JOAH! NOG BETERE PLAATJES!!!quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
naam en plaatjes met dank aan mijn hulplijnen![]()
De magic worm/ magic wriggler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
naam en plaatjes met dank aan mijn hulplijnen![]()
De magic worm/ magic wriggler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hulplijn 2 ookquote:
ja, die zijn nijnja en ik aan het uitspelen momenteel!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
En Etch a scetch hierboven natuurlijk, en die coole primaire kleuren racebaan
ja maar dan lijkt ik slechterquote:
jullie kwamen tegelijk met het goede antwoordquote:
Gelijk. Doe ik het voorquote:Op zondag 26 september 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jullie kwamen tegelijk met het goede antwoord![]()
twisty worm
kan alleen dit vindenquote:Op zondag 26 september 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelijk. Doe ik het voor.
Iemand trouwens die reclame nog kunnen vinden voor die dingen, die ze altijd uitzonden op kindernet?
Ja, die hadden we ook! Ze gaven licht in het donker!quote:
Awesome! Had ik nog maar meer van liggen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Space Lego!
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden weer van stal gehaald voor mijn speelgoed/urban vinyl collectie
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
Ja, die hadden we ook! Ze gaven licht in het donker!
Nee, natuurlijk waren Prometheus en Bob de bom van de Kablam!!quote:
Over Barbies gesproken, ik had deze van Theresa, zo'n beetje mijn favoriete:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb al 2 van 'mijn' Barbies hier zien langskomen!
Jaaa maar niet deze.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Barbie dingen bestaan toch nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |