Nog niet misschien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Loedertje het volgende:
Ook jouw zoons spelen doktertje met elkaar.
Ik hoop maar dat dat is omdat je al je stupiditeit op FOK! gooit, en niet tegen je kinderen spuit. Als ze ook maar 1% van jouw waanbeelden overhouden, worden dat later geen malse typetjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijna volwassen. Heb er nog nooit problemen mee gehad, dus goed opvoeden werkt wel.
Dus die ouders hebben haar niet goed opgevoed? Zullen die ouders leuk vinden om te horenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijna volwassen. Heb er nog nooit problemen mee gehad, dus goed opvoeden werkt wel.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kwestie van goed opvoeden. Mijn kinderen bellen als het later wordt of nog ergens naartoe willen.
Niet geloven of de optie openhouden is heel wat anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders hebben niks verkeerd gedaan. Die zeiden ook dat Milly nooit weg zou lopen. De politie geloofde ze niet!!
Die van mij lopen in elk geval nooit gewapend over straat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms he Gia, soms hoop ik echt dat jouw kinderen enge huurmoordenaars worden ofzo, echt
* Tong afbijt
* Biechten gaat
Die ouders zeiden meteen al dat ze 'niet zo'n meisje was'. De politie geloofden hen niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus die ouders hebben haar niet goed opgevoed? Zullen die ouders leuk vinden om te horen
Die van mij ook niet en die hebben toch goed gepuberdquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Die van mij lopen in elk geval nooit gewapend over straat.
Even serieus. Kinderen met ouders zoals jij worden de grootste draken. Vroeger vaak zat gezien. Kinderen flikken wat of maken ruzie. Ouders komen langs bij ouders van het kind. En dan word het kind helemaal in bescherming genomen en 'Mijn kind doet zoiets niet' of 'Mijn zoon zou noooooit met zoiets beginnen'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn ouders ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus die ouders hebben haar niet goed opgevoed? Zullen die ouders leuk vinden om te horen
Oh, dat zeg ik niet. Heb ik ook geen problemen mee, maar ze doen dit niet bij elkaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neh, die van jouw gebruiken 'm echt alleen om te plassen en steken 'm nergens in..toch?
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Die kinderen hebben 1 ding goed meegekregen in hun opvoeding, liegen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even serieus. Kinderen met ouders zoals jij worden zijnde grootste draken. Vroeger vaak zat gezien. Kinderen flikken wat of maken ruzie. Ouders komen langs bij ouders van het kind. En dan word het kind helemaal in bescherming genomen en 'Mijn kind doet zoiets niet' of 'Mijn zoon zou noooooit met zoiets beginnen'.
Kinderen zijn gehaaid dus denken ' Boooooh ik kan alles flikken, dat domme mokkel denkt toch dat ik het niet gedaan heb'
De politie heeft een tíkje meer ervaring met weglopende kinderen. Je haalt uit je nek dat ze ze niet geloofden, ze hebben zich alleen niet blindgestaard op de optie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders zeiden meteen al dat ze 'niet zo'n meisje was'. De politie geloofden hen niet.
Ook dat, maar ik wist maandag al dat zij aan het bellen was met die moeder en dat ze aan de telefoon zei van "sorry er staat een man/buurman aan de deur" en die milly zou eigenlijk terug bellen maar die belde dus neit terug , en die ma kwam 3 kwartier later thuis ofzo..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het erover gehad dat het niet zomaar een man was maar de buurman?
Oh nee ? waarom wist iedereen het dan al ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is vandaag een feit geworden, dat was het maandag niet.
zoals ik al zei. Je ouwehoert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ouders zeiden meteen al dat ze 'niet zo'n meisje was'. De politie geloofden hen niet.
Dat weet jij natuurlijk helemaal zeker, nooit gedaan, gaan ze nooit doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Heb ik ook geen problemen mee, maar ze doen dit niet bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |