abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:33:33 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79263744
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ook dat, maar ik wist maandag al dat zij aan het bellen was met die moeder en dat ze aan de telefoon zei van "sorry er staat een man/buurman aan de deur" en die milly zou eigenlijk terug bellen maar die belde dus neit terug , en die ma kwam 3 kwartier later thuis ofzo..

dus het was al eerder bekend hoe het verhaal was verlopen, was al op tv geweest maandag ofzo. dus NIET woensdag pas.
[..]

Oh nee ? waarom wist iedereen het dan al ?
Geen idee, ik kan niet in hun hoofden kijken. Maar het is feit dat het vandaag pas bevestigd is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:33:44 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79263752
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ook dat, maar ik wist maandag al dat zij aan het bellen was met die moeder en dat ze aan de telefoon zei van "sorry er staat een man/buurman aan de deur" en die milly zou eigenlijk terug bellen maar die belde dus neit terug , en die ma kwam 3 kwartier later thuis ofzo..

dus het was al eerder bekend hoe het verhaal was verlopen, was al op tv geweest maandag ofzo. dus NIET woensdag pas.
[..]

Oh nee ? waarom wist iedereen het dan al ?
Maandag wist niet iedereen dat het een buurman betrof. Dat is volgens mij toch echt vandaag pas bekend gemaakt, hiervoor werd steeds over een man gesproken.
Laffe huichelaar
pi_79263772
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maandag wist niet iedereen dat het een buurman betrof. Dat is volgens mij toch echt vandaag pas bekend gemaakt, hiervoor werd steeds over een man gesproken.
Jup. Hier ook alleen over een man gehoord/gelezen en vandaag voor het eerst gehoord dat de politie al direct wist dat ze het over de buurman heeft gehad
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:35:06 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79263805
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Raar
Denk dat dit toch de normale gang van zaken is bij een meisje wat te laat thuiskomt.
Woningen doorzoeken van een hele buurt is eerder abnormaal én ook daar moe je, indien je dat wilt gaan uitvoeren, toestemming voor hebben .
Is ook zo. En tóch denk ik dan, als je met je moeder aan de telefoon hangt en er staat een buurman voor de deur en je meldt dat, is het wel opmerkelijk dat je niet zegt wie het precies is. Juist omdat het een buurman is. Het is geen vreemde aan de deur maar iemand die je bij naam kent. Want op zich is het toch opmerkelijk, als ze verder geen hechte band hadden dat een buurman die politieagent is aan je deur staat. Maar misschien ook niet hoor. Ik probeer me alleen in de situatie te verplaatsen. En ik vermoed (ja, nog een speculaasje erbij) dat ze expres niet heeft gezegd wie het was. Dat ze in die zin wat wilde verbergen voor haar moeder. Waarmee ik wil zeggen, dat er meer aan de hand was dan zomaar even meegelopen met een buurman en daarna niet meer te bereiken toch wel verdachter is dan dat ze had gezegd wie het was. D

Dus normale gang van zaken bij een meisje dat te laat thuis komt. Ja, ongetwijfeld.
Maar misschien dat het tóch net wat meer afweek van zomaar te laat thuis komen?

Of wordt die gedachtengang gezien als 'makkelijk achteraf gepraat'.
pi_79263818
quote:
Woensdag 10 maart 17:30 uur
Milly belt met haar moeder en zegt dat ze op gaat hangen omdat 'een buurman voor de deur staat'. Dit is het laatste moment waarop iets van Milly is vernomen. Als haar moeder thuiskomt, is het 12-jarige meisje verdwenen.

Woensdag 10 maart (rond) 21:00 uur
De ouders van Milly waarschuwen de politie dat hun dochter verdwenen is.

Woensdag 10 maart (rond) 22:00 uur
De politie besluit een zogenaamd sms-alert te verzenden in de regio Dordrecht. Ook start de politie een buurtonderzoek.

Woensdagavond 10 maart
Volgens zijn verklaring heeft de 26-jarige hoofdverdachte Sander V. Milly nog deze avond vermoord en haar in zijn tuin begraven.

Donderdag 11 maart
Justitie en politie besluiten 's ochtends een rechercheteam te formeren. Eén van de onderdelen van het onderzoek richt zich op alle mannelijke buurtbewoners. Dat zijn er volgens de hoofdofficier zo'n 120. De politie gaat na of ze een alibi hadden voor woensdagavond. Ook de vermoedelijke dader wordt gehoord. Een politiehelikopter hangt boven de buurt, maar ziet niks verdachts.

Donderdag 11 maart 16:00 uur
Er wordt landelijk alarm geslagen door een Amber Alert uit te zenden.

Zaterdag 13 maart
Justitie checkt de verklaring van Sander V. en komt erachter dat verdachte werkzaam is bij de politie Rotterdam. Daarnaast ontdekt de politie dat het alibi van V. rammelt. Eén andere mannelijke buurtbewoner heeft ook een rammelend alibi. Justitie benadert V. en maakt een afspraak met hem die in de loop van deze week plaats zou vinden.

Dinsdag 16 maart 16:00 uur
Op aandringen van zijn vriendin, die ook bij de politie werkt, meldt Sander V. zich bij vrijwillig bij de politie. Hij bekent de 12-jarige Milly Boele te hebben vermoord. Zijn vriendin is geen verdachte.

Dinsdagavond 16 maart
Het lichaam van Milly wordt gevonden in de tuin van de verdachte, niet ver van haar ouderlijk huis.
Een tijdlijn volgens RTL.

Rond 22:00 start buurt onderzoek en SMS alert, volgende ochtend gaan ze 120 buurmannen natrekken... Daar ben je toch echt wel even mee bezig.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:35:42 #126
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79263827
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Die ouders zeiden meteen al dat ze 'niet zo'n meisje was'. De politie geloofden hen niet.
Ik weet niet hoe je er bij komt maar:
quote:
Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
Zowel de ouders als de politie sluiten uit dat Milly is weggelopen. Tot zondagmiddag waren er tachtig tips bij de politie binnengekomen over haar verdwijning.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lly-vragen-hulp.html
be nice or go away
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:35:47 #127
3542 Gia
User under construction
pi_79263830
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat weet jij natuurlijk helemaal zeker, nooit gedaan, gaan ze nooit doen.

Pfieuwwwwww....ik weet 1 ding zeker, als ze onder moeders vleugels vandaan kruipen zullen ze werkelijk alles gaan proberen wat god verboden heeft, van xtc tot weet ik veel.

Crisis zeg..zo naief kan een mens toch niet zijn
Sorry hoor, dat jij nare ervaringen met (je) kinderen hebt, wil niet zeggen dat alle kinderen onopgevoede, drugsgebruikende tasjesdieven en verkrachters zijn. Er zijn gewoon kinderen waar ouders wel van op aan kunnen. Okay, je weet niet altijd waar ze zijn, maar ze bellen wel altijd als ze later thuis zijn en dat vind ik prima.
Zo ook met Milly. Die moeder wist dat het allemaal niet klopte, maar kan de hele nacht op de klok gaan zitten kijken totdat de politie het onderhand tijd vind om actie te ondernemen.
pi_79263899
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Sorry hoor, dat jij nare ervaringen met (je) kinderen hebt, wil niet zeggen dat alle kinderen onopgevoede, drugsgebruikende tasjesdieven en verkrachters zijn. Er zijn gewoon kinderen waar ouders wel van op aan kunnen. Okay, je weet niet altijd waar ze zijn, maar ze bellen wel altijd als ze later thuis zijn en dat vind ik prima.
Zo ook met Milly. Die moeder wist dat het allemaal niet klopte, maar kan de hele nacht op de klok gaan zitten kijken totdat de politie het onderhand tijd vind om actie te ondernemen.
Nu ken je moeder van Milly ook al en weet je dat ze altijd belde als ze later wat later was en dat ze de hele nacht nu op de klok heeft zitten kijken tot de politie in actie kwam?

Als je even boven je leest zie je dat ze DEZELFDE AVOND om 22u al een sms-alert hebben verzonden in Dordt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 18:38:15 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:38:51 #129
145755 kahaarin
pi_79263932
quote:

[..]

Volgens de tijdslijn is er om 22.00 uur een SMS alert uitgegaan en zijn ze begonnen met het onderzoek, om 21.00 uur heeft haar moeder gebeld, ik denk dat het wel duidelijk was wat voor een gezin het was en dat Milly niet was weggelopen.
be nice or go away
pi_79263945
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Een tijdlijn volgens RTL.

Rond 22:00 start buurt onderzoek en SMS alert, volgende ochtend gaan ze 120 buurmannen natrekken... Daar ben je toch echt wel even mee bezig.
Ik kreeg ook zo'n smsje inderdaad. 10 maart, om 22:14:

Vermist Dordrecht, Sterrenburg. blank blond meisje 12 jaar 1,65 zwart wit vest, roze shirt blauwe spijkerbroek, bruine uggs, bij aantreffen bel <telefoonnummer>
pi_79263973
tvp
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:40:52 #132
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79264005
quote:

[..]

ITT tot jouw dacht ik dat mijn kind(eren) idd evenals ik alles zouden doen wat god verboden heeft maar neen, tot op heden lijkt het wel alsof de recalcitrantie zich juist ANTI alles wat god verboden heeft uit.
pi_79264055
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Is ook zo. En tóch denk ik dan, als je met je moeder aan de telefoon hangt en er staat een buurman voor de deur en je meldt dat, is het wel opmerkelijk dat je niet zegt wie het precies is. Juist omdat het een buurman is. Het is geen vreemde aan de deur maar iemand die je bij naam kent. Want op zich is het toch opmerkelijk, als ze verder geen hechte band hadden dat een buurman die politieagent is aan je deur staat. Maar misschien ook niet hoor. Ik probeer me alleen in de situatie te verplaatsen. En ik vermoed (ja, nog een speculaasje erbij) dat ze expres niet heeft gezegd wie het was. Dat ze in die zin wat wilde verbergen voor haar moeder. Waarmee ik wil zeggen, dat er meer aan de hand was dan zomaar even meegelopen met een buurman en daarna niet meer te bereiken toch wel verdachter is dan dat ze had gezegd wie het was. D

Dus normale gang van zaken bij een meisje dat te laat thuis komt. Ja, ongetwijfeld.
Maar misschien dat het tóch net wat meer afweek van zomaar te laat thuis komen?

Of wordt die gedachtengang gezien als 'makkelijk achteraf gepraat'.
Weet je, ik weet eigenlijk amper de namen van m'n buren. Ik haal ze steeds door elkaar. Maarja, mijn moeder zou dan wel vragen welke buurman, waarop ik dan zeg: 'van nummer 25' of 'die met die lelijke hoerensloep'.
Tap tap tap
pi_79264081
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Weet je, ik weet eigenlijk amper de namen van m'n buren. Ik haal ze steeds door elkaar. Maarja, mijn moeder zou dan wel vragen welke buurman, waarop ik dan zeg: 'van nummer 25' of 'die met die lelijke hoerensloep'.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_79264097
Nu ik alles nog een keer op een rij zie is het eigenlijk wel nog redelijk snel opgelost natuurlijk.... en Milly had feitelijk geen schijn van kans.... het is allemaal zo snel gegaan....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79264126
quote:

[..]

En dan nog. Als die buurman al meteen gevonden was en had gezegd dat die een kopje suiker kwam halen en daarna gewoon weer was weggegaan, was dat ook een plausibel verhaal.

Dan nog had de politie 567.000 andere mogelijkheden die onderzocht moesten worden.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:44:08 #137
145755 kahaarin
pi_79264127
quote:

[..]

Hmm, ik denk dat ik haar die kans niet had gegeven, oh mam, bel gaat, de buurman, DOEI! *klik*
be nice or go away
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:44:08 #138
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_79264128
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hoeveel meisjes van 12 zijn er door de buurman ontvoerd en vermoord?
Wat maakt het voor het belang van en de aandacht voor de zaak dan uit dat het een meisje is, dat ze 12 is en dat de ontvoerder en moordenaar haar buurman is?

Er zijn ook weinig mensen tijdens een midlifecrisis vermoord door jonglerende clowns op een eenwieler, maakt dat hun zaak nieuwswaardiger? Ik vind het afschuwelijk voor het meisje en de omgeving, maar de mediahype eromheen loopt in mijn ogen echt de spuigaten uit.
Wie dit leest is alfabeet.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:44:19 #139
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79264134
De buurman kan de overbuurman zijn, of 4 huizen verderop,de buurman op hoek, de buurman om de hoek, buurman is een ruim begrip!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:44:22 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79264137
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
gaat moeilijk als je je telefoon bent vergeten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')