abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79263122
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Uiteraard. Sowieso het spoor volgen vanaf haar huis. Hoe eerder hoe beter. Een vers spoor is voor die honden makkelijker te volgen dan 3 dagen later of zo. Dan heeft dat geen nut meer.
Jij hebt toch kinderen? ( .) Die zijn zeker nóóit recalcitrant of te laat thuis of laten ff niets van zich horen? Nee hè?

Ik zou zó graag je reactie willen zien, als bij het eerste de beste meisje dat ff te laat bij een vriendinnetje bleef omdat ze boos was op haar moeder de hele heutemeteut erbij was gehaald. Van óns belastinggeld he Giaatje, van ónze centjes!
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:14:56 #52
3542 Gia
User under construction
pi_79263126
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar jij had het er over dat ze misschien voor 8 uur gevonden had kunnen worden, ik weet zeker dat dit niet had gekund.
[..]

http://www.nu.nl/binnenla(...)lly-vragen-hulp.html
*zucht* Toch in elk geval dezelfde avond.
pi_79263129
quote:

[..]

Uiteraard. Sowieso het spoor volgen vanaf haar huis. Hoe eerder hoe beter. Een vers spoor is voor die honden makkelijker te volgen dan 3 dagen later of zo. Dan heeft dat geen nut meer.
Dan mogen er nog wel 100'den honden bij komen om elke keer dat iemand niet op tijd thuis en onbereikbaar is, die persoon op te sporen.
Leaf
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:15:32 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263143
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Speculaasies
Ik heb er ook één: wat als ze vaker werd misbruikt door die vage buurman, en het nu uit de hand was gelopen?
Hij zag het in 1e instantie niet als echt misbruik omdat ze zelf stikverliefd was ?
Hij kreeg pas later door dat ze nog maar 12 was, wilde ermee stoppen en zij absoluut niet (met alle eventuele gevolgen van dien, baan kwijt en een stempel pedo op je voorhoofd..)
pi_79263153
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nadat hij ala Schwarzenegger even langs een rechter is gereden die hem nog wat verschuldigd was en even voor een halve wijk huiszoekingsbevelen heeft geregeld

Uiteraard keer je dan ff 50 huizen ondersteboven en mep je iedereen neer die het hier niet mee eens is
Wat een stompzinnige reactie hier zeg. Om te kotsen gewoon.

Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd. Verder zeg ik dat ik het raar vind dat dus niet alles op alles is gezet en de huizen van de buren zijn onderzocht. That's it. En vanwege dat idee zitten een paar simpele zielen nu te pogen om mij belachelijk te maken? Jezus wat een wereld. Zoek het maar uit. Ik ga er vandoor.

RIP Milly.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:15:53 #56
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_79263154
quote:

[..]

De politie gaat echt geen honden inzetten na 1 telefoontje van een ongeruste moeder. Zover ik weet was het die avond niet duidelijk dat het om een misdrijf ging.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_79263160
Glaasje ongebluste kalk voor de dader s.v.p.
pi_79263182
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd. Verder zeg ik dat ik het raar vind dat dus niet alles op alles is gezet en de huizen van de buren zijn onderzocht. That's it. En vanwege dat idee zitten een paar simpele zielen nu te pogen om mij belachelijk te maken? Jezus wat een wereld. Zoek het maar uit. Ik ga er vandoor.

RIP Milly.
Als jij het allemaal zo goed weet, moet je de politie maar gaan helpen. Die kunnen zulke heldere lichten als jij goed gebruiken.
Leaf
pi_79263186
Gisteravond gevolgd vanaf het moment dat de hype begon, rond 21:00 toen bekend werd dat er een 'doorbraak' was in de zaak...

En heb nog geslapen met het idee dat het alle kanten op kon, ook al was het onwaarschijnlijk want ze was in principe zo goed als dood, met nog een bevestiging te gaan...

En toen ik op stond: Lichaam Milly Boele gevonden

tvp.
-
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:17:29 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263192
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij hebt toch kinderen? ( .) Die zijn zeker nóóit recalcitrant of te laat thuis of laten ff niets van zich horen? Nee hè?
De zoontjes van Gia gaan alleen onder toezicht van een Rooms Katholieke priester naar de mis en naar zondagsschool en daar gebeurt nooit iets .
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:17:43 #61
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_79263198
quote:
Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd.
Die redenen die jij al 10x hebt genoemd zijn geen reden om direct elk huis in de buurt uit te kammen imho.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_79263221
quote:

[..]

RIP Milly.
Ze konden het helemaal niet weten. Ze konden weten dat het verdacht was, en erin duiken. Precies wat ze gedaan hebben.

Nu achteraf kunnen we inderdaad heel stoer gaan roepen dat ze het hadden moeten weten en maar even deuren in moesten trappen.

Maar de politie heeft imho gedaan wat ze moesten doen; alle mannelijke buurtbewoners ondervragen, en opvolgen op de mensen die geen alibi hadden. Zo filter je het uit tot je dan inderdaad die ene overhoudt die liegt en dus wél aan de deur stond, en dan kan je wellicht eens huiszoeking doen.

Niet zomaar even om 1 zinnetje terwijl er nog tig andere redenen te bedenken zijn waarom die buurman het niet wil zeggen, of er erna nog iemand langs is gekomen. Of wat ook nog heel plausibel was; ze gewoon weg was gegaan (ze moest nog naar training oid?) en onderweg iets is gebeurt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:18:38 #63
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79263228
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En zelfs rond 20u pas 'zorgen maken'. Rondje bellen, beetje ijsberen, nog maar wat mensen bellen. Rondje door de buurt. Wie weet hoe laat de politie pas groot alarm sloeg.
Inderdaad.
be nice or go away
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:19:26 #64
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263248
quote:

[..]

RIP Milly.
Raar
Denk dat dit toch de normale gang van zaken is bij een meisje wat te laat thuiskomt.
Woningen doorzoeken van een hele buurt is eerder abnormaal én ook daar moe je, indien je dat wilt gaan uitvoeren, toestemming voor hebben .
pi_79263252
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef -Techno- het volgende:

[..]

De politie gaat echt geen honden inzetten na 1 telefoontje van een ongeruste moeder. Zover ik weet was het die avond niet duidelijk dat het om een misdrijf ging.
Idd. Achteraf lijkt de 'geëmotioneerde' burger het allemaal beter te weten, maar wanneer het in praktische zin iets langer doorgedacht zal worden, zal hij tot de conclusie komen dat het onmogelijk en belachelijk is om zo te handelen bij alle soortgelijke voorvallen.

scanman1 bijv. is een schoolvoorbeeld van zo'n kortzichtige burger.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79263262
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De zoontjes van Gia gaan alleen onder toezicht van een Rooms Katholieke priester naar de mis en naar zondagsschool en daar gebeurt nooit iets .
Hmm de kerk wil je tegenwoordig ook niet meer blind vertrouwen

Maar on the bright side; die misbruiken alleen en moorden niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 18:22:29 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:19:59 #67
3542 Gia
User under construction
pi_79263263
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou zó graag je reactie willen zien, als bij het eerste de beste meisje dat ff te laat bij een vriendinnetje bleef omdat ze boos was op haar moeder de hele heutemeteut erbij was gehaald. Van óns belastinggeld he Giaatje, van ónze centjes!
Het ene kind is het andere niet. Als zowel vader als moeder aangeven dit niet als normaal gedrag te zien van hun dochter, dan is het m.i. normaal dat de politie zo snel mogelijk reageert. Kom op zeg, ouders kennen hun kinderen echt wel.

Om antwoord te geven op je eerste vragen: Nee, mijn kinderen zij niet recalcitrant en dat hoeft ook niet. Meestal bellen ze als ze later thuiskomen dan verwacht. Komt het eens voor dat het later wordt en ze bellen niet, dan ben ik niet meteen in paniek, omdat ik weet waar ze zitten en ik zo even daar naartoe kan gaan of bellen mocht ik me na ettelijke uren zorgen gaan maken.

Mocht één van mijn kinderen 3 uur te laat thuis zijn en ik kan hem niet bereiken of ze bellen niet, en ze zijn niet waar ze horen te zijn, dan weet ik dat er iets niet klopt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:20:03 #68
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79263264
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Gia het volgende:

[..]

*zucht* Toch in elk geval dezelfde avond.
Hoe dan in vredesnaam?
be nice or go away
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:20:32 #69
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263280
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:

Maar on the upside; die misbruiken alleen en moorden niet
Precies, dus je kinderen zijn daar veilig
pi_79263313
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Raar
Denk dat dit toch de normale gang van zaken is bij een meisje wat te laat thuiskomt.
Ze was toch gewoon thuis?
pi_79263319
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Het ene kind is het andere niet. Als zowel vader als moeder aangeven dit niet als normaal gedrag te zien van hun dochter, dan is het m.i. normaal dat de politie zo snel mogelijk reageert. Kom op zeg, ouders kennen hun kinderen echt wel.

Om antwoord te geven op je eerste vragen: Nee, mijn kinderen zij niet recalcitrant en dat hoeft ook niet. Meestal bellen ze als ze later thuiskomen dan verwacht. Komt het eens voor dat het later wordt en ze bellen niet, dan ben ik niet meteen in paniek, omdat ik weet waar ze zitten en ik zo even daar naartoe kan gaan of bellen mocht ik me na ettelijke uren zorgen gaan maken.

Mocht één van mijn kinderen 3 uur te laat thuis zijn en ik kan hem niet bereiken of ze bellen niet, en ze zijn niet waar ze horen te zijn, dan weet ik dat er iets niet klopt.
Ken je de term 'pubertijd'?

Begint volgens mij bij meisjes best zo eens rond hun 12e.
Naar het schijnt zijn ze dan ineens wat minder braaf en lief en willen ze nog weleens koppig zijn en toch maar ineens niet meer bellen oid omdat ze zich zo 'volwassen' voelen
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:21:42 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79263321
quote:

[..]

Wel ja. En hoe vaak hoor je ouders wel niet "Dat zou mijn kind noooooit doen" zeggen terwijl je hun kind op heterdaad betrapt hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 18:22:34 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79263348
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

8 uur, moeder belt politie.
Politie: Ja maar mevrouw, gebeurd zo vaak dat een meisje effe weg is. Probeer het om 10 uur nog eens.
10 uur, moeder belt politie.
Ow mevrouwtje, dat is toch wel zorgwekkend. We sturen even een agent langs.
22:30 agent komt langs. stelt eerste vragen.
23:00 Agent denkt dat een serieus vermissing is, gaat bellen met bureau.

Lijkt me geen onrealistisch tijdschema. En dan ben ik waarschijnlijk nog snel met de echte vermissing melding.
Zeer aannemelijk.
Politie slaat bij zo'n melding om 20.00 uur echt geen groot alarm.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:22:46 #74
3542 Gia
User under construction
pi_79263352
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ken je de term 'pubertijd'?

Begint volgens mij bij meisjes best zo eens rond hun 12e.
Naar het schijnt zijn ze dan ineens wat minder braaf en lief en willen ze nog weleens koppig zijn en toch maar ineens niet meer bellen oid omdat ze zich zo 'volwassen' voelen
Ze was niet te laat thuis! Ze was gewoon al thuis, wachtend op haar ouders.
pi_79263371
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeer aannemelijk.
Sowieso, in het artikel staat dat ze zich toen pas zorgen begon te maken. Dus het kan best pas 21 of 2130 geweest zijn voor ze de politie belde.

Eerst beetje zelf bellen, zoeken, eens goed nadenken, nog wat zoeken/bellen
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 18:23:34 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79263379
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nee, stel je voor
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_79263384
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze moest nog weg.

Jezus lees de feiten eens als je zo loopt te blaten de hele tijd
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:23:53 #78
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263386
quote:

PUBERS ZIJN ONVOORSPELBAAR GIA, dat wéten agenten en stiekem weten doodongeruste ouders dat ook.
ELK kind....zelfs de jouwe, vertellen niet alles aan mamma , verbergen dus dingen en komen weleens te laat thuis of liegen over de plaats waar ze zijn geweest omdat ze weten dat pa en ma hysterisch kunnen reageren als ze weten waar en bij wie ze zijn geweest en wat ze hebben uitgevreten

Kinderen hóren recalcitrant te zijn.Dat heeft ontwikkeling, afzetten tegen ouders etc etc.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:23:56 #79
3542 Gia
User under construction
pi_79263387
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wel ja. En hoe vaak hoor je ouders wel niet "Dat zou mijn kind noooooit doen" zeggen terwijl je hun kind op heterdaad betrapt hebt.
Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
pi_79263411
Afschuwlijk verhaal, in dit soort gevallen kan ik echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe iemand tot zo'n daad kan komen. Dat geeft dus maar aan dat er mensen rondlopen die in hun hoofd heel vreemd in elkaar zitten en dat vind ik best beangstigend
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_79263412
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, en ze kan zich prima bedacht hebben in de tussentijd.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeer aannemelijk.
Welles welles! Zeker als mama zegt dat ze dat normaal nooit doet! En speurhonden en bloedonderzoek bij iedereen!
pi_79263416
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
Maar jou kinderen zijn dan ook perfect, want geschapen naar je eigen evenbeeld
pi_79263426
quote:

[..]

Hoe oud zijn ze?
Tap tap tap
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:25:02 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79263427
Ow, we gaan het nu over Gia's opvoedkunsten hebben in plaats van milly?
Laffe huichelaar
pi_79263431
quote:

[..]

Ze zouden jou een eigen talkshow moeten geven. Echt .

Ik hoop zó dat die ouders jouw gezwam niet lezen.
pi_79263434
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.

Dit was maandag al bekend hoor
heb het hier dinsdag op mijn stage nog over gehad namelijk .

echt triest verhaal dit.
-
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:25:18 #87
3542 Gia
User under construction
pi_79263438
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar jou kinderen zijn dan ook perfect, want geschapen naar je eigen evenbeeld
Inderdaad.
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 18:25:18 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79263439
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sowieso, in het artikel staat dat ze zich toen pas zorgen begon te maken. Dus het kan best pas 21 of 2130 geweest zijn voor ze de politie belde.

Eerst beetje zelf bellen, zoeken, eens goed nadenken, nog wat zoeken/bellen
Als het meiske een uitgebreide meidenkring had ben je wel even zoet hoor.
Dan heb je nog haar paard en andere hobbies.
Je bent echt zo een uur of wat verder met zelf rondbellen.

pi_79263440
quote:

[..]

Zo denken heel veel moeders en zo zijn maar erg weinig kinderen. Apart he?
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:25:47 #90
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263459
quote:

[..]

Je kinderen BELLEN maar zullen ECHT niet altijd de waarheid spreken over WAAR ze zijn of WAT ze aan het doen zijn.
Ook jouw zoons spelen doktertje met elkaar.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:25:51 #91
3542 Gia
User under construction
pi_79263467
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe oud zijn ze?
Bijna volwassen. Heb er nog nooit problemen mee gehad, dus goed opvoeden werkt wel.
pi_79263477
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, en ze kan zich prima bedacht hebben in de tussentijd.
[..]

Welles welles! Zeker als mama zegt dat ze dat normaal nooit doet! En speurhonden en bloedonderzoek bij iedereen!
Alles swabben en dusten, net als bij CSI! Dan was het binnen drie kwartier opgelost!
Tap tap tap
pi_79263486
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Bijna volwassen. Heb er nog nooit problemen mee gehad, dus goed opvoeden werkt wel.
+ Wat niet weet (of wil weten), wat niet deert.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:26:40 #94
3542 Gia
User under construction
pi_79263488
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ze zouden jou een eigen talkshow moeten geven. Echt .

Ik hoop zó dat die ouders jouw gezwam niet lezen.
Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 18:27:00 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79263502
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 17-03-2010 18:54:01 ]

woensdag 17 maart 2010 @ 18:27:03 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79263503
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Esmerallda17 het volgende:

echt triest verhaal dit.
Heb je het erover gehad dat het niet zomaar een man was maar de buurman?
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:27:04 #97
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_79263505
quote:
En dan verwacht jij dat de politie meteen alles uit de kast haalt om jouw kinderen te vinden
Sorry hoor maar dat is echt belachelijk, jouw kinderen kunnen ook best eens schijt aan jouw hebben en gewoon ergens anders zijn. De politie beseft dat tenminste en gaat daarom echt niet meteen een honden brigade inzetten.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:27:17 #98
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79263510
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Loedertje het volgende:

[..]

PUBERS ZIJN ONVOORSPELBAAR GIA, dat wéten agenten en stiekem weten doodongeruste ouders dat ook.
ELK kind....zelfs de jouwe, vertellen niet alles aan mamma , verbergen dus dingen en komen weleens te laat thuis of liegen over de plaats waar ze zijn geweest omdat ze weten dat pa en ma hysterisch kunnen reageren als ze weten waar en bij wie ze zijn geweest en wat ze hebben uitgevreten

Kinderen hóren recalcitrant te zijn.Dat heeft ontwikkeling, afzetten tegen ouders etc etc.
dat dus
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:27:36 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79263516
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Esmerallda17 het volgende:

echt triest verhaal dit.
Het is vandaag een feit geworden, dat was het maandag niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79263520
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!
Hoe kom je daar nou weer bij.

Volgens mij was er juist al vrij snel toen bleek dat ze ECHT weg was groot alarm. Juist omdat ze het prima had thuis en ze geen type was met problemen of om weg te lopen.

Djeezz, jij geeft echt werkelijk overal je eigen draai aan he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')