abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79263035
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Scanman gaat toch gewoon in een uurtje even bij 50 buurmannen langs. Daar draait ie zn hand niet voor om.
Nadat hij ala Schwarzenegger even langs een rechter is gereden die hem nog wat verschuldigd was en even voor een halve wijk huiszoekingsbevelen heeft geregeld

Uiteraard keer je dan ff 50 huizen ondersteboven en mep je iedereen neer die het hier niet mee eens is
pi_79263039
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 17-03-2010 18:47:44 ]
pi_79263060
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb de andere threads niet gelezen maar in het kader van we speculeren erop los...

Ze was verliefd op de politieagent en hij heeft daar eens misbruik van gemaakt, toen hij doorhad dat het niet kon met een 12-jarige heeft ie haar uit angst vermoord?
Speculaasies
Ik heb er ook één: wat als ze vaker werd misbruikt door die vage buurman, en het nu uit de hand was gelopen?
Of de kaboutertjes hebben haar in de tuin verstopt. Dat kan ook nog.
Tap tap tap
pi_79263062
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Scanman gaat toch gewoon in een uurtje even bij 50 buurmannen langs. Daar draait ie zn hand niet voor om.
Waar zeg ik dat nou weer dan? Jezus christus was is dit voor site man. Lul niet zo dom!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_79263070
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Is dus niet gebeurd want de politie bleef de man zoeken die om half zes bij Milly aanbelde. Logisch ook, want dat er tweemensen aanbelden binnen 10 minuten zou wel héél erg vergezocht zijn.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kijk, het circus is compleet.

Nog even, scanmannetje. Heb je enig idee hoe láng 10 minuten zijn? Mijn buurman staat regelmatig aan de deur, of hij een kopje suiker of zout kan hebben. Ik loop naar binnen pak zout, doe het in het kopje, en loop weer terug. Alsjeblieft, dankjewel, twee minuten later gaat de deur dicht. Oh kut, de kat loopt bijna naar buiten, even vangen. Hop weer een minuut kwijt. In de tussentijd ben ik al drie keer bijna onder een auto terecht gekomen omdat ik niet goed oplet. Nou goed, 3 minuten later heb ik de kat, maar kut, telefoon binnen vergeten en de deur is dichtgevallen. En nu?

Nou ja, zo zijn er dus duizenden scenario's mogelijk. Wat iedere zichzelf respecterende rechercheur ook bedenkt. Je kan geen razzia's doen aan de hand van één zin.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:13:07 #46
3542 Gia
User under construction
pi_79263073
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Had de politie dan meteen honden moeten inzetten diezelfde avond?
Uiteraard. Sowieso het spoor volgen vanaf haar huis. Hoe eerder hoe beter. Een vers spoor is voor die honden makkelijker te volgen dan 3 dagen later of zo. Dan heeft dat geen nut meer.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:13:22 #47
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79263079
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Gia het volgende:

[..]

En jij denkt dat Sander haar al voor 8 uur begraven had? In een tuin waar je zo over de heg kijkt?

Denk ik niet.
Dat weet ik niet, maar jij had het er over dat ze misschien voor 8 uur gevonden had kunnen worden, ik weet zeker dat dit niet had gekund.
quote:
Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lly-vragen-hulp.html
be nice or go away
pi_79263090
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Gia het volgende:

[..]

En jij denkt dat Sander haar al voor 8 uur begraven had? In een tuin waar je zo over de heg kijkt?

Denk ik niet.
8 uur, moeder belt politie.
Politie: Ja maar mevrouw, gebeurd zo vaak dat een meisje effe weg is. Probeer het om 10 uur nog eens.
10 uur, moeder belt politie.
Ow mevrouwtje, dat is toch wel zorgwekkend. We sturen even een agent langs.
22:30 agent komt langs. stelt eerste vragen.
23:00 Agent denkt dat een serieus vermissing is, gaat bellen met bureau.

Lijkt me geen onrealistisch tijdschema. En dan ben ik waarschijnlijk nog snel met de echte vermissing melding.
Leaf
pi_79263094
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Is dus niet gebeurd want de politie bleef de man zoeken die om half zes bij Milly aanbelde. Logisch ook, want dat er tweemensen aanbelden binnen 10 minuten zou wel héél erg vergezocht zijn.
Het gebeurde hier net nog .
Tap tap tap
pi_79263116
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar jij had het er over dat ze misschien voor 8 uur gevonden had kunnen worden, ik weet zeker dat dit niet had gekund.
[..]

En zelfs rond 20u pas 'zorgen maken'. Rondje bellen, beetje ijsberen, nog maar wat mensen bellen. Rondje door de buurt. Wie weet hoe laat de politie pas groot alarm sloeg.
pi_79263122
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Uiteraard. Sowieso het spoor volgen vanaf haar huis. Hoe eerder hoe beter. Een vers spoor is voor die honden makkelijker te volgen dan 3 dagen later of zo. Dan heeft dat geen nut meer.
Jij hebt toch kinderen? ( .) Die zijn zeker nóóit recalcitrant of te laat thuis of laten ff niets van zich horen? Nee hè?

Ik zou zó graag je reactie willen zien, als bij het eerste de beste meisje dat ff te laat bij een vriendinnetje bleef omdat ze boos was op haar moeder de hele heutemeteut erbij was gehaald. Van óns belastinggeld he Giaatje, van ónze centjes!
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:14:56 #52
3542 Gia
User under construction
pi_79263126
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

[..]

*zucht* Toch in elk geval dezelfde avond.
pi_79263129
quote:

[..]

Dan mogen er nog wel 100'den honden bij komen om elke keer dat iemand niet op tijd thuis en onbereikbaar is, die persoon op te sporen.
Leaf
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:15:32 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263143
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Speculaasies
Ik heb er ook één: wat als ze vaker werd misbruikt door die vage buurman, en het nu uit de hand was gelopen?
Hij zag het in 1e instantie niet als echt misbruik omdat ze zelf stikverliefd was ?
Hij kreeg pas later door dat ze nog maar 12 was, wilde ermee stoppen en zij absoluut niet (met alle eventuele gevolgen van dien, baan kwijt en een stempel pedo op je voorhoofd..)
pi_79263153
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nadat hij ala Schwarzenegger even langs een rechter is gereden die hem nog wat verschuldigd was en even voor een halve wijk huiszoekingsbevelen heeft geregeld

Uiteraard keer je dan ff 50 huizen ondersteboven en mep je iedereen neer die het hier niet mee eens is
Wat een stompzinnige reactie hier zeg. Om te kotsen gewoon.

Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd. Verder zeg ik dat ik het raar vind dat dus niet alles op alles is gezet en de huizen van de buren zijn onderzocht. That's it. En vanwege dat idee zitten een paar simpele zielen nu te pogen om mij belachelijk te maken? Jezus wat een wereld. Zoek het maar uit. Ik ga er vandoor.

RIP Milly.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:15:53 #56
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_79263154
quote:

[..]

De politie gaat echt geen honden inzetten na 1 telefoontje van een ongeruste moeder. Zover ik weet was het die avond niet duidelijk dat het om een misdrijf ging.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_79263160
Glaasje ongebluste kalk voor de dader s.v.p.
pi_79263182
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige reactie hier zeg. Om te kotsen gewoon.

Ik zeg gewoon dat de politie kon weten dat het een van de buren was, om redenen die ik al 10x heb genoemd. Verder zeg ik dat ik het raar vind dat dus niet alles op alles is gezet en de huizen van de buren zijn onderzocht. That's it. En vanwege dat idee zitten een paar simpele zielen nu te pogen om mij belachelijk te maken? Jezus wat een wereld. Zoek het maar uit. Ik ga er vandoor.

RIP Milly.
Als jij het allemaal zo goed weet, moet je de politie maar gaan helpen. Die kunnen zulke heldere lichten als jij goed gebruiken.
Leaf
pi_79263186
Gisteravond gevolgd vanaf het moment dat de hype begon, rond 21:00 toen bekend werd dat er een 'doorbraak' was in de zaak...

En heb nog geslapen met het idee dat het alle kanten op kon, ook al was het onwaarschijnlijk want ze was in principe zo goed als dood, met nog een bevestiging te gaan...

En toen ik op stond: Lichaam Milly Boele gevonden

tvp.
-
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:17:29 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79263192
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij hebt toch kinderen? ( .) Die zijn zeker nóóit recalcitrant of te laat thuis of laten ff niets van zich horen? Nee hè?
De zoontjes van Gia gaan alleen onder toezicht van een Rooms Katholieke priester naar de mis en naar zondagsschool en daar gebeurt nooit iets .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')