Ja, en ze kan zich prima bedacht hebben in de tussentijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze was niet te laat thuis! Ze was gewoon al thuis, wachtend op haar ouders.
Welles welles! Zeker als mama zegt dat ze dat normaal nooit doet! En speurhonden en bloedonderzoek bij iedereen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer aannemelijk.
Politie slaat bij zo'n melding om 20.00 uur echt geen groot alarm.
Maar jou kinderen zijn dan ook perfect, want geschapen naar je eigen evenbeeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
Ze zouden jou een eigen talkshow moeten geven. Echtquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jou kinderen zijn dan ook perfect, want geschapen naar je eigen evenbeeld
Als het meiske een uitgebreide meidenkring had ben je wel even zoet hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, in het artikel staat dat ze zich toen pas zorgen begon te maken. Dus het kan best pas 21 of 2130 geweest zijn voor ze de politie belde.
Eerst beetje zelf bellen, zoeken, eens goed nadenken, nog wat zoeken/bellen
Zo denken heel veel moeders en zo zijn maar erg weinig kinderen. Apart he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kinderen BELLEN maar zullen ECHT niet altijd de waarheid spreken over WAAR ze zijn of WAT ze aan het doen zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Alles swabben en dusten, net als bij CSI! Dan was het binnen drie kwartier opgelost!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en ze kan zich prima bedacht hebben in de tussentijd.
[..]
Welles welles! Zeker als mama zegt dat ze dat normaal nooit doet! En speurhonden en bloedonderzoek bij iedereen!
+ Wat niet weet (of wil weten), wat niet deert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijna volwassen. Heb er nog nooit problemen mee gehad, dus goed opvoeden werkt wel.
Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze zouden jou een eigen talkshow moeten geven. Echt.
Ik hoop zó dat die ouders jouw gezwam niet lezen.
Heb je het erover gehad dat het niet zomaar een man was maar de buurman?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.
Dit was maandag al bekend hoor
heb het hier dinsdag op mijn stage nog over gehad namelijk .
echt triest verhaal dit.
En dan verwacht jij dat de politie meteen alles uit de kast haalt om jouw kinderen te vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Gia het volgende:
Mocht één van mijn kinderen 3 uur te laat thuis zijn en ik kan hem niet bereiken of ze bellen niet, en ze zijn niet waar ze horen te zijn, dan weet ik dat er iets niet klopt.
dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
PUBERS ZIJN ONVOORSPELBAAR GIA, dat wéten agenten en stiekem weten doodongeruste ouders dat ook.
ELK kind....zelfs de jouwe, vertellen niet alles aan mamma , verbergen dus dingen en komen weleens te laat thuis of liegen over de plaats waar ze zijn geweest omdat ze weten dat pa en ma hysterisch kunnen reageren als ze weten waar en bij wie ze zijn geweest en wat ze hebben uitgevreten
Kinderen hóren recalcitrant te zijn.Dat heeft ontwikkeling, afzetten tegen ouders etc etc.
Het is vandaag een feit geworden, dat was het maandag niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.
Dit was maandag al bekend hoor
heb het hier dinsdag op mijn stage nog over gehad namelijk .
echt triest verhaal dit.
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |