Dwars?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja??
Kan er nog een fluit bij?
Meer een trombone.quote:
Zij is modeontwerpster geworden met een eigen kledinglijn en daarnaast heeft ze een gezin.quote:
En parfumquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zij is modeontwerpster geworden met een eigen kledinglijn en daarnaast heeft ze een gezin.
Hadden wij ook, in het wit. Van Mepal Rosti. Ik gebruik de borden nog steedsquote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, even over iets heel anders dan speelgoed...
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
(wij hadden ook echt precies dezelfde als op de foto)
Van mele..male...melama...melamine?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden wij ook, in het wit. Van Mepal Rosti. Ik gebruik de borden nog steeds
Ik heb er nog een paar liggen. Zaten in een zak van Hoepman, dochter wil ze niet. Zaten ook van die snoephorloges in, met van die snoepjes die je ook bij snoepstrings hebt. Maar die zijn al weer opquote:
Dochter wil ze niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen. Zaten in een zak van Hoepman, dochter wil ze niet. Zaten ook van die snoephorloges in, met van die snoepjes die je ook bij snoepstrings hebt. Maar die zijn al weer op
dat hebben ze nog steeds!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
Die sprookjes en de smurfenkauwgom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef Qebbel het volgende:
Pinkeltje!
[ afbeelding ]
Smurfenplaatjes (tattoos) kreeg je bij kauwgom!
[ afbeelding ]
Elastieken! Erin, erop, eruit, draaaai: kippenkruit!
[ afbeelding ]
Dardabaan. Hoe konings was dat!
[ afbeelding ]
Luistersprookjes!! Zwartgedraaid.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit luisterde ik ook altijd. Sowieso zijn cassettes heel nostalgisch!
[ afbeelding ]
Deze rook!!![]()
[ afbeelding ]
Hihi, Madönchen.quote:
was een stuk handiger dan echte tipp exquote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
En btw, die tipp-ex muizen die kinderen (althans, mijn klas) in de half jaren 90 allemaal wilden hebben:
[ afbeelding ]
Ohja, dan geef ik wel meteen toe dat ik die had hequote:
Hmm... bij ons werd er nog opgeschept met vloeibare tipp-ex (ook midden jaren 90)quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
En btw, die tipp-ex muizen die kinderen (althans, mijn klas) in de half jaren 90 allemaal wilden hebben:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |