Dwars?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja??
Kan er nog een fluit bij?
Meer een trombone.quote:
Zij is modeontwerpster geworden met een eigen kledinglijn en daarnaast heeft ze een gezin.quote:
En parfumquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zij is modeontwerpster geworden met een eigen kledinglijn en daarnaast heeft ze een gezin.
Hadden wij ook, in het wit. Van Mepal Rosti. Ik gebruik de borden nog steedsquote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, even over iets heel anders dan speelgoed...
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
(wij hadden ook echt precies dezelfde als op de foto)
Van mele..male...melama...melamine?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden wij ook, in het wit. Van Mepal Rosti. Ik gebruik de borden nog steeds
Ik heb er nog een paar liggen. Zaten in een zak van Hoepman, dochter wil ze niet. Zaten ook van die snoephorloges in, met van die snoepjes die je ook bij snoepstrings hebt. Maar die zijn al weer opquote:
Dochter wil ze niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen. Zaten in een zak van Hoepman, dochter wil ze niet. Zaten ook van die snoephorloges in, met van die snoepjes die je ook bij snoepstrings hebt. Maar die zijn al weer op
dat hebben ze nog steeds!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
Die sprookjes en de smurfenkauwgom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef Qebbel het volgende:
Pinkeltje!
[ afbeelding ]
Smurfenplaatjes (tattoos) kreeg je bij kauwgom!
[ afbeelding ]
Elastieken! Erin, erop, eruit, draaaai: kippenkruit!
[ afbeelding ]
Dardabaan. Hoe konings was dat!
[ afbeelding ]
Luistersprookjes!! Zwartgedraaid.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit luisterde ik ook altijd. Sowieso zijn cassettes heel nostalgisch!
[ afbeelding ]
Deze rook!!![]()
[ afbeelding ]
Hihi, Madönchen.quote:
was een stuk handiger dan echte tipp exquote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
En btw, die tipp-ex muizen die kinderen (althans, mijn klas) in de half jaren 90 allemaal wilden hebben:
[ afbeelding ]
Ohja, dan geef ik wel meteen toe dat ik die had hequote:
Hmm... bij ons werd er nog opgeschept met vloeibare tipp-ex (ook midden jaren 90)quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
En btw, die tipp-ex muizen die kinderen (althans, mijn klas) in de half jaren 90 allemaal wilden hebben:
[ afbeelding ]
JOAH! NOG BETERE PLAATJES!!!quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
naam en plaatjes met dank aan mijn hulplijnen![]()
De magic worm/ magic wriggler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
naam en plaatjes met dank aan mijn hulplijnen![]()
De magic worm/ magic wriggler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hulplijn 2 ookquote:
ja, die zijn nijnja en ik aan het uitspelen momenteel!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
En Etch a scetch hierboven natuurlijk, en die coole primaire kleuren racebaan
ja maar dan lijkt ik slechterquote:
jullie kwamen tegelijk met het goede antwoordquote:
Gelijk. Doe ik het voorquote:Op zondag 26 september 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jullie kwamen tegelijk met het goede antwoord![]()
twisty worm
kan alleen dit vindenquote:Op zondag 26 september 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelijk. Doe ik het voor.
Iemand trouwens die reclame nog kunnen vinden voor die dingen, die ze altijd uitzonden op kindernet?
Ja, die hadden we ook! Ze gaven licht in het donker!quote:
Awesome! Had ik nog maar meer van liggen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Space Lego!
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden weer van stal gehaald voor mijn speelgoed/urban vinyl collectie
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
Ja, die hadden we ook! Ze gaven licht in het donker!
Nee, natuurlijk waren Prometheus en Bob de bom van de Kablam!!quote:
Over Barbies gesproken, ik had deze van Theresa, zo'n beetje mijn favoriete:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb al 2 van 'mijn' Barbies hier zien langskomen!
Jaaa maar niet deze.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Barbie dingen bestaan toch nog steeds?
OMG! Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Luistersprookjes!! Zwartgedraaid.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wij hadden ze bijna allemaal. Op een markt zijn we een enkeling tegengekomen die we niet hadden.quote:
Woow, volgens mij hadden wij redelijk dezelfde smaak qua Barbies. Had jij deze ook?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over Barbies gesproken, ik had deze van Theresa, zo'n beetje mijn favoriete:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik Mik Lorelandquote:
Die had ik ook, zo irritant dat die wafels na 3x kammen er al uit gingen! Ik ga zo eens op zoek naar de barbies die ik had.quote:
Wisten jullie dat dat nog steeds bestaat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Evilicious het volgende:
Wisten jullie dat dat nog steeds bestaat?
[ afbeelding ]
quote:Wordt vervolgd en Waku WakuOp dinsdag 19 oktober 2010 03:47 schreef RealRico het volgende:
Liegebeest:
Wordt Vervolgd met HAN PEEKEL:
Waku Waku:
Ochja, kijk zelf maar bij youtube suggesties, staat helemaal vol met herinneringen!
quote:Bij jou ook alOp vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef WhiteTiger1 het volgende:
de griezelsdat las onze meester altijd voor [ afbeelding ]
hier een stukje:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Griezels
![]()
quote:Loco!Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Evilicious het volgende:
[..]
Wisten jullie dat dat nog steeds bestaat?
[ afbeelding ]
quote:ik weet wat je bedoelt! Ik weet alleen niet hoe het heet. Heb het ooit op een videoband gehad met andere donald duck filmpjes over dat ie in het leger ging en ook andere dingen mbt vliegen enzo. Ik vond dat filmpje met die vliegtuigen met gezichtjes altijd maar stom trouwensOp vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
ik zoek een oude tekenfilm en dit is misschien de plek
Hij gaat over een klein vliegtuigje wat helemaal alleen door een storm moet vliegen om naar zn vader te vliegen of zo, of hij moest de post weg brengen omdat zijn vader dat niet kan
Het is niet de tekenfilm over dat vliegtuigje uit de jaren 90 maar heeft de zelfde tekenstyle als de donald duck tekenfilms van toen
Wie zegt het wat
quote:Gelukkig ben ik niet alleen :pOp zaterdag 23 oktober 2010 08:05 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt! Ik weet alleen niet hoe het heet. Heb het ooit op een videoband gehad met andere donald duck filmpjes over dat ie in het leger ging en ook andere dingen mbt vliegen enzo. Ik vond dat filmpje met die vliegtuigen met gezichtjes altijd maar stom trouwens
quote:Hihi. Veel plezier op youtubeOp zaterdag 23 oktober 2010 11:49 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
JA JA JA JA!!!
Dat is hem!!
Held!
Ik wist dak niet gek was :p
quote:Meesterlijk
quote:hehe die ik heb ik vroeger ook gehad, met bloemen en spreekwoorden en weet ik niet wat
Whut Wickie was een jongen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Er komt een speelfilm uit over Wickie.![]()
magic twistyquote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef babybel het volgende:
[..]
JOAH! NOG BETERE PLAATJES!!!
OJAAAAAAA![]()
![]()
(en toch heeft dat kreng een naam)
8+ voor je kick...quote:
Het was een soort chatbox waar je gewoon rond kon lopen , ik ging altijd met 2 vrienden , alleen maar mensen af lopen zeiken , moderators had je toen nog nietquote:2 februari 1998 door: Redactie AG
Op adres www.dommelsch.nl is sinds gisteren het virtuele café van bierbrouwer Dommelsch gevestigd.
Op adres www.dommelsch.nl is sinds gisteren het virtuele café van bierbrouwer Dommelsch gevestigd. De bezoekers van deze kroeg kunnen, voor zij naar binnen gaan, een virtuele persoonlijkheid kiezen. Dit 3D-poppetje kan communiceren met de virtuele replica's van andere bezoekers. Door middel van het toetsenbord kunnen mededelingen worden ingetypt, die verschijnen in een stripballonnetje.
De site is verder gevuld met de historie van het brouwen en de geschiedenis van de brouwerij. Vanaf de Website kan de Dommelsch-flipperkast worden ingelezen, die draait op de PC. De brouwerij heeft deze stap genomen omdat uit onderzoek is gebleken dat 23 procent van de bierdrinkers regelmatig over Internet surft.
Dat was in de serie "Er was eens...", "het menselijk lichaam". Ik heb daar nog een 6-delige DVD uitvoering vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef bizzy95 het volgende:
Allemaal leuk om terug te zien! Ik kan me nog een tekenfilmserie herinneren over het menselijk lichaam waar ze bloedcellen an het werk zetten enzo, weet iemand dan wat ik bedoel? is rond 1990 geweest
Ja die bedoel ik! Ik keek dat vroeger veel, was echt geweldigquote:
Ik wist nog dat ik zo'n ding eindelijk mocht hebben en toen was ik helemaal teleurgesteld dat ze niet uit zichzelf konden bewegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |