echt een bron had dat Milly dood gevonden was (wie moet dat dan zijn, iemand bij de politie of het ministerie van Justitie die het aan Frits Wester doorgeeft), of dat hij het graag als eerste wilde melden, en dit zonder een 100% zekerheid maar op zijn Twitter pleurde.
En waarom meldde RTL had dan pas zoveel later, als hun journalist meneer Wester het al zeker wist?
in vorige delen stonden foto's waarbij ze al in die tuin bezig waren voor de winter dus dat gat was er misschien al en hoefde alleen nog dichtgegooid te wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
Lol, niet gelezen zeker? Diezelfde avond om 22.00 uur is er al een SMS alert uit gegaan. Ook is het onderzoek toen al begonnen, waarschijnlijk tot in de vroege uurtjes, toen jij lekker lag te slapen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef aychelle het volgende:
wow, de volgende keer moeten ze fok!ers inzetten inplaats van de politie.![]()
Want o o o , jullie weten het allemaal zooooooo goed, stelletje snotneuzen. De politie zijn ook niet een soort helden met een gave die alles moeten kunnen oplossen. Dat ze doos is ligt niet alleen bij het onderzoek door de politie maar ook dat het niet optijd werd GEMELD.
AMBER-ALERT, 17 uur na de verdwijning, wat hebben ze daar gedaan, geslapen
Weet je? Het was nog niet echt tuinweer. Huizen lijken me redelijk geïsoleerd. Ik dacht eerst ook dat de vriendin dit toch had moeten opvallen? Maar eigenlijk is daar ook wel een verklaring voor te vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
ik heb niks gezegd, vergeet het a.u.b.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, niet gelezen zeker? Diezelfde avond om 22.00 uur is er al een SMS alert uit gegaan. Ook is het onderzoek toen al begonnen, waarschijnlijk tot in de vroege uurtjes, toen jij lekker lag te slapen.
Op de plek waar ze waarschijnlijk gevonden is was een soort bloemenbak/perkje iets. Lag wat dieper dan de rest van de tuin en er lagen golfplaten op. En je hoeft geen drie meter te graven om een lijk weg te stoppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Het was nog niet echt tuinweer. Huizen lijken me redelijk geïsoleerd. Ik dacht eerst ook dat de vriendin dit toch had moeten opvallen? Maar eigenlijk is daar ook wel een verklaring voor te vinden.
Het is geen tuinweer en vriendin had misschien nachtdienst?
Ja, ik ken de huizen niet...De wijk...ook al slaap ik met het raam vaak open, wil niet zeggen dat iedereen dit doet.
Kan ook nog zijn dat het gat er al was.
Ik weet het ook niet. Zit ook maar wat te gissen.
Het kind was 12, dan mag je nog een doos zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef aychelle het volgende:
wow, de volgende keer moeten ze fok!ers inzetten inplaats van de politie.![]()
Want o o o , jullie weten het allemaal zooooooo goed, stelletje snotneuzen. De politie zijn ook niet een soort helden met een gave die alles moeten kunnen oplossen. Dat ze doos is ligt niet alleen bij het onderzoek door de politie maar ook dat het niet optijd werd GEMELD.
AMBER-ALERT, 17 uur na de verdwijning, wat hebben ze daar gedaan, geslapen
Dat hoeft ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd, vergeet het a.u.b.
ik zal sterven in schaamte
die antoine had het ook al op z'n twitter gegooid hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
zeker als die Antoin die er TER PLAATSE was het niet eens tijdens RTL nieuws zei, en het pas rond 23u op z'n eigen twitter mikte![]()
Hoe de fuck kon Frits Wester het dan weten als hij niet eens ter plaatse was en waarschijnlijk zo rond die tijd ze wellicht niet eens opgegraven was ofzo
ik bedoelde dood ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Het kind was 12, dan mag je nog een doos zijn
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar denk je dat die verkrachting al voor het aanbellen had plaatsgevonden?
Antoin heeft echt niet zo vroeg al letterlijk getwitterd dat ze dood gevonden isquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
die antoine had het ook al op z'n twitter gegooid hoor
foute kerel zegquote:
Ik denk dat je nog aardig moet graven want anders gaat het waarschijnlijk onwijs meuren en komen er beestjes op af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op de plek waar ze waarschijnlijk gevonden is was een soort bloemenbak/perkje iets. Lag wat dieper dan de rest van de tuin en er lagen golfplaten op. En je hoeft geen drie meter te graven om een lijk weg te stoppen
Nee, dat is niet waar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
die antoine had het ook al op z'n twitter gegooid hoor
LICHAAM MILLY BOELE IS GEVONDENquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
http://twitter.com/antoinrtlnieuws
Dit zijn z'n tweets van vroeg op de avond. Nergens zegt hij dat ze dood is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Antoin heeft echt niet zo vroeg al letterlijk getwitterd dat ze dood gevonden is
\quote:Ik ga even op een balkon kijken met cameraman. Overigens nog NIET bevestigd door politie, kan ook nog wel een paar uur duren.
about 22 hours ago via web
Witte pakken in de tuin.
Politie zou tegen buren hebben gezegd dat ze is gevonden. Er wordt in ieder geval gegraven in de tuin.
Op weg naar de schuilenburg in dordt, bij mij zo ongeveer om de hoek. Geen goed gevoel...
about 24 hours ago via Tweets60
Dat is wat anders dan:quote:Bevestiging: MILLY IS DOOD
about 20 hours ago via web
Over tien minuten komt politie met een nieuwe update over Milly.
23:55 uur Late nieuws met laatste update. Nog steeds geen officiele bevestiging over Milly, wel van zeer betrouwbare bron dat ze dood is.
23:00 uur korte extra uitending RTL 4
about 21 hours ago via web
Politiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
Interview politiewoordvoerder zsm op www.rtlnieuws.nl
Van FritsWester, zo rond 21u dus alquote:vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
about 23 hours ago via Tweets60
20hours ago ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndromequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
En waarom boeit dit meer dan alle anderen verdwijningen/moordzaken?
Altijd zo typisch
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588574325quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Dat vind ik dus onzin. Ook agenten zijn mensen die een zieke psyche kunnen hebben. Ik heb iig nooit de illusie gehad dat er geen foute agenten bestaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Je zou de politie moeten kunnen vertrouwen........
Maar helaas
Welke andere verdwijningen? Ik heb dit al zo vaak gehoord en niemand kan met antwoorden komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef MouzurX het volgende:
En waarom boeit dit meer dan alle anderen verdwijningen/moordzaken?
Altijd zo typisch
o.a. http://www.missingkids.nl(...)anguageCountry=nl_NLquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welke andere verdwijningen? Ik heb dit al zo vaak gehoord en niemand kan met antwoorden komen.
\quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Men kan niet genoeg scholen afgaan om naïeve girls uit te leggen dat mannen eigenlijk per definitie niet te vertrouwen zijn.
Ik heb altijd veel respect voor meiden/vrouwen die mij keihard negeren als ik ze de weg wil vragen.²
Dat was ook niet zo moeilijk te voorspellen als je zag wat er allemaal aan politie, witte pakken en tenten rondom de huizen werden opgezet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef teamlead het volgende:
overigens riep Peter r. bij boulevard zojuist dat ook hij tijdens de uitzending van P&W (en dus tijdens de live ontkenning van de woordvoerder) al uit zijn bronnen wist dat Milly inderdaad dood was
3x meegenomen door 1 van de oudersquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Zith het volgende:
[..]
o.a. http://www.missingkids.nl(...)anguageCountry=nl_NL
Wilde ik net posten. Idd niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
3x meegenomen door 1 van de ouders
3x niet teruggekeerd naar de instelling
1x jane doe gevonden in kanaal
1x met moeder in Iran verdwenen
toch niet helemaal vergelijkbaar...
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Zith het volgende:
[..]
o.a. http://www.missingkids.nl(...)anguageCountry=nl_NL
Ik ben een paar uur weg geweest, maar zit jij nu nog nonsens te spuwen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Milly is als martelaar gestorven, dankzij haar dood, wat écht zuur is, staat Sterrenburg weer op de kaart als zijnde probleemwijk. Ik hoop dat de wijk met al haar accountants en leraren er beter uitkomt.
Educatie en kunde toebrenging aan de jeugd is écht essentieel.²
Dat dacht ik net ook al.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur weg geweest, maar zit jij nu nog nonsens te spuwen?
Ik heb buren links van me, rechts van me, tegenover me en achter me. Echter kan niemand zomaar bij elkaar rechtstreeks de tuin inkijken en dat hoort ook niet te kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef DesertRose het volgende:
De rol van de vader was gewoon 'vader zijn' misschien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is trouwens de rol van de vader in dit geheel? Het lijkt wel of hij slechts een "gastrolletje" vertolkt. Ik heb weinig over hem gehoord.²
Nou bij 9 van die 10 kinderen nog nooit wat gehoord op tv, en over Milly in de eerste 2 dagen toch al aardig wat. Het is wel een enorme hype geworden terwijl er genoeg vreselijke dingen gebeuren. Maar dat neemt natuurlijk niet weg hoe erg het wel niet is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?
Was hij juist niet de man die een emotionele oproep deed @ SBS6 op zondagavond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is trouwens de rol van de vader in dit geheel? Het lijkt wel of hij slechts een "gastrolletje" vertolkt. Ik heb weinig over hem gehoord.²
Hij is op tv geweest toen Milly nog vermist was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik om 4:00 sta te graven, heeft niemand dat door hoor
Misschien kapot van verdriet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomiquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben allemaal net zoveel aandacht gekregen behalve het grote deel dat ergens in het buitenland zit. Wat moet je daar in godsnaam verder nog over zeggen in het nieuws?
Zeker. Heb jij dit ook gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Was hij juist niet de man die een emotionele oproep deed @ SBS6 op zondagavond?
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.²
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Heb jij dit ook gezien?²
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomi
(en dit zijn willekeurige google-resultaten, waarvan ik bij Marloes en Maliekeh geen idee heb hoe het is afgelopen).
En aandacht voor vermissing:doen!
Maar het had een paar tandjes minder sensatie-zoekend gemogen
En Marianne Vaatstra?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nikky Verstappen niet genoeg media-aandacht?
niet half zoveel als nu nee. Een itempje in het journaal en jaren later tot vervelens toe peter r. Maar rond zijn dood echt niet zoveel hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nikky Verstappen niet genoeg media-aandacht?
En daarna is het ineens dicht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.
Het speelt ook mee dat dit zich afspeelt in de tijd van Twitter, inet, nog meer sensatiebeluste tv. In de tijd dat Nicky Verstappen verdween was dit allemaal beduidend minder.quote:
Nicky Verstappen was dan ook in '98 toen internet nog niet massaal voor die dingen gebruikt werd. Genoeg mensen hadden toen ook nog geen internet, zelfs.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. is niet helemaal waar hoor. De aandacht rond Milly was beduidend groter dan voor Nikky Verstappen, Marloes op den Buijsch, Maliekeh Talae Asl of Chanel Naomi
(en dit zijn willekeurige google-resultaten, waarvan ik bij Marloes en Maliekeh geen idee heb hoe het is afgelopen).
En aandacht voor vermissing:doen!
Het gat kan ook weer afgedekt zijn met zeil of een plaat of whatever. Het hoeft echt niet zo te zijn dat er een groot gat is gegraven dat te zien was en ineens dicht was gegooid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef R2R het volgende:
[..]
En daarna is het ineens dicht.![]()
Kijk naar die achtertuinen.... Als je in het huist ernaast op de verdieping staat of op het balkon op de 2de verdieping dan kan je zo in de tuinen van de buren kijken. Schuttinkje gaat dan echt niet helpen!
Het was een ex.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vriendin toch wel? Tenzij het een dagelijkse bezigheid van hem was zou ze dit toch wel vreemd hebben moeten vinden.²
Zo te zien kun jij ook wel wat educatie gebruikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Milly is als martelaar gestorven, dankzij haar dood, wat écht zuur is, staat Sterrenburg weer op de kaart als zijnde probleemwijk. Ik hoop dat de wijk met al haar accountants en leraren er beter uitkomt.
Educatie en kunde toebrenging aan de jeugd is écht essentieel.²
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Het is goed mogelijk dat het gat er al was voor het misdrijf.
Ze wonen samen, is één van de eerste zinnen van de OP.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef Dalilah het volgende:
[..]
Het was een ex.
Dan kan het evengoed nog steeds een vriendin zijn, maar ik zelf heb nergens gelezen/gehoord dat ze nog samen woonde.
De kranten stonden er toen vol van!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet half zoveel als nu nee. Een itempje in het journaal en jaren later tot vervelens toe peter r. Maar rond zijn dood echt niet zoveel hoor
da's niet waar. Check de persconferentiequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:
- Girl zei tegen haar moeder dat de/een buurman aan de deur stond. (niet nadrukkelijk gebruikt bij het onderzoek)
ik begrijp dat het een slaapwijk is, dus waarschijnlijk veel mensen aan het werkquote:- Girl wordt om 17:30 (dus op klaarlichte dag) weggelokt uit haar ouderlijk huis. (Niemand heeft dit gezien???)
hoevaak kijk jij 's nachts bij je buren in de tuin om te checken of ze een lijk begravenquote:- Buurman brengt girl om het leven dicht bij ouderlijk huis en begraaft haar diezelfde nacht in zijn moestuintje. (Niemand is iets opgevallen???)
hoezo "niet gebruik"quote:- Sterrenburg staat bekend om haar karakter (deze kennis is totaal niet gebruikt!)²
Punt 1 is wel gebruikt in het onderzoek, ze hebben alle buurtgenoten ondervraagd. De verdachte kon op een paar vragen geen concrete antwoorden geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik het een vreemd verhaal en wel om het volgende:
- Girl zei tegen haar moeder dat de/een buurman aan de deur stond. (niet nadrukkelijk gebruikt bij het onderzoek)
- Girl wordt om 17:30 (dus op klaarlichte dag) weggelokt uit haar ouderlijk huis. (Niemand heeft dit gezien???)
- Buurman brengt girl om het leven dicht bij ouderlijk huis en begraaft haar diezelfde nacht in zijn moestuintje. (Niemand is iets opgevallen???)
- Sterrenburg staat bekend om haar karakter (deze kennis is totaal niet gebruikt!)²
Jij hebt er nooit van gehoord zul je bedoelen. Bij al die zaken heb ik toch wel "o ja momenten".quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou bij 9 van die 10 kinderen nog nooit wat gehoord op tv, en over Milly in de eerste 2 dagen toch al aardig wat. Het is wel een enorme hype geworden terwijl er genoeg vreselijke dingen gebeuren. Maar dat neemt natuurlijk niet weg hoe erg het wel niet is.
Nou normaal gesproken niet natuurlijk, maar ik denk dat ik wel wakker zou worden als iemand met een schep staat te klooien in de tuin 's nachts.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef teamlead het volgende:
hoevaak kijk jij 's nachts bij je buren in de tuin om te checken of ze een lijk begraven
[..]
Je hebt idd gelijk dat hij (maar volgens mij toch ruim een uur later dan Frits Wester) het ook meldde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588574325
ruim voor de bevestiging dus...
Mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef teamlead het volgende:
Een aantal heb ik wel degelijk van gehoord, maar nooit zoveel als van Milly binnen een week tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij hebt er nooit van gehoord zul je bedoelen. Bij al die zaken heb ik toch wel "o ja momenten".
Van een aantal was ook al snel bekend dat ze bij hun ouders in het buitenland zaten. Dat is toch wel even wat anders dan een 12 jarig meisje dat spoorloos verdwijnt en vermoord wordt door een agent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een aantal heb ik wel degelijk van gehoord, maar nooit zoveel als van Milly binnen een week tijd.
Op die kindjes doelde ik niet echt, doelde meer op de andere op die site die verdwenen zijn uit een instelling etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Van een aantal was ook al snel bekend dat ze bij hun ouders in het buitenland zaten. Dat is toch wel even wat anders dan een 12 jarig meisje dat spoorloos verdwijnt en vermoord wordt door een agent.
O, dan heb ik het niet goed gevolgd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze wonen samen, is één van de eerste zinnen van de OP.
Oh, die kinderen die uit een instelling zijn verdwenen en naar Engeland, Iran en Nieuw Zeeland zijn gegaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op die kindjes doelde ik niet echt, doelde meer op de andere op die site die verdwenen zijn uit een instelling etc.
Openingspost.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Dalilah het volgende:
[..]
O, dan heb ik het niet goed gevolgd.
In de eerste topics ging het wel over de ex.
Dat ze werd afge... op haar Hyves.
Op de persconferentie ging het over "zijn vriendin".
Ik weet ook even niet wat de "OP" is.
Dat zoek ik wel even op.
wat dan nogquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Echt, wat een non-discussie. Zelfs al zou Milly de enige zijn die zoveel in het nieuws is geweest - wat je reinste onzin is - wat dan nog? Boo fucking hoo.
Een gat graven met een schep maakt toch totaal geen herrie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef R2R het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken niet natuurlijk, maar ik denk dat ik wel wakker zou worden als iemand met een schep staat te klooien in de tuin 's nachts.
Maarja goed, blijkbaar heeft niemand het daar gemerkt anders hadden we vorige week al meer geweten natuurlijk.
precies.. hoor je niks van volgens mij. En hell.. bij mij kunnen de buren het complete trottoir wegbreken en opnieuw leggen, ik slaap er echt wel doorheenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Helly het volgende:
[..]
Een gat graven met een schep maakt toch totaal geen herrie?
Ja, en dat moet per se hier steeds weer gepost worden? Milly kan er verder vrij weinig aan doen, en wij users hebben er ook niets mee te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat dan nogWil jij dat de andere ouders uitleggen dan? Niet dat de aandacht voor Milly onterecht is, maar het gebrek aan aandacht voor anderen is het dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |